Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. okt. 22, 2018 8:45 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28009 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 1868  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 10:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 397
Autó: 2005. 1.2 12V BME
+ 1 Szesze hozzászólásához. Mindig meglepődök ha megyek faterék mpi-jével, kb mire kiállok az udvarból meleg (kis túlzással de tényleg). Igaz a hőfokmérő mutató az egy dísz. Hiába áll középen a valóságban az a víz kb 70-80 fok körül mozog. Az olaj pedig később melegszik, annak kell majdnem 8-10 km.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 8:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 991
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?

Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..

Köszönöm, gyanítottam, akkor nincs segítség a gyorsabb motormelegedésre.
De van ez pedig a tökéletesen záró termosztát.Jó termonál garázsból indulva 3 km után a mutató már középen áll.Ugyanez utcán parkolva egy picit lassabb de max 4 km.Ha ennél több akkor a termosztát rossz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:52 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Csabaa írta:
hevy26 írta:
És hol találom ezt a 3 betűs kódot? van fotóm a két válltóról de én ezen ilyet nem találok


02T pdf első oldalán mutatja..



köszi megvan, van itt is jónéhány :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
És hol találom ezt a 3 betűs kódot? van fotóm a két válltóról de én ezen ilyet nem találok


02T pdf első oldalán mutatja..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:13 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Csabaa írta:
hevy26 írta:
Sziasztok. megnéztem a két gyári számot ami rajta volt 02T 301 103, ami fölkerült , 02T 103 301 AG, az AG az eltérés a két váltó között , ezért nem lenne jó ,és ezért más az áttétel??

Szia
Van még egy 3 betűs kód a váltón, abból derül ki az áttétele az 5. fokozatnak:
https://mega.nz/#F!71QSVYpb!ZGSMTrFdEObe_nGEkG6oNA




És hol találom ezt a 3 betűs kódot? van fotóm a két válltóról de én ezen ilyet nem találok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
Sziasztok. megnéztem a két gyári számot ami rajta volt 02T 301 103, ami fölkerült , 02T 103 301 AG, az AG az eltérés a két váltó között , ezért nem lenne jó ,és ezért más az áttétel??

Szia
Van még egy 3 betűs kód a váltón, abból derül ki az áttétele az 5. fokozatnak:
https://mega.nz/#F!71QSVYpb!ZGSMTrFdEObe_nGEkG6oNA


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 1:57 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 371
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?

Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..

Köszönöm, gyanítottam, akkor nincs segítség a gyorsabb motormelegedésre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 10:06 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Sziasztok. megnéztem a két gyári számot ami rajta volt 02T 301 103, ami fölkerült , 02T 103 301 AG, az AG az eltérés a két váltó között , ezért nem lenne jó ,és ezért más az áttétel??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 8:37 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?

Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 8:24 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 371
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 5:00 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tvrend írta:
Csatlakozhatnék erre a tank felől jövő csőre ugyanígy a mérőmmel?
Köszi

Természetesen, ha könyebb ott bontanod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 4:39 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 37
tvrend írta:
murray írta:
szia
A menetes légtelenítő szelepre nehézkesen lehet csatlakozni, a bilincses gumicsőnél könnyebb. A nyomásmérőt sorba kötöd, (T elágazás) és indítózol.
3 bar a nyomás , ha ezt nem éri el, akkor valószínű benzinpumpa..


A bilincset le kell cserélni vagy használható még a régi leszedés után?

A légtelenítő szelepnél is megmérhető a nyomás ugyan olyan jól?


A tank felől jövő vezetékre egy műanyag bilinccsel van rögzítve a gumicső ami megy az injektor hídra.
Csatlakozhatnék erre a tank felől jövő csőre ugyanígy a mérőmmel?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 4:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 397
Autó: 2005. 1.2 12V BME
hevy26 írta:
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 1.4 75 le 1 es fabia 2006 évjárat , mi a normális-gyári fordulatszám 5.fokozatban 100-as tempónál? Ha hülyén hangzana a kérdés a lényeg hogy meghalt benne a váltó kapott egy bontottat és előzőleg 100-as tempónál 2800 volt a fordulat, most meg 3100 !!! akitől lett véve a váltó állítja hogy ez a rá való. Köszi a segítséget


Szia,
én is úgy gondolom, hogy ez az 1.2-es váltója mert az forog úgy ahogy fent leírtad. Pontosan: 80-2500; 95-3000; 110-3500; 125-4200


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 2:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
Csabaa írta:
hevy26 írta:
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 1.4 75 le 1 es fabia 2006 évjárat , mi a normális-gyári fordulatszám 5.fokozatban 100-as tempónál? Ha hülyén hangzana a kérdés a lényeg hogy meghalt benne a váltó kapott egy bontottat és előzőleg 100-as tempónál 2800 volt a fordulat, most meg 3100 !!! akitől lett véve a váltó állítja hogy ez a rá való. Köszi a segítséget

Szia
A régi és az új váltó kódját nem tudod megnézni!? Abból pontosabb lenne az összehasonlítás..


Ez HTP valtora nez ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 2:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 1.4 75 le 1 es fabia 2006 évjárat , mi a normális-gyári fordulatszám 5.fokozatban 100-as tempónál? Ha hülyén hangzana a kérdés a lényeg hogy meghalt benne a váltó kapott egy bontottat és előzőleg 100-as tempónál 2800 volt a fordulat, most meg 3100 !!! akitől lett véve a váltó állítja hogy ez a rá való. Köszi a segítséget

Szia
A régi és az új váltó kódját nem tudod megnézni!? Abból pontosabb lenne az összehasonlítás..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28009 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 1868  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: biciklis, paulus13 valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség