Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd dec. 18, 2018 3:08 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 829 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 56  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 8:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
hubo44 írta:
mozso írta:
mozso írta:
alap dolgot megneztetek a deštrukciot az ok.?

Szia!
Ezzel "deštrukciot " a kompresszor teljesítményére utalsz?
Amúgy most látok ilyen vcds leírást először. Jó lenne egy olyan amin a működő klíma értékei szerepelnek, nyomás, hőmérséklet.Egy kiolvasás közbeni fénykép a paraméterekről. Az kicsit beszédesebb lenne számomra. Mert behelyttesíteném a leírásba és egyszerűbb lenne.

nem telješitmeň hanem meg hajtaš:
https://www.aci.sk/vsetko-pre-klimatiza ... 65945.html

Erdekes dolgok ezek ,destrukcio avagy ,"fulia "ha arra gondosz hogy elol forog e a tarcsa akkor az forog :) errol beszeltem 3 ember le ult megtargyalni egy klima berendezest kulombozo szaknyelven ,kezdem furan erezni magam :D lassan elvesztem a klima fonalam eddig sem sokat ertettem belole de most minden felborult ,csak keresek en egy szakembert vagy hataron tul vagy belul :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 8:27 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1260
mozso írta:
mozso írta:
alap dolgot megneztetek a deštrukciot az ok.?

Szia!
Ezzel "deštrukciot " a kompresszor teljesítményére utalsz?
Amúgy most látok ilyen vcds leírást először. Jó lenne egy olyan amin a működő klíma értékei szerepelnek, nyomás, hőmérséklet.Egy kiolvasás közbeni fénykép a paraméterekről. Az kicsit beszédesebb lenne számomra. Mert behelyttesíteném a leírásba és egyszerűbb lenne.

nem telješitmeň hanem meg hajtaš:
https://www.aci.sk/vsetko-pre-klimatiza ... 65945.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 7:47 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
mozso írta:
alap dolgot megneztetek a deštrukciot az ok.?

Szia!
Ezzel "deštrukciot " a kompresszor teljesítményére utalsz?
Amúgy most látok ilyen vcds leírást először. Jó lenne egy olyan amin a működő klíma értékei szerepelnek, nyomás, hőmérséklet.Egy kiolvasás közbeni fénykép a paraméterekről. Az kicsit beszédesebb lenne számomra. Mert behelyttesíteném a leírásba és egyszerűbb lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
alap dolgot megneztetek a deštrukciot az ok.?

Szia!
Ezzel "deštrukciot " a kompresszor teljesítményére utalsz?
Amúgy most látok ilyen vcds leírást először. Jó lenne egy olyan amin a működő klíma értékei szerepelnek, nyomás, hőmérséklet.Egy kiolvasás közbeni fénykép a paraméterekről. Az kicsit beszédesebb lenne számomra. Mert behelyettesíteném a leírásba és egyszerűbb lenne.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mozso kedd feb. 06, 2018 7:49 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 5:40 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1260
Mariusz77 írta:
Csabaa írta:
Mariusz77 írta:
Ez egy jol mukodo klima adata ?

Nem, ez az adott oszlopba írd adatok elnevezései.
A 3. oszlopban érdemes nézni ,hogy milyen számot ír, és az milyen üzemállapotot jelöl.

Hat ez nekem kinai :D

alap dolgot megneztetek a deštrukciot az ok.?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 2:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Csabaa írta:
Mariusz77 írta:
Ez egy jol mukodo klima adata ?

Nem, ez az adott oszlopba írd adatok elnevezései.
A 3. oszlopban érdemes nézni ,hogy milyen számot ír, és az milyen üzemállapotot jelöl.

Hat ez nekem kinai :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 12:36 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Mariusz77 írta:
Ez egy jol mukodo klima adata ?

Nem, ez az adott oszlopba írd adatok elnevezései.
A 3. oszlopban érdemes nézni ,hogy milyen számot ír, és az milyen üzemállapotot jelöl.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 12:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Csabaa írta:
mozso írta:
Ha kicsit is tudtam segíteni, már meg érte. :D

Sziasztok
A klíma vezérlőből elég sokat ki lehet olvasni, elég megnézni a 2. csoportot:
002,0, klima kompresszor
002,1, kompresszor,teljesítmény
002,2, magas nyomású kőr,(G65) 2..32bar
002,3, szabályozás,állapota
; 0=nincs
; 1=hűtőkör nyomás 32bar felett
; 3=hűtőkör nyomás 2bar alatt
; 5=alacsony motor sebesség
; 6=klima kapcsoló KI
; 7=klima kapcsoló KI/friss levegő kapcs.KI
; 8=környezeti hőm.-3C alatt
; 10=túl alacsony/vagy/túl magas tápfesz.
; 11=hűtőkör hőm.118C felett
; 12=ECU csökkentette a kompr.teljesítményét
; 14=evaporator hőm.1C alatt
; 16=evap.érzékelő(G263)hibás/hűtővent.nem műkődik
002,4, evaporator,hő.érzékelő(G263)

Ez egy jol mukodo klima adata ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 8:03 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mozso írta:
Ha kicsit is tudtam segíteni, már meg érte. :D

Sziasztok
A klíma vezérlőből elég sokat ki lehet olvasni, elég megnézni a 2. csoportot:
002,0, klima kompresszor
002,1, kompresszor,teljesítmény
002,2, magas nyomású kőr,(G65) 2..32bar
002,3, szabályozás,állapota
; 0=nincs
; 1=hűtőkör nyomás 32bar felett
; 3=hűtőkör nyomás 2bar alatt
; 5=alacsony motor sebesség
; 6=klima kapcsoló KI
; 7=klima kapcsoló KI/friss levegő kapcs.KI
; 8=környezeti hőm.-3C alatt
; 10=túl alacsony/vagy/túl magas tápfesz.
; 11=hűtőkör hőm.118C felett
; 12=ECU csökkentette a kompr.teljesítményét
; 14=evaporator hőm.1C alatt
; 16=evap.érzékelő(G263)hibás/hűtővent.nem műkődik
002,4, evaporator,hő.érzékelő(G263)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2018 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Mariusz77 írta:
mozso írta:
pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.


Sziasztok!
Közben gondolkoztam. Egy egyszerű módszerrel tesztelhető a nagynyomású szenzor. Mérőórával rá kell csatlakozni a csőre ( a vékonyabb a nagynyomású oldal), és közben vag com ra is. Ha a kettő között eltérés van akkor az érzékelőt cserélni kell.

Köszi meg nézzük[/quote]


Ha kicsit is tudtam segíteni, már meg érte. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2018 6:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
mozso írta:
pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.


Sziasztok!
Közben gondolkoztam. Egy egyszerű módszerrel tesztelhető a nagynyomású szenzor. Mérőórával rá kell csatlakozni a csőre ( a vékonyabb a nagynyomású oldal), és közben vag com ra is. Ha a kettő között eltérés van akkor az érzékelőt cserélni kell.[/quote]
Köszi meg nézzük


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2018 6:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.[/quote]

Sziasztok!
Közben gondolkoztam. Egy egyszerű módszerrel tesztelhető a nagynyomású szenzor. Mérőórával rá kell csatlakozni a csőre ( a vékonyabb a nagynyomású oldal), és közben vag com ra is. Ha a kettő között eltérés van akkor az érzékelőt cserélni kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 8:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1260
mozso írta:
Csabaa írta:
mozso írta:
Szia!

Igen! Sajna nem tudom, de igazából az érzékelőket mi mindíg ellenállás értékre teszteljük. Ha nem az előírt akkor kuka. Itt is lehetne egy ilyen próbát tenni. kikötni és összehasonlítani a gyári értékkel. Szerintem. De így lehet, hogy nincs is feltöltve a rendszer, mert az érzékelő letilt.

Nem olyan régen volt valakinek baja a nagynyomású érzékelővel, de ott pont a 32 baros
vészleállítás miatt nem indult. Ő érzékelőt cserélt és jó lett. Azt nem tudom, hogy ohm-ozva lett , nem emlékszem.. baromi híg az agyam..


Szia!

Lehetséges! Mindenképp érdemes az érzékelők között nézelődni. Az a baj, hogy én gyártom és telepítem a gépeket, nem vagyok szervizes. Az egy külön szakma.


pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 8:35 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Csabaa írta:
mozso írta:
Szia!

Igen! Sajna nem tudom, de igazából az érzékelőket mi mindíg ellenállás értékre teszteljük. Ha nem az előírt akkor kuka. Itt is lehetne egy ilyen próbát tenni. kikötni és összehasonlítani a gyári értékkel. Szerintem. De így lehet, hogy nincs is feltöltve a rendszer, mert az érzékelő letilt.

Nem olyan régen volt valakinek baja a nagynyomású érzékelővel, de ott pont a 32 baros
vészleállítás miatt nem indult. Ő érzékelőt cserélt és jó lett. Azt nem tudom, hogy ohm-ozva lett , nem emlékszem.. baromi híg az agyam..


Szia!

Lehetséges! Mindenképp érdemes az érzékelők között nézelődni. Az a baj, hogy én gyártom és telepítem a gépeket, nem vagyok szervizes. Az egy külön szakma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 7:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
mozso írta:
Mariusz77 írta:
Szia szoval ,adott egy 1.2 6v 2002 fabia ,klimaval ami mar akkor sem mukodott mikor meg vettem ,elvittem vagy 2 hete klimashoz aki leszivta majd ujra toltotte a rendszert gazzal ,ott sem indult be a klima pedig meg ugy is probalkoztunk hogy a hofok szenzort becsapva hofujoval be melegitettuk ,de ok csak ennyit tudtak nem megy nem megy kesz ,elvittem egy villamosagi szerelohoz aki ra tette a vag com tesztert (remelem jol mondom) es ott azt mutatta hogy nincs nyomas a rendszerben 0,00 bar el kezdte nezegetni es egy ido utan arra jutott hogy a magasnyomasu erzekelo szenzor "" jelado ami bal oldalt van a csovezeten nem kap aramot ,ezt ugy merte le hogy az akkubol egy kontrol lampaval lemerte se + se - nincs szoval nem jon oda semmi sem test sem feszultseg ,azt mondta hogy a gond szerinte szal szakadas valahol a tuzfal mogotti kabelezesben ami be megy a muszerfalba ,es majd ha jobbra fordul az ido szet kellene szedni ,aztan jott egy masik szerelo aki azt mondta hogy annak semmi koze hozza es egy kabel segitsegevel aramot adott a klimanak direktbe de semmi kicsit szikrazott es annyi ,ra tett a gaz betolto szelepre egy bar nyomasmero muszert ami 3 bart mutatott ,kb ennyi nem talalok olyan klimast aki javit klimat villamossággal egyutt ,mondjuk a masodik szerelo szerint az a kis szelep van beragadva amit a kepen be karikaztal ,ezzel nem is volna gond csak en szeretnem ezt biztosra venni mert igy hogy lehet meg talan az általában sokba szokott kerulni ,hogyan tudnam le vagy kimerni hogy pontosan mi a hiba ? elore is koszi ps: ha bent be kapcsolom a klimat akkor a fordulatszam megnovekszik szoval valahova csak megy feszultseg biztositekokat atnezte szerelo is en is nics ki egve egy sem !


Szia!
Ha beindítod az autót, és utána a klímát, és a fordulatszám növekszik, akkor a kompresszor dolgozik. Tehát a pirossal jelölt cucc az működik. Mert a kompresszor állandó hajtásban van az ékszíjjal. Az indítás után forog, és a klíma bekapcsolásánál fordulatszám változás van ha bekapcsolod a klímádat. Sajnos több verzió van még. Kisnyomású érzékelő, nagynyomású érzékelő illetve expanziós szelep(adagoló).
Ezért lenne jó ha rá tudnál csatlakozni a szívó és nyomó oldalra a motortérben és megnéznéd, hogy a két oldal mit csinál álló helyzetben és üzem alatt.

Hüje vagyok!!! :falbav: Írtad hogy a magas nyomású érzékelő 0.00 mutat. Ezt nem teszteljük áram alatt! Csak kimérjük a szakadást, illetve ellenállás értéket mérünk rajta, minden érzékelőnek megvan a gyári értéke. Ha nem jó akkor kuka. Tudd meg mekkora a gyári érték, ha eltér cseréld le.

Ok koszi a tanacsot ,at adom majd a szereloknek :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 829 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 56  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség