Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd ápr. 24, 2018 9:59 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1846  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 13, 2018 11:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)

Szia
Az autoscan-nel is ugyanazt kellene látnod. Ezt az automatikus dolgot azért találták ki,hogy a beállított tipus szerint előforduló vezérlőket nézze csak.
Nem kérdez rá eseteg nem létező vezérlőkre, ezzel gyorabb a kiolvasás.
Én csak lustaságból használom néha, a fabiákban annyira kevés vezerlő van ,könnyű
megjegyezni őket.

Még majd ránézek a printre, de nem emlékszem, hogy az autoscan-ben szerepelt volna. Érdekes.
Én meg a hozzá-nem-értésem miatt bízom rá, hogy mit keressen le, de így elég hosszú. Melyikeket kell megjegyezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 12, 2018 7:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)

Szia
Az autoscan-nel is ugyanazt kellene látnod. Ezt az automatikus dolgot azért találták ki,hogy a beállított tipus szerint előforduló vezérlőket nézze csak.
Nem kérdez rá eseteg nem létező vezérlőkre, ezzel gyorabb a kiolvasás.
Én csak lustaságból használom néha, a fabiákban annyira kevés vezerlő van ,könnyű
megjegyezni őket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 12, 2018 10:57 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szia Csabaa!
Vagcom használatával kapcsolatban lenne kérdésem. A lambdaszonda kapcsán mondtam, hogy nincs semmi hibajelzésem. Mondtam ezt az alapján, hogy a programba belépve autoscan-t indítottam. A féklámpakapcsoló miatt (az volt a hibás), annak tesztelésére belementem a motorvezérlő, általad tanácsolt, 066-os részébe is, majd ha már ott voltam (a motorvezérlő részben)ott is találtam valami hibalistát, amiben viszont már volt dúskeverék jelzés.
Ezek szerint az autoscan-nel nem listázza ki nekem az összes tárolt hibát, ha mindenre kiterjedő keresést szeretnék, akkor egyenként bele kell mennem minden részegységbe?
Egyébként lehet, hogy a lambdaszondás problémám valóban csak kontakthiba volt, ami a gyári illetőség nyomozása miatti szétszereléstől, tisztítgatástól megjavulhatott, mert ugyan mérni majd csak a műszaki vizsgán tudunk, de mintha nem lenne már olyan büdös a kipuffogás (de az is lehet, hogy csak a jobb idő miatt kisebb a dúsítás)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 5:40 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 155
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T szabadib!

Márkaszervizek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 11, 2018 4:09 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: 2006 - 1.9 PDTDI - BLT
Sziasztok! Teljes kuplung szerkezet cserére érett a jármű (kettős tömegű lendkerék + tárcsa + csapágy), tud valaki megbízható szervizben tippet adni? Tudom, hogy alapvetően rutinmunka, de nem szeretnék mellényúlni. Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.

Melyik 1,2-es motor van benne, a 6 vagy a 12 szelepes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 28, 2014 7:06 pm
Hozzászólások: 11
Csabaa írta:
mrnorby írta:
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000

Szia
Ezek törlés után is visszajönnek egy kis idő múlva?


Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:22 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000

Szia
Ezek törlés után is visszajönnek egy kis idő múlva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 11:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 28, 2014 7:06 pm
Hozzászólások: 11
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 08, 2018 12:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szesze írta:
Kugyu21.A kovács autónál gyári alkatrészt nem kapsz maximum a gyári beszállító termékét,de a kettő nem ua.Egyébként szerintem a Bosch lehet a gyári beszállító,de ha valaki biztosra tudja az írja meg vagy gondolom az eredetin is rajt lehet a gyártó márkája ha megnézed.

A ZS+U-tól ezt az ajánlatot kaptam.

"[i]Árajánlat
Köszönjük az érdeklődését.
A kért alkatrészekre az alábbi kedvezményes árajánlatot adjuk ( áfás átadási árak ) :
Rizikó: Hibás vagy általunk rosszul kikeresett alkatrészeket saját költségünkön futárszolgálattal visszahozzuk!
Lambdaszonda Denso 25151,- Ft/db
Gyári 85200,- Ft/db
[/i]

Elég jelentős a különbség a két termék ára között, meg merhetem kockáztatni a Denzo-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 1:15 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Katz írta:
A szervó tartály elején van a csati. Hozzá férek a ködlámpa takaró műanyagok kivétele után vagy lökhárító le? (Az nem sikerült múltkor mikor lámpa magasság állító szétugrás miatt akartam a lámpát kiszerelni) felülről az ábrát nézve bontanom kell. Az akksit fogja gyárilag egy fém lemez ? Csavar hely van a dobozon kívül de amúgy csak bent van az akksi.

Amit csatoltál képet úgy néz ki az egyik oldalt a másik oldalt meg vagy fél egy centi hosszan van túl tekerve (legközelebb lefotózom xD) és "lóg" túl a menetes rész. Az lehet attól, hogy más típus van azon az oldalon?
Bocsi a sok kérdésért, de lakatolni is kéne a kocsit és szervízdíjra már csak rossz tapasztalat miatt sem fogok rá költeni , korrózió miatt így is gtk :(

Szerintem elég a dobborítást levenni, akkor be tudsz nyúlni a szivattyú elé..
Az aksit egy lemez fogja,de az a háza előtt van, hatlapfejű csavar (13-as kulcs). Ha az aksit kivetted az aksiborítás csavarjaihoz is hozzáférsz.
A féltengely túllógása nem számít, ez önzáró anya, meghúzásnál a belső részén a kihajlított lemez része megfogja a menetet.
Kétféle van igen, valószínű ezért nem egyforma mert már cserélték.
https://www.google.hu/search?q=6Q040739 ... 20&bih=974

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 12:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Csabaa írta:
Katz írta:
Még egy kérdés: a tárcsa rögzítő csavarja ki volt tekeredve. Lehet, hogy csak úgy magától kitekeredik?? Illetve a kerékagynál a menetes rész az egyik oldalt kijjebb van mint a másik oldalt(ahol a tárcsa rögzítő kilazult)
Gondolom az anya húzza rá vagy nem? Mert itt olvastam féltengely csukló cseréknél, hogy nagyon nem szabad megtépni, mert megy rá egy rögzítő stift nah nekem az sincs rajta

Szia
A tárcsa kis csavarjának nem sok jelentősége van, az 5 darab kerékcsavar fogja a tárcsát és a felnit is a csapágyhoz.
Az anya csak a féltengelyt rögzíti, hogy belfelé ne tudjon kicsúszni.
Kép
Kép

Kép


Köszönöm a gyors választ és a képet;)
A szervó tartály elején van a csati. Hozzá férek a ködlámpa takaró műanyagok kivétele után vagy lökhárító le? (Az nem sikerült múltkor mikor lámpa magasság állító szétugrás miatt akartam a lámpát kiszerelni) felülről az ábrát nézve bontanom kell. Az akksit fogja gyárilag egy fém lemez ? Csavar hely van a dobozon kívül de amúgy csak bent van az akksi.

Amit csatoltál képet úgy néz ki az egyik oldalt a másik oldalt meg vagy fél egy centi hosszan van túl tekerve (legközelebb lefotózom xD) és "lóg" túl a menetes rész. Az lehet attól, hogy más típus van azon az oldalon?
Bocsi a sok kérdésért, de lakatolni is kéne a kocsit és szervízdíjra már csak rossz tapasztalat miatt sem fogok rá költeni , korrózió miatt így is gtk :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 12:02 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Katz írta:
Még egy kérdés: a tárcsa rögzítő csavarja ki volt tekeredve. Lehet, hogy csak úgy magától kitekeredik?? Illetve a kerékagynál a menetes rész az egyik oldalt kijjebb van mint a másik oldalt(ahol a tárcsa rögzítő kilazult)
Gondolom az anya húzza rá vagy nem? Mert itt olvastam féltengely csukló cseréknél, hogy nagyon nem szabad megtépni, mert megy rá egy rögzítő stift nah nekem az sincs rajta

Szia
A tárcsa kis csavarjának nem sok jelentősége van, az 5 darab kerékcsavar fogja a tárcsát és a felnit is a csapágyhoz.
Az anya csak a féltengelyt rögzíti, hogy belfelé ne tudjon kicsúszni.
Kép
Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 11:41 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Hali!
Kormányszögjeladóm rossz. Levettem a kereket, látni lehet onnan, de kb lehetetlen hozzáférni. Annyit láttam, hogy vezetékes nem a csatis. Gondolom trw lesz a tartály az.
Mindegy. A kérdésem van e trükkje a cserének? Így első blikkre azt mondanám szívás lehet, mert úgy láttam a nyúlvány belső felén megy a vezeték. Ki kell vennem az akksit dobozzal meg a légszűrőházat, hogy hozzá férjek?
Még egy kérdés: a tárcsa rögzítő csavarja ki volt tekeredve. Lehet, hogy csak úgy magától kitekeredik?? Illetve a kerékagynál a menetes rész az egyik oldalt kijjebb van mint a másik oldalt(ahol a tárcsa rögzítő kilazult)
Gondolom az anya húzza rá vagy nem? Mert itt olvastam féltengely csukló cseréknél, hogy nagyon nem szabad megtépni, mert megy rá egy rögzítő stift nah nekem az sincs rajta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 06, 2018 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Kugyu21.A kovács autónál gyári alkatrészt nem kapsz maximum a gyári beszállító termékét,de a kettő nem ua.Egyébként szerintem a Bosch lehet a gyári beszállító,de ha valaki biztosra tudja az írja meg vagy gondolom az eredetin is rajt lehet a gyártó márkája ha megnézed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1846  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség