Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. dec. 19, 2018 3:29 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28173 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 1879  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2018 4:55 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Megint előjött a "kedvenc" hibám, ami már kétszer megkeserítette az életem.
Megint ismerős vontatott haza..

Gyújtást adok, majd indítózok, forog az önindító és leáll.
Az óra eltűnik a bal lcd-ről, a jobb oldalon error felírat villog.
Nem is próbálkoztam tovább, ez nem fog elindulni így...telefon vontatást kértem haza.

Hibakód a múltkori a km órában, a benzinszint jelző szakadt vagy zárlatos,
és belső memória hiba.
Ilyenkor azt csinálja ,hogy a belső memóriájába beír egy nagyobb km állást (most 655290km-t) a valós 199290km, és mivel nem egyezik a két érték, error felíraton kívül mást nem csinál. Forog az önindító ,de nem indul.
Aksit hiába kötöm le, nem reset-álódik a hiba, a hibakódokat nem lehet törölni mert azonnal visszajönnek.

A hiba okát tudtam eddig is, de a megoldást talán most megtaláltam.
Kivettem az órát, és utána egyesével kezdtem törölni a vezérlőkben a hibákat.
Mivel nincs a helyén az óra, ezt minden vezérlő jelezte, és volt még néhány kód még itt-ott.
Csak a klíma vezérlő nem engedte törölni "a nem látszik az óra" hibakódot.
Addig nyomkodtam a törlés gombot amíg egyszer csak azt írta ,hogy nincs hibakód.
Gyújtást levettem és visszaraktam az órát, először a jobb oldali csatiját (ott jönnek be a érzékelők jelei) majd a bal oldalit itt kap 12 voltot az óra.
Feléledt a bal oldali óra, tudtam most jó lesz. Ilyenkor még bal oldali km állás helyett vonalakat rajzol, ezt később olvassa csak ki.
Az összes vezérlőt újra megnéztem és kitörölgettem az ismét beírt kódokat.
Még a légzsák vezérlőbe is beírt, ezért a műszerfalon az ikon folyamatosan világított.

Indítózok és megy mint ha semmi sem történt volna.

A hiba oka:
Akkor csinálja ezt nálam ,ha gyújtás után nem várom meg , hogy az összes teszt lefusson illetve a hibalámpák sorban elaludjanak. Csak az akku,epc és mil lámpa világíthat.
Valamiért ha nem tud lefutni az összes teszt az óránál és indítózok ,akkor fagy így meg az egész.. azt ,hogy miért nem tudom. Aksi jó az önindító rendesen forog, nincs feszültség esés olyan mértékben, hogy ez gondot okozhasson.
Siettem megint ráfáztam.. Ha jól emlékszem talán a kontrol lámpák fele ha el tudott aludni és már indítóztam is.. kár volt.. Engem másodszorra, feleségemet egyszer szívatta így meg a kocsi..

Úgy kell indulnom , mint egy diesel kocsival ami melegíti az izzítógyertyáit.. :)


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 16, 2018 9:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy valaki cserélt már Mpi motornál vízpumpát, mert az alsó csavart nem bírtam kicsavarni mivel a racsnis kulcs nem fér el, a kérdésem az, hogy motort lehet még kb. 10cm fennebb emelni krokodil emelővel másik két bak enged annyit?
És érdekelne, hogy a gumicső bilincsét a vízpumpa alatt hogy lazítottátok meg, mert én a helyhiány miatt megszenvedtem vele. Köszönettel….


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2018 8:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
geri900 írta:
Sziasztok!!

1.2 FABIABAN vezérlés kell cserélni. INA márkáról mi a véleményetek? Amit kinéztem ebben van lánckerék is .Gondolom úgy érdemes cserélni.
Gergő

Szia
Jó minőségű, megveheted.
"...A gyártó 2012-től a dobozaiba mindig INA csapágyakat és mellé Gates vagy Contitech gyártmányú vezérműszíjakat csomagol.."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2018 7:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

1.2 FABIABAN vezérlés kell cserélni. INA márkáról mi a véleményetek? Amit kinéztem ebben van lánckerék is .Gondolom úgy érdemes cserélni.
Gergő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2018 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 603
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
bundy87 írta:
hali
kijött a kis olvasóval megmondta a jelenlegi pint és azt átírta másik számjegyre utána hozzá tanította a kulcsokat amit szerencsére nem írtam fel :D .



mivel olvasta ki a PIN kódot? VAG-al? vagy valami komolyabbal?
nem nézted?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 2:30 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2018 7:26 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.2 AZQ
Csabaa írta:
escape írta:
Sziasztok,

Van egy 2003-as 1.2 12V AZQ motoros Fábiánk és az utóbbi időben rendszeresen leáll. Bevittük Skoda márkaszervizbe, ahol eltöltött 1 hónapot de nem jöttek rá a bajára. Cseréltek fojtószelepet, és nézték az élőadatokat. ECU-t akartak még cserélni, de nem tudták összetanítani az autóval.

