Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd aug. 20, 2019 6:15 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28552 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: G12
HozzászólásElküldve: pén. jún. 11, 2010 12:00 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Hi!

MOL Evox piros folyadéka tökéletes, bár nyáron nem nagyon árulják, nem is értem miért? Rajta van a VW szabványszám is és teljesen egyező a G12+-szal. Ha erdetit akarsz, akkor egy Skoda-VW szalont látogass meg. Az 50%-50% keverés azért jó, mert utána akár sima deszt. vízzel is utántölthető jó ideig még, mert így -35°C-ig jó, nálunk meg -15-20°C-nál ritkán van hidegebb télen. 6 liter bekevert folyadék fér el a rendszerben, ha klímás a kocsi, de nem fogod tudni az egészet cserélni, csak kb. 5-5.5 liter tudsz majd beleönteni.

Gabesz írta:
Szevasztok! Goes-t kérdezném, hogy G12 folyadékot hol érdemes venni (nem valami utángyártott sz*r löttyöt)? Mennyi kell bele? Vezérléscsere előtt vagyok. 50-50%? Apropó amit linkeltetek szivargyújtot annak a pereme megvilágított kivitelű?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: G12
HozzászólásElküldve: pén. jún. 11, 2010 9:45 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 851
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Szevasztok! Goes-t kérdezném, hogy G12 folyadékot hol érdemes venni (nem valami utángyártott sz*r löttyöt)? Mennyi kell bele? Vezérléscsere előtt vagyok. 50-50%? Apropó amit linkeltetek szivargyújtot annak a pereme megvilágított kivitelű?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 8:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Csabaa írta:
-Maci- írta:
Ma azért beijedtem. Lépésben mentem kavicsos úton, mikor minden előzmény nélkül éles, nyöszörgő hang kezdett el jönni bal első futóműből. Olyan volt, mint ha egy villát nyikorgatnának egy tányéron. Levert a víz, megálltam. Nem láttam semmit, ezért gondoltam vissza tolatok 1-2 m-t és lekapom a kereket. Tolatás közben viszont elmúlt... Csak pár 100m-t mentem hazáig, de a hang nem jelentkezett, pedig fékezgettem és direkt próbálgattam a kormányt.... Remélem "elmúlt" és nem volt komoly...
(bocsának a kitérőért!)


Ezeknek a néha megjelenő hangoknak jó ellenszere lehet egy kis szilikonspray. Én néha végigfújom a gömbfejek és gumi szilentek,gumi alkatrészek környékét. Szétszedés nélkül is beszivárog a kapilláris hatás miatt és kiszorítja késöbbiekben a vízet is..


Ez egy jó ötlet! Meg is lépem, amint lesz rá időm! Akartam is már kérdezni, hogy miket/hogyan érdemes rendszeresen kenni (lengéscsillapítók, gömbcsuklók, szilentek, ajtó pántok stb. mozgó/forgó pontok), de azt hittem ennyire csak én vagyok kukacos... :D

Jelen esetben viszont biztosan nem ilyen okból keletkezett a hang! Éles, fémes csikorgó hang volt. Olyan, mint amikor a vonat alacsony temponál fékez a pályaudvaron. Tudom, hogy nem távgyógyító fórum ez, de hátha lesz tanúsága a dolognak és meg oszthatom az okot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 10:37 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
goes írta:
Vagy trafó vagy neked is kijött ennek a motornak a tipushibája. Kirózsásodik az 1. henger kipuff. szelepe. Kompresszióméréssel kiderül.

Zsola írta:
Üdvözlet mindenkinek! 2004.11.havi 1.2 ,6 szelepes erőművem van.66000Km van benne. Olyan gondom van vele hogy néha olyan mintha kihagyna egy henger több km-t utánés kisebb fordulaton akkor bejelez a műszer,de nem minden esetben,és a következö inditásnál el is tűnik,vagy ha utána hoszabb utra megyek utána alszik el a visszajelzö.Viszont mén rendesen a kocsi. most olvastattam ki a hibatárolóját az 1-s hengernél gyújtáskimaradást írt. próba képen azt csináltuk,hogy kicseréltük az 1és a 2 henger trafóját. Utóbbi óta nem mentem még vele hogy bejelezhet e. Mi erről a véleményetek valaki találkozott már ilyen jelenséggel? Mértem az ellenállását 2+3 láb értéke239


Köszönöm a válasz ! Akkor megpróbálom először a trafócserét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: -
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 9:17 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Ja, arról beszélek én is, Úgy is kilehet cserélni de én kivettem a konzolt mert nekem kényelmesebb volt úgy.
Csabaa írta:
hugyecz írta:
Szerintem nem, de nekem a cupra szilentnél nem oda jött ki a pötty, Én mielött kivettem volna a régit ráillesztettem az újjat átrajzoltam,benyomtam futóműállítás (alukonzolt levettem), és azóta is tökéletes, bár kicsit keményebb lett de mostanra puhult. Nem fogod megbánni a cserét mert stabilabb lett és nem eszi jobban a gumit.


Bocsi én nem az ötvény pötyre gondoltam, hanem a lemförder szilenten van három kiálló gumi tüske.
(a képen látni).
Én a "kétcsavararos" cserét szeretném megcsinálni.
Csak a talpasgömbfej felső anyáját és a lengőkar első csavarját szedem ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: -
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 8:01 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7685
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hugyecz írta:
Szerintem nem, de nekem a cupra szilentnél nem oda jött ki a pötty, Én mielött kivettem volna a régit ráillesztettem az újjat átrajzoltam,benyomtam futóműállítás (alukonzolt levettem), és azóta is tökéletes, bár kicsit keményebb lett de mostanra puhult. Nem fogod megbánni a cserét mert stabilabb lett és nem eszi jobban a gumit.


Bocsi én nem az ötvény pötyre gondoltam, hanem a lemförder szilenten van három kiálló gumi tüske.
(a képen látni).
Én a "kétcsavararos" cserét szeretném megcsinálni.
Csak a talpasgömbfej felső anyáját és a lengőkar első csavarját szedem ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: -
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 7:26 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Szerintem nem, de nekem a cupra szilentnél nem oda jött ki a pötty, Én mielött kivettem volna a régit ráillesztettem az újjat átrajzoltam,benyomtam futóműállítás (alukonzolt levettem), és azóta is tökéletes, bár kicsit keményebb lett de mostanra puhult. Nem fogod megbánni a cserét mert stabilabb lett és nem eszi jobban a gumit.
Csabaa írta:
hugyecz írta:
Lényegében tökmindegy csak a hatszög állása a lényeg a pöttyök a berakást segítik, pl nekem nem függőlegesen állnak a pöttyök mert úgy nem lett volna pozicíóban! (a régihez mértem be)


Akkor ez csak az öntés miatt van. Az oldalán kell ,hogy álljon a hatszög .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: -
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 6:54 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7685
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hugyecz írta:
Lényegében tökmindegy csak a hatszög állása a lényeg a pöttyök a berakást segítik, pl nekem nem függőlegesen állnak a pöttyök mert úgy nem lett volna pozicíóban! (a régihez mértem be)


Akkor ez csak az öntés miatt van. Az oldalán kell ,hogy álljon a hatszög .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: -
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 10, 2010 5:59 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Lényegében tökmindegy csak a hatszög állása a lényeg a pöttyök a berakást segítik, pl nekem nem függőlegesen állnak a pöttyök mert úgy nem lett volna pozicíóban! (a régihez mértem be)
Csabaa írta:
Goodman írta:
Sziasztok!

A Lemförder szilenten nincs pötty akkor ezt hogy tegyem be? mindegy? teli fémházas szilent...várom válaszotok!Köszi.


A gyári így áll: (vagyis az enyém már megnyúlt kicsit...)
Kép
Talán látod a hatszöget a gumiban. :)
És ilyen a lemförder:
Kép
Van rajta három kicsi gumitüske az legyen függőlegesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: -
HozzászólásElküldve: szer. jún. 09, 2010 7:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7685
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Goodman írta:
Sziasztok!

A Lemförder szilenten nincs pötty akkor ezt hogy tegyem be? mindegy? teli fémházas szilent...várom válaszotok!Köszi.


A gyári így áll: (vagyis az enyém már megnyúlt kicsit...)
Kép
Talán látod a hatszöget a gumiban. :)
És ilyen a lemförder:
Kép
Van rajta három kicsi gumitüske az legyen függőlegesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 09, 2010 7:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Homasita?

szpilu írta:
Sziasztok.

Tudja Valaki, hogy hol lehetne szerezni az ötödik ajtóra napfényrolót?

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: hibák,kérdések,szervíz tapasztalatok
HozzászólásElküldve: szer. jún. 09, 2010 7:23 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 541
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Sziasztok.Csak azért kérdezem ezt mert egy ismerősömmel ma beszéltünk erről az ominózus kapcsolóról.Eddig nem is hallottam,hogy ilyen is létezik.Köszi a hozzászólásokat.Üdv:Gyula.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 09, 2010 7:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 15, 2007 10:12 am
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Veszprém 2001 1.4MPI AME
Sziasztok.

Tudja Valaki, hogy hol lehetne szerezni az ötödik ajtóra napfényrolót?

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 09, 2010 6:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nincs ilyen kapcsoló, a légzsák nyílásakor a főtáprelét áramtalanítja. A légzsákvezérlőben van egy lassulásérzékelő, mondjuk nevezhetjük akár valóban kapcsolónak is.

gyula írta:
Jó napot kívánok mindenkinek.Szerintetek van a Fábiákon un."ütköző kapcsoló"?(ütközéskor állítólag kiold ezzel gátolva meg a benzinszivattyú további működését)Ha van holtalálható?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 09, 2010 5:14 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 669
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
gyula írta:
Szerintetek van a Fábiákon un."ütköző kapcsoló"?(ütközéskor állítólag kiold ezzel gátolva meg a benzinszivattyú további működését)
Ha van holtalálható?

Szia Gyula!
Egyértelműen van, a Fabia-s típusismertető ( Self-Study Programmes ) így ír róla a biztonsági elemeket ismertető részben : "automatic interruption to fuel supply if
airbag deployed" - vagyis kb. "automatikus üzemanyag megszakítás, ha a légzsák aktivizálódik"
Hogy hol van ez az érzékelő, az passz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28552 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség