Jim írta:
Sziasztok!
Milyen hibára utal ha némi rángatózás után 3000-es fordulatszám fölé nem lehet jobban pörgetni, majd az EPC lámpa kigyullad és egy kis idő elteltével a gázadásra nem reagál az autó, csak 1-esben gázadás nélkül 10-15 km/óra sebességgel megy. Ha üresbe rakom 1100-1300 között ingadozik a fordulatszám. Majd egy idő után leáll.
A kiolvasott hibakódok az EPC lámpa alatt:
P0322, P0606, P0341.
Eme hibák után, nem megy az autó ha az üzemi hőmérsékletet elérte. Mert leesik a fordulatszám és vége. Volt már szerelőnél és kb.1500 km-t hibamentesen ment. De ugyanezek a hibák voltak akkor is.
Van-e aki tudna valami ötletet mondani, mi lehet a hiba?
16706 / P0322 / 000802 - Motorfordulatszám-érzékelő (G28): Nincs jel
Lehetséges tünetek
A motor leáll
A motor nem indul
A fordulatszámmérő / fordulatszám-számláló nem működik Az izzítógyertya jelzőlámpa (K29) villog
Lehetséges okok
A motor fordulatszám-érzékelője (G28) laza
A motor fordulatszám-érzékelője (G28) hibás
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a motor fordulatszám-érzékelőjét (G28)
Különleges megjegyzések
A motor fordulatszám érzékelőjét (G28) referencia érzékelőként is használják a főtengely helyzetéhez.
Ellenőrizze az érzékelő és a motor vezérlőmoduljának kábeleit, hogy kizárja a kábelköteg és modul sérüléseit a motorolaj vagy hűtőfolyadék miatt a hibás érzékelőből vagy feszítőből. Ez egy példa egy 2012-es Tiguan hűtőfolyadékkal az ECM-ben, amely G28 DTC-ket eredményezett az időszakos elakadás mellett.
6725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek
A hibajelző lámpa (MIL) aktív
Lehetséges okok
A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást
Különleges megjegyzések
Amikor 2008-ban megtalálták és egy újabb VW 2.0T motor, vezérműlánccal (például CCTA és CBFA), kérjük, olvassa el:
TT 01-15-08 információk a szívó vezérműtengelyről, az állítóhídról és az orsószelepről.
Lásd még ezt a szálat, ha a P0016-tal együtt található
Ha egy 2,7T (vagy hasonló V6 / V8 motorban) található, ellenőrizze, hogy a hajlítótányér (azaz a hajtólemez) megfelelően van-e felszerelve a motor javítása után. A 2.7T BEL lehetővé teszi, hogy a hajlító lemezt helytelenül csavarozza rá, ami a 16730 / P0346 és 16725 / P0341 / 000833 eredményeket eredményezi.
16990 / P0606 / 001542 - Belső vezérlő modul: Processzor hiba
Lehetséges okok
A vezérlőmodul hibás
Lehetséges megoldások
Cserélje ki a vezérlőmodul
először az élrzékelők kábeleit és csatlakozóit nézd meg kontaktsprével fujd meg.
utánna az érzékelőket nézném át és cserélném . legutolsó a vezélő modul.
Ha a fordulatszám mérőd .lehet hogy az érzékerőket ki lehet mérni, de ezt sajna nem tudom.
lehet hogy egy gyári kodolvasás jobb lenne.
A melegedés lehet elektronikus hiba . Melegen már nem érintkezik a rossz forrasztás .