Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 19, 2019 12:31 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28720 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1915  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. okt. 18, 2019 3:03 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 192
Autó: Fábia I 1,2
,,Lehet-e hogy valamelyik szelep akad fel ?,, nem nem.
le ešik éjel a olaj ňomaš.


" megszereltem " :) 100 km padlógázon 5000 fordulat felett és már két napja nem jelentkezik szelep hang

Egy darabig jó volt aztán ujra előjött a szelep hang. Kapott szeleptisztitó adalékot most jó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 17, 2019 9:15 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Csabaa írta:
Szia
Vízhőfok jeladóra tippelek..

Csabaa! Nagyon köszönöm, kicseréltem már múlt héten, ez volt a baj! Gyönyörűen indul minden napszakban! ;)
u.i.: Láttam a régebbi bejegyzésed, nekem is a motorvezérlő volt a ludas a sok szenvedéshez! Úgy néz ki ez is egy típushiba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 10:01 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 192
Autó: Fábia I 1,2
Fairy írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 2007, 1.4 16v benzin
Azt a problémát észleltem, hogy kivillant a check engine, kicsit nehézkesen jöttem haza vele. Majd miközben leparkoltam rázkódott. Leállítottam, majd újra beindítottam, és nem volt probléma. Másnap megnéztem a hűtővizet, jóval a minimum alatt volt. Az olajszint rendben.
Elvisszük kiolvastatni, de esetleg valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!


annyi minden lehet hogy egy oldalt tele lehetne írni :) kiolvasás után lehet tovább gondolkodni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 9:38 am 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 15, 2019 9:33 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia
Sziasztok!
Skoda Fabia 2007, 1.4 16v benzin
Azt a problémát észleltem, hogy kivillant a check engine, kicsit nehézkesen jöttem haza vele. Majd miközben leparkoltam rázkódott. Leállítottam, majd újra beindítottam, és nem volt probléma. Másnap megnéztem a hűtővizet, jóval a minimum alatt volt. Az olajszint rendben.
Elvisszük kiolvastatni, de esetleg valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 8:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
hubo44 írta:
Gabesz írta:
Nagy meló cserélni? Amúgy javítható? Gondolom ez független a gázban lévő olajtól? Tehát nem a rendszerből fogy? Az alkatrész hol vásárolható meg? Ha nincs időben javítva akkor károsodik?Kösz!


az a olaj a gazal edut cirkulal a redserbe.
ast nem valalja šenky a javitašt eš ha veletlenul igen akor a aj ot les valahol a ujnak a arana.
en peldanak minden kočimon sezon utan ki igtatom a kompresort meg tsi-nel iš. íd meg hosabíthatnad a eletit.

Ez a szezon végi kiiktatás, ez miből áll?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 2:47 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 192
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
Gabesz írta:
Akkor magyarul előbb-utóbb kimegy belőle minden és basz6om a kompresszort a kukába? Hát ez azért cumi dolog! Kompresszor meg gondolom egy vagyon és a cserélt már nem lesz olyan hatékony mint a gyári?


hatékoň ses de kôňeb lesô kb. 300-350€ -val.



valahol javítják az uj kb 100 120 ezer szereléssel. vagy felujjitottat lehet venni cserével


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 14, 2019 7:27 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
Gabesz írta:
Akkor magyarul előbb-utóbb kimegy belőle minden és basz6om a kompresszort a kukába? Hát ez azért cumi dolog! Kompresszor meg gondolom egy vagyon és a cserélt már nem lesz olyan hatékony mint a gyári?


hatékoň ses de kôňeb lesô kb. 300-350€ -val.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 14, 2019 7:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 864
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Akkor magyarul előbb-utóbb kimegy belőle minden és basz6om a kompresszort a kukába? Hát ez azért cumi dolog! Kompresszor meg gondolom egy vagyon és a cserélt már nem lesz olyan hatékony mint a gyári?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 14, 2019 7:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
Gabesz írta:
Nagy meló cserélni? Amúgy javítható? Gondolom ez független a gázban lévő olajtól? Tehát nem a rendszerből fogy? Az alkatrész hol vásárolható meg? Ha nincs időben javítva akkor károsodik?Kösz!


az a olaj a gazal edut cirkulal a redserbe.
ast nem valalja šenky a javitašt eš ha veletlenul igen akor a aj ot les valahol a ujnak a arana.
en peldanak minden kočimon sezon utan ki igtatom a kompresort meg tsi-nel iš. íd meg hosabíthatnad a eletit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 14, 2019 6:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 864
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Nagy meló cserélni? Amúgy javítható? Gondolom ez független a gázban lévő olajtól? Tehát nem a rendszerből fogy? Az alkatrész hol vásárolható meg? Ha nincs időben javítva akkor károsodik?Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 14, 2019 12:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
Gabesz írta:
Milyen hiba kezdetére utal, hogy a klímán lévő műanyag "görgő" ami a szíjkörben van gyengén olajos szerű anyagtól csillog és a műanyag takaróelemre kiverte az olajat mint mikor a kezéről rázza le az ember a vizet amolyan permetszerűen pöttyös csíkszerű a "folyás nyoma". Bocs a konyhanyelves fogalmazásért! Kösz!


az a komresor olaj, el engedi a simering a tengejne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 14, 2019 10:21 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 864
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Milyen hiba kezdetére utal, hogy a klímán lévő műanyag "görgő" ami a szíjkörben van gyengén olajos szerű anyagtól csillog és a műanyag takaróelemre kiverte az olajat mint mikor a kezéről rázza le az ember a vizet amolyan permetszerűen pöttyös csíkszerű a "folyás nyoma". Bocs a konyhanyelves fogalmazásért! Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 11, 2019 8:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
to: Fekete
,,a fals a vezérlőt hülyiti meg,, + a sondat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 11, 2019 8:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 192
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
jason95 írta:
Sziasztok! Van egy Skoda Fabia 1.2 HTP-m. Az autó 2003-as, 158.xxxkm van benne.
Az lenne a problémám hogy Debrecenből indultam Pestre főúton (kb230km) és Monorig bírta az autó, lefulladtunk menet közben. :falbav:
Úgy kezdődött a hibajelenség hogy előző este nehézkesen indult meg füstölt kb 2-3 percig, műszerfalon az aksi világított . Másnap reggel az indulás napján ugyanígy nehezen indult, hibajelenség ugyan ez. Aznap még mászkáltam a kocsival kb 20-30 km-t. Monortól Pestig (kb 30km) úgy kellett hazajönnünk párommal hogy a lefulladás után lefordítottam a kulcsot majd visszaindítottam a kocsit. Feltűnt ezután hogy rángat és ha 1000 alá ment a fordulat akkor leállt. :fejvak: Nagy nehezen hazaértünk Budapestre, majd az autó innen meg se moccan, nem akar indulni, önindító teker, motor rángatózik. 3 gyertya lett cserélve, 1-es hengernél gyújtrótrafó csere megvolt. Hiba kiolvasva. Aki tudna valamit tanácsolni megköszönném! :roll: Kép


merjetek kompresiot eš falšot sív a motor.


Dus a keverék . Ha falsot szív akkor a plusz levegő szegényiti a keveréket . kivéve ha a fals a vezérlőt hülyiti meg. " sok " inditózás után kiszedném a gyertyákat és megnézném melyik taknyos. 1 henger lehet az. De lehet hiba szivosor nyomásérzékelőnél , meg a hőérzékelőnél is. Leszedett légszürővel is megprobálnám beindítani. HA sok a benzin , benzinszagot is lehet érezni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 11, 2019 7:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
jason95 írta:
Sziasztok! Van egy Skoda Fabia 1.2 HTP-m. Az autó 2003-as, 158.xxxkm van benne.
Az lenne a problémám hogy Debrecenből indultam Pestre főúton (kb230km) és Monorig bírta az autó, lefulladtunk menet közben. :falbav:
Úgy kezdődött a hibajelenség hogy előző este nehézkesen indult meg füstölt kb 2-3 percig, műszerfalon az aksi világított . Másnap reggel az indulás napján ugyanígy nehezen indult, hibajelenség ugyan ez. Aznap még mászkáltam a kocsival kb 20-30 km-t. Monortól Pestig (kb 30km) úgy kellett hazajönnünk párommal hogy a lefulladás után lefordítottam a kulcsot majd visszaindítottam a kocsit. Feltűnt ezután hogy rángat és ha 1000 alá ment a fordulat akkor leállt. :fejvak: Nagy nehezen hazaértünk Budapestre, majd az autó innen meg se moccan, nem akar indulni, önindító teker, motor rángatózik. 3 gyertya lett cserélve, 1-es hengernél gyújtrótrafó csere megvolt. Hiba kiolvasva. Aki tudna valamit tanácsolni megköszönném! :roll: Kép


merjetek kompresiot eš falšot sív a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28720 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1915  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség