feketete írta:
kistölgy írta:
p0352 gyujtó trafó B primer szekunder kor egyszer ezt irja ki hiba kereső
másik p302 henger gyujtás kimaradása trafok ki lettek cserélve gyertyák is mindig azt adja gyujtás hiba 2 hengerbe kompreszió mérés volt minda három hengerbe minimális eltérés volt a 3hengerbe de valamikor elő jön a hiba valamikor meg nem de általában
tartós városi menetbe például megállok a lámpánál leesik a fordulat szám elkezd rángatni bejön a motor check engine valamikor csak villog van olyan úgy is marad de volt már olyan levetem gyújtásról újra elinditottam az autót már nem volt hiba lámpa
ha primer és szekunder köri HIBA az elektromos , cseréld meg a gyujtótrafót megy e vele a hiba vagy nem , nem egy összeg egy uj trafó is vehetsz, ha még elektromos hibát ir ki lehet tovább gondolkodni a gyujtótrafó vezetéke lehet valahon szakadt , néha nem megy át rajta az áram utánna a vezérlőn lehet gondolkodni. ( egy ismerősömnek volt ilyen hibája ott melegen ált le a motor a vezérlő forrasztása volt hibás és melegen már nem érintkezett)
ha meg sok rövid utat mész érdemes szeleptisztitót tenni a benzinbe a következő tankolásnál meg katalizátor tisztitót ( nem részecskeszürő) liuqi moly az jó bele
Sziasztok
A 11 bar éppen a határ , ha a többi henger is ilyen, elég szépen elkoptak a gyűrűk..
A trafó, gyertya új vagy felcserélt, az injektor marad még, azt is fel lehet cserélni.
De ez az alacsony fordulaton kimaradozó gyújtás, tipikus végnyomás vesztés.
Az 1,2-k magasabb végnyomással dolgoznak, mint általában a motorok.
16-18 bar, az átlag 13-14 helyett..