Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. okt. 21, 2020 2:45 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1347 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 10:05 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 496
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
Gyuri1983 írta:
Sziasztok ki tudja megmondani skoda fábia 2001 1.4 benzin kombi ame-motorkód szelephézagot


ez hydroštel. (ôn alitoš)


ha kopog akkor hidrótőke ( főtengely csapágy), belenézel az olajbetöltőn , vagy leszerelt szelepfedélnél . És nagyon olaj sáros akkor az idő vasfoga és a trehány tulaj tette tönkre. Az olajsár eltöm . tömhet mindent. A tőke csere előtt érdemes egy olajöblítős olajcserét csinálni. Az új tőkének meg meg kell "tanítani" az alap beállítást . itt valahol le van írva a pontos menete.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 1:53 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
Gyuri1983 írta:
Sziasztok ki tudja megmondani skoda fábia 2001 1.4 benzin kombi ame-motorkód szelephézagot


ez hydroštel. (ôn alitoš)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. máj. 17, 2020 12:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 17, 2020 12:35 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia 2001 kombi ame
Sziasztok ki tudja megmondani skoda fábia 2001 1.4 benzin kombi ame-motorkód szelephézagot


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 10, 2020 3:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2020 12:13 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia 1.4 MPI
Csabaa írta:
M.sandor írta:
Sziasztok. Skoda fabia 1.4 MPI 2003-as kiadasu autom van.A problema a kovetkezo menet kozbe benyomom a kupluntot vagy kiveszem sebesegbol el kezd ingadozni az alapjarat es az esetek nagy tobsegeben megala motor( eleg kelemetlen ) ha valaki tud segiteni hogy mi lehet a baja azt elore is koszonom . HELO!

Szia
Az mpi-nél nem jellemző a fojtó szelep elkoszosodása ,de érdemes azért kitisztítani.
Ez lenne az első ,amit meg kellene csinálni.

Hali .koszi a tipet szetszedtem es hat ami ott fogadot pf.nincsenek ra szavak tiszta retek ,kox volt mind 2 oldalt a szelep is es hengere is .kitisztitotam mot tokeletesen megy .KOSZONOM !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 10, 2020 12:47 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7948
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
M.sandor írta:
Sziasztok. Skoda fabia 1.4 MPI 2003-as kiadasu autom van.A problema a kovetkezo menet kozbe benyomom a kupluntot vagy kiveszem sebesegbol el kezd ingadozni az alapjarat es az esetek nagy tobsegeben megala motor( eleg kelemetlen ) ha valaki tud segiteni hogy mi lehet a baja azt elore is koszonom . HELO!

Szia
Az mpi-nél nem jellemző a fojtó szelep elkoszosodása ,de érdemes azért kitisztítani.
Ez lenne az első ,amit meg kellene csinálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 10, 2020 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2020 12:13 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia 1.4 MPI
Sziasztok. Skoda fabia 1.4 MPI 2003-as kiadasu autom van.A problema a kovetkezo menet kozbe benyomom a kupluntot vagy kiveszem sebesegbol el kezd ingadozni az alapjarat es az esetek nagy tobsegeben megala motor( eleg kelemetlen ) ha valaki tud segiteni hogy mi lehet a baja azt elore is koszonom . HELO!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 27, 2020 3:49 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 55
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
egabor5 írta:
Csabaa írta:
egabor5 írta:
Sziasztok!
Nekem is az alapjárattal van gondom.
Az autóm egy 2003 1.2 htp fabia. Tegnapi jelenség munkából hazafelé kuplung benyomásakor fordulat leesik és a motor leáll, ez minden megállásnál megtörtént. Ma reggel már sárga motorvisszajelző világít, hiba ugyanaz. Viszont elvittem egy 25 km-es útra hátha valami dugulás okozhatja a hibát. 3000 fordulatnál nem enged többet, olyan mintha letiltana. Melegen nem állt le, viszont a fordulat kicsit ingadozó. Eléggé kezdő vagyok ebben a dologban, eddig komolyabb gondom nem volt vele.

Valaki tapasztalt már ilyen hibát?

Köszönöm szépen!

Szia
Hibakódot kellene olvasni. Trafó hiba a valószínű..



Szia, értem, köszönöm a segítséget.


Hello,

Kiderült azóta, hogy mi a gond?

A kuplung benyomásakor való leállás nálam is jelentkezett annak idején menet közben. Nekem a főtengely jeladó volt rossz. Viszont, hogy 3000 fölé nem enged azt nem tudom, hogy emiatt lehet-e. Nálam emellett a rossz főtengely jeladó miatt a motor sokszor nem indult be. Az, hogy van hibajelzés szerencse, mert nálam annak idején semmi nem volt.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 7:19 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 55
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Csabaa írta:
Badzinga írta:

Hello,

csak két cső van, amit leszedtem, az egyik az EGR szelepbe megy, a másik a hengerfejbe, ezeket visszatettem. Nem gondolom, hogy falsot szív.....

Köszönöm, hogy próbáltál segíteni.

Megpróbálom a legegyszerűbb hibára visszavezetni az egészet. Szóval, két dolgot cseréltem a generátorban: szénkefét és csapágyat. A szénkefe eredetileg bronzos volt, és mivel olyan nem volt kéznél így feketébb, grafitszínű ment bele. A nagyobb átmérőjű új csapágyban elég laza volt a tengely, szinte csúszkált benne. Lehet, hogy nincs hozzá köze, de talán ez a két dolog okozhatja a fordulatszám ugrálását. Rendeltem egy ugyanolyan bontott generátort, ami most benne van. Vagy direkt csere lesz, vagy a kettőből összehozok valamit. Csere után majd elmondom, mire jutottam.....

Most tiszta ideg vagyok, mert jobb lett volna, ha nem nyúlok hozzá. De rohadtul zavart a nyikorgás...

Sziasztok
Vagy a terhelés jel vezetékével/csatlakozásával történt valami, esetleg a feszültségszabályzóval.. Az ecu megemeli a fordulatszámot, ha
megnő a generátor terhelés.


Sziasztok! :D :D :D :D :D :D :D

a bontott generátor megoldotta a dolgot!!! :lol: Hát ne tudjátok meg, hogy megörültem, amikor visszajött a jó öreg behalós fabia motorhang. Nincs több ford.szám ugrálás, nagyon idegesítő volt...a csapágy sem nyikorog már...

A régi generátort majd valszeg felújíttatom, hogy kéznél legyen, mert ugye sosem lehet tudni...

Sziasztok. :int:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 8:51 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7948
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Badzinga írta:
feketete írta:
Badzinga írta:

Szia,

megnéztem a 066-ot:

- ha féket nyomok akkor a második mezőben 011 a vége,
- ha kuplungot, akkor 100 a vége (előtte van pár nulla)

megnéztem a 062-őt is, ott az értékek a leírás szerinti intervallumban mozogtak, ha nyomtam a gázpedált. A 054-nél szintén növekedett az utolsó két érték, ha gázt nyomtam.


ennél többet már én se tudok . valaki olyat kéne találni aki részt vett a vw kiképzésén.

szerelés közben nem sértetted meg vagy nem tetted a helyére valamilyen vákumvezetéket . vagy valahol falsot szív .


Hello,

csak két cső van, amit leszedtem, az egyik az EGR szelepbe megy, a másik a hengerfejbe, ezeket visszatettem. Nem gondolom, hogy falsot szív.....

Köszönöm, hogy próbáltál segíteni.

Megpróbálom a legegyszerűbb hibára visszavezetni az egészet. Szóval, két dolgot cseréltem a generátorban: szénkefét és csapágyat. A szénkefe eredetileg bronzos volt, és mivel olyan nem volt kéznél így feketébb, grafitszínű ment bele. A nagyobb átmérőjű új csapágyban elég laza volt a tengely, szinte csúszkált benne. Lehet, hogy nincs hozzá köze, de talán ez a két dolog okozhatja a fordulatszám ugrálását. Rendeltem egy ugyanolyan bontott generátort, ami most benne van. Vagy direkt csere lesz, vagy a kettőből összehozok valamit. Csere után majd elmondom, mire jutottam.....

Most tiszta ideg vagyok, mert jobb lett volna, ha nem nyúlok hozzá. De rohadtul zavart a nyikorgás...

Sziasztok
Vagy a terhelés jel vezetékével/csatlakozásával történt valami, esetleg a feszültségszabályzóval.. Az ecu megemeli a fordulatszámot, ha
megnő a generátor terhelés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 8:31 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 55
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
feketete írta:
Badzinga írta:

Szia,

megnéztem a 066-ot:

- ha féket nyomok akkor a második mezőben 011 a vége,
- ha kuplungot, akkor 100 a vége (előtte van pár nulla)

megnéztem a 062-őt is, ott az értékek a leírás szerinti intervallumban mozogtak, ha nyomtam a gázpedált. A 054-nél szintén növekedett az utolsó két érték, ha gázt nyomtam.


ennél többet már én se tudok . valaki olyat kéne találni aki részt vett a vw kiképzésén.

szerelés közben nem sértetted meg vagy nem tetted a helyére valamilyen vákumvezetéket . vagy valahol falsot szív .


Hello,

csak két cső van, amit leszedtem, az egyik az EGR szelepbe megy, a másik a hengerfejbe, ezeket visszatettem. Nem gondolom, hogy falsot szív.....

Köszönöm, hogy próbáltál segíteni.

Megpróbálom a legegyszerűbb hibára visszavezetni az egészet. Szóval, két dolgot cseréltem a generátorban: szénkefét és csapágyat. A szénkefe eredetileg bronzos volt, és mivel olyan nem volt kéznél így feketébb, grafitszínű ment bele. A nagyobb átmérőjű új csapágyban elég laza volt a tengely, szinte csúszkált benne. Lehet, hogy nincs hozzá köze, de talán ez a két dolog okozhatja a fordulatszám ugrálását. Rendeltem egy ugyanolyan bontott generátort, ami most benne van. Vagy direkt csere lesz, vagy a kettőből összehozok valamit. Csere után majd elmondom, mire jutottam.....

Most tiszta ideg vagyok, mert jobb lett volna, ha nem nyúlok hozzá. De rohadtul zavart a nyikorgás...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 24, 2020 5:20 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 496
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
Badzinga írta:
feketete írta:

Hello,

köszönöm a hozzászólást.

- a szerelés hideg motornál történt,
- a VAGCOM-ban megnéztem a Measuring Blocks 08-nál a 060 és 064 kódokat (fojtószelep), ezek voltak benne:

060: 11% 89.4% (..) (..)
064: 0.52V 4.6V 0.9V 4.22V

ezek rendben vannak?

A pedál jeladóhoz milyen kód tartozik?

Amit észrevettem azóta: kis fordulatnál, 1es fokozatban eléggé felment a fogyasztás az eddigihez képest.

Sziasztok.


itt van a leírása ( angolul)

https://mega.nz/F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEu ... A!b8Z1yKiB

a fék és a kuplungpedál jeladóját is nézd meg 066
a 060 jó a két százaléknak 100 % -ot vagy tűréssel közel 100 %-ot kell kiadnia


Szia,

megnéztem a 066-ot:

- ha féket nyomok akkor a második mezőben 011 a vége,
- ha kuplungot, akkor 100 a vége (előtte van pár nulla)

megnéztem a 062-őt is, ott az értékek a leírás szerinti intervallumban mozogtak, ha nyomtam a gázpedált. A 054-nél szintén növekedett az utolsó két érték, ha gázt nyomtam.


ennél többet már én se tudok . valaki olyat kéne találni aki részt vett a vw kiképzésén.

szerelés közben nem sértetted meg vagy nem tetted a helyére valamilyen vákumvezetéket . vagy valahol falsot szív .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 24, 2020 9:57 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 55
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Badzinga írta:
feketete írta:

Hello,

köszönöm a hozzászólást.

- a szerelés hideg motornál történt,
- a VAGCOM-ban megnéztem a Measuring Blocks 08-nál a 060 és 064 kódokat (fojtószelep), ezek voltak benne:

060: 11% 89.4% (..) (..)
064: 0.52V 4.6V 0.9V 4.22V

ezek rendben vannak?

A pedál jeladóhoz milyen kód tartozik?

Amit észrevettem azóta: kis fordulatnál, 1es fokozatban eléggé felment a fogyasztás az eddigihez képest.

Sziasztok.


itt van a leírása ( angolul)

https://mega.nz/F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEu ... A!b8Z1yKiB

a fék és a kuplungpedál jeladóját is nézd meg 066
a 060 jó a két százaléknak 100 % -ot vagy tűréssel közel 100 %-ot kell kiadnia


Szia,

megnéztem a 066-ot:

- ha féket nyomok akkor a második mezőben 011 a vége,
- ha kuplungot, akkor 100 a vége (előtte van pár nulla)

megnéztem a 062-őt is, ott az értékek a leírás szerinti intervallumban mozogtak, ha nyomtam a gázpedált. A 054-nél szintén növekedett az utolsó két érték, ha gázt nyomtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 24, 2020 8:56 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 496
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
feketete írta:

"normál" esetben semmi bajnak se kellet volna törrténi. A generátoron az aksi direkt pozitévét testelted le. A test " normál" esetben a motoron és a kasznin keresztül testelődik le az aksihoz. Ha ez a test hibás akkor valamelyik elektromos alkatrészen keresztül talál utat az áram.
Az alapjáratot a motoron a hőgomba is szabályozza érdemes kimérni minden hőfokon más -más az ellenállása . lehet ha meleg motornál szereltél akkor a gombán az adott ellenálásnál testelődött le ( ment tönkre )
A motor fordulatszámát két szerkezet szabályozza " mechanikusan" A pedál jeladó itt két ellenállás potmérő mértékét méri hasonlítja össze a rendszer ezeknek közel egyformának kell lennie. Vagy a folytószelep állás jeladó itt is két potméter helyzetét méri, hasonlítja a rendszer. Itt az értékek ellentétesek a másikkal. A VAg Commal ezeknek az értékéát kéne kimérni. Ha nem itt van a hiba akkor az elekltronikában lehet a hiba.

melegen más fordulatszámon is csinálja ezt a kocsi . A motor fordulatszámát fölpörgeted egy- egy adott fordulatra és azon tartva változik , ingadozik -e a fordulat.


Hello,

köszönöm a hozzászólást.

- a szerelés hideg motornál történt,
- a VAGCOM-ban megnéztem a Measuring Blocks 08-nál a 060 és 064 kódokat (fojtószelep), ezek voltak benne:

060: 11% 89.4% (..) (..)
064: 0.52V 4.6V 0.9V 4.22V

ezek rendben vannak?

A pedál jeladóhoz milyen kód tartozik?

Amit észrevettem azóta: kis fordulatnál, 1es fokozatban eléggé felment a fogyasztás az eddigihez képest.

Sziasztok.


itt van a leírása ( angolul)

https://mega.nz/F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEu ... A!b8Z1yKiB

a fék és a kuplungpedál jeladóját is nézd meg 066
a 060 jó a két százaléknak 100 % -ot vagy tűréssel közel 100 %-ot kell kiadnia


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 24, 2020 7:58 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 55
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
feketete írta:

"normál" esetben semmi bajnak se kellet volna törrténi. A generátoron az aksi direkt pozitévét testelted le. A test " normál" esetben a motoron és a kasznin keresztül testelődik le az aksihoz. Ha ez a test hibás akkor valamelyik elektromos alkatrészen keresztül talál utat az áram.
Az alapjáratot a motoron a hőgomba is szabályozza érdemes kimérni minden hőfokon más -más az ellenállása . lehet ha meleg motornál szereltél akkor a gombán az adott ellenálásnál testelődött le ( ment tönkre )
A motor fordulatszámát két szerkezet szabályozza " mechanikusan" A pedál jeladó itt két ellenállás potmérő mértékét méri hasonlítja össze a rendszer ezeknek közel egyformának kell lennie. Vagy a folytószelep állás jeladó itt is két potméter helyzetét méri, hasonlítja a rendszer. Itt az értékek ellentétesek a másikkal. A VAg Commal ezeknek az értékéát kéne kimérni. Ha nem itt van a hiba akkor az elekltronikában lehet a hiba.

melegen más fordulatszámon is csinálja ezt a kocsi . A motor fordulatszámát fölpörgeted egy- egy adott fordulatra és azon tartva változik , ingadozik -e a fordulat.


Hello,

köszönöm a hozzászólást.

- a szerelés hideg motornál történt,
- a VAGCOM-ban megnéztem a Measuring Blocks 08-nál a 060 és 064 kódokat (fojtószelep), ezek voltak benne:

060: 11% 89.4% (..) (..)
064: 0.52V 4.6V 0.9V 4.22V

ezek rendben vannak?

A pedál jeladóhoz milyen kód tartozik?

Amit észrevettem azóta: kis fordulatnál, 1es fokozatban eléggé felment a fogyasztás az eddigihez képest.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 22, 2020 7:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 496
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
Sziasztok,

a következővel kapcsolatban kérnék segítséget:

- tegnap a generátorban cseréltem kefét és csapágyat. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy nem kötöttem le az aksit, így mikor egy kábelt rögzítő csavart villáskulccsal szedtem le a generátorról, szikrázott egyet.

Azóta a következővel szembesültem:

- üzemmeleg állapotban az alapjárati fordulatszám leesik 740-re, ami ok, de ha 1000 fölé nyomkodom a gázpedált akkor nem megy vissza rögtön 740-re, hanem marad 1000-nél és egy kicsit imbolyog. Kb 20-25 mp. után ismét leesik (azelőtt rögtön visszaesett 740re). Néha a rendszer felszabályozza egészen 1200-1300-ig. A fogyasztás 740 1/min-nél 0.4 l/h, ami gyanús, mert azelőtt stabilan mindig 0.5 l/h volt.

- Nem tudom, hogy számít-e, de a szénkefék nem teljesen ugyanolyanok, mint amilyenek voltak benne, de a töltést kimértük, és az ok.
- Hibakódot olvastam, ez volt benne:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent
Viszont ezt egy 40 km-es út előtt kitöröltem, és nem jött vissza, az alapjárati gond viszont nem változott.
- Lekötöttem a generátor dugaszát, nem volt változás.
- Adtam alapbeállítást a fojtószelepnek, semmi változás.

Mi lehet a gond vele?

Köszönöm előre is.
Üdv.


"normál" esetben semmi bajnak se kellet volna törrténi. A generátoron az aksi direkt pozitévét testelted le. A test " normál" esetben a motoron és a kasznin keresztül testelődik le az aksihoz. Ha ez a test hibás akkor valamelyik elektromos alkatrészen keresztül talál utat az áram.
Az alapjáratot a motoron a hőgomba is szabályozza érdemes kimérni minden hőfokon más -más az ellenállása . lehet ha meleg motornál szereltél akkor a gombán az adott ellenálásnál testelődött le ( ment tönkre )
A motor fordulatszámát két szerkezet szabályozza " mechanikusan" A pedál jeladó itt két ellenállás potmérő mértékét méri hasonlítja össze a rendszer ezeknek közel egyformának kell lennie. Vagy a folytószelep állás jeladó itt is két potméter helyzetét méri, hasonlítja a rendszer. Itt az értékek ellentétesek a másikkal. A VAg Commal ezeknek az értékéát kéne kimérni. Ha nem itt van a hiba akkor az elekltronikában lehet a hiba.

melegen más fordulatszámon is csinálja ezt a kocsi . A motor fordulatszámát fölpörgeted egy- egy adott fordulatra és azon tartva változik , ingadozik -e a fordulat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1347 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség