Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 18, 2018 8:32 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 1873  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 22, 2018 10:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1196
Motor čere les a vege nem iš erdemeš probalkozni kôlteni bele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 22, 2018 8:14 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 10, 2011 4:54 pm
Hozzászólások: 5
hubo44 írta:
mol1 írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.2 6 V /2004 olajnyomás problémám van.
Úgy kezdődött,hogy besípolt a jeladó kb 100 kilométerenkén.
Majd egyre sűrűbben,most már kb 5 km-enként csinálja.
Van rajta most már nyomásmérő óra ( vettem egyet )
Ki lett cserélve az olaj és az olajszűrő
( most 10W40 van benne)
Most már új szivattyú van rajta.( Olajpumpa)
Az olajnyomás hideg motornál 3 bár alapjáraton is!
Ha a motor felmelegedett akkor leesik 0.5-0.3 ra.
Ahogy melegszik a motor tartja viszonylag sokáig 2000 -es fordulaton a két bár nyomást, majd leesik kb egy bár körülire.
Aztán úgy is marad.
Mit tegyek?
A motor jól indul nem füstöl,jól fogyaszt és halkan jár...

Köszönem előre is a segítséget,tanácsokat!

20-30km utan meňit mutat? (az hod meleg az meg nem musaj hod alaj iš eleg foroo)


20-30 km után 2000 nél kb 1 bár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 22, 2018 7:32 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1196
mol1 írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.2 6 V /2004 olajnyomás problémám van.
Úgy kezdődött,hogy besípolt a jeladó kb 100 kilométerenkén.
Majd egyre sűrűbben,most már kb 5 km-enként csinálja.
Van rajta most már nyomásmérő óra ( vettem egyet )
Ki lett cserélve az olaj és az olajszűrő
( most 10W40 van benne)
Most már új szivattyú van rajta.( Olajpumpa)
Az olajnyomás hideg motornál 3 bár alapjáraton is!
Ha a motor felmelegedett akkor leesik 0.5-0.3 ra.
Ahogy melegszik a motor tartja viszonylag sokáig 2000 -es fordulaton a két bár nyomást, majd leesik kb egy bár körülire.
Aztán úgy is marad.
Mit tegyek?
A motor jól indul nem füstöl,jól fogyaszt és halkan jár...

Köszönem előre is a segítséget,tanácsokat!

20-30km utan meňit mutat? (az hod meleg az meg nem musaj hod alaj iš eleg foroo)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 22, 2018 5:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 10, 2011 4:54 pm
Hozzászólások: 5
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.2 6 V /2004 olajnyomás problémám van.
Úgy kezdődött,hogy besípolt a jeladó kb 100 kilométerenkén.
Majd egyre sűrűbben,most már kb 5 km-enként csinálja.
Van rajta most már nyomásmérő óra ( vettem egyet )
Ki lett cserélve az olaj és az olajszűrő
( most 10W40 van benne)
Most már új szivattyú van rajta.( Olajpumpa)
Az olajnyomás hideg motornál 3 bár alapjáraton is!
Ha a motor felmelegedett akkor leesik 0.5-0.3 ra.
Ahogy melegszik a motor tartja viszonylag sokáig 2000 -es fordulaton a két bár nyomást, majd leesik kb egy bár körülire.
Aztán úgy is marad.
Mit tegyek?
A motor jól indul nem füstöl,jól fogyaszt és halkan jár...

Köszönem előre is a segítséget,tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 20, 2018 2:21 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Csabaa írta:
mumo írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Ellenőrizni kell a fékbowden állapotát. Szerintem egyik oldala szorulhat ez előidézheti a kéziféknél az 50%-os eltérést. Ezt a hibát az utánállítás nem javítja. Meg kell járatni,ha kivan szálkásodva vagy megszorulva,akkor csere a megoldás.

Sziasztok
A dobban a fékpofa és a mozgató karja össze van szegecselve. Ez is össze szokott rohadni.. a bowden húzná ,de szorul az egész.Ilyenkor a bowden szokott engedni és
megnyúlik. Ha a két oldalon nem egyforma hosszú a bowden féloldalas lesz..
Tudom vizsga is min. 16600.- ,de ~25e-ből mindent ki lehet cserélni. Dobokat, pofákat és a két bowdent is. 10 évig megint nem lesz vele gond.

https://mega.nz/#F!boYTjLCL!_P5Hd3-awoCV3ZGgfV0dpQ

Sziasztok!
Azt hiszem bowden csere lesz. Ferdén áll (féloldalas) amibe be van akasztva a 2 bowden. A jobb oldala kb 8-10mm-rel előrébb van a baltól. Mindegy fékdobot leszedem még egyszer és megnézem a szegecset,hogy nem szorul-e. Srácok köszi szépen a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2018 9:12 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7434
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mumo írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Ellenőrizni kell a fékbowden állapotát. Szerintem egyik oldala szorulhat ez előidézheti a kéziféknél az 50%-os eltérést. Ezt a hibát az utánállítás nem javítja. Meg kell járatni,ha kivan szálkásodva vagy megszorulva,akkor csere a megoldás.

Sziasztok
A dobban a fékpofa és a mozgató karja össze van szegecselve. Ez is össze szokott rohadni.. a bowden húzná ,de szorul az egész.Ilyenkor a bowden szokott engedni és
megnyúlik. Ha a két oldalon nem egyforma hosszú a bowden féloldalas lesz..
Tudom vizsga is min. 16600.- ,de ~25e-ből mindent ki lehet cserélni. Dobokat, pofákat és a két bowdent is. 10 évig megint nem lesz vele gond.

https://mega.nz/#F!boYTjLCL!_P5Hd3-awoCV3ZGgfV0dpQ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2018 6:53 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
gyula írta:
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Ellenőrizni kell a fékbowden állapotát. Szerintem egyik oldala szorulhat ez előidézheti a kéziféknél az 50%-os eltérést. Ezt a hibát az utánállítás nem javítja. Meg kell járatni,ha kivan szálkásodva vagy megszorulva,akkor csere a megoldás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2018 9:36 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 9:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1196
kzoo írta:
hubo44 írta:
kzoo írta:

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?


EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png

nem menek a kinkek, rakd fel valahova a kép fel tôltôre eš ted ide.[/quote]

https://5.allegroimg.com/original/0c37f ... 079287d135[/quote]
Aháá mar latom ijen volt a ôreg 1,4MPI-n iš de BXW-nel meg nem fideltem meg šajnoš talan ôregsek :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 1:17 pm
Hozzászólások: 6
Autó: Roomster
hubo44 írta:
kzoo írta:

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?


EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png[/quote]
nem menek a kinkek, rakd fel valahova a kép fel tôltôre eš ted ide.[/quote]

https://5.allegroimg.com/original/0c37f ... 079287d135


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 8:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1196
kzoo írta:

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?[/quote]

EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png[/quote]
nem menek a kinkek, rakd fel valahova a kép fel tôltôre eš ted ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 7:44 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 1:17 pm
Hozzászólások: 6
Autó: Roomster
[/quote]
Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?[/quote]

EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 1:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1196
kzoo írta:
hubo44 írta:
kzoo írta:
Sziasztok!

Hátsó katalizátort érdemes bontottat venni, vagy inkább újat nézzek, ....Starline kat. van esetleg tapasztalat közel féláron beszerezhető elvileg? 2008 Roomster 1,4 16V BXW

Zoli

Riziko mind a ketô. Eš mi baja taxikba van 400-450ezer eš a kat ok benuk.



Kezdem az elején... 64e valós kilométerrel vettem, előző gazánál motor beállt 5ekm-nél (olajzási hiba) garanciás motorcsere, és injektor hiba is volt 20e környékén.
Miután megvettem 2-évig nem volt baja, majd P0420 hibát dobálta néha ha tötymörgősen vezetem.Nyár eleje óta éreztem 4000-től gyenge de nem volt feltűnő. Aztán autópályán elzáródott a hátsó kat(óriási öröm volt 30-al autópályázni de legalább hazahozott minket). Hátsó katalizátort kiütöttem,Első kat.-ba belenézve jónak tűnik nincs megégve viszont a hátsóból 1-2mm fém pikkelyek hullottak szétszerelésnél a motor felőli oldalról és teljesen el volt dugulva. Diag szerint más hibakód nincs, úgy ahogy működött a kat is amíg ki nem ütöttem. Első kat ha csinál is valamit elég gyengén.
Az autó amúgy magához képest nagyon jól megy, jól fogyaszt (vegyes7l), olajfogyasztás nincs.Azóta kb 4000km mentem vele.....Csak arra tudok gondolni hogy a régi hibák okozhatták a katalizátor tönkremenetelét.

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 12:04 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 1:17 pm
Hozzászólások: 6
Autó: Roomster
hubo44 írta:
kzoo írta:
Sziasztok!

Hátsó katalizátort érdemes bontottat venni, vagy inkább újat nézzek, ....Starline kat. van esetleg tapasztalat közel féláron beszerezhető elvileg? 2008 Roomster 1,4 16V BXW

Zoli

Riziko mind a ketô. Eš mi baja taxikba van 400-450ezer eš a kat ok benuk.



Kezdem az elején... 64e valós kilométerrel vettem, előző gazánál motor beállt 5ekm-nél (olajzási hiba) garanciás motorcsere, és injektor hiba is volt 20e környékén.
Miután megvettem 2-évig nem volt baja, majd P0420 hibát dobálta néha ha tötymörgősen vezetem.Nyár eleje óta éreztem 4000-től gyenge de nem volt feltűnő. Aztán autópályán elzáródott a hátsó kat(óriási öröm volt 30-al autópályázni de legalább hazahozott minket). Hátsó katalizátort kiütöttem,Első kat.-ba belenézve jónak tűnik nincs megégve viszont a hátsóból 1-2mm fém pikkelyek hullottak szétszerelésnél a motor felőli oldalról és teljesen el volt dugulva. Diag szerint más hibakód nincs, úgy ahogy működött a kat is amíg ki nem ütöttem. Első kat ha csinál is valamit elég gyengén.
Az autó amúgy magához képest nagyon jól megy, jól fogyaszt (vegyes7l), olajfogyasztás nincs.Azóta kb 4000km mentem vele.....Csak arra tudok gondolni hogy a régi hibák okozhatták a katalizátor tönkremenetelét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 16, 2018 8:26 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Csabaa írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Érdeklődöm,hogy a hátsó fék automata után állítóját hogyan tudom alaphelyzetbe vissza állítani?

Szia
https://mega.nz/#!f9plyKrb!BrK9sUyIUlrT ... VeUCf6ctWQ

Szia!
Köszi szépen! :int: :köszi:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 1873  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség