Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. feb. 18, 2019 4:29 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28279 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 1886  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2018 1:13 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 01, 2018 1:05 pm
Hozzászólások: 5
Autó: 2007 Skoda Fabia 1,2 12v
Sziasztok
Olyan problémába ütköztem hogy a kocsi áll a garázsba kulcs kivéve belőle és ilyen kattanó zúgó hangot hallani 10perces szünetekkel a motortérből mi lehet ez mert mikor ezt csinálja másnap nem akar indulni az autó le merül az aksi benne nem mindig hallani csak bizonyos idő közönként van hogy hetekig semmi utána pedig elkezdi csinálni és mar reggel nem indul be az autó.
Erre a problémára szeretnék valami segítséget kapni ha már tapasztalt ilyet valaki.
Válaszokat előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2018 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 20, 2016 5:22 pm
Hozzászólások: 15
Autó: 2007. 1,4 BUD
Szesze írta:
Brolin írta:
mantec írta:
T csabaa!

"... gyertyacsere ... 60000 ..."

Időkorlát?


T.Mantec és kedves Csaba,

a 2002-2008 közötti időszakban gyártott VAG konszernes benzines autókra a gyártói álláspont a gyertyacserét illetőleg:
"60.000 km-enként, ha a futásteljesítmény nagyobb, mint 60.000 km 4 éven belül. Vagy, 4 évente, ha futásteljesítmény kevesebb, mint 60.000 km 4 éven belül."

Üdvözlettel: Bálint
Szevasztok!Ha ez a 4 év igaz akkor ezen módosítottak,mert a Felíciáknál még 5 év vagy 60000km volt megadva!Mondjuk én egy jó minőségű gyertyát biztos nem dobnék ki 4 évente ha alig fut a kocsi,mert attól mi baja lesz neki,hogy áll!?Biztos megromlik: :D :D


Szevasz, akkor ne tedd, ilyen egyszerű ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 31, 2018 1:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1027
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Brolin írta:
mantec írta:
T csabaa!

"... gyertyacsere ... 60000 ..."

Időkorlát?


T.Mantec és kedves Csaba,

a 2002-2008 közötti időszakban gyártott VAG konszernes benzines autókra a gyártói álláspont a gyertyacserét illetőleg:
"60.000 km-enként, ha a futásteljesítmény nagyobb, mint 60.000 km 4 éven belül. Vagy, 4 évente, ha futásteljesítmény kevesebb, mint 60.000 km 4 éven belül."

Üdvözlettel: Bálint
Szevasztok!Ha ez a 4 év igaz akkor ezen módosítottak,mert a Felíciáknál még 5 év vagy 60000km volt megadva!Mondjuk én egy jó minőségű gyertyát biztos nem dobnék ki 4 évente ha alig fut a kocsi,mert attól mi baja lesz neki,hogy áll!?Biztos megromlik: :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 30, 2018 1:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 20, 2016 5:22 pm
Hozzászólások: 15
Autó: 2007. 1,4 BUD
mantec írta:
T Brolin!

"... 60 ekm és 4 év ..."


És ekkor még nem volt sem iridium, sem Brisk Premium Evo.


T.Mantec,

ezek csak szerviz ajánlások az OEM részéről a gyár által ajánlott sztenderd gyújtógyertyákhoz (mint az NGK ZFR6T-11G, például az én esetemben). Ilyen teljesítményű és kategóriájú gépjárművekhez ilyen kategóriájú gyújtógyertyákat ajánlottak, szereltek elsőre, melyeknek árai még elfogadhatóak, minőségben pedig már megfelelőek.
Ha valaki inspirációt érez, hogy újabbat, mást használjon, próbáljon ki, akkor természetesen a lehetősége adott hozzá a mai világban, akkor az ajánlás nem vonatkozik rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 30, 2018 12:47 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 216
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T Brolin!

"... 60 ekm és 4 év ..."


És ekkor még nem volt sem iridium, sem Brisk Premium Evo.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 30, 2018 11:34 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 20, 2016 5:22 pm
Hozzászólások: 15
Autó: 2007. 1,4 BUD
mantec írta:
T csabaa!

"... gyertyacsere ... 60000 ..."

Időkorlát?


T.Mantec és kedves Csaba,

a 2002-2008 közötti időszakban gyártott VAG konszernes benzines autókra a gyártói álláspont a gyertyacserét illetőleg:
"60.000 km-enként, ha a futásteljesítmény nagyobb, mint 60.000 km 4 éven belül. Vagy, 4 évente, ha futásteljesítmény kevesebb, mint 60.000 km 4 éven belül."

Üdvözlettel: Bálint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 30, 2018 9:49 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7548
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mantec írta:
T csabaa!

"... gyertyacsere ... 60000 ..."

Időkorlát?

Én azt nem tudhatom, a gyártó csak ennyit közölt a leírásban..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 30, 2018 8:50 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 216
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T csabaa!

"... gyertyacsere ... 60000 ..."

Időkorlát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 30, 2018 6:47 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7548
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mantec írta:
T Zsolt_72!

"... ajánlása gyertyacserére: 60 000 km ..."

És melyikre?

A simára, a "longlife"-ra, az "eco"-ra, a "longlife eco", az iridumra-ra?

Szia
Mindegyikre:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2018 8:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1329
czizso írta:
Idézet:
Sziasztok!

Skoda Fabia 1.4 Matrix (2002-es) blokkja olajos, olyan, mintha az olajszűrő melletti fekete csatlakozó rögzítőcsavarja alól szivárogna. (lásd mellékelt kép)

Mi az a fekete csatlakozószerű valami közvetlenül az olajszűrő mellett?

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 77miez.jpg

Előre is köszi.


Idézet:
azon a senzorom van 1 gumi karika čereld ki.


De mi az egyáltalán? És mire megyek vele? Azt kell kicserélni? Le kell engedni előtte az olajat?


fordulat olvašo. olajat nem kel le engedni de 1pici ki fojik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2018 8:37 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 29, 2018 2:18 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 Matrix
Idézet:
Sziasztok!

Skoda Fabia 1.4 Matrix (2002-es) blokkja olajos, olyan, mintha az olajszűrő melletti fekete csatlakozó rögzítőcsavarja alól szivárogna. (lásd mellékelt kép)

Mi az a fekete csatlakozószerű valami közvetlenül az olajszűrő mellett?

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 77miez.jpg

Előre is köszi.


Idézet:
azon a senzorom van 1 gumi karika čereld ki.


De mi az egyáltalán? És mire megyek vele? Azt kell kicserélni? Le kell engedni előtte az olajat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2018 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1329
czizso írta:
Sziasztok!

Skoda Fabia 1.4 Matrix (2002-es) blokkja olajos, olyan, mintha az olajszűrő melletti fekete csatlakozó rögzítőcsavarja alól szivárogna. (lásd mellékelt kép)

Mi az a fekete csatlakozószerű valami közvetlenül az olajszűrő mellett?

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 77miez.jpg

Előre is köszi.


azon a senzorom van 1 gumi karika čereld ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2018 2:33 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 29, 2018 2:18 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 Matrix
Sziasztok!

Skoda Fabia 1.4 Matrix (2002-es) blokkja olajos, olyan, mintha az olajszűrő melletti fekete csatlakozó rögzítőcsavarja alól szivárogna. (lásd mellékelt kép)

Mi az a fekete csatlakozószerű valami közvetlenül az olajszűrő mellett?

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 77miez.jpg

Előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2018 10:03 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 08, 2008 5:32 pm
Hozzászólások: 34
mantec írta:
T cseer!

"... nincs vezérműlánc ..."
A BMD, AVY (54 LE) és a BME, AZQ (64 LE) motorokban a vezérlés láncos.

"... reggelente ... napközbe ..."
Én inkább a motor hőmérséklete alapján csoportosítanám.
Hideg motor csöröghet, ha már a bemelegedett motor is csörög, akkor már annyira megnyúlt a lánc, hogy a láncfeszítő sem tud már utána állítani, ekkor elérkezett vezérlés cseréjének ideje.

"... milyen javasolt ..."
Motor és alvázszámtól függően:
Bosch, Brisk, Beru, Ngk.


Nem csörgő hang,nem tudom rendesen megfogalmazni,de inkább kereplő... és napközben nem hallom.Mennyiben fáj egyébként egy lánccsere?

Motor:BME322337
Alváz:TMBDY16Y784022921


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2018 9:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 08, 2008 5:32 pm
Hozzászólások: 34
Csabaa írta:
cseer írta:
Sziasztok.Skoda fabia 1.2 sedanom van,2007 évi.Van aki azt mondja ebben nincs vezérműlánc,csak szíj.Mi az igazság és mikor kell cserélni? 122 ezer km van benne.Reggelente fura kereplö hangot hallok,ez napközben nincs.Mi lehet a gond? Gyercsacsere mikor esedékes és milyen javasolt? Köszönöm a válaszokat.

Szia
Motorkódot tudsz írni? A forgalmiban a motorszám első három betüje.
(P.5-ös sor a forgalmiban)


BME


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28279 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 1886  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség