Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 4:34 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1819  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 6:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 865
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
cerberos írta:
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.
Hali.Ha rám hallgatsz akkor vegyél hozzá gyárit,mert bagóért adják és azon van valami fehér por pont azért gondolom,hogy nem nyekeregjen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
cerberos írta:
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.

Igen a lengőkar az útjába áll. Én annak idején úgy csináltam, hogy felemeltem, az autót, levettem a kereket, hogy hozzáférjek, majd a kerékagyat alátámasztva az emelővel addig poziciónáltam, hogy a lengőkar elkerüljön az útból. Nem nagy élvezet, elég nehezen lehet hozzáférni (vagy csak én nem csináltam jól). A szilentből akkortájt kétféle volt, az egyik csak gumi, a másiknak volt egy belső perselye is. Én akkor aszerint választottam, hogy melyiket tudom előbb beszerezni, de a stabrúd méretére feltétlenül szükséged lesz, mert az is kétféle méretben van, mondták.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 3:25 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2007 5:19 pm
Hozzászólások: 93
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 2:28 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
kugyu21 írta:
gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.

Szia!
Valóban imbusz kulcs. Keverem az Opel Agilával. Ahhoz kell a torx kulcs. De én mielőtt bármit is csinálok megszoktam ütögetni kalapáccsal a leeresztő csavart és jóval könnyebben megindul, persze ha nem nylon a kulcs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 10:22 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
fatomas írta:
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


En ki soktam čerelni feliciašra astan eleg a 19-ceš vilaš kulč.

Köszönöm a segítséget!


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 10:07 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
fatomas írta:
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!

Sziasztok
Véletlenül nem hatlapfejű a csavar!? Az imbusz csavar (6-os) kerek szokott lenni, a hatlapfejű közepében meg négyszög kulcsnyílás van..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:13 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:10 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 6:55 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 865
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 6:06 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 5:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 489
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
fatomas írta:

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!


hát ezek után inkább vidd el szerelőhöz akinek lesz szerszáma ha már belülről elnyaltad a csavart. ha beleszakad vagy megforog a menetben a csavar akkor olajteknő csere lesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 10:44 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 13, 2017 1:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Csabi79 írta:
Sziasztok.Megint egy-kettő kérdésem lenne fábia 1.9 sdi -ről van szó (216 e km van benne), menet közben kb: 4 szer felvillant az izzítást jelző spirál kicsit mintha megtorpant volna az autó, ennyi. elmentem szervízbe de semmi hibát nem találtak nem tárolt be semmit. Másik kérdésNyáron meg megáltam beszaladtam a boltba és nem akart indulni nem adta be az izzítás jelet nem is indult be( de tekerte rendesen) vártam kb 5 percet újra próba izzítás jel van azonnal indult (szintén nem tárolt be hibát). Most hibátlan, de félek nehogy ott hagyjon valahol... ezért is írtam valami tanács merre induljak el... izzító relé...?? Válaszaitokat előre is köszönöm!!

ôregeb kočinal šoksor šegit le kôtni a batrit eš a ôseš kontaktok me apolgatni. Edenkent ôseš bistošitekot (batri kôrul iš) batri šarkakot teštet alul a kasni eš valto kôzôt, alternatorna štb. Meňi idôš a verda? Gondolom 10-évnel tôb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 13, 2017 12:51 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 02, 2017 2:35 pm
Hozzászólások: 9
Autó: skoda fábia 1.9 sdi
Sziasztok.Megint egy-kettő kérdésem lenne fábia 1.9 sdi -ről van szó (216 e km van benne), menet közben kb: 4 szer felvillant az izzítást jelző spirál kicsit mintha megtorpant volna az autó, ennyi. elmentem szervízbe de semmi hibát nem találtak nem tárolt be semmit. Másik kérdésNyáron meg megáltam beszaladtam a boltba és nem akart indulni nem adta be az izzítás jelet nem is indult be( de tekerte rendesen) vártam kb 5 percet újra próba izzítás jel van azonnal indult (szintén nem tárolt be hibát). Most hibátlan, de félek nehogy ott hagyjon valahol... ezért is írtam valami tanács merre induljak el... izzító relé...?? Válaszaitokat előre is köszönöm!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1819  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség