Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. máj. 23, 2019 3:18 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 148 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 03, 2018 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 29, 2018 5:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 27, 2017 9:46 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Fabia mpi
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 31, 2017 10:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.

Akkor nem értem.Azt írtad, ha az egr csati a helyén van, akkor van gyújtás kimaradás.
Most azt, hogy vakolva is megvan a hiba. Akkor az egr ettől független..
Ha trafó, gyertya csere is volt, az injektorokat is cseréld keresztbe.
Ha ezek után is marad a hiba, végnyomás mérést érdemes csinalni abban a hengerben. (gyűrű vagy szelep hiba).


De az az érdekes, hogy ha az egr-t lekötöm, akkor rendben van minden és semmi hiba mehetek vele bármennyit, csak műszakin zavarni fogja a szemüket, hogy világít a check engine.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 31, 2017 8:10 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.

Akkor nem értem.Azt írtad, ha az egr csati a helyén van, akkor van gyújtás kimaradás.
Most azt, hogy vakolva is megvan a hiba. Akkor az egr ettől független..
Ha trafó, gyertya csere is volt, az injektorokat is cseréld keresztbe.
Ha ezek után is marad a hiba, végnyomás mérést érdemes csinalni abban a hengerben. (gyűrű vagy szelep hiba).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 30, 2017 9:31 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma

Szia
Egy 1,2-nél találkoztam ezzel, a motorvezérlő érthetetlen okból , mindig nyitva
tartotta az egr szelepet. A szabályozatlan levegőtől az alapjárat egyenetlen volt.
Az egr szelepet nézted? a különböző fordulatokon zárt és nyitott állapotát?


Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 30, 2017 9:21 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma

Szia
Egy 1,2-nél találkoztam ezzel, a motorvezérlő érthetetlen okból , mindig nyitva
tartotta az egr szelepet. A szabályozatlan levegőtől az alapjárat egyenetlen volt.
Az egr szelepet nézted? a különböző fordulatokon zárt és nyitott állapotát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 27, 2017 4:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
lescsa90 írta:
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Azért, mert ha rá van dugva az EGR csatlakozó, akkor égéskimaradást produkál. De viszont ha lehúzom akkor nem.

Milyen motor?


1.4 16v BBZ


Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 10:02 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Azért, mert ha rá van dugva az EGR csatlakozó, akkor égéskimaradást produkál. De viszont ha lehúzom akkor nem.

Milyen motor?


1.4 16v BBZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 9:54 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Azért, mert ha rá van dugva az EGR csatlakozó, akkor égéskimaradást produkál. De viszont ha lehúzom akkor nem.

Milyen motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 9:40 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
Azért, mert ha rá van dugva az EGR csatlakozó, akkor égéskimaradást produkál. De viszont ha lehúzom akkor nem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 8:44 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Sziasztok.
Az EGR szelep miért csinál 1-es henger gyújtáskimaradást. Mi köze van hozzá?

Szia
Nincs köze hozzá. Miért gondolod!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 7:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia
Sziasztok.
Az EGR szelep miért csinál 1-es henger gyújtáskimaradást. Mi köze van hozzá?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 24, 2017 7:26 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 24, 2011 12:21 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Sk 1.4 16v BBZ
hubo44 írta:
deejays írta:
Sziasztok! Az autóm egr 1 szenzor hibàt jelez Skoda Fabia 2011 1.6 crdi , lehet vele valamit kezdeni vagy szerelő nem tudom. Köszi előre is

Valami ujab verziot raknak čerekor eš az mar alitolag jol birja.

De nincs rá valami tisztítási lehetőség, vagy valami olcsóbb megoldás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 23, 2017 4:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1401
deejays írta:
Sziasztok! Az autóm egr 1 szenzor hibàt jelez Skoda Fabia 2011 1.6 crdi , lehet vele valamit kezdeni vagy szerelő nem tudom. Köszi előre is

Valami ujab verziot raknak čerekor eš az mar alitolag jol birja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 23, 2017 4:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 24, 2011 12:21 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Sk 1.4 16v BBZ
Sziasztok! Az autóm egr 1 szenzor hibàt jelez Skoda Fabia 2011 1.6 crdi , lehet vele valamit kezdeni vagy szerelő nem tudom. Köszi előre is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 148 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség