Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. okt. 23, 2019 12:37 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742 ... 1912  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 10:42 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 05, 2012 10:41 am
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV. 2005 1.4 16V BKY
Csabaa írta:
Reverting írta:
Csabaa írta:
Reverting írta:
hi... megvan mert van mindig map sensor hibam.... nincs benne csavar.... csak be van rakva!!!!! Meg tudja valaki nezni nekem h hanyas csavar kell bele? Holnap elso dolgom h vegyek bele... thx

Mester
az nem baj az újabb motoroknál nincs csavar, pl. a BUD-nál sem..


ohhh... de a csavar helyek ott vannak... csak be van tolva es ennyi? ez bky, ujabb? Ebben nincs vagy valamikor az elozo tulaj...
ugye hasznaltan vettem....

szia
Tévedtem:
Kép
de a map nyakán van egy gumigyűrű az tömít csavar nélkül is..
http://www.passatplus.de/umbauteile/par ... /index.htm

Hat akkor potolom... otlete van valakinek h ezt hol lehet beszerezni? hmm...
gondolom olyasmi lehet mint a fojtoszelepnel... kicsit a facsavarhoz hasonlo... kozben felfedeztem a linked... :)
Szoval olyan... :)
Na hol lehet ilyet szerezni?:)))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 10:03 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7735
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Reverting írta:
Csabaa írta:
Reverting írta:
hi... megvan mert van mindig map sensor hibam.... nincs benne csavar.... csak be van rakva!!!!! Meg tudja valaki nezni nekem h hanyas csavar kell bele? Holnap elso dolgom h vegyek bele... thx

Mester
az nem baj az újabb motoroknál nincs csavar, pl. a BUD-nál sem..


ohhh... de a csavar helyek ott vannak... csak be van tolva es ennyi? ez bky, ujabb? Ebben nincs vagy valamikor az elozo tulaj...
ugye hasznaltan vettem....

szia
Tévedtem:
Kép
de a map nyakán van egy gumigyűrű az tömít csavar nélkül is..
http://www.passatplus.de/umbauteile/par ... /index.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 8:54 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 14, 2010 4:37 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda Fabia szedán 2001 AME
Sziasztok

1.4 MPI váltóba hol kell olajat tölteni? Kevés benne az olaj, pótolni kell.

Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 05, 2012 10:41 am
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV. 2005 1.4 16V BKY
Csabaa írta:
Reverting írta:
hi... megvan mert van mindig map sensor hibam.... nincs benne csavar.... csak be van rakva!!!!! Meg tudja valaki nezni nekem h hanyas csavar kell bele? Holnap elso dolgom h vegyek bele... thx

Mester
az nem baj az újabb motoroknál nincs csavar, pl. a BUD-nál sem..


ohhh... de a csavar helyek ott vannak... csak be van tolva es ennyi? ez bky, ujabb? Ebben nincs vagy valamikor az elozo tulaj...
ugye hasznaltan vettem....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 7:50 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 09, 2011 8:40 pm
Hozzászólások: 28
Csabaa írta:
turbi1987 írta:
Sziasztok . Üzemanyagszivattyút ha kiveszem van rajta valami szűrő, esetleg azt 139 e km után cserélni kell, vagy elég tisztítani is valahogy.Még nem volt kiszedve,takarítva mióta megvan az autó, vagy ezt felesleges.?Minden csatit sikerült leszednem róla ami van, viszont nem mertem nagyon megcsavarni ,hogy kicsavarodjon. Ahoz kell külön szerszám ,vagy csak simán ki kell csavarni.

szia
Ha nincs gond ne szedd ki. Egyébként egy laposvassal
ki tudod csavarni. Én kicsit megütögettem de ezt megbeszéltük régebben, hogy nem jó megoldás, mert ha nagyon paszent az ellentétes oldalon elrepedhet a hollander.

Talán egy dolgot érdemes megnézni ,hogy a hollandi tömítése nem porlik. Ehez elég meglazítani , az ac ház felfelé indul el a benne lévő rugó miatt. Ha jó és nem kell cserélni, középen lenyomod a házát és a másik kezeddel rácsavarod a hollandit.


ok. köszi az infót ,holnap meglesem mi a helyzet ott .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 7:48 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7735
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Reverting írta:
hi... megvan mert van mindig map sensor hibam.... nincs benne csavar.... csak be van rakva!!!!! Meg tudja valaki nezni nekem h hanyas csavar kell bele? Holnap elso dolgom h vegyek bele... thx

Mester
az nem baj az újabb motoroknál nincs csavar, pl. a BUD-nál sem..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 7:43 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 05, 2012 10:41 am
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV. 2005 1.4 16V BKY
hi... megvan mert van mindig map sensor hibam.... nincs benne csavar.... csak be van rakva!!!!! Meg tudja valaki nezni nekem h hanyas csavar kell bele? Holnap elso dolgom h vegyek bele... thx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 7:35 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 20, 2012 4:57 pm
Hozzászólások: 373
Tartózkodási hely: Budapest
goes írta:
Úszó mozog? Nincs megakadva? Ellenállását megmértétek a csatlakozónál?

pedro77 írta:
Üdv!A műszerfalon a benzinmutató nem működik,de benzin van benne!Vigyem diagnosztikára?Már ki szedtük az AC pumpát,megnéztünk mindent benne,de meg se mozdul a rohadt mutató!


Mozog persze,minden jó rajta!3szor kivettük,vissza a helyére!és semmi mozgás a műszerfalon a mutató részéről!Elektronika hiba lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 6:59 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 19
Meg lett a hiba forrása! Az akksi alatt húzódik egy kábelköteg. Ami külön egy műanyag csatornába van elrejtve.

Szinte biztos, hogy az akksiból távozó savas párlat csapódhatott le a csatornán, átmarva a burkolatot és egy kábelt. Ez a kábel a fordulatszám jeladóból kapja a táplálást.

A lényeg, hogy a kábel szigetelése elvékonyodott és maga a rézvezeték oxidálódott. Sőt még a sav is kicsapódott rajta.

Szóval őt és még pár kábelt cseréltem. Most már szépen ketyeg a verda!

Köszönöm mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 5:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Úszó mozog? Nincs megakadva? Ellenállását megmértétek a csatlakozónál?

pedro77 írta:
Üdv!A műszerfalon a benzinmutató nem működik,de benzin van benne!Vigyem diagnosztikára?Már ki szedtük az AC pumpát,megnéztünk mindent benne,de meg se mozdul a rohadt mutató!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 5:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 20, 2012 4:57 pm
Hozzászólások: 373
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv!A műszerfalon a benzinmutató nem működik,de benzin van benne!Vigyem diagnosztikára?Már ki szedtük az AC pumpát,megnéztünk mindent benne,de meg se mozdul a rohadt mutató!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikus motorvezérlé
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 12:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 541
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Hello.
Ha csak a tankszellőztető szelep a ludas és egyszeri hibáról van szó, a lámpa elfog aludni kb 1 hét után.De ha tényleg rossz, akkor újra fog jelezni.Nálam legalább is így volt.
Addig is a tankszellőztető csövek ellenőrzése,(repedés,stb. fojtószelep tisztítása mehet, ugyan is a furat eltömődése végett sem működhet kifogástalanul a szelep. A szellőztetőszelep csöve megy arra részre ahol a furat eltömődhet, és ezáltal a szellőztetés elégtelen.(hiába ad a vezérlőegység jelet a "szelepnek", a lecsökkent furat átmérő miatt a folytószelepben,nem működik megfelelően.)
A szellőztetőszelep tekercsének az ellenállása 30-32 ohm, ha jól emlékszem.
Nálam még jelezte a hátsó lamdaszonda hibát is a lámpa, tehát az is lehet a hiba okozója amiért jelez a lámpa.
"
Patrik írta:
Köszönöm a gyors válaszokat. A lámpa folyamatosan világít. Az autó teljesítményében észrevehető változás nincs! Ahogy lesz időm elviszem hibakódolvasásra.
Viszont arról nem írt egyikőtök sem, hogy a motortérbeli szelep hol található és mekkora bontással jár kicserélni?(Ha mégis ezt a hibát olvassák ki.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 19
Csabaa írta:
peto.istvan írta:
Azt hiszem mégis csak igazad lesz Csaba. Valahol bibis a forrasztás. Még nem sikerült kitalálnom, hogy hol. Igaz a szakadás vizsgáló szerint mind tuti de ettől függetlenűl még gázos lehet. Mit gondolsz hol lenne érdemes megnézni elsőre?

Végig kell nézni a csatlakozó lábait, oxid vagy kosz..
kitágult foglalat... bármi lehet.. (a jeladónál és a vezérlőnél)
Én Maci föttögőjénél még a vezérlőt is szétszedtem
és átforrasztottam az aljzat összes lábát.. ónhiányos volt rendesen..
ha megvan az a hely ahol a mozgatástól néha jó akkor már félig meg is találtad..


OK!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 12:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7735
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
peto.istvan írta:
Azt hiszem mégis csak igazad lesz Csaba. Valahol bibis a forrasztás. Még nem sikerült kitalálnom, hogy hol. Igaz a szakadás vizsgáló szerint mind tuti de ettől függetlenűl még gázos lehet. Mit gondolsz hol lenne érdemes megnézni elsőre?

Végig kell nézni a csatlakozó lábait, oxid vagy kosz..
kitágult foglalat... bármi lehet.. (a jeladónál és a vezérlőnél)
Én Maci föttögőjénél még a vezérlőt is szétszedtem
és átforrasztottam az aljzat összes lábát.. ónhiányos volt rendesen..
ha megvan az a hely ahol a mozgatástól néha jó akkor már félig meg is találtad..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 21, 2012 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 19
Azt hiszem mégis csak igazad lesz Csaba. Valahol bibis a forrasztás. Még nem sikerült kitalálnom, hogy hol. Igaz a szakadás vizsgáló szerint mind tuti de ettől függetlenűl még gázos lehet. Mit gondolsz hol lenne érdemes megnézni elsőre?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742 ... 1912  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség