Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. ápr. 21, 2018 12:45 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27669 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1845  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 11, 2018 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
Csabaa írta:
Szia
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/ ... 133/133040
Egyszerűbb a 3-as bilincsnél levenni a gumicsövet, és ott közbe iktatni a nyomásmérőt.

Hali!

Ha jól látom annál a bilincsnél csatlakozik a cső az injektorhídra. Hogyan tudom levenni azt a bilincset, és visszarakható-e? Vagy vennem kell másik bilincset helyette?

Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 7:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
Bálint Zoltán írta:
+ 1 Szesze hozzászólásához. Mindig meglepődök ha megyek faterék mpi-jével, kb mire kiállok az udvarból meleg (kis túlzással de tényleg). Igaz a hőfokmérő mutató az egy dísz. Hiába áll középen a valóságban az a víz kb 70-80 fok körül mozog. Az olaj pedig később melegszik, annak kell majdnem 8-10 km.


Nekem is MPI van és valóban 2-3 km alatt már értékelhető a fűtés. A hőfok visszajelzése pedig szándékosan ilyen, így van beállítva. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 11:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tvrend írta:
Csabaa írta:
tvrend írta:
Csatlakozhatnék erre a tank felől jövő csőre ugyanígy a mérőmmel?
Köszi

Természetesen, ha könyebb ott bontanod.


Mekkora és milyen csatlakozó kell hozza?
Azt hiszem olyan mint a benzinpumpára menő, nem biztos.

Szia
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/ ... 133/133040
Egyszerűbb a 3-as bilincsnél levenni a gumicsövet, és ott közbe iktatni a nyomásmérőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 9:24 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szesze írta:
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..

Köszönöm, gyanítottam, akkor nincs segítség a gyorsabb motormelegedésre.
De van ez pedig a tökéletesen záró termosztát.Jó termonál garázsból indulva 3 km után a mutató már középen áll.Ugyanez utcán parkolva egy picit lassabb de max 4 km.Ha ennél több akkor a termosztát rossz.

Igen csak én kertben illetve utcán állva éppen 3km-t teszek meg reggel és ugyanennyit este. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 12:39 am 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
Csabaa írta:
tvrend írta:
Csatlakozhatnék erre a tank felől jövő csőre ugyanígy a mérőmmel?
Köszi

Természetesen, ha könyebb ott bontanod.


Mekkora és milyen csatlakozó kell hozza?
Azt hiszem olyan mint a benzinpumpára menő, nem biztos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 10:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
+ 1 Szesze hozzászólásához. Mindig meglepődök ha megyek faterék mpi-jével, kb mire kiállok az udvarból meleg (kis túlzással de tényleg). Igaz a hőfokmérő mutató az egy dísz. Hiába áll középen a valóságban az a víz kb 70-80 fok körül mozog. Az olaj pedig később melegszik, annak kell majdnem 8-10 km.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 8:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?

Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..

Köszönöm, gyanítottam, akkor nincs segítség a gyorsabb motormelegedésre.
De van ez pedig a tökéletesen záró termosztát.Jó termonál garázsból indulva 3 km után a mutató már középen áll.Ugyanez utcán parkolva egy picit lassabb de max 4 km.Ha ennél több akkor a termosztát rossz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:52 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Csabaa írta:
hevy26 írta:
És hol találom ezt a 3 betűs kódot? van fotóm a két válltóról de én ezen ilyet nem találok


02T pdf első oldalán mutatja..



köszi megvan, van itt is jónéhány :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
És hol találom ezt a 3 betűs kódot? van fotóm a két válltóról de én ezen ilyet nem találok


02T pdf első oldalán mutatja..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:13 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Csabaa írta:
hevy26 írta:
Sziasztok. megnéztem a két gyári számot ami rajta volt 02T 301 103, ami fölkerült , 02T 103 301 AG, az AG az eltérés a két váltó között , ezért nem lenne jó ,és ezért más az áttétel??

Szia
Van még egy 3 betűs kód a váltón, abból derül ki az áttétele az 5. fokozatnak:
https://mega.nz/#F!71QSVYpb!ZGSMTrFdEObe_nGEkG6oNA




És hol találom ezt a 3 betűs kódot? van fotóm a két válltóról de én ezen ilyet nem találok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 2:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
Sziasztok. megnéztem a két gyári számot ami rajta volt 02T 301 103, ami fölkerült , 02T 103 301 AG, az AG az eltérés a két váltó között , ezért nem lenne jó ,és ezért más az áttétel??

Szia
Van még egy 3 betűs kód a váltón, abból derül ki az áttétele az 5. fokozatnak:
https://mega.nz/#F!71QSVYpb!ZGSMTrFdEObe_nGEkG6oNA


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 1:57 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?

Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..

Köszönöm, gyanítottam, akkor nincs segítség a gyorsabb motormelegedésre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 10:06 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Sziasztok. megnéztem a két gyári számot ami rajta volt 02T 301 103, ami fölkerült , 02T 103 301 AG, az AG az eltérés a két váltó között , ezért nem lenne jó ,és ezért más az áttétel??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 8:37 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?

Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2018 8:24 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok, már tavaly télen is akartam kérdezni, de aztán elmúlt a tél, de most újra érdekelne:
A fűtés kapcsolásával csak levegőzsalukat mozgatok, vagy a fűtővízkört is rá- illetve lekapcsolom? Vagyis hamarabb melegszik be a motor, ha az indulás után még nem adom rá a fűtést, vagy nincs különösebb jelentősége?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27669 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1845  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség