Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. júl. 21, 2018 1:19 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27862 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1858  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 15, 2018 3:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 587
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
CSabi bármikor mikor feljövök a fórumra a kocsim képei fogadnak! :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 14, 2018 6:42 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Nagyon köszönöm! És az enyém még kevesebb, mert se klíma, se ABS, se gyári rádió.
Még egy utolsó kérdés: a belsőkeringtető zsalujához hozzá tudok férni a kesztyűtartó kiszerelésével? És ha igen hogyan kell? Valószínűleg annak a poziciónálása okozza azt a morgást, amit hallok.

Szia
https://mega.nz/#F!O4IEEQTQ!PC1t8J4VQMpnNjaTmeifGQ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 14, 2018 10:04 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?

Szia
01- engine (motorvezérlő)
09- cent.elect. (az elektromos rendszer vezérlője)
08- Auto HVAC (klíma vezérlő)
17-Instruments (km óra)
46- Central. Conv. (komfort elektronika vezérlője)
44- Steering Assist. (kormányszervo)
15- Airbag
19- CAN gateway (az összes vezérlő kommunikációs kapcsolata)
03- ABS
56- radio (ha gyári van benne)

Nagyon köszönöm! És az enyém még kevesebb, mert se klíma, se ABS, se gyári rádió.
Még egy utolsó kérdés: a belsőkeringtető zsalujához hozzá tudok férni a kesztyűtartó kiszerelésével? És ha igen hogyan kell? Valószínűleg annak a poziciónálása okozza azt a morgást, amit hallok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 13, 2018 11:16 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?

Szia
01- engine (motorvezérlő)
09- cent.elect. (az elektromos rendszer vezérlője)
08- Auto HVAC (klíma vezérlő)
17-Instruments (km óra)
46- Central. Conv. (komfort elektronika vezérlője)
44- Steering Assist. (kormányszervo)
15- Airbag
19- CAN gateway (az összes vezérlő kommunikációs kapcsolata)
03- ABS
56- radio (ha gyári van benne)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 13, 2018 11:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)

Szia
Az autoscan-nel is ugyanazt kellene látnod. Ezt az automatikus dolgot azért találták ki,hogy a beállított tipus szerint előforduló vezérlőket nézze csak.
Nem kérdez rá eseteg nem létező vezérlőkre, ezzel gyorabb a kiolvasás.
Én csak lustaságból használom néha, a fabiákban annyira kevés vezerlő van ,könnyű
megjegyezni őket.

Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 12, 2018 7:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)

Szia
Az autoscan-nel is ugyanazt kellene látnod. Ezt az automatikus dolgot azért találták ki,hogy a beállított tipus szerint előforduló vezérlőket nézze csak.
Nem kérdez rá eseteg nem létező vezérlőkre, ezzel gyorabb a kiolvasás.
Én csak lustaságból használom néha, a fabiákban annyira kevés vezerlő van ,könnyű
megjegyezni őket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 12, 2018 10:57 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 5:40 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 159
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T szabadib!

Márkaszervizek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 11, 2018 4:09 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: 2006 - 1.9 PDTDI - BLT
Sziasztok! Teljes kuplung szerkezet cserére érett a jármű (kettős tömegű lendkerék + tárcsa + csapágy), tud valaki megbízható szervizben tippet adni? Tudom, hogy alapvetően rutinmunka, de nem szeretnék mellényúlni. Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.

Melyik 1,2-es motor van benne, a 6 vagy a 12 szelepes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 28, 2014 7:06 pm
Hozzászólások: 11
Csabaa írta:
mrnorby írta:
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000

Szia
Ezek törlés után is visszajönnek egy kis idő múlva?


Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:22 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000

Szia
Ezek törlés után is visszajönnek egy kis idő múlva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 11:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 28, 2014 7:06 pm
Hozzászólások: 11
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 08, 2018 12:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szesze írta:
Kugyu21.A kovács autónál gyári alkatrészt nem kapsz maximum a gyári beszállító termékét,de a kettő nem ua.Egyébként szerintem a Bosch lehet a gyári beszállító,de ha valaki biztosra tudja az írja meg vagy gondolom az eredetin is rajt lehet a gyártó márkája ha megnézed.

A ZS+U-tól ezt az ajánlatot kaptam.

"[i]Árajánlat
Köszönjük az érdeklődését.
A kért alkatrészekre az alábbi kedvezményes árajánlatot adjuk ( áfás átadási árak ) :
Rizikó: Hibás vagy általunk rosszul kikeresett alkatrészeket saját költségünkön futárszolgálattal visszahozzuk!
Lambdaszonda Denso 25151,- Ft/db
Gyári 85200,- Ft/db
[/i]

Elég jelentős a különbség a két termék ára között, meg merhetem kockáztatni a Denzo-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 1:15 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Katz írta:
A szervó tartály elején van a csati. Hozzá férek a ködlámpa takaró műanyagok kivétele után vagy lökhárító le? (Az nem sikerült múltkor mikor lámpa magasság állító szétugrás miatt akartam a lámpát kiszerelni) felülről az ábrát nézve bontanom kell. Az akksit fogja gyárilag egy fém lemez ? Csavar hely van a dobozon kívül de amúgy csak bent van az akksi.

Amit csatoltál képet úgy néz ki az egyik oldalt a másik oldalt meg vagy fél egy centi hosszan van túl tekerve (legközelebb lefotózom xD) és "lóg" túl a menetes rész. Az lehet attól, hogy más típus van azon az oldalon?
Bocsi a sok kérdésért, de lakatolni is kéne a kocsit és szervízdíjra már csak rossz tapasztalat miatt sem fogok rá költeni , korrózió miatt így is gtk :(

Szerintem elég a dobborítást levenni, akkor be tudsz nyúlni a szivattyú elé..
Az aksit egy lemez fogja,de az a háza előtt van, hatlapfejű csavar (13-as kulcs). Ha az aksit kivetted az aksiborítás csavarjaihoz is hozzáférsz.
A féltengely túllógása nem számít, ez önzáró anya, meghúzásnál a belső részén a kihajlított lemez része megfogja a menetet.
Kétféle van igen, valószínű ezért nem egyforma mert már cserélték.
https://www.google.hu/search?q=6Q040739 ... 20&bih=974

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27862 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1858  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség