Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jan. 18, 2021 6:18 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29226 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1949  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. jan. 13, 2021 1:59 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 31, 2014 11:25 pm
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
feketete írta:
Dobbs írta:
Julius írta:
Sziasztok!

Van egy 2004-es évjáratú AZQ motorkódú 1.2-es Fabia kombim, amelynek 277.000 kilométernél elszállt az eredeti gyári üzemanyag szivattyúja (szép teljesítmény szerintem, hogy eddig bírta újkora óta). Előtte már kidobta a sárga motor ikont, majd hibakód olvasásnál azt írta, hogy kipufogógáz visszavezetés hiba, amely aztán szétszerelésnél azt jelentette gyakorlatilag, hogy tönkrement az üzemanyag szivattyú és ami a rosszabb, hogy a katalizátorba benzin is jutott legalább gőz formájában az elégtelen benzinnyomás miatt, ami berobbant és megrepedt a katalizátor, vége neki (ez volt a hibakód oka).

Érdeklődöm, hogy a fent említett típushoz milyen márkájú katalizátort javasoltok? Látom, hogy van JMJ, ASSO, Walker, Bosal, stb. Mik a tapasztalatok ezekkel?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Szia,

Sajnos nagyon kevés ember cserél katalizátort, ezért szerintem nem fogsz konkrét választ kapni. Én a helyedben valami közép árfekvésűt választanék.
Viszont amit leírtál, nekem nagyon nem áll össze a kép, bár semmin nem lepődök már meg. Ez is azt bizonyítja, hogy mennyire semmit nem mondanak a hiba kódok. Mert ugye az ember azt hinné, hogy neked katalizátor hibakódot kellett volna kapnod, de legalább szegény vagy dús keveréked lett volna az alacsony benzin nyomás miatt:) Ehelyett kaptál egy EGR hiba kódot. Hát aki ezt kinyomozta, nem semmi. Bocsi, nem sokat segítettem:)
Üdv.


Próbáld meg behegesztetni a repedést spéci anyag , spéci hegesztő :) nem a Józsi bácsi a lakatos ( ha normális árat kérnek érte érdemes meghegesztetni)
van ahol vállajak a katalizátor tisztítást szétvágják a palástját és úgy tisztítják a belsejét- Ha cserélsz kérd vissza a katalizátort méh telepeken jó árat adnak érte ( nem hibába lopkodják )

az üzemanyag szivattyú hibája miatt rosszul kellet volna indulni és rángathat is. A kipufogónak meg szuszognia csattognia kellet volna. hibakódnak meg gyújtás kimaradást írni ( a kopogásjelző így értelmezi :) )


Sziasztok!

Először is köszi a segítséget! A történethez hozzátartozik, hogy az üzemanyag szivattyú teljes elhalálozása előtt már hetekkel korábban rosszul indult és olyan is előfordult, hogy gázadásra nem igazán gyorsult. Első körben EGR szelepre vagy gyújtótrafóra gyanakodtunk a szerelőmmel, de végül kiderült, hogy nincsen benzinnyomás az autóban. A kiolvasott hibakód sem tükrözte a benzinszivattyú lassú halálát, amit én sem értek, de most már mindegy is, hiszen a történet lényege összefoglalva pedig annyi, hogy a benzinszivattyú lassú, vagy gyors halála eredményezheti a katalizátor pusztulását is. :)
Egy VAG Group-os benzinszivattyú lett beletéve, így érdeklődöm, hogy azokkal esetlegesen van valamilyen tapasztalatotok? Nyilván nem fog annyit bírni, mint a gyári a 277.000 kilométerrel, de érdeklődni szeretnék kíváncsiságból.

A katalizátor azért menthetetlen a szerelőm szerint, mert ha jól értettem, akkor a benne lévő kerámia betét is eltört-széttört, úgyhogy most "ki lett belezve" és vissza lett téve. Azóta mentem vele kb. 100 kilométert és hibátlanul működik a Skoda Fabia-m, az új benzinszivattyúval. Viszont a Föld és a műszaki vizsga érdekében kelleni fog egy új, vagy bontott, de remek állapotú katalizátor.

Még egy kérdésem lenne, amiben szeretném a segítségeteket kérni, ha már katalizátor: első lambdaszonda. Még a gyári van benne. Ennek van valamilyen csereintervalluma? Szintén kiváncsiságból kérdezem, hogy ebből milyen márkát tudnátok javasolni? Jól emlékszem, hogy NGK a gyári?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 9:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 595
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
A 14.4 voltos töltő felszültségnek alapjáraton is meg kell lennie.
Ha ez alá esik ,nincs töltés..
A villodzás a rossz feszültségszabályzótól szokott lenni.
A generátor hátuljára van felcsavarozva külön tudod cserélni.

https://alkatreszek.hu/termekek/generat ... 8_03/13363

Köbányán a ferwill ami közel van Neked.

https://youtu.be/QtyP7AyZxwg
2:40-nél kapja le a fesz szabályzót.

Hogy érdekesebb legyen a helyzet, ma nem produkálta a hibát...
Meleg motor mellett, alapjárati fordulat kb,750-800
Akkumulátoron mért feszültség 13,95-14,05V
Semmi villódzás.
Azért cseréljem ki a feszszab-ot?
Amit linkeltél, azok mind az enyémhez valók?
És akkor melyiket válasszam (kétszeres szórás az árban)?


szerintem várj a cserével , várd meg csinálja még az autó a hibát


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 9:00 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 431
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
Sziasztok
A 14.4 voltos töltő felszültségnek alapjáraton is meg kell lennie.
Ha ez alá esik ,nincs töltés..
A villodzás a rossz feszültségszabályzótól szokott lenni.
A generátor hátuljára van felcsavarozva külön tudod cserélni.

https://alkatreszek.hu/termekek/generat ... 8_03/13363

Köbányán a ferwill ami közel van Neked.

https://youtu.be/QtyP7AyZxwg
2:40-nél kapja le a fesz szabályzót.

Hogy érdekesebb legyen a helyzet, ma nem produkálta a hibát...
Meleg motor mellett, alapjárati fordulat kb,750-800
Akkumulátoron mért feszültség 13,95-14,05V
Semmi villódzás.
Azért cseréljem ki a feszszab-ot?
Amit linkeltél, azok mind az enyémhez valók?
És akkor melyiket válasszam (kétszeres szórás az árban)?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 7:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7997
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
A 14.4 voltos töltő felszültségnek alapjáraton is meg kell lennie.
Ha ez alá esik ,nincs töltés..
A villodzás a rossz feszültségszabályzótól szokott lenni.
A generátor hátuljára van felcsavarozva külön tudod cserélni.

https://alkatreszek.hu/termekek/generat ... 8_03/13363

Köbányán a ferwill ami közel van Neked.

a fordulatszám is leesik

https://youtu.be/QtyP7AyZxwg
2:40-nél kapja le a fesz szabályzót.

A generátortól megy egy terhelés jel a motorvezérlőnek, hogy a fordulatszámot módosítani tudja a fogyasztók terhelésére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 6:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 595
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
Sziasztok
A 14.4 voltos töltő felszültségnek alapjáraton is meg kell lennie.
Ha ez alá esik ,nincs töltés..
A villodzás a rossz feszültségszabályzótól szokott lenni.
A generátor hátuljára van felcsavarozva külön tudod cserélni.

https://alkatreszek.hu/termekek/generat ... 8_03/13363

Köbányán a ferwill ami közel van Neked.

a fordulatszám is leesik

https://youtu.be/QtyP7AyZxwg
2:40-nél kapja le a fesz szabályzót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 5:29 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7997
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
A 14.4 voltos töltő felszültségnek alapjáraton is meg kell lennie.
Ha ez alá esik ,nincs töltés..
A villodzás a rossz feszültségszabályzótól szokott lenni.
A generátor hátuljára van felcsavarozva külön tudod cserélni.

https://alkatreszek.hu/termekek/generat ... 8_03/13363

Köbányán a ferwill ami közel van Neked.

https://youtu.be/QtyP7AyZxwg
2:40-nél kapja le a fesz szabályzót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 4:32 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 9:10 am
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Autó: Skoda fábia 1.4 16V BBZ
kugyu21 írta:
A két probléma összefügg, mert a hibajelzéssel nem mertem használni az autót, viszont hideg motorral, az emelt alapjáratnál nem jelentkezik a fényszóró villogás.
Ezért előbb a vízhőfok hibajelzés okát kezdtem el keresni. Az olajbeöntősapka nem habos, és bár a hűtőfolyadék tiszta, annak a sapkájának a belsején találtam némi szennyeződést, tehát ebbe az irányba indultam el. Az elektromos csatlakozást lehúzva, rövidre zártam, modellezvén, hogy a folyadék zárja. A hibakeresést nehezítette és ezért ezzel is eltöltöttem egy kis időt, hogy a rövidre zárás után a hiba nem tűnik el, csak egy leállítás és újraindítást követően :)). De miután erre is rájöttem sikerült eltüntetnek a jelzést, tehát a tartályban lévő kontakt koszolódott el, és ennek okaként van már némi hengerfejességem is.
Ami miatt nem mertem elindulni hibajelzéssel, az az volt, hogy nem tudtam ez a jelzés a vízszintmérésen (volt benne), motorhőfokmérésen (kockára volt fagyva) kívül még mér-e még valahol, valamit?
Állóhelyben nem melegítettem tovább a motort, így az alapjárat nem esett 900 alá, ezért nem is jelentkezett a villódzás, a mért kapocsfeszültség az akkumulátoron a kezdeti 14.46V -ról 14.25V-ig eset vissza. Este majd meleg motor melletti fordulatszámon újra mérem.
De mivel korábban nem észleltem a villódzást, korábban alapjáraton is volt elégséges töltésem, ami valószínűleg most már nincs.
Ez generátor hatásfokcsökkenés (kopott szénkefe, oxidálodott valami), vagy csak egyszerűen a kor következménye lehet?


Akksid hány éves? A 14V körüli feszültség járó motornál szerintem normális. Bemelegedett motornál is meg kéne mérni. Itt is 14V körülit kéne mérni. De egy cellazárlatos akksi azért tud ám meglepetéseket okozni, főleg mikor alapjáraton el kezdd tekerni az elektromos kormány szervó, ami eszik vagy 10 ampert.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 4:29 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 595
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
feketete írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?



A töltésre rá kéne mérni mennyi feszültséget ad le alapjáraton , fordulaton.
A hűtővíznél két dolgot kéne megnézni tiszta-e a tartály normál esetben szép piros színűnek kell lenni. Az olajsapkát levéve habos-e . Ezek a hengerfej tömítés hibájára utalnak, Meg kell nézni hogy a tartályban a visszafolyócsőnél kering-e a víz, ha nem meg kell szüntetni a dugót. Ha nem kering a víz az esetleg bekerült levegőt nem dolgozza ki. A bentlevő légbuborék forrást okozhat.

A két probléma összefügg, mert a hibajelzéssel nem mertem használni az autót, viszont hideg motorral, az emelt alapjáratnál nem jelentkezik a fényszóró villogás.
Ezért előbb a vízhőfok hibajelzés okát kezdtem el keresni. Az olajbeöntősapka nem habos, és bár a hűtőfolyadék tiszta, annak a sapkájának a belsején találtam némi szennyeződést, tehát ebbe az irányba indultam el. Az elektromos csatlakozást lehúzva, rövidre zártam, modellezvén, hogy a folyadék zárja. A hibakeresést nehezítette és ezért ezzel is eltöltöttem egy kis időt, hogy a rövidre zárás után a hiba nem tűnik el, csak egy leállítás és újraindítást követően :)). De miután erre is rájöttem sikerült eltüntetnek a jelzést, tehát a tartályban lévő kontakt koszolódott el, és ennek okaként van már némi hengerfejességem is.
Ami miatt nem mertem elindulni hibajelzéssel, az az volt, hogy nem tudtam ez a jelzés a vízszintmérésen (volt benne), motorhőfokmérésen (kockára volt fagyva) kívül még mér-e még valahol, valamit?
Állóhelyben nem melegítettem tovább a motort, így az alapjárat nem esett 900 alá, ezért nem is jelentkezett a villódzás, a mért kapocsfeszültség az akkumulátoron a kezdeti 14.46V -ról 14.25V-ig eset vissza. Este majd meleg motor melletti fordulatszámon újra mérem.
De mivel korábban nem észleltem a villódzást, korábban alapjáraton is volt elégséges töltésem, ami valószínűleg most már nincs.
Ez generátor hatásfokcsökkenés (kopott szénkefe, oxidálodott valami), vagy csak egyszerűen a kor következménye lehet?


fagyállód hány fokos? A töltésnél az alapjárattal kéne csinálni valamit. Saját magát szabályozza a hiba okát kéne megkeresni. Érdemes lenne egy kódolvasás a viz jelzés biztos benn lenne a tárolóba.
Újra indításnál a hiba azért tűnik el, mert a hiba csak rövid ideig van meg. A lámpa a hiba okától világit ( javíts meg). Újraindítás után ha nem jelentkezik a lámpa se ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2021 3:00 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 431
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?



A töltésre rá kéne mérni mennyi feszültséget ad le alapjáraton , fordulaton.
A hűtővíznél két dolgot kéne megnézni tiszta-e a tartály normál esetben szép piros színűnek kell lenni. Az olajsapkát levéve habos-e . Ezek a hengerfej tömítés hibájára utalnak, Meg kell nézni hogy a tartályban a visszafolyócsőnél kering-e a víz, ha nem meg kell szüntetni a dugót. Ha nem kering a víz az esetleg bekerült levegőt nem dolgozza ki. A bentlevő légbuborék forrást okozhat.

A két probléma összefügg, mert a hibajelzéssel nem mertem használni az autót, viszont hideg motorral, az emelt alapjáratnál nem jelentkezik a fényszóró villogás.
Ezért előbb a vízhőfok hibajelzés okát kezdtem el keresni. Az olajbeöntősapka nem habos, és bár a hűtőfolyadék tiszta, annak a sapkájának a belsején találtam némi szennyeződést, tehát ebbe az irányba indultam el. Az elektromos csatlakozást lehúzva, rövidre zártam, modellezvén, hogy a folyadék zárja. A hibakeresést nehezítette és ezért ezzel is eltöltöttem egy kis időt, hogy a rövidre zárás után a hiba nem tűnik el, csak egy leállítás és újraindítást követően :)). De miután erre is rájöttem sikerült eltüntetnek a jelzést, tehát a tartályban lévő kontakt koszolódott el, és ennek okaként van már némi hengerfejességem is.
Ami miatt nem mertem elindulni hibajelzéssel, az az volt, hogy nem tudtam ez a jelzés a vízszintmérésen (volt benne), motorhőfokmérésen (kockára volt fagyva) kívül még mér-e még valahol, valamit?
Állóhelyben nem melegítettem tovább a motort, így az alapjárat nem esett 900 alá, ezért nem is jelentkezett a villódzás, a mért kapocsfeszültség az akkumulátoron a kezdeti 14.46V -ról 14.25V-ig eset vissza. Este majd meleg motor melletti fordulatszámon újra mérem.
De mivel korábban nem észleltem a villódzást, korábban alapjáraton is volt elégséges töltésem, ami valószínűleg most már nincs.
Ez generátor hatásfokcsökkenés (kopott szénkefe, oxidálodott valami), vagy csak egyszerűen a kor következménye lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2021 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 595
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?



A töltésre rá kéne mérni mennyi feszültséget ad le alapjáraton , fordulaton.
A hűtővíznél két dolgot kéne megnézni tiszta-e a tartály normál esetben szép piros színűnek kell lenni. Az olajsapkát levéve habos-e . Ezek a hengerfej tömítés hibájára utalnak, Meg kell nézni hogy a tartályban a visszafolyócsőnél kering-e a víz, ha nem meg kell szüntetni a dugót. Ha nem kering a víz az esetleg bekerült levegőt nem dolgozza ki. A bentlevő légbuborék forrást okozhat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2021 11:20 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
kugyu21 írta:
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?

Szia!
Mindkét tompított villog, vagy csak az egyik?
Volt már hasonló gondom, nálam a foglalat, pontosabban a csatlakozó, amit az izzóra kell rádugni, az volt kontakt hibás. Már elkezdett megolvadni a műanyag a bizonytalan érintkezéstől.
A másikra, tudtommal ez a jelzés csak a tartályban lévő alacsony szintre figyelmeztet, a vízhőfokhoz semmi köze. Ha a szint rendben, vagy megint trutyis lett az érzékelőd, vagy még kontakt hiba is lehet. Próbáld lehúzni a csatlakozóját a tartályról, és megtakarítani mindkettőt (féktisztító vagy kontakt spray), hátha segít.
A kiegyenlítő tartály és az olajbeöntő nyílás sapkája nem trutyis??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2021 9:23 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 431
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok! Elég régen voltam itt, de most mindjárt két problémám is lenne.
Az első hogy újabban azt figyeltem meg az autómnál, hogy lámpához érve, tilosnál megállva, az előttem lévő autón látom, hogy alapjáraton villog a tompítottam. Olyan mintha nem kapna elég delejt. Mitől lehet ez?
A másik, hogy ma reggel az autó indítása után néhány másodperccel, füttyögések kíséretében kigyulladt a hűtővízre figyelmeztető lámpa.
-5fok, az autó három napja be sem volt indítva, tehát "kellően" hideg, folyadékszint rendben. Megint trutyis az érzékelő a tartályban? Ez a lámpa csak a tartályban lévő szintet és motornál a vízhőfokot nézi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2021 3:41 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 28, 2017 5:53 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Eger
Autó: 2017 Rapid (NH3) 1.2 Tsi 90 CJZC
Petyesz írta:
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia!
Itt?
http://skodashop.unas.hu/spd/BRISK_BOEX ... III-12-TSI


Köszönöm szépen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2021 12:30 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia!
Itt?
http://skodashop.unas.hu/spd/BRISK_BOEX ... III-12-TSI


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 09, 2021 7:43 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 28, 2017 5:53 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Eger
Autó: 2017 Rapid (NH3) 1.2 Tsi 90 CJZC
Csabaa írta:
KicsiJenő írta:
Szervusztok!
1.2tsi, 66kw, 90Le, CJZC.

Brisk gyújtógyertyát hol lehet kapni Magyarországon?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő

Szia

http://www.brisk.hu/partnereink.shtml

Bármelyik kicsit nagyobb autós boltban be tudják Neked szerezni.


Köszönöm szépen a választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29226 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1949  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség