goes írta:
Na ilyen hülye kérdéseket én is be fogok dobni majd néha, ha épp pang a fórum. Jól ráugrottatok.

Pont emiatt nem folytattam tovább az eszmefuttatást, de ha már szóvá tetted ... tényleg pang kicsit a fórum
Szóval, ha a beszereled a turbófeltöltőt, átalakítod a szelepvezérlést, a befecskendezést, azaz ráköltöd a motorra egy használt kisautó árát ... akkor meglesz a gyümölcse: a motornak valószínű lényeges megváltozik a nyomaték- és teljesítmény-karakterisztikája. Ha élvezhetően ki akarod használni az új motor képességeit szét kell szedned a sebességváltót és újra kell tervezni az áttételeket, hiszen azok az eredeti motorhoz lettek méretezve. Ha megvan, akkor jusson eszedbe, hogy nagyobb teljesítményű hajtáshoz nagyobb teljesítményű fékrendszer is kell. Jöhet a sportfutómű, kipufogó, levegőszűrő, bukócső, ülés, kormányzás, stb.
Azért kihangsúlyoznám, hogy meg lehet csinálni mindegyik részét, akár házilag is. Csak legyél rá felkészülve, hogy hónapról-hónapra fogsz valamit (nem kis dolgot!) javítani az autón és az a 300 000 Ft, amit említettél nem egyszeri beruházás lesz, hanem 1-2 havi fenntartási költség. Cserébe lesz egy komoly versenyautód és egy igazán nagyszerű hobbid, amit talán jónémely fórumtársunk is megirigyelhet.