Hidegen nem csinálja. Az alapjárat 700-750 között ingadozik, de rendszerint 710 alatt van. Az elindulással jellemzően nincs gond, csak ha meg kell állni, akkor áll le a motor. A klímát el sem bírja alapjáraton, amint be vagy kikapcsolom alapjáraton egyből leáll. A motor nem dadog, simán leáll, mint mikor leveszem a gyújtást.

Gyertyák voltak cserélve 3-4 éve, trafók tavaly lettek cserélve. Lehetséges-e olyan hiba, hogy az egyik trafó (az utoljára cserélt) a melegedéstől szétcsúszik és az okozza az alacsony fordulatot?

Köszi az ötleteket előre is :)

Szia
Nincs semmilyen hibakód!?
Mil vagy epc lámpa nem gyullad fel leállás előtt? Benzin nyomást mértek már?


Szia.

Nulla hibakód, nem világít semmilyen lámpa. A benzin nyomást nem mértük még.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 11:20 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
escape írta:
Sziasztok,

Van egy 2003-as 1.2 12V AZQ motoros Fábiánk és az utóbbi időben rendszeresen leáll. Bevittük Skoda márkaszervizbe, ahol eltöltött 1 hónapot de nem jöttek rá a bajára. Cseréltek fojtószelepet, és nézték az élőadatokat. ECU-t akartak még cserélni, de nem tudták összetanítani az autóval.

Hidegen nem csinálja. Az alapjárat 700-750 között ingadozik, de rendszerint 710 alatt van. Az elindulással jellemzően nincs gond, csak ha meg kell állni, akkor áll le a motor. A klímát el sem bírja alapjáraton, amint be vagy kikapcsolom alapjáraton egyből leáll. A motor nem dadog, simán leáll, mint mikor leveszem a gyújtást.

Gyertyák voltak cserélve 3-4 éve, trafók tavaly lettek cserélve. Lehetséges-e olyan hiba, hogy az egyik trafó (az utoljára cserélt) a melegedéstől szétcsúszik és az okozza az alacsony fordulatot?

Köszi az ötleteket előre is :)

Szia
Nincs semmilyen hibakód!?
Mil vagy epc lámpa nem gyullad fel leállás előtt? Benzin nyomást mértek már?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 10:37 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 5:11 pm
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Erdély
Sziasztok, mostanában sokszor előfordul hogy a centrál zár kattogó hangot ad ki, mintha lezárná az ajtókat, de csak az ajtó belsejéből hallszik, anélkül hogy a lezáró pöcök behúzódna. Nem tudom véletlen-e, de akkor csinálja ezt amikor sokat ül az autó a napon. Reggel, délelőtt soha nem tapasztalom. Találkozott még valaki hasonló anomáliával?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 10:18 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 09, 2018 9:29 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix
Kösz a segítséget,a szerelő /elektronikai/, kivette a km órát, és a forrasztási pontokat átnézte
sok forrasztási hibát talált, kijavította ÓLMOS cinnel/ nem ezüstel, mert azzal van gyárilag csinálva
visszarakta, azóta nem tilt le és indult. Akinek ilyen problémája van mint nekem volt/inditást meggátolja javaslom átvizsgálni a km óra alaplapján a forrasztásokat.
Köszönettel:Lajos
Hivatkozva az előző hozzászolásokra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 7:37 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2018 7:26 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.2 AZQ
Sziasztok,

Van egy 2003-as 1.2 12V AZQ motoros Fábiánk és az utóbbi időben rendszeresen leáll. Bevittük Skoda márkaszervizbe, ahol eltöltött 1 hónapot de nem jöttek rá a bajára. Cseréltek fojtószelepet, és nézték az élőadatokat. ECU-t akartak még cserélni, de nem tudták összetanítani az autóval.

Hidegen nem csinálja. Az alapjárat 700-750 között ingadozik, de rendszerint 710 alatt van. Az elindulással jellemzően nincs gond, csak ha meg kell állni, akkor áll le a motor. A klímát el sem bírja alapjáraton, amint be vagy kikapcsolom alapjáraton egyből leáll. A motor nem dadog, simán leáll, mint mikor leveszem a gyújtást.

Gyertyák voltak cserélve 3-4 éve, trafók tavaly lettek cserélve. Lehetséges-e olyan hiba, hogy az egyik trafó (az utoljára cserélt) a melegedéstől szétcsúszik és az okozza az alacsony fordulatot?

Köszi az ötleteket előre is :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 11, 2018 11:45 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1290
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
hali
még a kódot sem kell kiolvasni mert ha jó szakmabeli kulcsmásoló csinálja akkor új kódot rak rá a lényeg hogy minden kulcs legyen nálad. anno Debrecenben csináltattam pót kulcsót a kocsihoz ott kérdezte a csóka hogy a pin kódját tudom e :D dehogy tudtam :D. kijött a kis olvasóval megmondta a jelenlegi pint és azt átírta másik számjegyre utána hozzá tanította a kulcsokat amit szerencsére nem írtam fel :D .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 09, 2018 7:06 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Molnár Lajos írta:
Üdv.Ki tud segíteni, beindul az autó, rögtön leáll és letilt.
4x laptoppal javították, de továbbra is letilt és nem indul.
A kulcsra hibát jelez, a műszerész azt mondta a km órában lévő
elektronikát kell, vagy az órát kell kicserélni, de az több mint
200e ft. Vlami megoldást, segítséget tudtok e mondani.
Lőre

Szia
Másik kulcs nincs meg esetleg?
Lehet csak a kulcsban lévő immo chip sérült..
Egy új immo chipet próbáltak megtanítani az óraegységnek?
Ehez mondjuk szükség van a 4 jegyű pin kódra is..
Ugyanez a helyzet ha az órában lenne rossz a immo olvasó, és az egész egységet cserélni szeretnéd. Lehet használt órát is betenni, de szerintem egyszerűbb kiütni az immot úgy sem sokat ér ha el akarják lopni a kocsit..
Olyan szerelőt keress, aki km órákkal foglalkozik kizárólag, meg fogja oldani a problémádat.. google sok ilyet felhoz..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 09, 2018 10:20 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 09, 2018 9:29 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix
Üdv.Ki tud segíteni, beindul az autó, rögtön leáll és letilt.
4x laptoppal javították, de továbbra is letilt és nem indul.
A kulcsra hibát jelez, a műszerész azt mondta a km órában lévő
elektronikát kell, vagy az órát kell kicserélni, de az több mint
200e ft. Vlami megoldást, segítséget tudtok e mondani.
Lőre


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 07, 2018 6:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Sziasztok!
A tanksapka felől szokott benzin szag terjengeni üzem után. Elég zavaró. A tanksapka lehet hibás? Nem jól zár esetleg vagy nem jellemző? Amennyiben a sapkát kéne cserélni a zár belőle kivehető, hogy az újba át tudjam szerelni vagy nem bontható?
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2018 9:38 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 19
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
Csabaa írta:
GSzarkaTAT írta:
Nem-nem. Még vásárlás előtt (2-3 héttel) állok. Úgy általánosságban kérdezem. Egyik cartárs linkelt itt egy videót (a másik topikban), amin látszik a házi olajcsere aknából, és hát ott a kifolyó olaj beszennyezi az alvázat (vagy mi van a szűrőnél), szóval, ha utána beviszem, szerintem az tuti bukta. Kérdés, mennyire lehet azt eltüntetni (vagy majd idővel "eltűnik" a nyoma? - vagy le kell törölni)

Nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznának, és le is lehet törölni..
Ezzel a köztes olajcserével egy gond, hogy a nyújtott csereperiódus miatt ha nem nullázod a szervíz számlálókat, az eredeti szerint
fogja számolni az olaj elhasználódását. Lehet, hogy a kettő olajcsere között kevesebb km lesz,mint 15ekm.
De az sosem baj, ha többször kap friss olajat a szerkezet.


Szia!
Igen, erre én is gondoltam. Használattól függ, hogy mikor kéri a cserét. Nos, nekem főleg kiszámíthatóan város lesz, tehát arra számítok, hogy már 15e km előtt, illetve évente. Szóval, ez megnyugtatóbb, ugyanakkor érdemes lesz megvárnom az első jelzést, hogy tudjam, hogyan működik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28173 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 1879  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség