duck írta:
Szia, alapvetően nem nagy macera. Szerszám igény: 36-os 12 hegyű dugókulcs, 18 vagy 19-es, 13-as csillagkulcs, kerékkulcs, emelő, kalapácsok. Kerékcsavarokat, féltengelyanyát lelazítod (36-os kulcs), autót felemeled, kerék le. A három nyolcas csavart (13-as kulcs) kitekered alul a lengőkarból. A talpas tetején az önzáró anyát letekered (18 v 19-es kulcs). A féltengelyanyát letekered, kerékagyat lehúzod a féltengely végéről (leesni nem fog, tartja a stabpálca), így már ki fogod tudni venni a talpast. Egykilós kalapáccsal megtámasztod a hátulját az öntvénynek, egy kisebbel pedig párszor ráütsz előröl, amíg ki nem pattan a helyéről a talpas kúpja. Összerakni fordított sorrendben: kúpos végét be a kerékagyba, önzáró anyát meghúzni, a talpas alsó részét visszaigazgatni a lengőkarba (egyidejűleg a féltengely vissza a kerékagyba), három nyolcas csavar a helyére, féltengelyre felkapatni az új anyát. Kerék fel, autó leenged, féltengely anyát készre húzni. Kb. egy óra alatt megvagy, ha először csinálod.
Jelöld be a trapézon a gömbfej helyét és ugyanoda tudod visszarakni a gömbfejet ( itt állítják be a kerékdőlést) megúszhatsz egy futómű állítást