Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. jún. 23, 2018 10:20 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27836 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1856  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 10:37 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 5:11 pm
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Erdély
Sziasztok, mostanában sokszor előfordul hogy a centrál zár kattogó hangot ad ki, mintha lezárná az ajtókat, de csak az ajtó belsejéből hallszik, anélkül hogy a lezáró pöcök behúzódna. Nem tudom véletlen-e, de akkor csinálja ezt amikor sokat ül az autó a napon. Reggel, délelőtt soha nem tapasztalom. Találkozott még valaki hasonló anomáliával?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 10:18 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 09, 2018 9:29 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix
Kösz a segítséget,a szerelő /elektronikai/, kivette a km órát, és a forrasztási pontokat átnézte
sok forrasztási hibát talált, kijavította ÓLMOS cinnel/ nem ezüstel, mert azzal van gyárilag csinálva
visszarakta, azóta nem tilt le és indult. Akinek ilyen problémája van mint nekem volt/inditást meggátolja javaslom átvizsgálni a km óra alaplapján a forrasztásokat.
Köszönettel:Lajos
Hivatkozva az előző hozzászolásokra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 7:37 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2018 7:26 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.2 AZQ
Sziasztok,

Van egy 2003-as 1.2 12V AZQ motoros Fábiánk és az utóbbi időben rendszeresen leáll. Bevittük Skoda márkaszervizbe, ahol eltöltött 1 hónapot de nem jöttek rá a bajára. Cseréltek fojtószelepet, és nézték az élőadatokat. ECU-t akartak még cserélni, de nem tudták összetanítani az autóval.

Hidegen nem csinálja. Az alapjárat 700-750 között ingadozik, de rendszerint 710 alatt van. Az elindulással jellemzően nincs gond, csak ha meg kell állni, akkor áll le a motor. A klímát el sem bírja alapjáraton, amint be vagy kikapcsolom alapjáraton egyből leáll. A motor nem dadog, simán leáll, mint mikor leveszem a gyújtást.

Gyertyák voltak cserélve 3-4 éve, trafók tavaly lettek cserélve. Lehetséges-e olyan hiba, hogy az egyik trafó (az utoljára cserélt) a melegedéstől szétcsúszik és az okozza az alacsony fordulatot?

Köszi az ötleteket előre is :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 11, 2018 11:45 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1283
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
hali
még a kódot sem kell kiolvasni mert ha jó szakmabeli kulcsmásoló csinálja akkor új kódot rak rá a lényeg hogy minden kulcs legyen nálad. anno Debrecenben csináltattam pót kulcsót a kocsihoz ott kérdezte a csóka hogy a pin kódját tudom e :D dehogy tudtam :D. kijött a kis olvasóval megmondta a jelenlegi pint és azt átírta másik számjegyre utána hozzá tanította a kulcsokat amit szerencsére nem írtam fel :D .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 09, 2018 7:06 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Molnár Lajos írta:
Üdv.Ki tud segíteni, beindul az autó, rögtön leáll és letilt.
4x laptoppal javították, de továbbra is letilt és nem indul.
A kulcsra hibát jelez, a műszerész azt mondta a km órában lévő
elektronikát kell, vagy az órát kell kicserélni, de az több mint
200e ft. Vlami megoldást, segítséget tudtok e mondani.
Lőre

Szia
Másik kulcs nincs meg esetleg?
Lehet csak a kulcsban lévő immo chip sérült..
Egy új immo chipet próbáltak megtanítani az óraegységnek?
Ehez mondjuk szükség van a 4 jegyű pin kódra is..
Ugyanez a helyzet ha az órában lenne rossz a immo olvasó, és az egész egységet cserélni szeretnéd. Lehet használt órát is betenni, de szerintem egyszerűbb kiütni az immot úgy sem sokat ér ha el akarják lopni a kocsit..
Olyan szerelőt keress, aki km órákkal foglalkozik kizárólag, meg fogja oldani a problémádat.. google sok ilyet felhoz..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 09, 2018 10:20 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 09, 2018 9:29 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix
Üdv.Ki tud segíteni, beindul az autó, rögtön leáll és letilt.
4x laptoppal javították, de továbbra is letilt és nem indul.
A kulcsra hibát jelez, a műszerész azt mondta a km órában lévő
elektronikát kell, vagy az órát kell kicserélni, de az több mint
200e ft. Vlami megoldást, segítséget tudtok e mondani.
Lőre


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 07, 2018 6:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Sziasztok!
A tanksapka felől szokott benzin szag terjengeni üzem után. Elég zavaró. A tanksapka lehet hibás? Nem jól zár esetleg vagy nem jellemző? Amennyiben a sapkát kéne cserélni a zár belőle kivehető, hogy az újba át tudjam szerelni vagy nem bontható?
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2018 9:38 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
Csabaa írta:
GSzarkaTAT írta:
Nem-nem. Még vásárlás előtt (2-3 héttel) állok. Úgy általánosságban kérdezem. Egyik cartárs linkelt itt egy videót (a másik topikban), amin látszik a házi olajcsere aknából, és hát ott a kifolyó olaj beszennyezi az alvázat (vagy mi van a szűrőnél), szóval, ha utána beviszem, szerintem az tuti bukta. Kérdés, mennyire lehet azt eltüntetni (vagy majd idővel "eltűnik" a nyoma? - vagy le kell törölni)

Nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznának, és le is lehet törölni..
Ezzel a köztes olajcserével egy gond, hogy a nyújtott csereperiódus miatt ha nem nullázod a szervíz számlálókat, az eredeti szerint
fogja számolni az olaj elhasználódását. Lehet, hogy a kettő olajcsere között kevesebb km lesz,mint 15ekm.
De az sosem baj, ha többször kap friss olajat a szerkezet.


Szia!
Igen, erre én is gondoltam. Használattól függ, hogy mikor kéri a cserét. Nos, nekem főleg kiszámíthatóan város lesz, tehát arra számítok, hogy már 15e km előtt, illetve évente. Szóval, ez megnyugtatóbb, ugyanakkor érdemes lesz megvárnom az első jelzést, hogy tudjam, hogyan működik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2018 8:43 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
GSzarkaTAT írta:
Nem-nem. Még vásárlás előtt (2-3 héttel) állok. Úgy általánosságban kérdezem. Egyik cartárs linkelt itt egy videót (a másik topikban), amin látszik a házi olajcsere aknából, és hát ott a kifolyó olaj beszennyezi az alvázat (vagy mi van a szűrőnél), szóval, ha utána beviszem, szerintem az tuti bukta. Kérdés, mennyire lehet azt eltüntetni (vagy majd idővel "eltűnik" a nyoma? - vagy le kell törölni)

Nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznának, és le is lehet törölni..
Ezzel a köztes olajcserével egy gond, hogy a nyújtott csereperiódus miatt ha nem nullázod a szervíz számlálókat, az eredeti szerint
fogja számolni az olaj elhasználódását. Lehet, hogy a kettő olajcsere között kevesebb km lesz,mint 15ekm.
De az sosem baj, ha többször kap friss olajat a szerkezet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 8:02 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
Csabaa írta:
GSzarkaTAT írta:
Sziasztok,
Kérdésem a márkaszervizekkel kapcsolatos, hogy tudjátok, lehet-e saját forrásból beszerzett alkatrészt (elsősorban természetesen olajat) vinni, illetve megtagadhatják-e a "beöntés"-t, érinti-e a garanciát a "gyárival megegyező minőségű" (pl. OFF VW 507) olaj használata?
OFF Renaultnál nem volt ilyen problémám, beírták a munkalapra, hogy hozott alkatrészt, oszt' csókolom, később "emelt" +10% talán, óradíjjal jutalmaztak ON

Mi a helyzet a Skodánál (de a VW konszernre ez ugyanígy általánosan érvényes).

Őszintén szólva, nem vennék 6-7 e Ft/l olajat, ha meg tudom venni 2-3e Ft-ért. :lol:
Köszönöm!

Szia
Én magam cserélném évente vagy 15ekm után. Persze a számlálókhoz nem nyúlnék.A kötelezőre meg elvinném a garancia miatt. Gobdolom már 30e-s ollajcserés lesz a motor..


Nem-nem. Még vásárlás előtt (2-3 héttel) állok. Úgy általánosságban kérdezem. Egyik cartárs linkelt itt egy videót (a másik topikban), amin látszik a házi olajcsere aknából, és hát ott a kifolyó olaj beszennyezi az alvázat (vagy mi van a szűrőnél), szóval, ha utána beviszem, szerintem az tuti bukta. Kérdés, mennyire lehet azt eltüntetni (vagy majd idővel "eltűnik" a nyoma? - vagy le kell törölni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 7:54 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
GSzarkaTAT írta:
Sziasztok,
Kérdésem a márkaszervizekkel kapcsolatos, hogy tudjátok, lehet-e saját forrásból beszerzett alkatrészt (elsősorban természetesen olajat) vinni, illetve megtagadhatják-e a "beöntés"-t, érinti-e a garanciát a "gyárival megegyező minőségű" (pl. OFF VW 507) olaj használata?
OFF Renaultnál nem volt ilyen problémám, beírták a munkalapra, hogy hozott alkatrészt, oszt' csókolom, később "emelt" +10% talán, óradíjjal jutalmaztak ON

Mi a helyzet a Skodánál (de a VW konszernre ez ugyanígy általánosan érvényes).

Őszintén szólva, nem vennék 6-7 e Ft/l olajat, ha meg tudom venni 2-3e Ft-ért. :lol:
Köszönöm!

Szia
Én magam cserélném évente vagy 15ekm után. Persze a számlálókhoz nem nyúlnék.A kötelezőre meg elvinném a garancia miatt. Gobdolom már 30e-s ollajcserés lesz a motor..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 7:39 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
Sziasztok,
Kérdésem a márkaszervizekkel kapcsolatos, hogy tudjátok, lehet-e saját forrásból beszerzett alkatrészt (elsősorban természetesen olajat) vinni, illetve megtagadhatják-e a "beöntés"-t, érinti-e a garanciát a "gyárival megegyező minőségű" (pl. OFF VW 507) olaj használata?
OFF Renaultnál nem volt ilyen problémám, beírták a munkalapra, hogy hozott alkatrészt, oszt' csókolom, később "emelt" +10% talán, óradíjjal jutalmaztak ON

Mi a helyzet a Skodánál (de a VW konszernre ez ugyanígy általánosan érvényes).

Őszintén szólva, nem vennék 6-7 e Ft/l olajat, ha meg tudom venni 2-3e Ft-ért. :lol:
Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 6:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. okt. 18, 2015 2:59 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia Col combi 1.4 MPI
Melyik sarokra gondolsz?? Jobb oldalt a homlokfalon lévő komputernél?? Vagy más vezérlőre gondolsz???



hubo44 írta:
Sadesz írta:

ot nem jel adokal les a gond inkab a vezetek rohadašt neznem meg a šarokba a vezerlô alat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 2:02 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1084
Sadesz írta:
Sziasztok. Fabia 1.4 mpi (2002) menet közben beadja a vízhőfok jelzés hibát (sípol, pirosan villog a vízhőfok jelző) az üzemanyag szintjelző lefekszik (komputer nulla futható mennyiséget mutat). Ha hőmérsékletjelzőre van kapcsolva pont a hiba jelzéskor akkor az vagy lenulláz, vagy -45C fokot mutat. Van olyan, hogy a komputer is lefagy (nem tudom átkapcsolni, hogy mit mutasson a műszerfalon). Újra indítás után néha megszűnik a hiba, néha csak rövid állás után szűnik a hiba. Van úgy, hogy egy nap többször produkálja, de van olyan is, hogy 1 héten csak egyszer dobja a hibát.

Eddig vízhőfok jeladó lett cserélve. Tervezem, hogy következő hiba jelzésnél lehúzom a hűtőfolyadék tartály csatlakozóját, akkor mi változik esetleg (mert annak a hibájára gyanakszom még).

ot nem jel adokal les a gond inkab a vezetek rohadašt neznem meg a šarokba a vezerlô alat.
Ha van valakinek ötlete, ne tartsa magában! KÖSZÖNÖM!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 1:04 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. okt. 18, 2015 2:59 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia Col combi 1.4 MPI
Sziasztok. Fabia 1.4 mpi (2002) menet közben beadja a vízhőfok jelzés hibát (sípol, pirosan villog a vízhőfok jelző) az üzemanyag szintjelző lefekszik (komputer nulla futható mennyiséget mutat). Ha hőmérsékletjelzőre van kapcsolva pont a hiba jelzéskor akkor az vagy lenulláz, vagy -45C fokot mutat. Van olyan, hogy a komputer is lefagy (nem tudom átkapcsolni, hogy mit mutasson a műszerfalon). Újra indítás után néha megszűnik a hiba, néha csak rövid állás után szűnik a hiba. Van úgy, hogy egy nap többször produkálja, de van olyan is, hogy 1 héten csak egyszer dobja a hibát.

Eddig vízhőfok jeladó lett cserélve. Tervezem, hogy következő hiba jelzésnél lehúzom a hűtőfolyadék tartály csatlakozóját, akkor mi változik esetleg (mert annak a hibájára gyanakszom még).
Ha van valakinek ötlete, ne tartsa magában! KÖSZÖNÖM!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27836 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1856  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség