Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. okt. 22, 2018 8:47 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28009 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 1868  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2018 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 01, 2017 5:29 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Skoda Fábia 1 2003 1.2 HTP
Sziasztok!
A segítségeteket kérném.

Skoda Fábia 2003 HTP 1.2

A következő hibakódot sikerült kivarázsolni a kocsiból:
1 Fault Found
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0116 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 0000 0000

Még soha nem szereltem az autót én magam, de ha könnyű javítani most megpróbálkoznék vele. Viszont nem tudom hogy ez melyik szenzor egyáltalán és hogy kell cserélni, egyáltalán pár villáskulcs elég-e hozzá?

Szerkesztve: Közben megtaláltam itt a fórumon, hogy ez a termosztát jeladó lesz és hogy érdemes a gyárit venni. Érdemes úgy vennia jeladót, hogy kiveszem ami benne van és viszem magammal vagy ha rendelek, akkor lefényképezem.Mert valami szürke / nem szürke találgatást láttam egy hozzászólásnál

Most már csak attól félek elrontok valamit:) nincs esetleg a erről valahol valami video, vagy legalább a termosztátról, hogy hol keressem:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2018 1:53 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 13, 2012 9:47 pm
Hozzászólások: 6
kaliczrob84 írta:
kirkri írta:
Sziasztok!

Tegnap este különös jelenséggel szembesültem az asszony autójával. (2002-es Fabia 1.2)
Az autó garázsban szokott állni, de most úgy alakult, hogy pár napja kint tartjuk éjszakára. Az akku már korábban sem volt túl jó állapotú, lehet ez okozta a problémát.

Szóval tegnap este beindítom az autót, hogy beálljak a garázsba, de érzésre kicsit furcsa volt, mert egy-két másodperc késéssel indult be, amire nem igazán volt példa korábban. Gondoltam biztos a régi akkunak nem tett jót a szabadtéri éjszakázás az elmúlt napokban, szóval nem foglalkoztam vele. Beálltam a garázsba, majd egy óra múlva ki akartam állni és a gyújtást ráadva az összes visszajelző elsötétült, még a kilométer számlálók is szépen elhalványodtak, majd kikapcsoltak. Az autót önindítózni lehetett, de nem indult be. A világítást rákapcsolva, volt megfelelő fényerő (illetve egyedül ennek az egynek működött a visszajelzése a műszerfalon), de az autó nem indult. Pontosabban egyszer elindult, de két másodperc után le is állt.

Gondoltam rátöltök az akkura, hátha ott lesz a hiba, de nem igazán hittem benne, mert mint említettem a világítás megfelelő fénnyel világított, illetve az önindító is tekert rendesen, nem elhaló hangon küszködött.

Végül csak rácsatlakoztattam a töltőt és két perc elteltével visszajött minden visszajelzés, az autó is beindult.
Ezután, mivel volt otthon egy jelentősen fiatalabb akkum, kicseréltem arra az autóban lévőt. 44Ah->54Ah.

Most működik minden, de a légzsák visszajelző lámpa világít és az alapjáraton mintha egy kicsit dadogna az autó, alig észrevehetően ingadozik az alapjárati fordulat.

Tudom így látatlanban ez nem diagnosztizálható, de van valakinek tippje, hogy mi is lehetett a probléma? A légzsák visszajelző miatt úgyis el kell vinnem hibakód olvasásra, kíváncsi vagyok tárolt-e el valamit. A tegnapi anomália előtt a légzsákkal sem volt soha probléma.


Szia!

Nekem is volt olyan problémám, ami egy-két kivétellel hasonló tüneteket produkált.
Egy téli reggel álltam ki a kertből, simán beindult. Ahogy kiértem a kapun, látom ,hogy a műszerfal teljesen sötét. Gondoltam leállítom és újra beindítom. Nem indult be. De még csak meg se tekerte az önindítót. Egy pár órás pihenő után mindig elsőre beindult, tehát nem akksi problémára gondoltam. Bátor voltam, így másnap reggel (simán beindult) elmentem vele dolgozni 60 km-re.
Menet közben először eldobta a légzsákot, utána a szervót.
A továbbiakban pedig azt csinálta, hogy miután elsőre beindult (akkoriban járattam 10 percig), pár perc múlva sípolva leállt, és többet nem indult.
A vége az lett, hogy a generátorban feszültségszabályzót kellett cserélni. Azóta minden jó.


Bejelentkeztem estére kód olvasásra/törlésre.

Néztem, nem egy veszett összeg egy feszültségszabályzó, ha biztosan kiderülne, hogy azzal van a gond, akkor kicseréltetném. Most attól parázok, hogy eladom az autót és a leendő vevő felhív pár nap múlva, hogy átvertem, megállt az autó alatta. Ha meg előre szólok, hogy számítson ilyenre, akkor nem fogja senki megvenni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2018 11:19 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 83
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
kirkri írta:
Sziasztok!

Tegnap este különös jelenséggel szembesültem az asszony autójával. (2002-es Fabia 1.2)
Az autó garázsban szokott állni, de most úgy alakult, hogy pár napja kint tartjuk éjszakára. Az akku már korábban sem volt túl jó állapotú, lehet ez okozta a problémát.

Szóval tegnap este beindítom az autót, hogy beálljak a garázsba, de érzésre kicsit furcsa volt, mert egy-két másodperc késéssel indult be, amire nem igazán volt példa korábban. Gondoltam biztos a régi akkunak nem tett jót a szabadtéri éjszakázás az elmúlt napokban, szóval nem foglalkoztam vele. Beálltam a garázsba, majd egy óra múlva ki akartam állni és a gyújtást ráadva az összes visszajelző elsötétült, még a kilométer számlálók is szépen elhalványodtak, majd kikapcsoltak. Az autót önindítózni lehetett, de nem indult be. A világítást rákapcsolva, volt megfelelő fényerő (illetve egyedül ennek az egynek működött a visszajelzése a műszerfalon), de az autó nem indult. Pontosabban egyszer elindult, de két másodperc után le is állt.

Gondoltam rátöltök az akkura, hátha ott lesz a hiba, de nem igazán hittem benne, mert mint említettem a világítás megfelelő fénnyel világított, illetve az önindító is tekert rendesen, nem elhaló hangon küszködött.

Végül csak rácsatlakoztattam a töltőt és két perc elteltével visszajött minden visszajelzés, az autó is beindult.
Ezután, mivel volt otthon egy jelentősen fiatalabb akkum, kicseréltem arra az autóban lévőt. 44Ah->54Ah.

Most működik minden, de a légzsák visszajelző lámpa világít és az alapjáraton mintha egy kicsit dadogna az autó, alig észrevehetően ingadozik az alapjárati fordulat.

Tudom így látatlanban ez nem diagnosztizálható, de van valakinek tippje, hogy mi is lehetett a probléma? A légzsák visszajelző miatt úgyis el kell vinnem hibakód olvasásra, kíváncsi vagyok tárolt-e el valamit. A tegnapi anomália előtt a légzsákkal sem volt soha probléma.


Szia!

Nekem is volt olyan problémám, ami egy-két kivétellel hasonló tüneteket produkált.
Egy téli reggel álltam ki a kertből, simán beindult. Ahogy kiértem a kapun, látom ,hogy a műszerfal teljesen sötét. Gondoltam leállítom és újra beindítom. Nem indult be. De még csak meg se tekerte az önindítót. Egy pár órás pihenő után mindig elsőre beindult, tehát nem akksi problémára gondoltam. Bátor voltam, így másnap reggel (simán beindult) elmentem vele dolgozni 60 km-re.
Menet közben először eldobta a légzsákot, utána a szervót.
A továbbiakban pedig azt csinálta, hogy miután elsőre beindult (akkoriban járattam 10 percig), pár perc múlva sípolva leállt, és többet nem indult.
A vége az lett, hogy a generátorban feszültségszabályzót kellett cserélni. Azóta minden jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2018 8:57 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 13, 2012 9:47 pm
Hozzászólások: 6
Bízom benne, hogy tényleg csak ennyi lesz, mert éppen eladni készülünk az autót és nem lenne jó, ha pont most kellene kifizetni a javításra egy jelentősebb összeget. Arányaiban még akkor sem szólhatnék mondjuk egy szót sem, mert az elmúlt 6 évben az olaj és szűrőcseréken kívül gyakorlatilag csak szilentet kellett benne cserélni. (Mondjuk az is igaz, hogy az asszony csak 9e kilométert ment ennyi idő alatt vele, így a 15 éves autóban mindössze 120e kilométer van.) :)

kugyu21 írta:
kirkri írta:
Sziasztok!

Tegnap este különös jelenséggel szembesültem az asszony autójával. (2002-es Fabia 1.2)
Az autó garázsban szokott állni, de most úgy alakult, hogy pár napja kint tartjuk éjszakára. Az akku már korábban sem volt túl jó állapotú, lehet ez okozta a problémát.

Szóval tegnap este beindítom az autót, hogy beálljak a garázsba, de érzésre kicsit furcsa volt, mert egy-két másodperc késéssel indult be, amire nem igazán volt példa korábban. Gondoltam biztos a régi akkunak nem tett jót a szabadtéri éjszakázás az elmúlt napokban, szóval nem foglalkoztam vele. Beálltam a garázsba, majd egy óra múlva ki akartam állni és a gyújtást ráadva az összes visszajelző elsötétült, még a kilométer számlálók is szépen elhalványodtak, majd kikapcsoltak. Az autót önindítózni lehetett, de nem indult be. A világítást rákapcsolva, volt megfelelő fényerő (illetve egyedül ennek az egynek működött a visszajelzése a műszerfalon), de az autó nem indult. Pontosabban egyszer elindult, de két másodperc után le is állt.

Gondoltam rátöltök az akkura, hátha ott lesz a hiba, de nem igazán hittem benne, mert mint említettem a világítás megfelelő fénnyel világított, illetve az önindító is tekert rendesen, nem elhaló hangon küszködött.

Végül csak rácsatlakoztattam a töltőt és két perc elteltével visszajött minden visszajelzés, az autó is beindult.
Ezután, mivel volt otthon egy jelentősen fiatalabb akkum, kicseréltem arra az autóban lévőt. 44Ah->54Ah.

Most működik minden, de a légzsák visszajelző lámpa világít és az alapjáraton mintha egy kicsit dadogna az autó, alig észrevehetően ingadozik az alapjárati fordulat.

Tudom így látatlanban ez nem diagnosztizálható, de van valakinek tippje, hogy mi is lehetett a probléma? A légzsák visszajelző miatt úgyis el kell vinnem hibakód olvasásra, kíváncsi vagyok tárolt-e el valamit. A tegnapi anomália előtt a légzsákkal sem volt soha probléma.

A hozzáértők majd megmondják a tutit, de mivel én is jártam már így, szinte biztosra mondhatom, hogy az elhalni készülő akkumulátorod csinálta a problémát. Az eggyel korábbi 1984-es autóm, ha volt az aksiban akkora delej, hogy egy fél tengelyfordulatot tudott mozdítani, akkor beindult. Ezért nem gondoltam én sem arra hogy egy működő fényszoró és forgatott indítómotor mellett a Fábia nem indul be. Pedig igen. Nekem anno a szerelő azt mondta, hogy valamiféle feszültségfigyelés van beépítve, ami gyenge akkumulátor esetén blokkolja az indítást. Nekem is hasonló volt a helyzet mint Veled egy hidegebb téli éjszakát követően reggel, és az akkumulátor feltöltése után minden rendbejött. Nekem mondjuk a légzsák sem jelzett már utána, de nem megfelelő feszültség minden mérési értéket meghamisít, ezért egy (vagy inkább több, mert elég sok lesz bejegyezve) hibatörlés után valószínűleg az is eltűnik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2018 8:42 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 371
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
kirkri írta:
Sziasztok!

Tegnap este különös jelenséggel szembesültem az asszony autójával. (2002-es Fabia 1.2)
Az autó garázsban szokott állni, de most úgy alakult, hogy pár napja kint tartjuk éjszakára. Az akku már korábban sem volt túl jó állapotú, lehet ez okozta a problémát.

Szóval tegnap este beindítom az autót, hogy beálljak a garázsba, de érzésre kicsit furcsa volt, mert egy-két másodperc késéssel indult be, amire nem igazán volt példa korábban. Gondoltam biztos a régi akkunak nem tett jót a szabadtéri éjszakázás az elmúlt napokban, szóval nem foglalkoztam vele. Beálltam a garázsba, majd egy óra múlva ki akartam állni és a gyújtást ráadva az összes visszajelző elsötétült, még a kilométer számlálók is szépen elhalványodtak, majd kikapcsoltak. Az autót önindítózni lehetett, de nem indult be. A világítást rákapcsolva, volt megfelelő fényerő (illetve egyedül ennek az egynek működött a visszajelzése a műszerfalon), de az autó nem indult. Pontosabban egyszer elindult, de két másodperc után le is állt.

Gondoltam rátöltök az akkura, hátha ott lesz a hiba, de nem igazán hittem benne, mert mint említettem a világítás megfelelő fénnyel világított, illetve az önindító is tekert rendesen, nem elhaló hangon küszködött.

Végül csak rácsatlakoztattam a töltőt és két perc elteltével visszajött minden visszajelzés, az autó is beindult.
Ezután, mivel volt otthon egy jelentősen fiatalabb akkum, kicseréltem arra az autóban lévőt. 44Ah->54Ah.

Most működik minden, de a légzsák visszajelző lámpa világít és az alapjáraton mintha egy kicsit dadogna az autó, alig észrevehetően ingadozik az alapjárati fordulat.

Tudom így látatlanban ez nem diagnosztizálható, de van valakinek tippje, hogy mi is lehetett a probléma? A légzsák visszajelző miatt úgyis el kell vinnem hibakód olvasásra, kíváncsi vagyok tárolt-e el valamit. A tegnapi anomália előtt a légzsákkal sem volt soha probléma.

A hozzáértők majd megmondják a tutit, de mivel én is jártam már így, szinte biztosra mondhatom, hogy az elhalni készülő akkumulátorod csinálta a problémát. Az eggyel korábbi 1984-es autóm, ha volt az aksiban akkora delej, hogy egy fél tengelyfordulatot tudott mozdítani, akkor beindult. Ezért nem gondoltam én sem arra hogy egy működő fényszoró és forgatott indítómotor mellett a Fábia nem indul be. Pedig igen. Nekem anno a szerelő azt mondta, hogy valamiféle feszültségfigyelés van beépítve, ami gyenge akkumulátor esetén blokkolja az indítást. Nekem is hasonló volt a helyzet mint Veled egy hidegebb téli éjszakát követően reggel, és az akkumulátor feltöltése után minden rendbejött. Nekem mondjuk a légzsák sem jelzett már utána, de nem megfelelő feszültség minden mérési értéket meghamisít, ezért egy (vagy inkább több, mert elég sok lesz bejegyezve) hibatörlés után valószínűleg az is eltűnik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2018 6:34 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 13, 2012 9:47 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!

Tegnap este különös jelenséggel szembesültem az asszony autójával. (2002-es Fabia 1.2)
Az autó garázsban szokott állni, de most úgy alakult, hogy pár napja kint tartjuk éjszakára. Az akku már korábban sem volt túl jó állapotú, lehet ez okozta a problémát.

Szóval tegnap este beindítom az autót, hogy beálljak a garázsba, de érzésre kicsit furcsa volt, mert egy-két másodperc késéssel indult be, amire nem igazán volt példa korábban. Gondoltam biztos a régi akkunak nem tett jót a szabadtéri éjszakázás az elmúlt napokban, szóval nem foglalkoztam vele. Beálltam a garázsba, majd egy óra múlva ki akartam állni és a gyújtást ráadva az összes visszajelző elsötétült, még a kilométer számlálók is szépen elhalványodtak, majd kikapcsoltak. Az autót önindítózni lehetett, de nem indult be. A világítást rákapcsolva, volt megfelelő fényerő (illetve egyedül ennek az egynek működött a visszajelzése a műszerfalon), de az autó nem indult. Pontosabban egyszer elindult, de két másodperc után le is állt.

Gondoltam rátöltök az akkura, hátha ott lesz a hiba, de nem igazán hittem benne, mert mint említettem a világítás megfelelő fénnyel világított, illetve az önindító is tekert rendesen, nem elhaló hangon küszködött.

Végül csak rácsatlakoztattam a töltőt és két perc elteltével visszajött minden visszajelzés, az autó is beindult.
Ezután, mivel volt otthon egy jelentősen fiatalabb akkum, kicseréltem arra az autóban lévőt. 44Ah->54Ah.

Most működik minden, de a légzsák visszajelző lámpa világít és az alapjáraton mintha egy kicsit dadogna az autó, alig észrevehetően ingadozik az alapjárati fordulat.

Tudom így látatlanban ez nem diagnosztizálható, de van valakinek tippje, hogy mi is lehetett a probléma? A légzsák visszajelző miatt úgyis el kell vinnem hibakód olvasásra, kíváncsi vagyok tárolt-e el valamit. A tegnapi anomália előtt a légzsákkal sem volt soha probléma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 15, 2018 6:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
korki írta:
Sziasztok!

Van egy 2006-os 1.2-es fabiank. Néhány héttel ezelőtt felvillant benne a motorhiba jelző lámpa. Mentünk vele kb. 100 km-t, majd rángatni kezdett és a 3-ból maradt 2 henger. Irány a szerelő, trafót cserélt benne. (Utólag kiderült, hogy már 3 eltérő típus van benne) Lámpa eltűnt, örültünk neki, aztán kb. 50 km és a sárga lámpa újra beköszönt... de hibátlanul ment az autó, telefon a szerelőnek: 3 egyforma trafó kellene bele. Ekkor elmentem az Unixba, vettem bele 3 db Valeo-t, aztán irány ismét a szerelő. Kábel rádug: 1-es henger keverék dús... Megnézte a Lambda szondát, határértéken belül volt, kiütötte a hibakódot, mondta, hogy használjuk nyugodtan, rendben van. Újabb 50 km és a lámpa újra világít.
Kicsit taft reklámnak érzem ezt a hibakódot, főleg, hogy nem tudják megmondani, hogy vajon mi lehet.

Van valamilyen tipp, tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy mi lehet a nyűgje? 129000 km van benne. Előre is köszönöm a válaszokat.


Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 15, 2018 6:08 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 15, 2018 5:57 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Sokada Fabia 1.2
Sziasztok!

Van egy 2006-os 1.2-es fabiank. Néhány héttel ezelőtt felvillant benne a motorhiba jelző lámpa. Mentünk vele kb. 100 km-t, majd rángatni kezdett és a 3-ból maradt 2 henger. Irány a szerelő, trafót cserélt benne. (Utólag kiderült, hogy már 3 eltérő típus van benne) Lámpa eltűnt, örültünk neki, aztán kb. 50 km és a sárga lámpa újra beköszönt... de hibátlanul ment az autó, telefon a szerelőnek: 3 egyforma trafó kellene bele. Ekkor elmentem az Unixba, vettem bele 3 db Valeo-t, aztán irány ismét a szerelő. Kábel rádug: 1-es henger keverék dús... Megnézte a Lambda szondát, határértéken belül volt, kiütötte a hibakódot, mondta, hogy használjuk nyugodtan, rendben van. Újabb 50 km és a lámpa újra világít.
Kicsit taft reklámnak érzem ezt a hibakódot, főleg, hogy nem tudják megmondani, hogy vajon mi lehet.

Van valamilyen tipp, tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy mi lehet a nyűgje? 129000 km van benne. Előre is köszönöm a válaszokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 12, 2018 9:48 am 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 37
Csabaa írta:
Csak a két fülét összenyomod, közben a gumicsövet lehúzod.
https://m.eeuroparts.com/Parts/81948/Ho ... N90686701/
Az rugós, visszarakható. Franciakulcsal szoktam összenyomni az ilyen bilincset, hogy ne kelljen utána tartani, és szabad maradjon mind a két kezem.


Köszi, ez jól hangzik.
Már csak annyi kérdésem lenne, hogy hogy mi a cső mérete amit kérjek a mérőhöz a boltban? Gondolom akkor T elágazással.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 12, 2018 5:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tvrend írta:
Csabaa írta:
Szia
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/ ... 133/133040
Egyszerűbb a 3-as bilincsnél levenni a gumicsövet, és ott közbe iktatni a nyomásmérőt.

Hali!

Ha jól látom annál a bilincsnél csatlakozik a cső az injektorhídra. Hogyan tudom levenni azt a bilincset, és visszarakható-e? Vagy vennem kell másik bilincset helyette?

Köszi

Csak a két fülét összenyomod, közben a gumicsövet lehúzod.
https://m.eeuroparts.com/Parts/81948/Ho ... N90686701/
Az rugós, visszarakható. Franciakulcsal szoktam összenyomni az ilyen bilincset, hogy ne kelljen utána tartani, és szabad maradjon mind a két kezem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 11, 2018 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 37
Csabaa írta:
Szia
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/ ... 133/133040
Egyszerűbb a 3-as bilincsnél levenni a gumicsövet, és ott közbe iktatni a nyomásmérőt.

Hali!

Ha jól látom annál a bilincsnél csatlakozik a cső az injektorhídra. Hogyan tudom levenni azt a bilincset, és visszarakható-e? Vagy vennem kell másik bilincset helyette?

Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 7:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 78
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
Bálint Zoltán írta:
+ 1 Szesze hozzászólásához. Mindig meglepődök ha megyek faterék mpi-jével, kb mire kiállok az udvarból meleg (kis túlzással de tényleg). Igaz a hőfokmérő mutató az egy dísz. Hiába áll középen a valóságban az a víz kb 70-80 fok körül mozog. Az olaj pedig később melegszik, annak kell majdnem 8-10 km.


Nekem is MPI van és valóban 2-3 km alatt már értékelhető a fűtés. A hőfok visszajelzése pedig szándékosan ilyen, így van beállítva. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 11:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tvrend írta:
Csabaa írta:
tvrend írta:
Csatlakozhatnék erre a tank felől jövő csőre ugyanígy a mérőmmel?
Köszi

Természetesen, ha könyebb ott bontanod.


Mekkora és milyen csatlakozó kell hozza?
Azt hiszem olyan mint a benzinpumpára menő, nem biztos.

Szia
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/ ... 133/133040
Egyszerűbb a 3-as bilincsnél levenni a gumicsövet, és ott közbe iktatni a nyomásmérőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 9:24 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 371
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szesze írta:
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
Szia
A kapcsolóval csak a zsalut állítod. A fűtés hőcserélőjében mindig áramlik a víz, az a "kis kör" része, motorblokk+kiegyenlítő tartály+fűtés hőcserélő.
Ha a ventivel nem fújod róla le a meleget, akkor gyorsabban fog melegedni a motor, de jól be is fog párásodni az utastér..

Köszönöm, gyanítottam, akkor nincs segítség a gyorsabb motormelegedésre.
De van ez pedig a tökéletesen záró termosztát.Jó termonál garázsból indulva 3 km után a mutató már középen áll.Ugyanez utcán parkolva egy picit lassabb de max 4 km.Ha ennél több akkor a termosztát rossz.

Igen csak én kertben illetve utcán állva éppen 3km-t teszek meg reggel és ugyanennyit este. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2018 12:39 am 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 37
Csabaa írta:
tvrend írta:
Csatlakozhatnék erre a tank felől jövő csőre ugyanígy a mérőmmel?
Köszi

Természetesen, ha könyebb ott bontanod.


Mekkora és milyen csatlakozó kell hozza?
Azt hiszem olyan mint a benzinpumpára menő, nem biztos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28009 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 1868  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: biciklis valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség