ELKELTSziasztok!
Eladóvá vált szeretett fabookám, fájó szívvel, de a 3.2 V6 meghódított...

Leírás alant:
Skoda Fabia 6Y2 ( 2006 4. Havi gyártás, futott km. 132 000)
Második tulajdonos vagyok, hiteles 44.000 km-el vettem az autót, azóta folyamatosan munkára használtam, ezért a megbízhatóság kardinális kérdés volt,
lásd a szervíz leírást alant

- Projektoros, LED-es nappali menetfényes E-jeles típusazonos fényszórók ( gyárit is adom).
- Gyári hátsó sportfutómű
- Gyári klíma
- Elektromos ablakok elől, elektromosan állítható, fűthető tükrökkel, új tükörlapokkal.
- Könyöklő, fél éve átbőröztetve
- 50mm 4 leömlős, sport katalizátoros kipuff a Dinamit Dob jóvoltából
- Pipercross tisztítható sport betétszűrő, 2 db
- Iridium gyújtógyertyák
- Chiptuning ala Rigotech, kérésre visszatöltöm a gyári beállításokat, de nagyon dinamikus kis gép lett kár lenne érte.
- Hangszigetelés, első ajtók 2 rétegben,a hátsók, a kerékjárati ívek és a csomagtartó egy rétegben szigetelve.
- Pioneer MWH 350 BT rádiós fejegység, beépített bluetooth kihangosítással ( erre jelenleg egy komplett hifi van építve, eladó hozzá, de felár ellenében!)
- 2 szirénás CAN Bus-ról vezérelt riasztórendszer beépítve, gyári távadóról vezérelhetően( értsd, ha nem távadóval nyitod, hanem bárhogy máshogy, riaszt) , üvegtörés és légnyomás szenzorral.
- 1 szett gumiszőnyeg, illetve 1 szett fél éves kárpitszőnyeg
Fontosabb szervíz előzmények:
44.000 kilóméterrel került hozzám az autó, akkor vezérlés, kuplungszett, fékszett, nagyjából minden cserélve lett
120.000 km nagyszervíz elvégezve, gyári minőségű alkatrészekkel ( vezérlés, vízpumpa, üzemanyag szűrő stb...)
Hátsó fékszett 1 éves ATE porszórt tárcsák ATE betétekkel
Első fékszett Meile PD Diamond tárcsák ATE betétekkel
Hűtőrács 1,5 éve cserélve kilukadás miatt, azóta CSAKIS a gyári HEPU hűtőfolyadék került bele ( nem eszi a vizet abszolút, és ha már itt tartunk az olajat sem).
Olajból a gyári előírt HELIX -et kapta folyamatosan 10.000 km-enként
Fél éve szilentek kicserélve az első kutyacsontokkal együtt
Akku 55 Ah bosch, fél éves, bárdi garis.
Törési előzmények:
- Bal hátsó ajtót egy swift meghorpasztotta, és belekarcolt a hátsó sárvédőig, márkaszervíz által javítva
- mély karc a bal első sárvédőtől az első ajtó elejéig ( kerítés sarok), maszek műhelyben javíttatva, ( sárvédőt cserélték ajtó szélét javították).
Hibák:
2 mélyebb karc a bal hátsó ajtó mögött
a sofőr ülés kárpitján kisebb sérülés
Amit ezen felül adok hozzá:
- Borbet alufelnik 1,5 éves Dunlop Sport Blue Response gumikkal
- Lemezfelni szett elöl Nokian WR A3 hátul Alpin A4 gumikkal, szintén 1,5 évesek
- Mindenféle gyári bizbasz, szervízkönyv, leírás, mobilitás kártya,2-3-4-5-6-10 kulcs vagy amennyit kérsz ( szakmai ártalom), pótbiztosíték, izzókészlet, elakadásjelző csillagkapu, stb.
képek:
https://www.flickr.com/gp/136024413@N02/ui4D9AEz így kereken 1 milla, beszámítósdiban már adtak rá 800-as ajánlatot, szóval alkudni egy féle képpen lehet, az autó mellett állva, pénzel a zsebben, nem pofátlanul, vagy az extrák kárára

Az autót nagytakarítás, kárpittisztítás, ózonos fertőtlenítős klíma tisztítás után adom át!