Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. dec. 13, 2019 2:18 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 899 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd nov. 12, 2019 3:40 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 205
Autó: Fábia I 1,2
"Sziasztok
Ez diesel hang!? :shock:
Szép hangja van, a szelepeket lehet hallani, azt is annyira ,mint bármelyik motornál.
A nyekergés, valamelyik görgő lesz a hosszbordás szíjnál.. vezető vagy feszítő. "

Lehet hogy tul felhangosítottam :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 12, 2019 8:55 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7786
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
febi írta:
feketete írta:
febi írta:
Sziasztok,

Most hogy bekoszontott a hideg, reggeli inditaskor ilyen nyikorgo hangot ad a motor felol valami, utemesen az alapjarattal. Mi lehet ez? Vezerműszíj vagy a görgők sírnak egy cseréért? A motor kerreges egyebkent normalis szerintetek?

Link:
https://gofile.io/?c=DuSpw5


szép dízel hangja van a nyikorgás lehet a generátor vagy az "ékszíj" vagy a vezérlés görgő . mennyi kilométer van benne ?
Ha a vezérlésgörgő nyöszörög vezérlés garnitúrát érdemes cserélni



6 eve volt cserelve a vezerles, papiron 198e km. Be is jelentkeztem akkor egy cserere. A dizeles hang... azt mondjak ez ilyen, de engem piszkosul zavar meg az is hogy semelyik szerelo nem tudja miert. Ha meleg a motor, vagy nyarvan akkor halkabb.

Sziasztok
Ez diesel hang!? :shock:
Szép hangja van, a szelepeket lehet hallani, azt is annyira ,mint bármelyik motornál.
A nyekergés, valamelyik görgő lesz a hosszbordás szíjnál.. vezető vagy feszítő..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 11, 2019 7:12 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 6:52 pm
Hozzászólások: 52
Autó: Fabia II 1.4 16V benzin 2009
feketete írta:
febi írta:
Sziasztok,

Most hogy bekoszontott a hideg, reggeli inditaskor ilyen nyikorgo hangot ad a motor felol valami, utemesen az alapjarattal. Mi lehet ez? Vezerműszíj vagy a görgők sírnak egy cseréért? A motor kerreges egyebkent normalis szerintetek?

Link:
https://gofile.io/?c=DuSpw5


szép dízel hangja van a nyikorgás lehet a generátor vagy az "ékszíj" vagy a vezérlés görgő . mennyi kilométer van benne ?
Ha a vezérlésgörgő nyöszörög vezérlés garnitúrát érdemes cserélni


6 eve volt cserelve a vezerles, papiron 198e km. Be is jelentkeztem akkor egy cserere. A dizeles hang... azt mondjak ez ilyen, de engem piszkosul zavar meg az is hogy semelyik szerelo nem tudja miert. Ha meleg a motor, vagy nyarvan akkor halkabb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 11, 2019 6:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 205
Autó: Fábia I 1,2
febi írta:
Sziasztok,

Most hogy bekoszontott a hideg, reggeli inditaskor ilyen nyikorgo hangot ad a motor felol valami, utemesen az alapjarattal. Mi lehet ez? Vezerműszíj vagy a görgők sírnak egy cseréért? A motor kerreges egyebkent normalis szerintetek?

Link:
https://gofile.io/?c=DuSpw5


szép dízel hangja van a nyikorgás lehet a generátor vagy az "ékszíj" vagy a vezérlés görgő . mennyi kilométer van benne ?
Ha a vezérlésgörgő nyöszörög vezérlés garnitúrát érdemes cserélni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 11, 2019 9:26 am 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 6:52 pm
Hozzászólások: 52
Autó: Fabia II 1.4 16V benzin 2009
Sziasztok,

Most hogy bekoszontott a hideg, reggeli inditaskor ilyen nyikorgo hangot ad a motor felol valami, utemesen az alapjarattal. Mi lehet ez? Vezerműszíj vagy a görgők sírnak egy cseréért? A motor kerreges egyebkent normalis szerintetek?

Link:
https://gofile.io/?c=DuSpw5


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 30, 2019 9:24 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 01, 2016 6:06 pm
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V AZQ
Üdv Csaba!

De hülye vagyok, simán utánanézhettem volna! :D

Köszönöm azért a segítséged!

Üdv:
Kekszes


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 30, 2019 5:39 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7786
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Kekszes írta:
Sziasztok!

Tervezem majd idővel a mostani 1,2-es 12V 2003-as gépemet lecserélni, olyan 3-4 év múlva.

Véleményetekre kíváncsi lennék, hogy a következő generációs 1,4-es 16V-s ugyan olyan eséllyel ugorhat át a lánc, mint ezeknél az AZQ-s régieknél?

Vagy bátran lehet ilyet vásárolni, kevésbé rizikós?

Szia
Nem az szíjjas motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 30, 2019 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 01, 2016 6:06 pm
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V AZQ
Sziasztok!

Tervezem majd idővel a mostani 1,2-es 12V 2003-as gépemet lecserélni, olyan 3-4 év múlva.

Véleményetekre kíváncsi lennék, hogy a következő generációs 1,4-es 16V-s ugyan olyan eséllyel ugorhat át a lánc, mint ezeknél az AZQ-s régieknél?

Vagy bátran lehet ilyet vásárolni, kevésbé rizikós?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 24, 2019 11:06 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
Napokban megtörtént a vezérlés csere az autómon. (1.2 HTP CGPA) Az indításkor jelentkező lánccsörgés elmúlt. :D Szinte mindent kicseréltek benne. (Olajpumpát is) Márkaszervízben csináltattam a garancia miatt. Így elég húzós ára volt, de megérte. Aminek komoly baja volt az a láncfeszítő, illetve meg volt nyúlva az olajpumpa lánca. 58 000km van a kocsiban. :fejvak: De végre csend van és nem kell attól félnem, hogy mikor ugrik át a lánc.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 7:48 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 14, 2017 5:51 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 6Y2
feketete írta:
Csabaa írta:
Zozóka írta:
Sziasztok!
Kérdésem lenne 2007-es, Fábia 6Y2 1.2 benzin, 47kw. BME motorkódú, 134422 km van a verdában. Elvittem szerelőhöz, mert 8-12 óra állás után az alapjárat ingadozik, lefullad (ha csak nem lépek a gázra), vagy ritkábban felpörög. Benzin szag is társul a jelenséghez és ha jobban a gázra lépek, akkor van amikor kisebb durranó hangot is ad a hátsó része. Max. 1-2 percig szórakozik, majd beáll rendesen és utána semmi gond vele. Megnézték szelepvezérlást újra programozták. Hiba még fenn áll (vissza is vittem miatt garanciába csinálják meg). Itt jön a kanyar és a kérdésem lényege azon kívül, hogy mi okozhatja a gondot? A szerelő mikor elhoztam, jelezte, hogy vezérlést kellene cserélni. A szerelőnél mikor indítottam a kocsit, akkor hallottam csattogó hangot (előtte, az óta semmi). Mennyinél kell ezeken a szekereken vezérlést cserélni?
Előre is köszönöm.


Zoli

Szia
Lassan érdemes a vezérlés cseréje.
De keress másik szerelőt, "szelepvezérlés programozás" egy hülyének néző magyarázat..
Egyébként benzin nyomást kellene mérni az injektor hídnál, valószínű a pumpa
indul álmosan, azért dadog a motor.. 10e-t lehet kapni utángyártott pumpát, egy óra alatt ki lehet cserélni.
A csattogó hangot lehet a hidrotőkék valamelyike csinálta, amíg nem olajozódik át lehet fémes hangja, ez nem hiba.


a láncot akkor kell cserélni ha rossz. A rossz lánc hangja : indításnál csattan egyet ha már fel áll az ilajnyomás (olajos láncfeszítő) utána más nincs hangja. - indításnál a láncfeszítő oldal feszül meg a nagy holtjáték miatt és az adja akoppanó hangoh , ha már forog a motor jól- rosszul beáll a lánc feszessége.

érdemes egy kompressziot mérni ha a kipufogo szelep repedt átégett akkor a komresszios ütemben kerül el nem égett benzin a kipufogoba és ott robban.


Köszönöm az infókat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 6:23 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 205
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
Zozóka írta:
Sziasztok!
Kérdésem lenne 2007-es, Fábia 6Y2 1.2 benzin, 47kw. BME motorkódú, 134422 km van a verdában. Elvittem szerelőhöz, mert 8-12 óra állás után az alapjárat ingadozik, lefullad (ha csak nem lépek a gázra), vagy ritkábban felpörög. Benzin szag is társul a jelenséghez és ha jobban a gázra lépek, akkor van amikor kisebb durranó hangot is ad a hátsó része. Max. 1-2 percig szórakozik, majd beáll rendesen és utána semmi gond vele. Megnézték szelepvezérlást újra programozták. Hiba még fenn áll (vissza is vittem miatt garanciába csinálják meg). Itt jön a kanyar és a kérdésem lényege azon kívül, hogy mi okozhatja a gondot? A szerelő mikor elhoztam, jelezte, hogy vezérlést kellene cserélni. A szerelőnél mikor indítottam a kocsit, akkor hallottam csattogó hangot (előtte, az óta semmi). Mennyinél kell ezeken a szekereken vezérlést cserélni?
Előre is köszönöm.


Zoli

Szia
Lassan érdemes a vezérlés cseréje.
De keress másik szerelőt, "szelepvezérlés programozás" egy hülyének néző magyarázat..
Egyébként benzin nyomást kellene mérni az injektor hídnál, valószínű a pumpa
indul álmosan, azért dadog a motor.. 10e-t lehet kapni utángyártott pumpát, egy óra alatt ki lehet cserélni.
A csattogó hangot lehet a hidrotőkék valamelyike csinálta, amíg nem olajozódik át lehet fémes hangja, ez nem hiba.


a láncot akkor kell cserélni ha rossz. A rossz lánc hangja : indításnál csattan egyet ha már fel áll az ilajnyomás (olajos láncfeszítő) utána más nincs hangja. - indításnál a láncfeszítő oldal feszül meg a nagy holtjáték miatt és az adja akoppanó hangoh , ha már forog a motor jól- rosszul beáll a lánc feszessége.

érdemes egy kompressziot mérni ha a kipufogo szelep repedt átégett akkor a komresszios ütemben kerül el nem égett benzin a kipufogoba és ott robban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 5:18 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7786
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Zozóka írta:
Sziasztok!
Kérdésem lenne 2007-es, Fábia 6Y2 1.2 benzin, 47kw. BME motorkódú, 134422 km van a verdában. Elvittem szerelőhöz, mert 8-12 óra állás után az alapjárat ingadozik, lefullad (ha csak nem lépek a gázra), vagy ritkábban felpörög. Benzin szag is társul a jelenséghez és ha jobban a gázra lépek, akkor van amikor kisebb durranó hangot is ad a hátsó része. Max. 1-2 percig szórakozik, majd beáll rendesen és utána semmi gond vele. Megnézték szelepvezérlást újra programozták. Hiba még fenn áll (vissza is vittem miatt garanciába csinálják meg). Itt jön a kanyar és a kérdésem lényege azon kívül, hogy mi okozhatja a gondot? A szerelő mikor elhoztam, jelezte, hogy vezérlést kellene cserélni. A szerelőnél mikor indítottam a kocsit, akkor hallottam csattogó hangot (előtte, az óta semmi). Mennyinél kell ezeken a szekereken vezérlést cserélni?
Előre is köszönöm.


Zoli

Szia
Lassan érdemes a vezérlés cseréje.
De keress másik szerelőt, "szelepvezérlés programozás" egy hülyének néző magyarázat..
Egyébként benzin nyomást kellene mérni az injektor hídnál, valószínű a pumpa
indul álmosan, azért dadog a motor.. 10e-t lehet kapni utángyártott pumpát, egy óra alatt ki lehet cserélni.
A csattogó hangot lehet a hidrotőkék valamelyike csinálta, amíg nem olajozódik át lehet fémes hangja, ez nem hiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 4:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 14, 2017 5:51 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 6Y2
Sziasztok!
Kérdésem lenne 2007-es, Fábia 6Y2 1.2 benzin, 47kw. BME motorkódú, 134422 km van a verdában. Elvittem szerelőhöz, mert 8-12 óra állás után az alapjárat ingadozik, lefullad (ha csak nem lépek a gázra), vagy ritkábban felpörög. Benzin szag is társul a jelenséghez és ha jobban a gázra lépek, akkor van amikor kisebb durranó hangot is ad a hátsó része. Max. 1-2 percig szórakozik, majd beáll rendesen és utána semmi gond vele. Megnézték szelepvezérlást újra programozták. Hiba még fenn áll (vissza is vittem miatt garanciába csinálják meg). Itt jön a kanyar és a kérdésem lényege azon kívül, hogy mi okozhatja a gondot? A szerelő mikor elhoztam, jelezte, hogy vezérlést kellene cserélni. A szerelőnél mikor indítottam a kocsit, akkor hallottam csattogó hangot (előtte, az óta semmi). Mennyinél kell ezeken a szekereken vezérlést cserélni?
Előre is köszönöm.


Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 16, 2019 6:32 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
kzoo írta:
Sziasztok!

2008 1,4B 92ekm BXW motorú autón mikor érdemes vezérműszíjat cserélni?
Alaposan átnézve nem látszik rajta még repedés se, de a kora aggaszt...
Tapasztalatok?
Üdv.


minel hamarab.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 15, 2019 11:39 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 1:17 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Roomster
Sziasztok!

2008 1,4B 92ekm BXW motorú autón mikor érdemes vezérműszíjat cserélni?
Alaposan átnézve nem látszik rajta még repedés se, de a kora aggaszt...
Tapasztalatok?
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 899 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség