Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. máj. 24, 2018 4:47 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 126 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 7:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7256
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Abdul80 írta:
Ezt mondtam Én is , azért kérdeztem hátha!
Tehát benzinszűrő,gyertya, csere megvolt hidegindításkor kicsit dadog gázadásra,bemelegedéskor abbahagyja
Mi lehet a hiba?? Köszönöm a segítséget!

Szia
A termosztát házban a vízhőfok érzékelőt már nézték!?
Ha nem jó hőfokot "lát" a vezérlő a dúsabb keverék aránya sem lesz jó.
Vagy még a benzin nyomását lehetne megmérni, 3 barnak azonnal meg kell lennie.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 05, 2016 12:00 pm
Hozzászólások: 6
Ezt mondtam Én is , azért kérdeztem hátha!
Tehát benzinszűrő,gyertya, csere megvolt hidegindításkor kicsit dadog gázadásra,bemelegedéskor abbahagyja
Mi lehet a hiba?? Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 1:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7256
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Abdul80 írta:
Sziasztok!
2001-es 1.4 mpi motoros Fábiám reggelente vagyis hideg motornál kicsit dadog.
Mi lehet a baj ? Hol találom meg az EGR szelepet?Elöre is köszönöm

Szia
Az MPI-ben nincs egr szelep.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 1:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 05, 2016 12:00 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
2001-es 1.4 mpi motoros Fábiám reggelente vagyis hideg motornál kicsit dadog.
Mi lehet a baj ? Hol találom meg az EGR szelepet?Elöre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Nekem az ecu körbe van nyomva valami fekete színű sziloplaszt ragasztóval, az előző tulaj csinálhatta

Ez ilyen volt:
Kép

Elég jólbe volt ázva. Jövőhéten rákukkantok én is. Az ilyen fajta oxidálást lehet valahogy orvosolni, ha vége valamelyik ellenállásnak, vagy újj ecu?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 7:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7256
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Nekem az ecu körbe van nyomva valami fekete színű sziloplaszt ragasztóval, az előző tulaj csinálhatta

Ez ilyen volt:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 6:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen

Sziasztok
A fórumon volt egy 1,2-es, be volt ázva az ecu-ja, azt hogy ettől vagy nem, de az is
mindig nyitotta az egr-t, már alapjáraton is. Lehúzott csatinál az szelep zárva volt, de egy kis idő után jött a mil lámpa. Próbálkoztam vele, de sajnos nem jöttem rá..

Nekem az ecu körbe van nyomva valami fekete színű sziloplaszt ragasztóval, az előző tulaj csinálhatta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 6:03 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7256
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen

Sziasztok
A fórumon volt egy 1,2-es, be volt ázva az ecu-ja, azt hogy ettől vagy nem, de az is
mindig nyitotta az egr-t, már alapjáraton is. Lehúzott csatinál az szelep zárva volt, de egy kis idő után jött a mil lámpa. Próbálkoztam vele, de sajnos nem jöttem rá..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 03, 2018 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 29, 2018 5:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 27, 2017 9:46 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Fabia mpi
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 31, 2017 10:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.

Akkor nem értem.Azt írtad, ha az egr csati a helyén van, akkor van gyújtás kimaradás.
Most azt, hogy vakolva is megvan a hiba. Akkor az egr ettől független..
Ha trafó, gyertya csere is volt, az injektorokat is cseréld keresztbe.
Ha ezek után is marad a hiba, végnyomás mérést érdemes csinalni abban a hengerben. (gyűrű vagy szelep hiba).


De az az érdekes, hogy ha az egr-t lekötöm, akkor rendben van minden és semmi hiba mehetek vele bármennyit, csak műszakin zavarni fogja a szemüket, hogy világít a check engine.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 31, 2017 8:10 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7256
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.

Akkor nem értem.Azt írtad, ha az egr csati a helyén van, akkor van gyújtás kimaradás.
Most azt, hogy vakolva is megvan a hiba. Akkor az egr ettől független..
Ha trafó, gyertya csere is volt, az injektorokat is cseréld keresztbe.
Ha ezek után is marad a hiba, végnyomás mérést érdemes csinalni abban a hengerben. (gyűrű vagy szelep hiba).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 30, 2017 9:31 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma

Szia
Egy 1,2-nél találkoztam ezzel, a motorvezérlő érthetetlen okból , mindig nyitva
tartotta az egr szelepet. A szabályozatlan levegőtől az alapjárat egyenetlen volt.
Az egr szelepet nézted? a különböző fordulatokon zárt és nyitott állapotát?


Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 30, 2017 9:21 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7256
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma

Szia
Egy 1,2-nél találkoztam ezzel, a motorvezérlő érthetetlen okból , mindig nyitva
tartotta az egr szelepet. A szabályozatlan levegőtől az alapjárat egyenetlen volt.
Az egr szelepet nézted? a különböző fordulatokon zárt és nyitott állapotát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 27, 2017 4:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
lescsa90 írta:
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Azért, mert ha rá van dugva az EGR csatlakozó, akkor égéskimaradást produkál. De viszont ha lehúzom akkor nem.

Milyen motor?


1.4 16v BBZ


Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 126 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség