Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. okt. 26, 2020 8:15 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29091 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1940  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 17, 2020 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 501
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
baroutasi írta:
Sziasztok!Skoda Fabia 1 vrs az autó.Pár napja a műszerfalon a légzsák(sárga) visszajelző folyamatosan világítani.Mi lenne a teendő? Az ülések most lettek takarítva gőz porszívóval.Ez okozhatta volna a bajt?Az “agyára” csatlakozva lett!Nem mutat hibakódot!Köszönöm a segítséget ha valaki tud valamit ezzel kapcsolatban!


" gyári " VAG műszerrel kéne a kódot kiolvasni. AZ autó is elektronikusan ellenőrzi a légzsákot (is). Ha ég a lámpa akkor gond van . Az oldallégzsákkal lehet a hiba . Először nézd meg a biztosítékot. A jobb oldalit ( műszerfal, ülés) ki tudod kapcsolni. HA ki kapcsolva nem ég a lámpa ( ha olyan a kocsi a műszerfal jelzi a kikapcsolást) akkor ott a hiba. HA elektromos dolgokkal piszkálsz vigyázz ne süsd el a légzsákot. Áramtalanítani kéne, de akkor meg sok komfort beállítást elfelejt(het). Ha nem vagy biztos a dolgodba inkább szakember. Ha szerencséd van kiszáradhat a rendszer.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 17, 2020 10:17 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 17, 2020 10:01 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda fabia vrs
Sziasztok!Skoda Fabia 1 vrs az autó.Pár napja a műszerfalon a légzsák(sárga) visszajelző folyamatosan világítani.Mi lenne a teendő? Az ülések most lettek takarítva gőz porszívóval.Ez okozhatta volna a bajt?Az “agyára” csatlakozva lett!Nem mutat hibakódot!Köszönöm a segítséget ha valaki tud valamit ezzel kapcsolatban!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 16, 2020 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 05, 2016 4:55 pm
Hozzászólások: 30
Autó: 2004 1,2 12V AZQ
Az alábbihoz még hozzátenném:
Az autó viselkedésén nem veszek észre különösebb rendellenességet, jól indul, jól húz, nem rángat, megy rendesen (ugyan, nem hajtottam meg). Mintha az alapjárat fölött kicsivel gyengébb lenne, de ez lehet szubjektív érzés is. De a "motor" lámpa sárgán ég!

Sziasztok!
Autó: Fabia 6Y HTP 1.2 12V 2004 AZQ
Mivel itt nagy tapasztalatú mesterek is vannak, a segítségeteket, tanácsotokat kérem.
Tegnap menet közben a műszerfalon kigyulladt a narancssárga színű „motorblokk” szimbólum lámpa. Azóta mindig ég menet közben. Még kellet mennem (óvatosan) kb 80 km-t hogy hazaérjek.
Mi lehet a gond? Lamdaszonda? vagy lehet más is? Néztem az UNIXon a lamdaszonda árakat, hát nem olcsók és sokféle van. Tervezem, h. elviszem szervizbe hibakód kiolvasásra. Ha lamdaszondát kell cserélni, akkor milyen márkát javasoltok??? Gyárit ajánlatok? (ez biztos horror árban van) vagy jó valami más márka is MELYIK ami bevált? Honnét rendeljem meg? Biztos cserélt már valaki? Mehetek így vele még egy darabig?
Köszi a segítséget!
Csabaa, vagy mostanában?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 16, 2020 8:37 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 05, 2016 4:55 pm
Hozzászólások: 30
Autó: 2004 1,2 12V AZQ
Sziasztok!
Autó: Fabia 6Y HTP 1.2 12V 2004 AZQ
Mivel itt nagy tapasztalatú mesterek is vannak, a segítségeteket, tanácsotokat kérem.
Tegnap menet közben a műszerfalon kigyulladt a narancssárga színű „motorblokk” szimbólum lámpa. Azóta mindig ég menet közben. Még kellet mennem (óvatosan) kb 80 km-t hogy hazaérjek.
Mi lehet a gond? Lamdaszonda? vagy lehet más is? Néztem az UNIXon a lamdaszonda árakat, hát nem olcsók és sokféle van. Tervezem, h. elviszem szervizbe hibakód kiolvasásra. Ha lamdaszondát kell cserélni, akkor milyen márkát javasoltok??? Gyárit ajánlatok? (ez biztos horror árban van) vagy jó valami más márka is MELYIK ami bevált? Honnét rendeljem meg? Biztos cserélt már valaki? Mehetek így vele még egy darabig?
Köszi a segítséget!
Csabaa, vagy mostanában?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 13, 2020 3:18 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 501
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hellazsofi írta:
Sziasztok mindenki,

Pár hete voltam a kwik fit ingyenes átvizsgáláson ahol megállapitották hogy első lengéscsillapitó cserére lenne szükségem. Mivel totál laikus vagyok ebben, leirom az eredményt. A tengely lengéscsillapito Bal 44,2%, B 41,8%, Jobb A 38,4 %, B 30,4 %.
Ezek után elmentem egy másik helyre, hogy megint lemérjék (autószerelőm ajánlotta, hogy érdemes lenne más helyre is bevinnem). A két mérés között eltelt kb egy óra, ottani eredmény Bal A 46%, Bal B 48%, Jobb A 46 %, Bal B 43%. Nyilván ha baj van, lecserélem mert nem szeretném ha menet közben történne valami, de a szerelőm kérdezte hogy baj van e irányitásnál, de ilyet eddig NEM tapasztaltam.

a lengéscsillapító lényege, hogy mindig a talajhoz tapassza gumit. Ha romlik a lengéscsllapító akkor egy gödör után elpattog a kerék. A hibás lökésgátló a gumin is látszik nem sima hanem tarajok érződnek. Ha a tenyeredet végig simítod a gumi tetején akkor érződik. A lökésgátló normál kopásból nem drasztikusan romlik el ( pl eltörik) hanem lassan elfárad. Azért lehet gyűjteni a pénzt a 4 gátló cseréjére.

Vélemény erről?
autóm: skoda fabia 2015


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 13, 2020 7:10 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 13, 2020 7:01 am
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia 2015
Sziasztok mindenki,

Pár hete voltam a kwik fit ingyenes átvizsgáláson ahol megállapitották hogy első lengéscsillapitó cserére lenne szükségem. Mivel totál laikus vagyok ebben, leirom az eredményt. A tengely lengéscsillapito Bal 44,2%, B 41,8%, Jobb A 38,4 %, B 30,4 %.
Ezek után elmentem egy másik helyre, hogy megint lemérjék (autószerelőm ajánlotta, hogy érdemes lenne más helyre is bevinnem). A két mérés között eltelt kb egy óra, ottani eredmény Bal A 46%, Bal B 48%, Jobb A 46 %, Bal B 43%. Nyilván ha baj van, lecserélem mert nem szeretném ha menet közben történne valami, de a szerelőm kérdezte hogy baj van e irányitásnál, de ilyet eddig NEM tapasztaltam.

Vélemény erről?
autóm: skoda fabia 2015


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 03, 2020 8:46 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2020 9:06 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix 2002
cseréld ki most az olajat . csere után ki kell törölni a jelzést. Az olajcsere olcsóbb mint a motorjavítás. Létezik olyan hogy nem fix olajcsere ezt a számítógép méri és beadja az olajcserét ( pl sok hidegindítás, rövid ) én szoktam a motorba olajadalékot tölteni a sok hidegindításnál kenést ad a motornak, Kb 20 - 30 másodperc mire mindenhová eljut az olaj , A vezérműlánc feszítést és az automatikus szelephézag állítást is az olajnyomás csinálja.[/quote]


Köszönöm a segítséget, beiktatom az olajcserét. Ezt nem gondoltam, hogy a km-en túl egyéb dolgokat is mér, remélem nem valami nagyobb hibára utal, mert az utóbbi időben sokat pihent a vas a szervizben, pöpecnek illene lennie :-o
Egyébként a legutóbbi cserénél még tavasszal ki lett nullázva, csak most jelent meg a service oil felirat.
Milyen olajadalékot használsz? Még nem próbáltam ilyesmit, hasznos lehet? (Naponta hosszabb utakra használom az autót.)[/quote]

én ezt használom
https://www.k2auto.hu/K2_DOKTOR_CAR_SPE ... dalek.html

tavasszal nem a szervíz felirat jelent meg?[/quote]


De, ugyanez a service oil felirat volt akkor is a napi km helyén, csere után ki lett ütve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 02, 2020 4:57 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 501
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
mori írta:
feketete írta:
mori írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja a napi km számlálón a gyújtás ráadása után megjelenik az OIL felirat, majd pár másodperc múlva eltűnik, és visszajön helyette a km szám.
Gondolom az olajcsere szükségességét jelzi, de nem tudom, hogy pontosan mit vesz alapul, hány km után írja ki. Idén áprilisban voltam olajcserén, kb. 10 ezer km-t mentem azóta. Létezik, hogy 10 ezrenként jelzi? Én csak 15ezernél terveztem volna a cserét, jobb lenne inkább már most?

Köszönöm


cseréld ki most az olajat . csere után ki kell törölni a jelzést. Az olajcsere olcsóbb mint a motorjavítás. Létezik olyan hogy nem fix olajcsere ezt a számítógép méri és beadja az olajcserét ( pl sok hidegindítás, rövid ) én szoktam a motorba olajadalékot tölteni a sok hidegindításnál kenést ad a motornak, Kb 20 - 30 másodperc mire mindenhová eljut az olaj , A vezérműlánc feszítést és az automatikus szelephézag állítást is az olajnyomás csinálja.



Köszönöm a segítséget, beiktatom az olajcserét. Ezt nem gondoltam, hogy a km-en túl egyéb dolgokat is mér, remélem nem valami nagyobb hibára utal, mert az utóbbi időben sokat pihent a vas a szervizben, pöpecnek illene lennie :-o
Egyébként a legutóbbi cserénél még tavasszal ki lett nullázva, csak most jelent meg a service oil felirat.
Milyen olajadalékot használsz? Még nem próbáltam ilyesmit, hasznos lehet? (Naponta hosszabb utakra használom az autót.)


én ezt használom
https://www.k2auto.hu/K2_DOKTOR_CAR_SPE ... dalek.html

tavasszal nem a szervíz felirat jelent meg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 02, 2020 11:51 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2020 9:06 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix 2002
feketete írta:
mori írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja a napi km számlálón a gyújtás ráadása után megjelenik az OIL felirat, majd pár másodperc múlva eltűnik, és visszajön helyette a km szám.
Gondolom az olajcsere szükségességét jelzi, de nem tudom, hogy pontosan mit vesz alapul, hány km után írja ki. Idén áprilisban voltam olajcserén, kb. 10 ezer km-t mentem azóta. Létezik, hogy 10 ezrenként jelzi? Én csak 15ezernél terveztem volna a cserét, jobb lenne inkább már most?

Köszönöm


cseréld ki most az olajat . csere után ki kell törölni a jelzést. Az olajcsere olcsóbb mint a motorjavítás. Létezik olyan hogy nem fix olajcsere ezt a számítógép méri és beadja az olajcserét ( pl sok hidegindítás, rövid ) én szoktam a motorba olajadalékot tölteni a sok hidegindításnál kenést ad a motornak, Kb 20 - 30 másodperc mire mindenhová eljut az olaj , A vezérműlánc feszítést és az automatikus szelephézag állítást is az olajnyomás csinálja.



Köszönöm a segítséget, beiktatom az olajcserét. Ezt nem gondoltam, hogy a km-en túl egyéb dolgokat is mér, remélem nem valami nagyobb hibára utal, mert az utóbbi időben sokat pihent a vas a szervizben, pöpecnek illene lennie :-o
Egyébként a legutóbbi cserénél még tavasszal ki lett nullázva, csak most jelent meg a service oil felirat.
Milyen olajadalékot használsz? Még nem próbáltam ilyesmit, hasznos lehet? (Naponta hosszabb utakra használom az autót.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 01, 2020 2:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 501
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
adrián írta:
feketete írta:
mori írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja a napi km számlálón a gyújtás ráadása után megjelenik az OIL felirat, majd pár másodperc múlva eltűnik, és visszajön helyette a km szám.
Gondolom az olajcsere szükségességét jelzi, de nem tudom, hogy pontosan mit vesz alapul, hány km után írja ki. Idén áprilisban voltam olajcserén, kb. 10 ezer km-t mentem azóta. Létezik, hogy 10 ezrenként jelzi? Én csak 15ezernél terveztem volna a cserét, jobb lenne inkább már most?

Köszönöm


cseréld ki most az olajat . csere után ki kell törölni a jelzést. Az olajcsere olcsóbb mint a motorjavítás. Létezik olyan hogy nem fix olajcsere ezt a számítógép méri és beadja az olajcserét ( pl sok hidegindítás, rövid ) én szoktam a motorba olajadalékot tölteni a sok hidegindításnál kenést ad a motornak, Kb 20 - 30 másodperc mire mindenhová eljut az olaj , A vezérműlánc feszítést és az automatikus szelephézag állítást is az olajnyomás csinálja.

letezik foleg ha nem nullaztak ki a legutobi
olajcserekor


ha nem nulláztak ki akkor mindig megjelent volna a jel a müszerfalon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 01, 2020 2:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 03, 2018 2:52 pm
Hozzászólások: 14
Autó: fabia
feketete írta:
mori írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja a napi km számlálón a gyújtás ráadása után megjelenik az OIL felirat, majd pár másodperc múlva eltűnik, és visszajön helyette a km szám.
Gondolom az olajcsere szükségességét jelzi, de nem tudom, hogy pontosan mit vesz alapul, hány km után írja ki. Idén áprilisban voltam olajcserén, kb. 10 ezer km-t mentem azóta. Létezik, hogy 10 ezrenként jelzi? Én csak 15ezernél terveztem volna a cserét, jobb lenne inkább már most?

Köszönöm


cseréld ki most az olajat . csere után ki kell törölni a jelzést. Az olajcsere olcsóbb mint a motorjavítás. Létezik olyan hogy nem fix olajcsere ezt a számítógép méri és beadja az olajcserét ( pl sok hidegindítás, rövid ) én szoktam a motorba olajadalékot tölteni a sok hidegindításnál kenést ad a motornak, Kb 20 - 30 másodperc mire mindenhová eljut az olaj , A vezérműlánc feszítést és az automatikus szelephézag állítást is az olajnyomás csinálja.

letezik foleg ha nem nullaztak ki a legutobi
olajcserekor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 01, 2020 10:09 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 501
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
mori írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja a napi km számlálón a gyújtás ráadása után megjelenik az OIL felirat, majd pár másodperc múlva eltűnik, és visszajön helyette a km szám.
Gondolom az olajcsere szükségességét jelzi, de nem tudom, hogy pontosan mit vesz alapul, hány km után írja ki. Idén áprilisban voltam olajcserén, kb. 10 ezer km-t mentem azóta. Létezik, hogy 10 ezrenként jelzi? Én csak 15ezernél terveztem volna a cserét, jobb lenne inkább már most?

Köszönöm


cseréld ki most az olajat . csere után ki kell törölni a jelzést. Az olajcsere olcsóbb mint a motorjavítás. Létezik olyan hogy nem fix olajcsere ezt a számítógép méri és beadja az olajcserét ( pl sok hidegindítás, rövid ) én szoktam a motorba olajadalékot tölteni a sok hidegindításnál kenést ad a motornak, Kb 20 - 30 másodperc mire mindenhová eljut az olaj , A vezérműlánc feszítést és az automatikus szelephézag állítást is az olajnyomás csinálja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 01, 2020 9:30 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2020 9:06 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix 2002
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja a napi km számlálón a gyújtás ráadása után megjelenik az OIL felirat, majd pár másodperc múlva eltűnik, és visszajön helyette a km szám.
Gondolom az olajcsere szükségességét jelzi, de nem tudom, hogy pontosan mit vesz alapul, hány km után írja ki. Idén áprilisban voltam olajcserén, kb. 10 ezer km-t mentem azóta. Létezik, hogy 10 ezrenként jelzi? Én csak 15ezernél terveztem volna a cserét, jobb lenne inkább már most?

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 31, 2020 7:58 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 501
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Jim írta:
Sziasztok!
Milyen hibára utal ha némi rángatózás után 3000-es fordulatszám fölé nem lehet jobban pörgetni, majd az EPC lámpa kigyullad és egy kis idő elteltével a gázadásra nem reagál az autó, csak 1-esben gázadás nélkül 10-15 km/óra sebességgel megy. Ha üresbe rakom 1100-1300 között ingadozik a fordulatszám. Majd egy idő után leáll.
A kiolvasott hibakódok az EPC lámpa alatt:
P0322, P0606, P0341.
Eme hibák után, nem megy az autó ha az üzemi hőmérsékletet elérte. Mert leesik a fordulatszám és vége. Volt már szerelőnél és kb.1500 km-t hibamentesen ment. De ugyanezek a hibák voltak akkor is.
Van-e aki tudna valami ötletet mondani, mi lehet a hiba?


16706 / P0322 / 000802 - Motorfordulatszám-érzékelő (G28): Nincs jel
Lehetséges tünetek

A motor leáll
A motor nem indul
A fordulatszámmérő / fordulatszám-számláló nem működik
Az izzítógyertya jelzőlámpa (K29) villog

Lehetséges okok

A motor fordulatszám-érzékelője (G28) laza
A motor fordulatszám-érzékelője (G28) hibás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a motor fordulatszám-érzékelőjét (G28)

Különleges megjegyzések

A motor fordulatszám érzékelőjét (G28) referencia érzékelőként is használják a főtengely helyzetéhez.
Ellenőrizze az érzékelő és a motor vezérlőmoduljának kábeleit, hogy kizárja a kábelköteg és modul sérüléseit a motorolaj vagy hűtőfolyadék miatt a hibás érzékelőből vagy feszítőből. Ez egy példa egy 2012-es Tiguan hűtőfolyadékkal az ECM-ben, amely G28 DTC-ket eredményezett az időszakos elakadás mellett.

6725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást

Különleges megjegyzések

Amikor 2008-ban megtalálták és egy újabb VW 2.0T motor, vezérműlánccal (például CCTA és CBFA), kérjük, olvassa el:
TT 01-15-08 információk a szívó vezérműtengelyről, az állítóhídról és az orsószelepről.
Lásd még ezt a szálat, ha a P0016-tal együtt található
Ha egy 2,7T (vagy hasonló V6 / V8 motorban) található, ellenőrizze, hogy a hajlítótányér (azaz a hajtólemez) megfelelően van-e felszerelve a motor javítása után. A 2.7T BEL lehetővé teszi, hogy a hajlító lemezt helytelenül csavarozza rá, ami a 16730 / P0346 és 16725 / P0341 / 000833 eredményeket eredményezi.

16990 / P0606 / 001542 - Belső vezérlő modul: Processzor hiba
Lehetséges okok

A vezérlőmodul hibás

Lehetséges megoldások

Cserélje ki a vezérlőmodul

először az élrzékelők kábeleit és csatlakozóit nézd meg kontaktsprével fujd meg.
utánna az érzékelőket nézném át és cserélném . legutolsó a vezélő modul.
Ha a fordulatszám mérőd .lehet hogy az érzékerőket ki lehet mérni, de ezt sajna nem tudom.
lehet hogy egy gyári kodolvasás jobb lenne.

A melegedés lehet elektronikus hiba . Melegen már nem érintkezik a rossz forrasztás .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 31, 2020 5:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. aug. 19, 2020 12:50 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 6Y HTP 1.2 12V 2003 AZQ
Sziasztok!
Milyen hibára utal ha némi rángatózás után 3000-es fordulatszám fölé nem lehet jobban pörgetni, majd az EPC lámpa kigyullad és egy kis idő elteltével a gázadásra nem reagál az autó, csak 1-esben gázadás nélkül 10-15 km/óra sebességgel megy. Ha üresbe rakom 1100-1300 között ingadozik a fordulatszám. Majd egy idő után leáll.
A kiolvasott hibakódok az EPC lámpa alatt:
P0322, P0606, P0341.
Eme hibák után, nem megy az autó ha az üzemi hőmérsékletet elérte. Mert leesik a fordulatszám és vége. Volt már szerelőnél és kb.1500 km-t hibamentesen ment. De ugyanezek a hibák voltak akkor is.
Van-e aki tudna valami ötletet mondani, mi lehet a hiba?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29091 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1940  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség