Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd okt. 23, 2018 9:29 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3369 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 225  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2018 7:33 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:
RWD írta:


Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak.
http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html

Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?)

Szia
https://www.aliexpress.com/store/group/ ... 01849.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2018 2:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 90
RWD írta:


Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak.
http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html

Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2018 2:49 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 90
Sziasztok!

Mi a különbség ezek között? Gyanús az árszakadék. :fejvak:
http://diagbolt.hu/szamitogepes-hibakod-olvaso-interfesz/79-kkl-vw-audi-seat-skoda-usb-hibakodolvaso-obd-odb2-interface.html

https://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagnosztikai-hibakod-olvaso-torlo-interfesz-409-1-usb-kabel-obd-2-vw-audi-skoda-seat-2649539363.html

http://netdigi.hu/spd/1004/VAG-COM-OBD2-diagnosztikai-USB-kabel-interfesz

2000-es évjáratú Fabiat szeretnék diagnosztizálni, a lehető legnagyobb mélyrehatással, pontossággal.
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 2:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
RWD írta:
hubo44 írta:
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed?


akor vedel magadnak 1 KKL-t 5€ eš les šajatod az mindig jo a haznal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 2:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 90
hubo44 írta:
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 12:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 12:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 90
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 15, 2018 8:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.

Szia
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 15, 2018 8:28 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 2:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?

NEEEEEM
0150032 ez lesz a jó :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 12:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 9:50 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?

Nem nem, a Nálad lévő számhoz adjál 1-et.
Ez a számsor kódolja a elektromos felszereltségeket, minden autó más és más.
Minden funkciónak más a száma, ezek vannak összeadva... természetesen az adott vezérlőnek támogatnia kell
a funkciót.. a vonóhorog visszajelzés, minden fabiában benne van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 7:59 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 6:37 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)

Szia
Kép
Kép
Kép
Kép

A saját software kódodhoz kell 1-et hozzáadni és do it.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 9:18 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3369 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 225  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség