Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. júl. 21, 2018 5:04 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 833 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 20, 2018 5:02 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
Köszi Csabánk :D nagy király vagy én mindig mondtam!!!Így már mindjárt más a fekvése a dolgoknak.Már csak azt nem írtad,hogy a szürke szálat melyik oldalon nézzem meg?És hogy az van-e esetleg mindkét oldalon?

Mivel a vezető oldali ajtót használod legtöbbször, ott gyakoribb a kábel hiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 19, 2018 8:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 959
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Köszi Csabánk :D nagy király vagy én mindig mondtam!!!Így már mindjárt más a fekvése a dolgoknak.Már csak azt nem írtad,hogy a szürke szálat melyik oldalon nézzem meg?És hogy az van-e esetleg mindkét oldalon?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 19, 2018 6:06 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
Kösz Csabám :D de ez nekem annyira nem megy mint neked!!Mondhatni,hogy ez nekem külföldi így.A kérdés ha az ajtóban a lámpa nem világít akkor milyen színű stekker melyik szálánál lehet még gond.A jobb oldali ajtóm mindig lezár rendesen,de kinyitni az sem mindig akar,de ez lehet zárhiba is.

Szia
Kép
sárga/kék és a zöld/sárga.

A másik oldalon nem biztos ,hogy zárhiba van, ha a szürke canbus szál sérült nem fogja vezérelni a komfort vezérlő..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szer. júl. 18, 2018 6:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 959
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Kösz Csabám :D de ez nekem annyira nem megy mint neked!!Mondhatni,hogy ez nekem külföldi így.A kérdés ha az ajtóban a lámpa nem világít akkor milyen színű stekker melyik szálánál lehet még gond.A jobb oldali ajtóm mindig lezár rendesen,de kinyitni az sem mindig akar,de ez lehet zárhiba is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szer. júl. 18, 2018 5:27 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
Szevasz Csabám!Te nagy elektronikai guru vagy.A vezetőoldali ajtónál az átvezetőbe egy csomó szál meg volt törve a nagyját átnéztem és kijavítva összeraktam,de most meg nem világít az ajtóba a lámpa ha kinyitom.Gondolom pont a zárban lévő mikrokapcsoló kábele is meg lesz törve,de nem akarom újra az összeset végigmérni.Melyik színű kábel a mikrókapcsolóé,mert akkor csak azt nézném meg.Ja és milyen színű stekkerbe megy bele?

Szia
A mikrokapcsoló közvetlen a zárba van kötve, nem a műszerfalban a komfort vezérlőbe. Az ajtó átvezetésnél már a canbus szálak mennek, és a zár állapot
szálak, nyitott, zárt es a félig lezárt 180 ohm-l lezárva.

https://mega.nz/#F!ys4XTRiT!rrvC0sTaWQVOZWzJFD2NUg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 17, 2018 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 959
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Szevasz Csabám!Te nagy elektronikai guru vagy.A vezetőoldali ajtónál az átvezetőbe egy csomó szál meg volt törve a nagyját átnéztem és kijavítva összeraktam,de most meg nem világít az ajtóba a lámpa ha kinyitom.Gondolom pont a zárban lévő mikrokapcsoló kábele is meg lesz törve,de nem akarom újra az összeset végigmérni.Melyik színű kábel a mikrókapcsolóé,mert akkor csak azt nézném meg.Ja és milyen színű stekkerbe megy bele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 17, 2018 10:03 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7325
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Latya írta:
2003 1.4 MPI tolatolampa nem vilagit. izzot biztit megtalalom. a kapcsoloja a valto kornyeken van? szabadon hozzaferheto( mint az olajgomba) vagy valamit le kell bontani. ? Valszeg az utolso szerviznel lecsuszott ( már ha sarus) a kabel, viszont most szabon vannak. ha egyszerű" rakd vissza" akkor nekilatok, ha megbontós, akkir megvarom a szerelot. koszo a segitseget!

Szia
Igen a váltó elején van, a hűtő felé néz. Át szokott szakadni és a váltóolaj szigeteli a belsejét..
Ha a csatlakozóját rövidre zárod és világít, akkor csere..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 17, 2018 7:39 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 14, 2017 8:02 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Fabia 1.4 2003
2003 1.4 MPI tolatolampa nem vilagit. izzot biztit megtalalom. a kapcsoloja a valto kornyeken van? szabadon hozzaferheto( mint az olajgomba) vagy valamit le kell bontani. ? Valszeg az utolso szerviznel lecsuszott ( már ha sarus) a kabel, viszont most szabon vannak. ha egyszerű" rakd vissza" akkor nekilatok, ha megbontós, akkir megvarom a szerelot. koszo a segitseget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 16, 2018 12:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1114
kenkai írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es 1.4 16V Fabia kombim, aminél fellépett egy igen bizonytalan hiba. Nevezetesen az immobiliser hibát dob teljesen randomszerűen. Csinálja, hidegben melegben, reggel, este, de teljesen alkalomszerűen. Pl: 2 hét alatt 2000 km kocsikázás alkalmával egyszer sem jött elő a hiba, utána viszont rendszeresebben, de megint csak alkalomszerűen.
Amikor a hiba fellép a műszerfalon villog a kisautó kulccsal szimbólum, ekkor ugye nem tudom beindítani. Néha beindul, ha a második kulcsot is használom, de van hogy ez sem segít. Olyankor a központizárat zárom le és újranyitom, de most már ez sem segít mindig, tehát van hogy a kulcs cserélgetés és ajtózárás ellenére nem indul be a motor. Ilyenkor általában másnapra "magától" megjavul. A hiba pedig nem tárolódik, így a szervízek nem tudják kiolvasni a probléma forrását.

Szerintem a két kulcs egyidejűleg valószínűtlen, hogy elromlik. Ami még szóba jöhet szerintem a leolvasó tekercs vagy a műszerfal elektronikája.

Mi a véleményetek, okozhatja még valami a hibát? Gyári immobilisert ki lehet kötni? Vagy van olyan szervíz Budapesten aki meg tudná javítani a hibát? Őszintén szólva nem szeretnék műszerfalat cseréltetni, ha nem muszáj, gondolom elég drága.

Köszönöm előre is a hozzászólásokat!

Dakran est a kontakt/erntkezeš okoza, kezdenem a orakom a konektorokal astan a olvašo tekerčnel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 16, 2018 12:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 01, 2018 8:50 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 6Y 1.4 16V 75LE - 2002
Sziasztok!

Van egy 2002-es 1.4 16V Fabia kombim, aminél fellépett egy igen bizonytalan hiba. Nevezetesen az immobiliser hibát dob teljesen randomszerűen. Csinálja, hidegben melegben, reggel, este, de teljesen alkalomszerűen. Pl: 2 hét alatt 2000 km kocsikázás alkalmával egyszer sem jött elő a hiba, utána viszont rendszeresebben, de megint csak alkalomszerűen.
Amikor a hiba fellép a műszerfalon villog a kisautó kulccsal szimbólum, ekkor ugye nem tudom beindítani. Néha beindul, ha a második kulcsot is használom, de van hogy ez sem segít. Olyankor a központizárat zárom le és újranyitom, de most már ez sem segít mindig, tehát van hogy a kulcs cserélgetés és ajtózárás ellenére nem indul be a motor. Ilyenkor általában másnapra "magától" megjavul. A hiba pedig nem tárolódik, így a szervízek nem tudják kiolvasni a probléma forrását.

Szerintem a két kulcs egyidejűleg valószínűtlen, hogy elromlik. Ami még szóba jöhet szerintem a leolvasó tekercs vagy a műszerfal elektronikája.

Mi a véleményetek, okozhatja még valami a hibát? Gyári immobilisert ki lehet kötni? Vagy van olyan szervíz Budapesten aki meg tudná javítani a hibát? Őszintén szólva nem szeretnék műszerfalat cseréltetni, ha nem muszáj, gondolom elég drága.

Köszönöm előre is a hozzászólásokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 06, 2018 10:58 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 14, 2017 8:02 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Fabia 1.4 2003
ok. koszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 06, 2018 9:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1114
Latya írta:
Sziasztok! 2003. 1.4MPI duda halk. a duda normal 12v ot kap , azaz kozvetlen akkumulatorról ki tudom probalni, hogy a duda vagy a kapcsolo/kabelezes/csatlakozo rossz? Vagy van valami trükk (feszultseg ejtő ellenallas vagy valami ilyesmi) ??

hibaš les.
,,akkumulatorról ki tudom probalni,, -igen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 06, 2018 8:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 14, 2017 8:02 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Fabia 1.4 2003
Sziasztok! 2003. 1.4MPI duda halk. a duda normal 12v ot kap , azaz kozvetlen akkumulatorról ki tudom probalni, hogy a duda vagy a kapcsolo/kabelezes/csatlakozo rossz? Vagy van valami trükk (feszultseg ejtő ellenallas vagy valami ilyesmi) ??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2018 7:41 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1114
atlantos írta:
2002 fábia 1,4/16 előzmény : nem indult aksi lemerült - megállapitás - nincs töltés .
generátor felujjitás akku töltés
töltés jelző nem világit - 2 nap múlva lemerült az aksi -másik szerelő -( forum tanács bevált alul forrasztás)
töltés jelző világit , töltés van.(gerjesztő áram )
aksi lemerült 36 órai állás után. inditási kisérletnél minden fény kialudt.
aksi töltés után árammérés kivett kulcs mellett 100 mA áram mérhető.

S.O.S az örület szélén.

probaltad kerešni mi lopja a aramot meik fodasto. bistošitekokat 1ként eš alternatort iš le kôtni. ha a BSG el alsik (20-30perc) akor iš ekora a fodastaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2018 6:19 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 20, 2018 12:07 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Tököl
Autó: skoda fabia combi 1,4 16v comfort
2002 fábia 1,4/16 előzmény : nem indult aksi lemerült - megállapitás - nincs töltés .
generátor felujjitás akku töltés
töltés jelző nem világit - 2 nap múlva lemerült az aksi -másik szerelő -( forum tanács bevált alul forrasztás)
töltés jelző világit , töltés van.(gerjesztő áram )
aksi lemerült 36 órai állás után. inditási kisérletnél minden fény kialudt.
aksi töltés után árammérés kivett kulcs mellett 100 mA áram mérhető.

S.O.S az örület szélén.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 833 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség