Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. dec. 19, 2018 1:20 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 194 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2011 2:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
És ugye nem mondod, hogy első szett gyertya van benne?

lackosing írta:
154 287
Ted Mosby írta:
És hány km. van benne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2011 2:37 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 11, 2011 11:57 am
Hozzászólások: 6
154 287
Ted Mosby írta:
És hány km. van benne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2011 2:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
És hány km. van benne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2011 2:13 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 11, 2011 11:57 am
Hozzászólások: 6
Még minden a gyári benne semmi nem lett cserélve most ez az első nagyobb baja, eddig semmi gond nem volt vele, amúgy ez egy 8 éves skoda.
Ted Mosby írta:
Bármelyik hivatalos Skoda szervizben ki kell cseréljék ingyen, én úgy tudom.

Gyertyáid milyenek vannak és mikor lettek cserélve?

lackosing írta:
Nekem egy skoda fabia 1,4 MPI sedanom van és ugyan ilyen problémája van. Műszerfalon minden villódzik, néha a kilométeróra is csak gondol egyet és leesik de az autó megy tovább. Írtad, hogy kábelköteg csere megoldotta a problémát. Melyk skoda szalonban cserélték ki? mert én egy egri wolksvagen szervízben voltam ahol skodákat is javítanak de ők azt mondták, hogy teljes műszeregység csere: 150 000. Fontos lenne, hogy minél olcsóbban kijöjjön mert én is így vagyok vele, hogy már 5 szerelő megnézte, ford szervíz stb. és már ez is bennevan 100 ban de a problémával egyik sem tudott mit kezdeni. Ezért örülnék neki, ha meg tudnád adni a skoda szalon címét ahol jártál és kijavították a problémát. Előre is köszönöm, Üdv lackosing!

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2011 12:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Bármelyik hivatalos Skoda szervizben ki kell cseréljék ingyen, én úgy tudom.

Gyertyáid milyenek vannak és mikor lettek cserélve?

lackosing írta:
Nekem egy skoda fabia 1,4 MPI sedanom van és ugyan ilyen problémája van. Műszerfalon minden villódzik, néha a kilométeróra is csak gondol egyet és leesik de az autó megy tovább. Írtad, hogy kábelköteg csere megoldotta a problémát. Melyk skoda szalonban cserélték ki? mert én egy egri wolksvagen szervízben voltam ahol skodákat is javítanak de ők azt mondták, hogy teljes műszeregység csere: 150 000. Fontos lenne, hogy minél olcsóbban kijöjjön mert én is így vagyok vele, hogy már 5 szerelő megnézte, ford szervíz stb. és már ez is bennevan 100 ban de a problémával egyik sem tudott mit kezdeni. Ezért örülnék neki, ha meg tudnád adni a skoda szalon címét ahol jártál és kijavították a problémát. Előre is köszönöm, Üdv lackosing!

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2011 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 11, 2011 11:57 am
Hozzászólások: 6
Nekem egy skoda fabia 1,4 MPI sedanom van és ugyan ilyen problémája van. Műszerfalon minden villódzik, néha a kilométeróra is csak gondol egyet és leesik de az autó megy tovább. Írtad, hogy kábelköteg csere megoldotta a problémát. Melyk skoda szalonban cserélték ki? mert én egy egri wolksvagen szervízben voltam ahol skodákat is javítanak de ők azt mondták, hogy teljes műszeregység csere: 150 000. Fontos lenne, hogy minél olcsóbban kijöjjön mert én is így vagyok vele, hogy már 5 szerelő megnézte, ford szervíz stb. és már ez is bennevan 100 ban de a problémával egyik sem tudott mit kezdeni. Ezért örülnék neki, ha meg tudnád adni a skoda szalon címét ahol jártál és kijavították a problémát. Előre is köszönöm, Üdv lackosing!

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 7:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Egy embert biztosan tudok, aki megoldja a gondod, viszont nem lesz olcsó: www.hildep.hu


vikesz írta:
Ja értem. Amiről azt gondolom hogy a műszerfalbetét az egy lapos fekete Siemens doboz nagyon sok csatlakozóval. Az ETOS Vezérlőnek nevezi meg.
Azt hiszem azaz. De mindegy, mert azzal is próbáltam és ugyanazt produkálta.
Teljesen tanácstalan vagyok. Autovillszerelőm nem tudta összehozni a Vag progival. Kipróbáltuk anyumék Octaviaján, azzal tudott komunikálni. Igaz volna az hogy ha azt a hármas főegységet megbontod (műszerfalbetét (vezérlő) Óracsoport, Motorvezérlő(ECU)
)akkor nem fog működni a kocsi?
Érdemes megpróbálnom a komplett kábelcserét az enyémhez való kötegekkel. (ami most van az 1,4 16V 100LE comfort beltér, ismeretlen 1,4 motortérköteg) Amit vennék az 1,4MPi Comfort. Az enyém gyárilag 1,4Mpi Classic Ami tuti hogy kuka. A motortér része az biztos. pont a bal eleje kapott.

goes írta:
Nem maradhatott az immoja a gyári, mivel az az erdeti összetört műszerfal betétben van benne. Vagy nem tudom mit értesz műszerfalbetét alatt?

vikesz írta:
Az immoja maradt a gyári. a kulcs is, az óracsoport is. Lehet hogy azért nem tud komunikálni mert az eredeti műszerfalbetét összetört és másik lett beszerelve? De kipróbáltam a régit is (töröttet) de ugyanazt produkálja.
Azért köszönöm!

goes írta:
Annyit tudok neked segíteni, hogy a műszerfalban van az immo, azt össze kell tanítani a motorvezérlővel, valamint a slusszkulcsokat is be kell tanítani az immo-nak. Valószínüleg ezért nem hajlandó beindulni a kocsi. Ehhez PIN kódra van szükség, amit csak szakember tud neked kiolvasni, vagy alvázszám alapján márkaszervíz tud adni, de ez csak eredeti alkatrészek esetén működik.


vikesz írta:
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 6:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 18, 2011 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Pécs
Ja értem. Amiről azt gondolom hogy a műszerfalbetét az egy lapos fekete Siemens doboz nagyon sok csatlakozóval. Az ETOS Vezérlőnek nevezi meg.
Azt hiszem azaz. De mindegy, mert azzal is próbáltam és ugyanazt produkálta.
Teljesen tanácstalan vagyok. Autovillszerelőm nem tudta összehozni a Vag progival. Kipróbáltuk anyumék Octaviaján, azzal tudott komunikálni. Igaz volna az hogy ha azt a hármas főegységet megbontod (műszerfalbetét (vezérlő) Óracsoport, Motorvezérlő(ECU)
)akkor nem fog működni a kocsi?
Érdemes megpróbálnom a komplett kábelcserét az enyémhez való kötegekkel. (ami most van az 1,4 16V 100LE comfort beltér, ismeretlen 1,4 motortérköteg) Amit vennék az 1,4MPi Comfort. Az enyém gyárilag 1,4Mpi Classic Ami tuti hogy kuka. A motortér része az biztos. pont a bal eleje kapott.

goes írta:
Nem maradhatott az immoja a gyári, mivel az az erdeti összetört műszerfal betétben van benne. Vagy nem tudom mit értesz műszerfalbetét alatt?

vikesz írta:
Az immoja maradt a gyári. a kulcs is, az óracsoport is. Lehet hogy azért nem tud komunikálni mert az eredeti műszerfalbetét összetört és másik lett beszerelve? De kipróbáltam a régit is (töröttet) de ugyanazt produkálja.
Azért köszönöm!

goes írta:
Annyit tudok neked segíteni, hogy a műszerfalban van az immo, azt össze kell tanítani a motorvezérlővel, valamint a slusszkulcsokat is be kell tanítani az immo-nak. Valószínüleg ezért nem hajlandó beindulni a kocsi. Ehhez PIN kódra van szükség, amit csak szakember tud neked kiolvasni, vagy alvázszám alapján márkaszervíz tud adni, de ez csak eredeti alkatrészek esetén működik.


vikesz írta:
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 2:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nem maradhatott az immoja a gyári, mivel az az erdeti összetört műszerfal betétben van benne. Vagy nem tudom mit értesz műszerfalbetét alatt?

vikesz írta:
Az immoja maradt a gyári. a kulcs is, az óracsoport is. Lehet hogy azért nem tud komunikálni mert az eredeti műszerfalbetét összetört és másik lett beszerelve? De kipróbáltam a régit is (töröttet) de ugyanazt produkálja.
Azért köszönöm!

goes írta:
Annyit tudok neked segíteni, hogy a műszerfalban van az immo, azt össze kell tanítani a motorvezérlővel, valamint a slusszkulcsokat is be kell tanítani az immo-nak. Valószínüleg ezért nem hajlandó beindulni a kocsi. Ehhez PIN kódra van szükség, amit csak szakember tud neked kiolvasni, vagy alvázszám alapján márkaszervíz tud adni, de ez csak eredeti alkatrészek esetén működik.


vikesz írta:
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 1:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 18, 2011 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Pécs
Az immoja maradt a gyári. a kulcs is, az óracsoport is. Lehet hogy azért nem tud komunikálni mert az eredeti műszerfalbetét összetört és másik lett beszerelve? De kipróbáltam a régit is (töröttet) de ugyanazt produkálja.
Azért köszönöm!

goes írta:
Annyit tudok neked segíteni, hogy a műszerfalban van az immo, azt össze kell tanítani a motorvezérlővel, valamint a slusszkulcsokat is be kell tanítani az immo-nak. Valószínüleg ezért nem hajlandó beindulni a kocsi. Ehhez PIN kódra van szükség, amit csak szakember tud neked kiolvasni, vagy alvázszám alapján márkaszervíz tud adni, de ez csak eredeti alkatrészek esetén működik.


vikesz írta:
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 1:40 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Annyit tudok neked segíteni, hogy a műszerfalban van az immo, azt össze kell tanítani a motorvezérlővel, valamint a slusszkulcsokat is be kell tanítani az immo-nak. Valószínüleg ezért nem hajlandó beindulni a kocsi. Ehhez PIN kódra van szükség, amit csak szakember tud neked kiolvasni, vagy alvázszám alapján márkaszervíz tud adni, de ez csak eredeti alkatrészek esetén működik.


vikesz írta:
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 1:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 18, 2011 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 11:55 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 08, 2011 3:30 am
Hozzászólások: 66
Szia!

Hasonló tüneteket produkált tavaly az autóm,immot letiltotta még pluszban, ami külön csemege volt (horvát autópálya közepén).
A megoldása a problémára műszerfalban egy SMD ellenállás cserjéje volt. Nagyon sokat szivatott, ezért nagyon hálás vagyok a szerelőnek a javításért.
Ha valaki elektronikával küzd, Vácrátót közelében lakik, (vagy nem talál más megoldást) megadom a szaki számát.

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:27 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
Szerintem a pénzt a diagnosztikáért kérhették.

Szerintem a pénteki műszak hibáját csúszva mászva egy marék akciós kuponnal honorálva kellett volna rendezni. Tipikusan az nem én voltam felfogás, és álljon helyt az általa képviselt márka miatt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Szerintem a pénzt a diagnosztikáért kérhették.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 194 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség