Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 12, 2019 6:17 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 899 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 5:55 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2018 4:22 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
feketete írta:

Ezeket a motorokat hajtani kell ! A sok ovodajáratnál rövid táv - sok indítás , nem melegszik föl a rendszer azn EGR szelep müködése miatt korom rakodik le a szívócsőben a szelepnél és a szük keresztmetszet miatt kevesebb levegőt szív be dus keveréket okoz. Az egr szelep alacsony fordulatszámon a kipufogo gázt vezeti vissza a szivócsőbe,

A sárga lámpa keverékképzési hibát jelez azért javasolják egyből a szervízt mert tönkreteszi a katalizátort ( eltömiti) sok esetben ilyen hibánál letilt a vezérlés és csak minimális sebességgel tudsz menni.

és kell csinálni egy költségvetést mibe kerül a javítás ha van rajta még sok vizsga és megy az autó addig hajtani és kuka :(


Igen, komprssziómérést már más is javasolt, viszont a kcosit főleg főúton használom, úgy nem hajtom, hogy nem padlógázzal közlekedek hideg motorral, 4000-en pörgetve. A túl dús keveréket már rég nem mutatja, most csak a katalizátor hiba van, de lehet ez már annak a következménye. Műszaki most volt, én is lassan úgy vagyok vele, hogy nem érdemes sokat szórakozni vele. A szerelők legtöbbször felületesek, nem igazán állnak neki a komolyabb hibakeresésnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2018 4:22 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?[/quote]

Hat éve vettem az autót, a pénzt viszi, lényegében már ráköltöttem magát az autó értékét, vagy még többet, állandó problémák vannak vele, pedig sosem volt hajtva, ismerem az előző tulajt. A check engine lámpa kb 2017. novembere óta ég folyamatosan, a rángatás pedig kb fél éve van.[/quote]

volt vezerleš čere iš? ha volt nem akor kezdet a rangataš?[/quote]

Nem volt ilyen csere, most ajánlotta a szerelő a cserét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 5:41 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 189
Autó: Fábia I 1,2
kéne egy jó hibafeltárás egyszerübbtől a bonyolultakig probálom felsorolni őket

- volt -e vagy mikor vlt légszürő csere ...... a hosszu csereperiodus miatt sokan elfelejtik cserélni a kevés beszívott levegő miatt dus keveréket jelezhet a diagnosztika

- kompressziő mérés ..... a kiéget kipufogó szelepnék égéskor a kipufogóba durrog a robbanás.

- a vezérlés ellenőrző szerszámokkal ellenőrizni a vezérlés helyét .... ha rossz időben nyit a szelep akkor is a kipufogóba vagy a szivóccsőbe durrog vissza

- a kartergáz visszavezető szelep gumimembránját ellenőrizni .... szakadásakor rángatást keverékképzési hibát okozhat

Ezeket a motorokat hajtani kell ! A sok ovodajáratnál rövid táv - sok indítás , nem melegszik föl a rendszer azn EGR szelep müködése miatt korom rakodik le a szívócsőben a szelepnél és a szük keresztmetszet miatt kevesebb levegőt szív be dus keveréket okoz. Az egr szelep alacsony fordulatszámon a kipufogo gázt vezeti vissza a szivócsőbe,

A sárga lámpa keverékképzési hibát jelez azért javasolják egyből a szervízt mert tönkreteszi a katalizátort ( eltömiti) sok esetben ilyen hibánál letilt a vezérlés és csak minimális sebességgel tudsz menni.

Érdemes belenézni a katalizátorba mert nagyo közel van a motorhoz. Ennek előnye hogy hamar eléri az üzemi hőfokot hátránya hogy hamar kiég és akkor eltömiti magát.

Ezeket a hibákat közvetlenül nem jelzi a diagnosztika , csak a hibakodokról lehet következtetni rájuk.

és kell csinálni egy költségvetést mibe kerül a javítás ha van rajta még sok vizsga és megy az autó addig hajtani és kuka :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 4:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
somgabor írta:
hubo44 írta:
somgabor írta:
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?


Hat éve vettem az autót, a pénzt viszi, lényegében már ráköltöttem magát az autó értékét, vagy még többet, állandó problémák vannak vele, pedig sosem volt hajtva, ismerem az előző tulajt. A check engine lámpa kb 2017. novembere óta ég folyamatosan, a rángatás pedig kb fél éve van.


volt vezerleš čere iš? ha volt nem akor kezdet a rangataš?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 1:47 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2018 4:22 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
hubo44 írta:
somgabor írta:
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?


Hat éve vettem az autót, a pénzt viszi, lényegében már ráköltöttem magát az autó értékét, vagy még többet, állandó problémák vannak vele, pedig sosem volt hajtva, ismerem az előző tulajt. A check engine lámpa kb 2017. novembere óta ég folyamatosan, a rángatás pedig kb fél éve van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 07, 2019 8:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
somgabor írta:
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 07, 2019 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2018 4:22 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:49 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.

Neked hogy sikerült megoldani ezt a dolgot?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:47 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
Esetleg ez?
https://olajshop.hu/MOBIL-1-FS-X1-5W-50-4-L


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:44 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
McRae írta:
hubo44 írta:
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.

Köszönöm! Mobil1 5W40-es olajat? Jelenleg Castrol Edge FST 5W30 van benne.


tôben est alitotak hod a mobil1 šegitet de en nem probaltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:40 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.

Köszönöm! Mobil1 5W40-es olajat? Jelenleg Castrol Edge FST 5W30 van benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 8:28 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 8:01 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
McRae írta:
Idézet:
De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


A zakatolás 2-3 másodpercig áll fenn meleg motornál indítás után. Hideg indításnál nincs ilyen probléma. Elvileg a láncfeszítő a hibás a szakértők szerint. Ezért mondták az 5W40-es olajat. A garanciát a megfelelő szerelésre gondoltam.


km? igen olaj hiaň okoza a španoba de nem a španolo a hibaš.

53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 10:07 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
McRae írta:
Idézet:
De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


A zakatolás 2-3 másodpercig áll fenn meleg motornál indítás után. Hideg indításnál nincs ilyen probléma. Elvileg a láncfeszítő a hibás a szakértők szerint. Ezért mondták az 5W40-es olajat. A garanciát a megfelelő szerelésre gondoltam.


km? igen olaj hiaň okoza a španoba de nem a španolo a hibaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
Idézet:
De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


A zakatolás 2-3 másodpercig áll fenn meleg motornál indítás után. Hideg indításnál nincs ilyen probléma. Elvileg a láncfeszítő a hibás a szakértők szerint. Ezért mondták az 5W40-es olajat. A garanciát a megfelelő szerelésre gondoltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 899 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség