Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. dec. 14, 2019 7:32 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: pén. okt. 04, 2019 7:44 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1568
mozso írta:
hubo44 írta:
mozso írta:
a simering čere telješen felešlegeš čak duruzeš šegit! (tapastalatbol mondom)



Nincs karter gáz az olajtérben,a hűtőviz évek óta nem mozdúl, szinten van nem olajos, jó a kompresszió (megmértem), akkor nincs értelme a gyűrűzésnek. Fogy az olaj, ez pedig a szelepszár szimering miatt lehet. Persze átnéztem, nincs olajfolyás sehol, nem nyomja az olajat szerteszét. Nem csak szerintem (más is e mellett voksolt), a szimering csere a megoldás.


akor ugorj neki.



Egy próbát megér? Vagy nem?[/quote]

ige Egy próbát megér čak en mar ezen reg túl vadok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: pén. okt. 04, 2019 5:58 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
hubo44 írta:
mozso írta:
a simering čere telješen felešlegeš čak duruzeš šegit! (tapastalatbol mondom)



Nincs karter gáz az olajtérben,a hűtőviz évek óta nem mozdúl, szinten van nem olajos, jó a kompresszió (megmértem), akkor nincs értelme a gyűrűzésnek. Fogy az olaj, ez pedig a szelepszár szimering miatt lehet. Persze átnéztem, nincs olajfolyás sehol, nem nyomja az olajat szerteszét. Nem csak szerintem (más is e mellett voksolt), a szimering csere a megoldás.


akor ugorj neki.[/quote]


Egy próbát megér? Vagy nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: szer. okt. 02, 2019 6:22 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1568
mozso írta:
a simering čere telješen felešlegeš čak duruzeš šegit! (tapastalatbol mondom)



Nincs karter gáz az olajtérben,a hűtőviz évek óta nem mozdúl, szinten van nem olajos, jó a kompresszió (megmértem), akkor nincs értelme a gyűrűzésnek. Fogy az olaj, ez pedig a szelepszár szimering miatt lehet. Persze átnéztem, nincs olajfolyás sehol, nem nyomja az olajat szerteszét. Nem csak szerintem (más is e mellett voksolt), a szimering csere a megoldás.[/quote]

akor ugorj neki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: szer. okt. 02, 2019 6:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
a simering čere telješen felešlegeš čak duruzeš šegit! (tapastalatbol mondom)[/quote]


Nincs karter gáz az olajtérben,a hűtőviz évek óta nem mozdúl, szinten van nem olajos, jó a kompresszió (megmértem), akkor nincs értelme a gyűrűzésnek. Fogy az olaj, ez pedig a szelepszár szimering miatt lehet. Persze átnéztem, nincs olajfolyás sehol, nem nyomja az olajat szerteszét. Nem csak szerintem (más is e mellett voksolt), a szimering csere a megoldás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2019 9:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1568
mozso írta:
hubo44 írta:
mozso írta:
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.


meg azal kéne tistaba leni hod mit vars etôl a mu tettôl.


Eszi az olajat! Nincs semmi rendellenesség amúgy. Jól megy, jól húz, de az olajfogyasztás kicsit sok. 3000km/ 0,8l. 206000 van benne. Úgygondolom ennyit megérdemel.


a simering čere telješen felešlegeš čak duruzeš šegit! (tapastalatbol mondom)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2019 8:08 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
feketete írta:
mozso írta:
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.


célszerszámok nélkül nem próbálkoznék, a vezérürükét új csavarral illik szerelni.
Ha már lent van a vezérlés érdemes láncgarnitúrát cserélni főtengely szimeringgel , ha a kiszerelt szelepszár szimering elég jó állapotú ( nem töredezett) érdemes a gyűrű cserén elgondolkodni. A motor tartóbakot ki kell venni a motort valahogy rögzíteni kell. Profi kéziszerszám kell ekekulccsal már nem lehet szerelni.


Sok minden van és tudok szerezni hozzá szerszámot. Sőt, ha kell csinálok. Nem ez volt a kérdés igazából. Szétszedem és összerakom, nem gond. Csak szeretek biztosra menni ezért érdeklődnék, mik a buktatók a dologban és mire érdemes figyelni. Amúgy vezérlés csere már megvolt tavaly kompletten. Akkor is ette az olajat, de nem enyire. Volt kompresszió mérés is az jó volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2019 7:10 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 207
Autó: Fábia I 1,2
mozso írta:
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.


célszerszámok nélkül nem próbálkoznék, a vezérürükét új csavarral illik szerelni.
Ha már lent van a vezérlés érdemes láncgarnitúrát cserélni főtengely szimeringgel , ha a kiszerelt szelepszár szimering elég jó állapotú ( nem töredezett) érdemes a gyűrű cserén elgondolkodni. A motor tartóbakot ki kell venni a motort valahogy rögzíteni kell. Profi kéziszerszám kell ekekulccsal már nem lehet szerelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2019 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
hubo44 írta:
mozso írta:
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.


meg azal kéne tistaba leni hod mit vars etôl a mu tettôl.


Eszi az olajat! Nincs semmi rendellenesség amúgy. Jól megy, jól húz, de az olajfogyasztás kicsit sok. 3000km/ 0,8l. 206000 van benne. Úgygondolom ennyit megérdemel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2019 6:35 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1568
mozso írta:
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.


meg azal kéne tistaba leni hod mit vars etôl a mu tettôl.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szelepszár szimering
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2019 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség