Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. szept. 20, 2018 2:44 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 846 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 21, 2017 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 38
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Wolfi írta:
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

Helló.
A felvillanó lámpa a hátsó ülés jobb háttámlájában van egy kapcsoló. Ha nincs rendesen
a helyén a háttámla akkor szokott nekem is villogni. Ha lehajtod a háttámlát egy kis ideig
folyamatosan világit majd elalszik.


Köszönöm! Bár a helyén van rendesen mégis villog néha. De az lesz az a lámpa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd szept. 19, 2017 2:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. okt. 20, 2010 12:59 pm
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Zala 2005 1.2 12V AZQ
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

Helló.
A felvillanó lámpa a hátsó ülés jobb háttámlájában van egy kapcsoló. Ha nincs rendesen
a helyén a háttámla akkor szokott nekem is villogni. Ha lehajtod a háttámlát egy kis ideig
folyamatosan világit majd elalszik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. szept. 17, 2017 4:17 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. aug. 23, 2017 8:22 pm
Hozzászólások: 36
Autó: 2008 1.2 (69LE) Fabia II Kombi
Sziasztok!

Áramtalanító rejtett kapcsolót akarok beépíteni. Melyik vezetéket érdemes rákötni, hogy ne lehessen beindítani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. szept. 15, 2017 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Gab írta:
hubo44 írta:
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

A DF vezetek les meg sakadva.
Mit simbolizal az a kivilano piroš lampa?


Köszönöm a gyors választ! Van esetleg olyan pont ahol elő szokott fordulni a vezeték szakadás, vagy hol érdemes kezdeni a hiba keresését?

Ha jól láttam a lámpát ( tényleg csak egy pillanatra jön elő) talán a biztonsági öv lehet.

štarter-(on idíto) alat kezdenem ot vanak konektorok azokot cibald meg ot sok exidacia leni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. szept. 15, 2017 7:46 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 38
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
hubo44 írta:
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

A DF vezetek les meg sakadva.
Mit simbolizal az a kivilano piroš lampa?


Köszönöm a gyors választ! Van esetleg olyan pont ahol elő szokott fordulni a vezeték szakadás, vagy hol érdemes kezdeni a hiba keresését?

Ha jól láttam a lámpát ( tényleg csak egy pillanatra jön elő) talán a biztonsági öv lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 14, 2017 6:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

A DF vezetek les meg sakadva.
Mit simbolizal az a kivilano piroš lampa?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 14, 2017 5:46 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 38
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szer. jún. 07, 2017 8:04 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2017 1:30 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V (2003)
Szia,
Köszi, hasonló volt, amit próbáltam, de megpróbálom ez alapján is.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szer. jún. 07, 2017 1:25 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7391
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Jani82 írta:
Sziasztok,

Adott egy 2003-s Skoda Fabia 1.4 16V autó (BBY), melyre a P0402 (egr flow excessive) hibaüzenetet kaptam.
A leírásotok alapján kiszereltem az EGR szelepet, és amennyire lehetett megtakarítottam (EGR szeleptisztító spray).
VCDS alapbeállítás előtt elvittem egy próbakörre, hogy üzemmeleg legyen a motor, aksi töltése rendben, hibakód nem volt, majd megcsináltam az alapbeállítást (meas.block 08 - 74-s menü).
Az EGR szelepet szerettem volna tesztelni is, de sajnos nem fut le a teszt, mi lehet a gond?
A tesztet a VCDS (meas. block 08, 75-s menü) próbáltam, üzemmeleg motor esetén alapjáraton megy a motor, a fékpedálon az egyik lábam, a másikkal pedig 4-5 gyors motor felpörgetés. Két felpörgetés között megvártam, míg az alapjáratra lement a fordulat. Valamit rosszul csináltam?

Köszönöm
Jani

Szia
04- basic settings:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd jún. 06, 2017 1:44 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2017 1:30 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V (2003)
Sziasztok,

Adott egy 2003-s Skoda Fabia 1.4 16V autó (BBY), melyre a P0402 (egr flow excessive) hibaüzenetet kaptam.
A leírásotok alapján kiszereltem az EGR szelepet, és amennyire lehetett megtakarítottam (EGR szeleptisztító spray).
VCDS alapbeállítás előtt elvittem egy próbakörre, hogy üzemmeleg legyen a motor, aksi töltése rendben, hibakód nem volt, majd megcsináltam az alapbeállítást (meas.block 08 - 74-s menü).
Az EGR szelepet szerettem volna tesztelni is, de sajnos nem fut le a teszt, mi lehet a gond?
A tesztet a VCDS (meas. block 08, 75-s menü) próbáltam, üzemmeleg motor esetén alapjáraton megy a motor, a fékpedálon az egyik lábam, a másikkal pedig 4-5 gyors motor felpörgetés. Két felpörgetés között megvártam, míg az alapjáratra lement a fordulat. Valamit rosszul csináltam?

Köszönöm
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 01, 2017 8:08 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7391
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
joededy írta:
Szevasztok
Van nekem egy Skoda Fabia kapcsolási rajzok nevü rar file aminek egy része sérült és nem lehet kicsomagolni.Persze ami kellett volna a rosszak között van.Néztem a Skodabajnok oldalán levö linket de nem él már.Ha valaki letöltötte és meg van neki,segithetne.Amiröl irok az 2 külön gyüjtemény,a Skodabajnokos láványosabb.

Szia
https://mega.nz/#F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEuQQbtKb3MeA

bekötési rajzok,elektromos csatlakozók,kapcsolási rajzok mappa..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 01, 2017 1:02 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 11, 2014 2:33 pm
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Kisvárda
Autó: 1,4 16V Ambiente
Szia feri1995!

Esetleg megnézhetnéd a motortérben jobb oldalt levő kábelköteg( ami vagy fel van kötve vagy nem) nem rohad-e?! Viszább olvasgatva a fórumon az szokott ilyesmi hibákat produkálni.

Üdv.: Ambiente


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 01, 2017 11:41 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 19, 2010 8:57 am
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Helvécia 2001 1.4 MPI AZE
Szevasztok
Van nekem egy Skoda Fabia kapcsolási rajzok nevü rar file aminek egy része sérült és nem lehet kicsomagolni.Persze ami kellett volna a rosszak között van.Néztem a Skodabajnok oldalán levö linket de nem él már.Ha valaki letöltötte és meg van neki,segithetne.Amiröl irok az 2 külön gyüjtemény,a Skodabajnokos láványosabb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szer. máj. 31, 2017 6:13 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 25, 2017 6:27 pm
Hozzászólások: 3
Autó: 1,4 MPI
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Olyan problémám lenne, hogy (Skoda Fabia 1,4 MPI 2002) gyújtás és minden előjel nélkül egyszer csak magától elindul az ablaktörlő + világítani kezd az összes irányjelző! Válaszotokat előre is köszönöm!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 18, 2017 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Badzinga írta:
Sziasztok,

a jelenlegi helyzet az alapjárati és az indítási problémával kapcsolatban:

- az a szerelő, aki cserélte kb. három hónapja a vezérműláncot (+lánckerék és láncfesz.) és a gyújtótrafókat elküldött egy tapasztaltabb szerelőhöz,
- ez a tapasztaltabb szerelő rádugta a notebookját az autóra, nézegette, telefonálgatott ide-oda, közben engem is kérdezgetett, hogy mióta van az alapjárati és indítási probléma,
- elmondtam, hogy ezek a problémák pontosan azután jelentkeztek, hogy ki lett cserélve a vezérlés és a trafók,
- azt mondta, hogy az alapjárati fordulatszámot csak márkaszervizben szoftveresen tudják megemelni,
- nagyjából 35 perc után, illetve az alapjáratnál az elektromos berendezések aktiválásakor jelentkező motorrángást látva és lánccsörgést hallva (közben le is állt egyszer a motor) arra a következtetésre jutott, hogy van rá esély, hogy a vezérlés rosszul lett összerakva,
- így azt a javaslatot tette, hogy vigyem vissza az autót az első szerelőhöz, hogy ellenőrizze a vezérlést,
- ezt meg is tettem, így most várom, hogy mi lesz az ellenőrzés eredménye....

- amit még megfigyeltem, hogy VW Polon is magasabb fordulaton kezd a motor, kb 1000-1100 ford/perc, aztán 1 perc után, ha adunk egy kis gázt a ford.szám ott is leesik 700 körülire, a kormány első mozgatására a motor egy kicsit rángatózik, de utána ezt a rendszer rögtön érzékeli, és többszöri kormánymozgatás esetén már nincs rángatás meg ford.szám leesés, ez az, ami a fabiamnál nem történik meg valami miatt....
- ha a fabianál alapjáratban egy kis gázzal a fordulatszámot 1000 ford/perc-en tartom, és közben tekergetem a kormányt meg világítás ventilátor bekapcs., akkor leseik egy kicsit a ford.szám, de a motor nem rángatózik, illetve nem is áll le...

Hello

En nem tudtam hod vezerleš čere utan vad. Vezerleš kontrol max 10perc eš fogjatok tudni eze a gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 846 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség