Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 4:31 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1819  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 13, 2017 11:42 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 07, 2017 6:52 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia kombi 1.4 16V
mumo írta:
A lambda szonda környékén kell keresni a hibát. Ha kimérték a kábeleket és rendben találták,akkor a nagy az esély hogy a lambda szonda kezd tönkre menni. Tehát csere ami megoldaná az időszakosan elövő hibát. Azt még nem írtad,hoyh melyik lambda szonda generál hibát,mert 2 van.


A kiolvasás során sem írta ki, hogy a kettő közül melyikkel van probléma.
Tegnap megint előjött, egyre gyanúsabb, hogy eső vagy nedves, párás idő miatt jön elő.
Ebben az esetben akkor érdemes újra leellenőrizni a csatlakozásokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. nov. 12, 2017 10:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Sakraf írta:
Sziasztok,

Olyan kerdesem volna, hogy az első lampabura kivetelehez szükseges-e levenni lokharitót? Kihajtottam mind a negy csavart, ami tartja, viszont a nyilas szűk ahhoz, hogy kivegyem.Időm pedig mar nem volt nagyobb bontashoz, de ha nem muszaj nem is szeretnem. A szetszedes oka az lenne, hogy elszabadult a foncsor lemez ott, ahol a magassag allitó szervó kapcsolodik hozza. Az a kis "gömbfej" valahogy kiugrott a nútjabol, töres nem latszik, szóval nem tudom hogy törtent, de lényeg hogy a helyén nem tudtam visszajatszani. Ideiglenesen kitamasztottam a foncsort úgy, hogy végállásba hajtottam a szervot, így most megszünt a zavaró vibralas, de ha lesz időm szeretném megcsinalni.

Igen lampa čerehez le musaj veni a utkôzôt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. nov. 12, 2017 10:00 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 68
Autó: Fabia 1.4 16v
Sziasztok,

Olyan kerdesem volna, hogy az első lampabura kivetelehez szükseges-e levenni lokharitót? Kihajtottam mind a negy csavart, ami tartja, viszont a nyilas szűk ahhoz, hogy kivegyem.Időm pedig mar nem volt nagyobb bontashoz, de ha nem muszaj nem is szeretnem. A szetszedes oka az lenne, hogy elszabadult a foncsor lemez ott, ahol a magassag allitó szervó kapcsolodik hozza. Az a kis "gömbfej" valahogy kiugrott a nútjabol, töres nem latszik, szóval nem tudom hogy törtent, de lényeg hogy a helyén nem tudtam visszajatszani. Ideiglenesen kitamasztottam a foncsort úgy, hogy végállásba hajtottam a szervot, így most megszünt a zavaró vibralas, de ha lesz időm szeretném megcsinalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 11, 2017 3:03 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 622
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
Toomi87 írta:
Sziasztok !

Az alábbiban kérném a segítséget. Fabia 1.4 16V (BBZ) mostanában azt a hibát produkálja, hogy egy hideg éjszaka után az első indítás után a sárga check engine lámpa világít. Mikor először csinálta, autóztam vagy 150 km folyamatosan világító lámpával, majd egy teljes megállás során motor stop és elindítás után eltűnt. Voltam kiolvastatni, időszakos lambdaszonda hibát írt ki, törlés után a hibakód nem jött vissza, mérték is, de hibát egyik kábelben sem találtak. Ezután kb 250-300 km autóztam hibajelzés nélkül igaz a kocsi teremgarázsban állt. Tegnap kint állt és az indítás után szokás szerint elaludt majd menetközben egyszer csak visszatért a jelzés. Ismét szerelő, most a P1178-as hibakódot írta ki. Törlés után nem jött vissza a hibajelzés. Egyéb hibajelenség nincs, nem ráz, nem rángat, nem füstöl, nem fogyaszt több benzint a kocsi.

Merre érdemes keresgetni van esetleg tipp?
Köszi

A lambda szonda környékén kell keresni a hibát. Ha kimérték a kábeleket és rendben találták,akkor a nagy az esély hogy a lambda szonda kezd tönkre menni. Tehát csere ami megoldaná az időszakosan elövő hibát. Azt még nem írtad,hoyh melyik lambda szonda generál hibát,mert 2 van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 11, 2017 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 05, 2016 9:03 am
Hozzászólások: 10
Autó: Fabia 2008
Ilyen hibat nem talaltam a forumon de remelem tudtok segiteni. (Uj topikot nem engedett nyitni uh ide irok)

Az ablaktorlot mozgato rud es az ablaktorlo egy csukloszeru kapcsolattal van megoldva.
Sajnos nekem ez kilazult. Mar ketszer visszaraktam de harmadszorra is szetjott. Van otletetek valami tartos megoldasra? Ha alkatreszcsere akkor mit kellene cserelni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 07, 2017 7:03 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 07, 2017 6:52 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia kombi 1.4 16V
Sziasztok !

Az alábbiban kérném a segítséget. Fabia 1.4 16V (BBZ) mostanában azt a hibát produkálja, hogy egy hideg éjszaka után az első indítás után a sárga check engine lámpa világít. Mikor először csinálta, autóztam vagy 150 km folyamatosan világító lámpával, majd egy teljes megállás során motor stop és elindítás után eltűnt. Voltam kiolvastatni, időszakos lambdaszonda hibát írt ki, törlés után a hibakód nem jött vissza, mérték is, de hibát egyik kábelben sem találtak. Ezután kb 250-300 km autóztam hibajelzés nélkül igaz a kocsi teremgarázsban állt. Tegnap kint állt és az indítás után szokás szerint elaludt majd menetközben egyszer csak visszatért a jelzés. Ismét szerelő, most a P1178-as hibakódot írta ki. Törlés után nem jött vissza a hibajelzés. Egyéb hibajelenség nincs, nem ráz, nem rángat, nem füstöl, nem fogyaszt több benzint a kocsi.

Merre érdemes keresgetni van esetleg tipp?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 06, 2017 8:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Idézet:
Sziasztok!
Amugy járhatok az autóval vagy nem?

Igen lehet de de azonal uzem aňag tistitot meg duplazva probalnak hatha čak rakodik el a injektor/rok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 06, 2017 7:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
speedzee írta:
Sziasztok!
Segítségeteket kérném egy 2008 skoda fábia 2 1.4 pd autóhoz.(1 hete vettem tdi-m volt így a pd teljesen új számomra)
Hibajenség a következő: alapjáraton egy idő után rángatni kezd a motor nem áll le csak nem megy egyenletesen(amennyire lehet egy 3 hengeresnek),vagcommal kiolvasták 2.pd elem alapjáraton 5-6 mp után 1,37 körüli értékről felkúszik 2,99 ott kiakad(ekkor kezdődik a rángatózás) és másik 2 pd elemet is huzza magaután de csak enyhén. kérdésem csak a pd elem hibája? vagy szelep,tömítetlenség henger stb? Válaszokat előre is köszönöm.

Ha nem nôl a olaj sint hod nem med a gazolaj a olajba akor a pd elemhez a vezetek/kontakt hibaš vad maga a pd elem hibaš. Ha nem nôl a olaj sint akor meg injektor tistito meg erne ki probalni hatha šegit. (neha šegit 50:50)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 06, 2017 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 06, 2017 6:30 pm
Hozzászólások: 1
Autó: fábia 2
Sziasztok!
Segítségeteket kérném egy 2008 skoda fábia 2 1.4 pd autóhoz.(1 hete vettem tdi-m volt így a pd teljesen új számomra)
Hibajenség a következő: alapjáraton egy idő után rángatni kezd a motor nem áll le csak nem megy egyenletesen(amennyire lehet egy 3 hengeresnek),vagcommal kiolvasták 2.pd elem alapjáraton 5-6 mp után 1,37 körüli értékről felkúszik 2,99 ott kiakad(ekkor kezdődik a rángatózás) és másik 2 pd elemet is huzza magaután de csak enyhén. kérdésem csak a pd elem hibája? vagy szelep,tömítetlenség henger stb? Válaszokat előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 04, 2017 12:02 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 365
Tartózkodási hely: Bugyi
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Csabaa írta:
hubo44 írta:
csicsu71 írta:
Skoda fabia 2004-es model, 3 hengeres, vezérmű láncos.


Meg kel činalni a fejet. Kompresiohoz ninč kôze a EGR selepnek.

Sziasztok
Ott tartunk a fabia I-nél a 3 hengeresek most kezdenek (14 évesen) olcsóbbak lenni és
sokan megveszik. Kényes motor, a vezérlés cseréje mellett a legtöbbet gyűrűzni is kell majd.
Ha belefér egy 100-150e-s generál, akkor meg lehet venni, de ha csak éppen a vételárra
van meg a keret, akkor inkább egy 1,4 16 szelepes példányt válasszon mindenki.


Ezzel a részével annyival nem értek egyet, hogy szerintem az a -200cm3 és egy henger miatt nem kellene rossz motornak lennie ezeknek.Nem számottevő a különbség. Ezekkel mindig az a baj, hogy elhanyagolják(tisztelet a kivételnek) meg sajnos a válság miatt sokat változott az autók felhasználása. Sokan választották az 1.2, 1.4-es modelleket autópályás ingázásokra stb. Ezek nem erre valók max város,elővárosi közlekedésre. Arra kell használni amire tervezték csak ezt sokan összekeverik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 03, 2017 5:58 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
csicsu71 írta:
Skoda fabia 2004-es model, 3 hengeres, vezérmű láncos.


Meg kel činalni a fejet. Kompresiohoz ninč kôze a EGR selepnek.

Sziasztok
Ott tartunk a fabia I-nél a 3 hengeresek most kezdenek (14 évesen) olcsóbbak lenni és
sokan megveszik. Kényes motor, a vezérlés cseréje mellett a legtöbbet gyűrűzni is kell majd.
Ha belefér egy 100-150e-s generál, akkor meg lehet venni, de ha csak éppen a vételárra
van meg a keret, akkor inkább egy 1,4 16 szelepes példányt válasszon mindenki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 03, 2017 8:59 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
csicsu71 írta:
Skoda fabia 2004-es model, 3 hengeres, vezérmű láncos.


Meg kel činalni a fejet. Kompresiohoz ninč kôze a EGR selepnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 02, 2017 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
csicsu71 írta:
Skoda fabia 2004-es model, 3 hengeres, vezérmű láncos.


akor talan nem les ňomaš rendeš edik hengebe merjetek le kompresiot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 02, 2017 6:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 02, 2017 2:39 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia
Skoda fabia 2004-es model, 3 hengeres, vezérmű láncos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 02, 2017 5:11 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
hubo44 írta:
Keksz írta:
Keksz írta:
Sziasztok
Úgy néz ki hogy az olajleválasztóm ereszti az olajat. Rendeltem hozzá tömítést (kétféle van mindkettőt) hogy ki cseréljem.A kérdésem az lenne hogy ha kiszerelem az olajat le kell-e eresztenem?
https://drive.google.com/file/d/0B-CvymfKl-atSzBXYXVTbGo5YW8/view

Valaki? :shock:

Olajat nem kel le engedni. Rendešen žirtalandžd le mind le valastot ud a blokot iš eš be kenem motor tômitovel a ket fel fekvôt eš ud raknam ôse. Nem durvan meg huzni a čavarokat. A gége čôre vidaz ki van kemeňedve el ne tôrjon-karter čô.


Oké,rendben akkor így fogom csinálni.Köszönöm szépen. :köszi:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1819  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség