Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. dec. 17, 2017 8:58 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 141 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 06, 2011 7:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Amit belinkeltél az egy skoda favorit-felicia termo 60mm-es tányérral és nem jó a lengyelbe, mert az 46 mm átmérőjű. A radiusnál is néztem, nincs betét.

bundy87 írta:
a lengyel termo-ba lehet betétet kapni olyan nincs hogy nincs :D
radius-nál 1500ft környékén lehet de van vaterán is
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 85575.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 06, 2011 7:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1273
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
a lengyel termo-ba lehet betétet kapni olyan nincs hogy nincs :D
radius-nál 1500ft környékén lehet de van vaterán is
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 85575.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 05, 2011 9:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
goes írta:
Nem zártam le és nem alakítottam át a házat. Gyakorlatilag készítettem egy ugyanolyan betétet, mint az eredeti Lengyel volt. Nem igazán értem, hogy te mit csináltál.

sanya80 írta:
goes írta:
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.
Szia ne es az én hibámba én is ki probáltam az eszergálás megoldást hamar föl ment a viz hő foka csak le zártam vele akör forgást a kieggyenlitő tartály felé,és engedett(spriccolt) a víz. de ahogy mondod te szabadon hagytad a visza áramlást.De ha neked jo lesz akkor én is ki problálom.Én aházat esztergáltam fel 600-ra.De már vissza csináltam mindent eredetire.
Ne is értsd ,nem is vagyok magamra büszke,lehet ezért fogyasztot sokat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 05, 2011 9:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nem zártam le és nem alakítottam át a házat. Gyakorlatilag készítettem egy ugyanolyan betétet, mint az eredeti Lengyel volt. Nem igazán értem, hogy te mit csináltál.

sanya80 írta:
goes írta:
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.
Szia ne es az én hibámba én is ki probáltam az eszergálás megoldást hamar föl ment a viz hő foka csak le zártam vele akör forgást a kieggyenlitő tartály felé,és engedett(spriccolt) a víz. de ahogy mondod te szabadon hagytad a visza áramlást.De ha neked jo lesz akkor én is ki problálom.Én aházat esztergáltam fel 600-ra.De már vissza csináltam mindent eredetire.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 05, 2011 9:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
goes írta:
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.
Szia ne es az én hibámba én is ki probáltam az eszergálás megoldást hamar föl ment a viz hő foka csak le zártam vele akör forgást a kieggyenlitő tartály felé,és engedett(spriccolt) a víz. de ahogy mondod te szabadon hagytad a visza áramlást.De ha neked jo lesz akkor én is ki problálom.Én aházat esztergáltam fel 600-ra.De már vissza csináltam mindent eredetire.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 05, 2011 9:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni, ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára goes vas. feb. 06, 2011 5:49 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 141 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: murray valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség