Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. aug. 18, 2018 5:23 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27927 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1862  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 3:04 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sakraf írta:
Sziasztok,

Neha elofordul hogy alapjaraton beremeg az auto.Tavaly decemberben elpukkant az egyik trafom, azt az egyet kicsereltem, a tobbi trafo ellenallasa hatarerteken beluli volt..Egy honapja csinaltam egy fojto tisztitast, bar alig volt koszos, gyertyak a trafo elott voltak cserelve nemsokkal..Mi okozhat meg ilyen jelenseget? Hibakod egyebkent nincs.

Szia
Előjel nélkül szoktak a trafók elhalni. Érdemes egyet a kesztyűtartóban tartani.
Évjárat függő , hogy meddig bírja, nekem a 3. 130ekm körül halt el. A másik kettő 90e és 120e környéken, ha jól emlékszem. Ismerek olyan 1.4-t , ami 200e felett fut a négy eredeti trafójával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 2:57 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
murray írta:
Csabaa írta:
murray írta:
CSabi bármikor mikor feljövök a fórumra a kocsim képei fogadnak! :D :D

8) :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:


a gyújtótrafón gondolkodom. elmúlt 7 évben nem volt cserélve. 2 hónap múlva megy az autó szervizbe, kicseréltessem? menjek elébe a gondnak a nyári utak előtt? télen inditáskor háromhengerezett az autó azóta abbahagyta. most abból trafóból 1 db kell 21e-ért vagy 4 db?

Szia
Az mpi-ben egy trafó van két tekercsel. Nem szokott elhalni, mint a hengerenkénti
trafós motoroknál.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 99
Autó: Fabia 1.4 16v
Sziasztok,

Neha elofordul hogy alapjaraton beremeg az auto.Tavaly decemberben elpukkant az egyik trafom, azt az egyet kicsereltem, a tobbi trafo ellenallasa hatarerteken beluli volt..Egy honapja csinaltam egy fojto tisztitast, bar alig volt koszos, gyertyak a trafo elott voltak cserelve nemsokkal..Mi okozhat meg ilyen jelenseget? Hibakod egyebkent nincs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 16, 2018 1:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
Csabaa írta:
murray írta:
CSabi bármikor mikor feljövök a fórumra a kocsim képei fogadnak! :D :D

8) :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:


a gyújtótrafón gondolkodom. elmúlt 7 évben nem volt cserélve. 2 hónap múlva megy az autó szervizbe, kicseréltessem? menjek elébe a gondnak a nyári utak előtt? télen inditáskor háromhengerezett az autó azóta abbahagyta. most abból trafóból 1 db kell 21e-ért vagy 4 db?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 16, 2018 8:18 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
murray írta:
CSabi bármikor mikor feljövök a fórumra a kocsim képei fogadnak! :D :D

8) :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 15, 2018 3:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
CSabi bármikor mikor feljövök a fórumra a kocsim képei fogadnak! :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 14, 2018 6:42 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Nagyon köszönöm! És az enyém még kevesebb, mert se klíma, se ABS, se gyári rádió.
Még egy utolsó kérdés: a belsőkeringtető zsalujához hozzá tudok férni a kesztyűtartó kiszerelésével? És ha igen hogyan kell? Valószínűleg annak a poziciónálása okozza azt a morgást, amit hallok.

Szia
https://mega.nz/#F!O4IEEQTQ!PC1t8J4VQMpnNjaTmeifGQ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 14, 2018 10:04 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 370
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?

Szia
01- engine (motorvezérlő)
09- cent.elect. (az elektromos rendszer vezérlője)
08- Auto HVAC (klíma vezérlő)
17-Instruments (km óra)
46- Central. Conv. (komfort elektronika vezérlője)
44- Steering Assist. (kormányszervo)
15- Airbag
19- CAN gateway (az összes vezérlő kommunikációs kapcsolata)
03- ABS
56- radio (ha gyári van benne)

Nagyon köszönöm! És az enyém még kevesebb, mert se klíma, se ABS, se gyári rádió.
Még egy utolsó kérdés: a belsőkeringtető zsalujához hozzá tudok férni a kesztyűtartó kiszerelésével? És ha igen hogyan kell? Valószínűleg annak a poziciónálása okozza azt a morgást, amit hallok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 13, 2018 11:16 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?

Szia
01- engine (motorvezérlő)
09- cent.elect. (az elektromos rendszer vezérlője)
08- Auto HVAC (klíma vezérlő)
17-Instruments (km óra)
46- Central. Conv. (komfort elektronika vezérlője)
44- Steering Assist. (kormányszervo)
15- Airbag
19- CAN gateway (az összes vezérlő kommunikációs kapcsolata)
03- ABS
56- radio (ha gyári van benne)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 13, 2018 11:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 370
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)

Szia
Az autoscan-nel is ugyanazt kellene látnod. Ezt az automatikus dolgot azért találták ki,hogy a beállított tipus szerint előforduló vezérlőket nézze csak.
Nem kérdez rá eseteg nem létező vezérlőkre, ezzel gyorabb a kiolvasás.
Én csak lustaságból használom néha, a fabiákban annyira kevés vezerlő van ,könnyű
megjegyezni őket.

Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 12, 2018 7:38 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)

Szia
Az autoscan-nel is ugyanazt kellene látnod. Ezt az automatikus dolgot azért találták ki,hogy a beállított tipus szerint előforduló vezérlőket nézze csak.
Nem kérdez rá eseteg nem létező vezérlőkre, ezzel gyorabb a kiolvasás.
Én csak lustaságból használom néha, a fabiákban annyira kevés vezerlő van ,könnyű
megjegyezni őket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 12, 2018 10:57 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 370
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 5:40 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 170
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T szabadib!

Márkaszervizek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 11, 2018 4:09 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: 2006 - 1.9 PDTDI - BLT
Sziasztok! Teljes kuplung szerkezet cserére érett a jármű (kettős tömegű lendkerék + tárcsa + csapágy), tud valaki megbízható szervizben tippet adni? Tudom, hogy alapvetően rutinmunka, de nem szeretnék mellényúlni. Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:52 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7362
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.

Melyik 1,2-es motor van benne, a 6 vagy a 12 szelepes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27927 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1862  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség