Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. jan. 22, 2021 7:03 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1949  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 4:32 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 9:10 am
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Autó: Skoda fábia 1.4 16V BBZ
kugyu21 írta:
A két probléma összefügg, mert a hibajelzéssel nem mertem használni az autót, viszont hideg motorral, az emelt alapjáratnál nem jelentkezik a fényszóró villogás.
Ezért előbb a vízhőfok hibajelzés okát kezdtem el keresni. Az olajbeöntősapka nem habos, és bár a hűtőfolyadék tiszta, annak a sapkájának a belsején találtam némi szennyeződést, tehát ebbe az irányba indultam el. Az elektromos csatlakozást lehúzva, rövidre zártam, modellezvén, hogy a folyadék zárja. A hibakeresést nehezítette és ezért ezzel is eltöltöttem egy kis időt, hogy a rövidre zárás után a hiba nem tűnik el, csak egy leállítás és újraindítást követően :)). De miután erre is rájöttem sikerült eltüntetnek a jelzést, tehát a tartályban lévő kontakt koszolódott el, és ennek okaként van már némi hengerfejességem is.
Ami miatt nem mertem elindulni hibajelzéssel, az az volt, hogy nem tudtam ez a jelzés a vízszintmérésen (volt benne), motorhőfokmérésen (kockára volt fagyva) kívül még mér-e még valahol, valamit?
Állóhelyben nem melegítettem tovább a motort, így az alapjárat nem esett 900 alá, ezért nem is jelentkezett a villódzás, a mért kapocsfeszültség az akkumulátoron a kezdeti 14.46V -ról 14.25V-ig eset vissza. Este majd meleg motor melletti fordulatszámon újra mérem.
De mivel korábban nem észleltem a villódzást, korábban alapjáraton is volt elégséges töltésem, ami valószínűleg most már nincs.
Ez generátor hatásfokcsökkenés (kopott szénkefe, oxidálodott valami), vagy csak egyszerűen a kor következménye lehet?


Akksid hány éves? A 14V körüli feszültség járó motornál szerintem normális. Bemelegedett motornál is meg kéne mérni. Itt is 14V körülit kéne mérni. De egy cellazárlatos akksi azért tud ám meglepetéseket okozni, főleg mikor alapjáraton el kezdd tekerni az elektromos kormány szervó, ami eszik vagy 10 ampert.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 4:29 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 602
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
feketete írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?



A töltésre rá kéne mérni mennyi feszültséget ad le alapjáraton , fordulaton.
A hűtővíznél két dolgot kéne megnézni tiszta-e a tartály normál esetben szép piros színűnek kell lenni. Az olajsapkát levéve habos-e . Ezek a hengerfej tömítés hibájára utalnak, Meg kell nézni hogy a tartályban a visszafolyócsőnél kering-e a víz, ha nem meg kell szüntetni a dugót. Ha nem kering a víz az esetleg bekerült levegőt nem dolgozza ki. A bentlevő légbuborék forrást okozhat.

A két probléma összefügg, mert a hibajelzéssel nem mertem használni az autót, viszont hideg motorral, az emelt alapjáratnál nem jelentkezik a fényszóró villogás.
Ezért előbb a vízhőfok hibajelzés okát kezdtem el keresni. Az olajbeöntősapka nem habos, és bár a hűtőfolyadék tiszta, annak a sapkájának a belsején találtam némi szennyeződést, tehát ebbe az irányba indultam el. Az elektromos csatlakozást lehúzva, rövidre zártam, modellezvén, hogy a folyadék zárja. A hibakeresést nehezítette és ezért ezzel is eltöltöttem egy kis időt, hogy a rövidre zárás után a hiba nem tűnik el, csak egy leállítás és újraindítást követően :)). De miután erre is rájöttem sikerült eltüntetnek a jelzést, tehát a tartályban lévő kontakt koszolódott el, és ennek okaként van már némi hengerfejességem is.
Ami miatt nem mertem elindulni hibajelzéssel, az az volt, hogy nem tudtam ez a jelzés a vízszintmérésen (volt benne), motorhőfokmérésen (kockára volt fagyva) kívül még mér-e még valahol, valamit?
Állóhelyben nem melegítettem tovább a motort, így az alapjárat nem esett 900 alá, ezért nem is jelentkezett a villódzás, a mért kapocsfeszültség az akkumulátoron a kezdeti 14.46V -ról 14.25V-ig eset vissza. Este majd meleg motor melletti fordulatszámon újra mérem.
De mivel korábban nem észleltem a villódzást, korábban alapjáraton is volt elégséges töltésem, ami valószínűleg most már nincs.
Ez generátor hatásfokcsökkenés (kopott szénkefe, oxidálodott valami), vagy csak egyszerűen a kor következménye lehet?


fagyállód hány fokos? A töltésnél az alapjárattal kéne csinálni valamit. Saját magát szabályozza a hiba okát kéne megkeresni. Érdemes lenne egy kódolvasás a viz jelzés biztos benn lenne a tárolóba.
Újra indításnál a hiba azért tűnik el, mert a hiba csak rövid ideig van meg. A lámpa a hiba okától világit ( javíts meg). Újraindítás után ha nem jelentkezik a lámpa se ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 3:00 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 431
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?



A töltésre rá kéne mérni mennyi feszültséget ad le alapjáraton , fordulaton.
A hűtővíznél két dolgot kéne megnézni tiszta-e a tartály normál esetben szép piros színűnek kell lenni. Az olajsapkát levéve habos-e . Ezek a hengerfej tömítés hibájára utalnak, Meg kell nézni hogy a tartályban a visszafolyócsőnél kering-e a víz, ha nem meg kell szüntetni a dugót. Ha nem kering a víz az esetleg bekerült levegőt nem dolgozza ki. A bentlevő légbuborék forrást okozhat.

A két probléma összefügg, mert a hibajelzéssel nem mertem használni az autót, viszont hideg motorral, az emelt alapjáratnál nem jelentkezik a fényszóró villogás.
Ezért előbb a vízhőfok hibajelzés okát kezdtem el keresni. Az olajbeöntősapka nem habos, és bár a hűtőfolyadék tiszta, annak a sapkájának a belsején találtam némi szennyeződést, tehát ebbe az irányba indultam el. Az elektromos csatlakozást lehúzva, rövidre zártam, modellezvén, hogy a folyadék zárja. A hibakeresést nehezítette és ezért ezzel is eltöltöttem egy kis időt, hogy a rövidre zárás után a hiba nem tűnik el, csak egy leállítás és újraindítást követően :)). De miután erre is rájöttem sikerült eltüntetnek a jelzést, tehát a tartályban lévő kontakt koszolódott el, és ennek okaként van már némi hengerfejességem is.
Ami miatt nem mertem elindulni hibajelzéssel, az az volt, hogy nem tudtam ez a jelzés a vízszintmérésen (volt benne), motorhőfokmérésen (kockára volt fagyva) kívül még mér-e még valahol, valamit?
Állóhelyben nem melegítettem tovább a motort, így az alapjárat nem esett 900 alá, ezért nem is jelentkezett a villódzás, a mért kapocsfeszültség az akkumulátoron a kezdeti 14.46V -ról 14.25V-ig eset vissza. Este majd meleg motor melletti fordulatszámon újra mérem.
De mivel korábban nem észleltem a villódzást, korábban alapjáraton is volt elégséges töltésem, ami valószínűleg most már nincs.
Ez generátor hatásfokcsökkenés (kopott szénkefe, oxidálodott valami), vagy csak egyszerűen a kor következménye lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2021 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 602
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?



A töltésre rá kéne mérni mennyi feszültséget ad le alapjáraton , fordulaton.
A hűtővíznél két dolgot kéne megnézni tiszta-e a tartály normál esetben szép piros színűnek kell lenni. Az olajsapkát levéve habos-e . Ezek a hengerfej tömítés hibájára utalnak, Meg kell nézni hogy a tartályban a visszafolyócsőnél kering-e a víz, ha nem meg kell szüntetni a dugót. Ha nem kering a víz az esetleg bekerült levegőt nem dolgozza ki. A bentlevő légbuborék forrást okozhat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2021 11:20 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?

Szia!
Mindkét tompított villog, vagy csak az egyik?
Volt már hasonló gondom, nálam a foglalat, pontosabban a csatlakozó, amit az izzóra kell rádugni, az volt kontakt hibás. Már elkezdett megolvadni a műanyag a bizonytalan érintkezéstől.
A másikra, tudtommal ez a jelzés csak a tartályban lévő alacsony szintre figyelmeztet, a vízhőfokhoz semmi köze. Ha a szint rendben, vagy megint trutyis lett az érzékelőd, vagy még kontakt hiba is lehet. Próbáld lehúzni a csatlakozóját a tartályról, és megtakarítani mindkettőt (féktisztító vagy kontakt spray), hátha segít.
A kiegyenlítő tartály és az olajbeöntő nyílás sapkája nem trutyis??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2021 9:23 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 431
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2021 3:41 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 28, 2017 5:53 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Eger
Autó: 2017 Rapid (NH3) 1.2 Tsi 90 CJZC
Petyesz írta:
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia!
Itt?
http://skodashop.unas.hu/spd/BRISK_BOEX ... III-12-TSI


Köszönöm szépen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2021 12:30 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia!
Itt?
http://skodashop.unas.hu/spd/BRISK_BOEX ... III-12-TSI


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 09, 2021 7:43 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 28, 2017 5:53 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Eger
Autó: 2017 Rapid (NH3) 1.2 Tsi 90 CJZC
Csabaa írta:
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia

http://www.brisk.hu/partnereink.shtml

Bármelyik kicsit nagyobb autós boltban be tudják Neked szerezni.


Köszönöm szépen a választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 09, 2021 6:51 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7998
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia

http://www.brisk.hu/partnereink.shtml

Bármelyik kicsit nagyobb autós boltban be tudják Neked szerezni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 09, 2021 6:10 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 28, 2017 5:53 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Eger
Autó: 2017 Rapid (NH3) 1.2 Tsi 90 CJZC
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2021 6:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 602
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
feketete írta:
Dobbs írta:
Stuczi írta:
Még egy kérdést engedjetek meg. Miért nem tudom szerintetek kinyitni a zárat? Központi záras, de a hátsó ajtón nincs gomb ami az első kettő ajtón van! Belülröl a nyitókart ha húzom érzek ellenállást, de semmi! Ha a központi zárat nyitom-zárom ennél az ajtónál nem hallok semmi kattanást. Nem távirányítóval kell nyitni, hanem kulcs nyitja központilag!! Köszönöm!


Ezen a videón a jóember simán belekapaszkodik a lenti ajtó zsebbe (3:20 körül) és megrántja:
https://www.youtube.com/watch?v=bTkr_T1YsWY

Van a zárban egy mikrokapcsoló aminek a feje műanyag. Ez idővel annyira elkopik, hogy már nem kapcsol, ezért a kp-i zár nem érzékeli a zár valós állapotát. Valószínűleg azért nem nyílik, mert egész egyszerűen zárva van az ajtó és a kp-i zár nem nyitja, mert úgy "gondolja", hogy már nyitva van. Persze lehet egyéb más hiba is, de én úgy tudom, hogy ez a leggyakoribb. Szerelők eszméletlen árakat képesek elkérni a javításért sajnos, meg beletesznek egy zsír új zárat ilyenkor, sokszor feleslegesen, mert lehet kapni mikrokapcsolót https://skodapatika.hu/spd/1U06Y03U0UGY ... da-FAB-OCT.

Teljesen szét kell szedni, a fém lemezt ki kell imádkozni a csévélő szerkezettel együtt, úgy hogy előtte a ledugózott szerelő lyukakon keresztül oldani kell az üveghez való kapcsolódását, ki kell szerelni, kézbe kell venni a zárat, az elektromos vezetéket vissza csatlakoztatva nézni a működését.


Ha a mikrokapcsoló ment tönkre belső kilinccsel még nyílni kéne, ütögetéssel nyitotta , ha ütöget szétszerelés előtt kéne ütögetni , ha nyit nem kell belül szerelni. Ha így nem nyílik a szétszerelés után a belső zárat erősebb ütögetve kell próbálkozni. ha elektronika romlik el kézzel belülről kell még nyílnia. Az elektromos zárban a műanyag kapcsoló sin akad ki vagy törik el és beakad a zár se kintről se bentről nem nyílik. A másik oldalon le tudod tesztelni . Zárt ajtónál (bezárva "kulccsal") belülről kilinccsel nyílni kell az ajtónak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2021 6:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 602
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Dobbs írta:
Stuczi írta:
Még egy kérdést engedjetek meg. Miért nem tudom szerintetek kinyitni a zárat? Központi záras, de a hátsó ajtón nincs gomb ami az első kettő ajtón van! Belülröl a nyitókart ha húzom érzek ellenállást, de semmi! Ha a központi zárat nyitom-zárom ennél az ajtónál nem hallok semmi kattanást. Nem távirányítóval kell nyitni, hanem kulcs nyitja központilag!! Köszönöm!


Ezen a videón a jóember simán belekapaszkodik a lenti ajtó zsebbe (3:20 körül) és megrántja:
https://www.youtube.com/watch?v=bTkr_T1YsWY

Van a zárban egy mikrokapcsoló aminek a feje műanyag. Ez idővel annyira elkopik, hogy már nem kapcsol, ezért a kp-i zár nem érzékeli a zár valós állapotát. Valószínűleg azért nem nyílik, mert egész egyszerűen zárva van az ajtó és a kp-i zár nem nyitja, mert úgy "gondolja", hogy már nyitva van. Persze lehet egyéb más hiba is, de én úgy tudom, hogy ez a leggyakoribb. Szerelők eszméletlen árakat képesek elkérni a javításért sajnos, meg beletesznek egy zsír új zárat ilyenkor, sokszor feleslegesen, mert lehet kapni mikrokapcsolót https://skodapatika.hu/spd/1U06Y03U0UGY ... da-FAB-OCT.

Teljesen szét kell szedni, a fém lemezt ki kell imádkozni a csévélő szerkezettel együtt, úgy hogy előtte a ledugózott szerelő lyukakon keresztül oldani kell az üveghez való kapcsolódását, ki kell szerelni, kézbe kell venni a zárat, az elektromos vezetéket vissza csatlakoztatva nézni a működését.


Ha a mikrokapcsoló ment tönkre belső kilinccsel még nyílni kéne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2021 6:36 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 602
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Stuczi írta:
Még egy kérdést engedjetek meg. Miért nem tudom szerintetek kinyitni a zárat? Központi záras, de a hátsó ajtón nincs gomb ami az első kettő ajtón van! Belülröl a nyitókart ha húzom érzek ellenállást, de semmi! Ha a központi zárat nyitom-zárom ennél az ajtónál nem hallok semmi kattanást. Nem távirányítóval kell nyitni, hanem kulcs nyitja központilag!! Köszönöm!



az elektromos zárnál belül a mozgató műanyag akad ki (törik el ) és ez beakasztja a zárszerkezetet. lejjebb van egy film ott ütögetik kívülről az ajtót közben gombnyomás (nyitás kulccsal ) és nyitni kilinccsel. Talán sikerül.

Ha így nem nyílik belülről bontás és még ekkor is érdemes már belülről függőleges irányból megütögetni a zára ( lehet erősebben is) hátha helyre ugrik a műanyag . ha nem akkor szétbarmolni a belső zárat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2021 10:37 am 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 9:10 am
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Autó: Skoda fábia 1.4 16V BBZ
Stuczi írta:
Még egy kérdést engedjetek meg. Miért nem tudom szerintetek kinyitni a zárat? Központi záras, de a hátsó ajtón nincs gomb ami az első kettő ajtón van! Belülröl a nyitókart ha húzom érzek ellenállást, de semmi! Ha a központi zárat nyitom-zárom ennél az ajtónál nem hallok semmi kattanást. Nem távirányítóval kell nyitni, hanem kulcs nyitja központilag!! Köszönöm!


Ezen a videón a jóember simán belekapaszkodik a lenti ajtó zsebbe (3:20 körül) és megrántja:
https://www.youtube.com/watch?v=bTkr_T1YsWY

Van a zárban egy mikrokapcsoló aminek a feje műanyag. Ez idővel annyira elkopik, hogy már nem kapcsol, ezért a kp-i zár nem érzékeli a zár valós állapotát. Valószínűleg azért nem nyílik, mert egész egyszerűen zárva van az ajtó és a kp-i zár nem nyitja, mert úgy "gondolja", hogy már nyitva van. Persze lehet egyéb más hiba is, de én úgy tudom, hogy ez a leggyakoribb. Szerelők eszméletlen árakat képesek elkérni a javításért sajnos, meg beletesznek egy zsír új zárat ilyenkor, sokszor feleslegesen, mert lehet kapni mikrokapcsolót https://skodapatika.hu/spd/1U06Y03U0UGY ... da-FAB-OCT.

Teljesen szét kell szedni, a fém lemezt ki kell imádkozni a csévélő szerkezettel együtt, úgy hogy előtte a ledugózott szerelő lyukakon keresztül oldani kell az üveghez való kapcsolódását, ki kell szerelni, kézbe kell venni a zárat, az elektromos vezetéket vissza csatlakoztatva nézni a működését.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1949  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség