Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 8:19 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 102 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 12, 2008 11:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 03, 2008 12:40 pm
Hozzászólások: 16
Árpidó írta:
Akkor most a türelmes várakozás van soron :)
Elég korán rendelted, szerintem jóval előbb megkapod. Akkor majd gratulálunk :wink:


Közben antacitszürke lett belőle (nejemnek a fekete egy kicsit erős volt) és kerül bele egy gyári riasztó is és egy-két apróság. Április elejét ígérték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2008 7:34 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 23, 2007 10:26 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Akkor most a türelmes várakozás van soron :)
Elég korán rendelted, szerintem jóval előbb megkapod. Akkor majd gratulálunk :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fabia combi
HozzászólásElküldve: pén. feb. 08, 2008 12:32 am 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 03, 2008 12:40 pm
Hozzászólások: 16
Árpidó írta:
Színe? Motor? Mikorra? Maxi-DOT?


Színe: fekete mágia (gyöngyház)
Motor: 1.4 16V
Mikorra?: ez még kérdés, de legkésőbb március közepe
Maxi-DOT: yes!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fabia combi
HozzászólásElküldve: szer. feb. 06, 2008 12:06 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 23, 2007 10:26 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Színe? Motor? Mikorra? Maxi-DOT?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2008 9:26 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 03, 2008 12:40 pm
Hozzászólások: 16
Árpidó írta:
Combiból lesz Winter? I


Igen, már rendelhető is. Az 1.4-est 3.272.000 Ft-ért kínálják. Én már megrendeltem... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2008 7:15 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 23, 2007 10:26 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Combiból lesz Winter? Itt a tavasz! Mondjuk a gyári ülésfűtés nem rossz cucc, utólag nem lehet egyszerű befabrikálni.

A maxi-dot feláras még az elegance-nél is. Az mindenképp jó hogy van analóg benya meg hőfok (igaz asszem hogy buszon középre állított) mutató. Érdemes megnézni szalonban bent, biztos van ilyen műszerfallal szerelt. Nekem csak az nem jött be hogy színes mint a karácsonyfa. Így most az autó világítása sötétben szép tiszta zöld.

Kiírja szöveggel a kocsi nyűgjeit (hat nyelv választható), a rádió állapotát (adó vagy track száma). A nyitott ajtókat mutatja (ez tetszik), és ha van gyári nav vagy telefon előkészítés akkor ahhoz is használható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kérdés egy leendő Fabiástól
HozzászólásElküldve: vas. feb. 03, 2008 12:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 03, 2008 12:40 pm
Hozzászólások: 16
Sziasztok!
A közeljövőben szeretném megvenni az első autómat, ami egy Fabia lenne. Átnéztem a neten az infókat és tegnap egy szalonban megnéztem a jelenleg kapható modelleket, köztük az új Fabia Combi-t is. Tulajdonképpen kialakult, hogy egy új Fabia Combi "Winter"-t veszek, bár nagyon szokatlan az autó design-ja (különösen a Fabia I Combi-hoz képest, ami nekem nagyon tetszett). Egy kérdésem lenne, amire sem a neten nem találtam választ, sem pedig a kereskedésben nem tudtak válaszolni. A fenti 1.4-es modellt melyik műszerfal típussal szállítják? Ha nem a Maxi-DOT-al, akkor le tudná valaki írni nekem, hogy milyen szolgáltatásai vannak ennek műszarfalnak? Az a 44.000 Ft-os felár megéri?
Nagyon köszönöm a segítségeteket!
Üdv,
Balu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 03, 2008 10:30 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 27, 2008 11:03 am
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Köszönöm!
A rádiót hála nektek megoldottam.
A világitáshoz gyüjtöm az eröt.
Jelzem már mentem vele 90-et is. (Igaz, hogy elforgattam 3000-ig)
Egyenlöre próbálom tartani az "öregúras" tempót.
Nekem egy hét alatt csak 106 km gyült össze, de ez nálam természetes. Amolyan hétvégi vezetö vagyok.
Mégegyszer köszönöm a válaszokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 31, 2008 10:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 23, 2007 10:26 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Az automatikus világítást az első nap bekapcsoltam. Nekem tök jó, sokat járok városon kívül. Sifre precízen leírta hogy hogyan kell kapcsolni. 150-160-ig simán gyorsul, 185-öt mentem vele az M7-esen a déli parton 205-ös gumival, síknak tűnő részen (1.5 régi civic utána lehagyott). Kétezer km volt a járatás, utána Frankfurt 950km 100km/h átlaggal 7.4l fogyi oda is meg vissza is. Ha rövideket mész, akkor a comp is csal egy kicsit mert induláskor mindig nagy értékről kezd el lemászni. Ha városban járkálok akkor nekem is kér 10 körül ha nem öregurasan gyorsítok, de most jó időben 8 alatt lehet tartani okos gázkezeléssel. Sajna városban szomjasabb mint a három hengeresek. Főútvonalon nekem kicsivel hat felett eszik, de ezen még lehetne faragni.

Háromszor hat állomást tudsz tárolni, de az FM AS-t mindig felülírja az automatikusan összeszedettel ha megnyomod az AS gombot. Még kérdés?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 31, 2008 5:43 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!
Ha jól emlékszem az állomásokat úgy kell lementeni, hogy megkeresed a kívánt állomást és nyomva tartod azt a gombot ahova tárolni akarod.

A biztosíték tartó a műszerfal alján könnyen lejön, nem törékeny. Ha biztosra akarsz menni, akkor előbb fűts be egy kicsit az utasteret :D Annyi az egész hogy belekapaszkodsz az aljába és magad felé húzod. Ott lesz alatta a kapcsoló, amit ha átkattintasz akkor kikapcsolja az automata tompítottat. Visszarakni úgy kell hogy először a felső részén beilleszted a füleket a helyükre és visszapattintod az alját.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 30, 2008 6:20 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 27, 2008 11:03 am
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi!

Igyekszem megfogadni! :)
A gyári mp3 viszont nekem nagyon kemény dió.
Fogalmam sincs, hogy tudnám a kedvenc rádió állomásaimat lementeni.
Na mind1.
A fogyasztás nálatok, hogy megy? Én úgy láttom, hogy egyenlöre 10 fölött eszik. Persze, tudni kell, hogy sokat megyek rövid távra. És most van benne 80 km körül.
Valaki próbálta már mennyi a végsebessége? (1.4-es 86 lovas)
Én továbbra sem mentem 80-nál gyorsabban vele.
Apropó, az automatikus világitást próbálta már valaki?
A biztositék takarót nem tudtam leszedni. Nem akarom feszegetni, elég kétbalkezes vagyok, és tuti, hogy eltörném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 28, 2008 10:39 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 23, 2007 10:26 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Viccesen hangzik, de érdemes elolvasni a manuált. Ez az első gépkönyv amit nagyjából elolvastam, mert jó dolgok is voltak benne. Közepes fordulatszám a kenés miatt (2000-2500), kövér gáz kerülendő (igyekeztem fél gázig használni). Indítás után 10-15 másodpercet várok, utána indulás hogy minél előbb melegedjen. Az olajat néhányszor megnéztem, az első cseréig nem volt fogyás. Bevallom a kocsihoz kapott liter olaj megijesztett picit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 28, 2008 9:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 27, 2008 11:03 am
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Ja, majd elfelejtettem.
A bejáratásra tudtok nekem némi tanácsot adni.
Mire figyeljek, mit tegyek, stb-stb. ?
Elöre is kösz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 28, 2008 8:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 27, 2008 11:03 am
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Árpidó!

Kösz, majd igyekszem megfejteni.
Apropó, olvastátok Rácz Tamás irását a Totalcaron?
Suzuki vs Fabia. Elégé húzza a Fabiát. Nem is értem.
Én egy jobban felszerelt Swiftet adtam a Fabiáért, és nem bántam meg. Az igaz, hogy a Swift dinamikusabbnak tünt, de a haverral kipróbáltuk még anno. Autópályán az ö 70 valahány lovas elözö Fabiája simán elment légkondival 190-et, mig a Swiftnek 185-nél már erös hangja volt, (a hifit nem lehetet hallani, csak csutka hangerön) és láthatóan nem birta volna a 190-et. Persze, ezt csak igy magunknak mondom! :)
Na most a Fabiám 86 lovas, könnyebb is mint a régi, igaz gondolom a légellenállás rosszabb mint a réginek.
Tehát nem hiszem, hogy a Swift ennyivel jobb lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 27, 2008 11:19 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 23, 2007 10:26 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Szasz!

Csak nyomogasd a gombokat, hamar tudni fogsz mindent. Sajna asszem MP3 infó váltásnál automatikusan visszaugrik az alap kijelzésre. Magyar leírás tudtommal nincs. Nekem kicsit butácskának tűnik az egység, de nagyon jól mutat a kocsiban sötétben. Nyárra kell aplikálnom valami hűtést, mert ha melegszik nem bírja olvasni a lemezt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 102 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség