Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 19, 2019 12:29 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28720 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1915  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. okt. 30, 2019 1:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
Gabesz írta:
Fiúk a légzsáknak van bizosítéka? 1.4 MPI AQW szekér.


ninč mi a gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 30, 2019 1:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 864
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Fiúk a légzsáknak van bizosítéka? 1.4 MPI AQW szekér.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 29, 2019 8:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
Jani82 írta:
Sziasztok! Tavaly cseréltem a 15 éves Fabiámat egy 7 éves VW Polo-ra (1.4, 16V, CGG), és idén augusztus 8.-án vettem észre, hogy a kiegyenlítő tartály minimum jelzése alatt volt egy picit a hűtőfolyadék szintje. Még aznap, miután visszahűlt egy kicsit a hűtőfolyadék (langyos volt a tartály odala), utántöltöttem ion cserélt vízzel a maximum jelzésig. Eltelt azóta lassan 3 hónap, és az egyik reggeli idulás előtt a hűtőfolyadék szintje a min. és max. között volt. Még aznap délután ránéztem munkából hazajövet, hogy üzemmeleg (leállított) motor esetén mi a helyzet, és így pedig a max. jelzésig volt a hűtőfolyadék szintje. Szerintetek ez rendben van így? Előre is köszönettel! Jani


meg neznem a sívo šor alat van ot ojan hô izé nem tudom madarul meg neväzni az sok sivarog.
a hűtőfolyadék szintje meg a hôtôl valtozik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 28, 2019 8:47 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2017 1:30 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V (2003)
Sziasztok! Tavaly cseréltem a 15 éves Fabiámat egy 7 éves VW Polo-ra (1.4, 16V, CGG), és idén augusztus 8.-án vettem észre, hogy a kiegyenlítő tartály minimum jelzése alatt volt egy picit a hűtőfolyadék szintje. Még aznap, miután visszahűlt egy kicsit a hűtőfolyadék (langyos volt a tartály odala), utántöltöttem ion cserélt vízzel a maximum jelzésig. Eltelt azóta lassan 3 hónap, és az egyik reggeli idulás előtt a hűtőfolyadék szintje a min. és max. között volt. Még aznap délután ránéztem munkából hazajövet, hogy üzemmeleg (leállított) motor esetén mi a helyzet, és így pedig a max. jelzésig volt a hűtőfolyadék szintje. Szerintetek ez rendben van így? Előre is köszönettel! Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 28, 2019 2:43 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7768
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Tündi 2003 írta:
Sziasztok. Adott egy 2003as fabia 1.2 12v (AZQ). Vezérműlánc csere történt majd vezérműtengely jeladó hibát adott ki. Rendeltünk hozzá utángyártottat de egy használat után zárlatos lett. Majd másik 2-t rendeltünk bontóból ezek meg 3 000-es fordulatnál ledadog. Mi lehet a baja szerintetek??

Szia
Nincs jó pozicióban a lánc. Vagy eleve rosszul került a helyére, vagy elfordult a lánckerék..
A leírásban a beállítás menete:
https://mega.nz/#!6pYEUQia!F5LFlj-OjYFJ ... fEZ7n3vLFw


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 28, 2019 2:03 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 28, 2019 1:47 pm
Hozzászólások: 1
Autó: fabia 2003
Sziasztok. Adott egy 2003as fabia 1.2 12v (AZQ). Vezérműlánc csere történt majd vezérműtengely jeladó hibát adott ki. Rendeltünk hozzá utángyártottat de egy használat után zárlatos lett. Majd másik 2-t rendeltünk bontóból ezek meg 3 000-es fordulatnál ledadog. Mi lehet a baja szerintetek??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 25, 2019 9:26 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7768
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Santi írta:
Sziasztok! Fabia 1.2MPI 2003as kocsim van 130ezer km van benne. Pár napja elkezdett alacsony fordulatin rángatni olyan mindtha a gyujtás kihagyna. 2800 fordulatig csinálja kb nemmindig hidegen vagy melegen mindegy változó. Fél éve cseréltem egy gyujtótrafót azon mondjuk meglepődtem 14ezer volt 1db de akkor konkrétan 2 henger ment a 3bol. Tudna valaki segíteni higy mihezkellene nyúlni vagy mi lehet a hiba forrása? Köszönöm a válaszokat!

Szia
Érdemes lenne végnyomást mérni a hengerekben.. Injektorokról levenni a csatlakozókat, a gyertya helyére nyomásmérőt
csatlakoztatni és indítózni. Ezt mind a három hengernél megismételni.
Minimum 11 bar-nak meg kell lennie, és nem lehet két henger között 3 barnál nagyobb különbség.
A tünetek a 6 szelepes 1.2-es kipufogószelep rózsásodásának hibájára hasonlít..

Ha trafó hiba van, azt a trafók felcserélésével meg lehet nézni. Ilyenkor csere után, a hibakódot is a másik hengerre írja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 25, 2019 8:51 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 25, 2019 8:44 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.2 MPI
Sziasztok! Fabia 1.2MPI 2003as kocsim van 130ezer km van benne. Pár napja elkezdett alacsony fordulatin rángatni olyan mindtha a gyujtás kihagyna. 2800 fordulatig csinálja kb nemmindig hidegen vagy melegen mindegy változó. Fél éve cseréltem egy gyujtótrafót azon mondjuk meglepődtem 14ezer volt 1db de akkor konkrétan 2 henger ment a 3bol. Tudna valaki segíteni higy mihezkellene nyúlni vagy mi lehet a hiba forrása? Köszönöm a válaszokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 6:27 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7768
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Géza56 írta:
Sziasztok ! Egy kérdésem volna , a hibakód üzenet egy villáskulcs, majd indítás után egy darabig a kulcs után INSP, üzenet jelenik meg. Köszönöm a választ.

Szia
Az nem hiba. Eltelt egy év vagy 30ekm. Az INSP az inspection rövidítése, ellenőrző
szervízt jelent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 5:53 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 24, 2019 5:46 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.2 Eco
Sziasztok ! Egy kérdésem volna , a hibakód üzenet egy villáskulcs, majd indítás után egy darabig a kulcs után INSP, üzenet jelenik meg. Köszönöm a választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 10:58 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7768
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szsanya írta:
Sziasztok!
Van egy 1,4 2008-as skoda fábia combim. Reggelente első índításra beindul pöfög 2-3 at és le áll, ezt 3-4 szer megcsinálja aztán beindul és egész nap indul, másnap ugyan ez a probléma. Gyertya kicserélve, üzemanyag szűrő kicserélve, diagnosztika nem mutatott hiba kódot.
Előre is köszönöm az infót.

Szia
Mérjetek a reggeli indítással párhuzamosan benzinnyomást..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 10:42 am 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 22, 2019 8:36 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Mátészalka
Autó: 2008-as Skoda Fabia Combi
Sziasztok!
Van egy 1,4 2008-as skoda fábia combim. Reggelente első índításra beindul pöfög 2-3 at és le áll, ezt 3-4 szer megcsinálja aztán beindul és egész nap indul, másnap ugyan ez a probléma. Gyertya kicserélve, üzemanyag szűrő kicserélve, diagnosztika nem mutatott hiba kódot.
Előre is köszönöm az infót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 22, 2019 8:34 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Köszi a választ. Jövő héten viszem vizsgára, majd megnézetem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 20, 2019 9:43 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
sztrikistvan írta:
Érdeklődni szeretnék, találkozott-e már valaki ilyen hibával: főleg autópályán 60-80 km után kigyullad a sárga csúszásjelző lámpácska, leállítás utáni indítás után viszont nem világít. Az autó stabilitásán nem vettem észre semmit. Mi lehet a gond?


Szia! Valószínűleg szenzorhiba, amit a hibakód kiolvasásával kezdenék a helyedben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 18, 2019 8:02 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Érdeklődni szeretnék, találkozott-e már valaki ilyen hibával: főleg autópályán 60-80 km után kigyullad a sárga csúszásjelző lámpácska, leállítás utáni indítás után viszont nem világít. Az autó stabilitásán nem vettem észre semmit. Mi lehet a gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28720 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1915  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség