Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd okt. 16, 2018 6:44 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3360 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 224  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 2:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?

NEEEEEM
0150032 ez lesz a jó :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 12:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 9:50 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?

Nem nem, a Nálad lévő számhoz adjál 1-et.
Ez a számsor kódolja a elektromos felszereltségeket, minden autó más és más.
Minden funkciónak más a száma, ezek vannak összeadva... természetesen az adott vezérlőnek támogatnia kell
a funkciót.. a vonóhorog visszajelzés, minden fabiában benne van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 7:59 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 6:37 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)

Szia
Kép
Kép
Kép
Kép

A saját software kódodhoz kell 1-et hozzáadni és do it.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 9:18 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 08, 2018 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2018 5:59 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Skoda fabia
Skoda fabia 1.4 2002
Sziasztok vag com progiban melyik fülnél lehet megnézni a szögjeladót? Illetve ki lehet valahogy mechanikusan mérni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 30, 2018 7:36 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

Tegnapi nap rádugtam a gépet a kocsira P0341 Hibakódot dobot a kocsi Vezérműtengely helyzetérzékelő néven.

Ha jól értelmezem akkor vezérműtengely jeladó gondja lesz a kicsikének?

Érdekelni ki cserélt már benne? Milyen márkát érdemes venni?

köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
geri900 írta:
Sziasztok!!

Mai napon kivillant a check engine lámpa.1.2 12v AZQ motorkód.

Még igaz nem dugtam gépre, de a tünet az hogy nincs benne erő és rángat. Előfordulhat hogy valamelyik gyujtó trafó meghalt? Most volt benne gyertya cserélve 5000.km ezelőtt.

Köszönöm

Szia
Leggyakrabban trafó szokott lenni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:06 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

Mai napon kivillant a check engine lámpa.1.2 12v AZQ motorkód.

Még igaz nem dugtam gépre, de a tünet az hogy nincs benne erő és rángat. Előfordulhat hogy valamelyik gyujtó trafó meghalt? Most volt benne gyertya cserélve 5000.km ezelőtt.

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 6:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Csabaa írta:
Mariusz77 írta:
Sziasztok kerdesem lenne ,az auto ugy 500 km terenkent be dobja a P0420 kodot avagy elegtelen katalizator mukodes es azt hogy mindket szonda ugyan azokat az ertekeket mutatjak ,ha jol ertelmeztem ,szoval lattam mar mashol is hogy ez nem egy egyedi eset ,mi a megoldas ra ? Ha mar volt ra valasz bocsi nem volt idom utana gorgetni valaszokat elore is koszonom !!

Szia
A katalizátort a második szonda figyeli. A legegyszerűbben úgy lehet kizárni a szonda hibát , ha elviszed egy szerelőhöz aki zöldkártyat tud csinálni.
Műszerrel méri a széndioxid, szénhidrogén kibocsájtást a kipufigógázban.
Ha jók a mért értékek , akkor a szonda a rossz. Ha a mért értékek rosszak, akkor a katalizátor a hibás.

Értem vigyem gaz tesztre ,tavaly augusztusban volt a műszaki semmi hiba nem volt aztán az autó februárig nem igazan közlekedett talán heti 40 km ha ,aztán február óta egyfolytában azóta kb 6000 km mentem vele ,azelőtt a túl dús keveréket írta ki p0170 azt hiszem, aztán egyszer csak ezt ,de azt eszre vettük hogy a levegő szúró az nem áll fixen és lehet hogy ott falcs levegőt szívott az első hiba megszűnt előjött a második és szinte km pontosan 500 km enkent :)a 2 szonda cserelve volt ,ugy hogy mar nem igazan tudom mi ez de megprobalkozom a gaz teszttel koszi !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 6:32 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Mariusz77 írta:
Sziasztok kerdesem lenne ,az auto ugy 500 km terenkent be dobja a P0420 kodot avagy elegtelen katalizator mukodes es azt hogy mindket szonda ugyan azokat az ertekeket mutatjak ,ha jol ertelmeztem ,szoval lattam mar mashol is hogy ez nem egy egyedi eset ,mi a megoldas ra ? Ha mar volt ra valasz bocsi nem volt idom utana gorgetni valaszokat elore is koszonom !!

Szia
A katalizátort a második szonda figyeli. A legegyszerűbben úgy lehet kizárni a szonda hibát , ha elviszed egy szerelőhöz aki zöldkártyat tud csinálni.
Műszerrel méri a széndioxid, szénhidrogén kibocsájtást a kipufigógázban.
Ha jók a mért értékek , akkor a szonda a rossz. Ha a mért értékek rosszak, akkor a katalizátor a hibás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 5:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Sziasztok kerdesem lenne ,az auto ugy 500 km terenkent be dobja a P0420 kodot avagy elegtelen katalizator mukodes es azt hogy mindket szonda ugyan azokat az ertekeket mutatjak ,ha jol ertelmeztem ,szoval lattam mar mashol is hogy ez nem egy egyedi eset ,mi a megoldas ra ? Ha mar volt ra valasz bocsi nem volt idom utana gorgetni valaszokat elore is koszonom !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 20, 2018 7:28 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
n.karoly írta:

A gond azzal van, hogy most többszörös gyújtás kimaradást érzékel a kocsi, eddig csak a 3. hengerben talált. A lambda szondát lehet tudni, hogy melyikkel van gond? Illetve a gyújtás kimaradásra mi lehet a megoldás? Már többször cseréltem gyertyát és gyújtó trafó is volt már cserélve. A kocsinál előjött a betegsége is ami az 1.2 6V AWY motoroknál előjön,nem volt kompresszió és a csináltatása 110k és előtte is volt már egy hengerfej felújítás és gyűrűcsere vezérlés csere de már ezeknél is beadta azt, hogy a 3. hengernél gyújtás kimaradást érzékelt.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Károly

Szia
Az nem valószínű ,hogy az összes hengernél ismét a trafó illetve a gyertya lenne rossz, főleg ,hogy írtad már nem az eredetiek.
Annak ellenére, hogy a hengerfejet felújították, a végnyomás mérést érdemes lenne megcsinálni.
- "16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold"
A katalizátor hatékonyságának hibájával addig nem érdemes foglalkozni, amíg gyújtáskimaradás van bármelyik hengernél.
-"16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent"
A szegény keverék hibakódon el lehet indulni, ha nincs meg a benzinnyomás nem igazán ,lehet rendesen begyújtani az üzemanyagot.
Tehát egy benzinnyomás mérést is jó lenne csinálni.
Mivel a motor már volt bontva, nem biztos ,nem biztos ,hogy a szívósornál az összes tömítést cserélték ezért lehet , a motor fals levegőt szív.
Ez is okozhat szegény keveréket.

"01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent"
Valamikor indítózás közben, túlságosan leesett az akku feszültsége ezért tárolta ezt a kódot.

Address 15: Airbags
-"01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent"
Néha a légzsák vezérlője nem kommunikál az óraegységgel.
A gyári rádió kommunikál a többi vezérlővel. A csatlakozójában ezért benne van a canbus szál. Ha a cserélik a rádiót,
az meg tudja hülyíteni az adatkapcsolatot, ha az a pont nem üres az új rádiónál.

De előtte érdemes kitörölni a hibákat ,és csak a visszatérőkkel foglalkozni, mivel nincs időpont tárolva a hibakódnál, lehet ezekből
már több nem aktuális.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 19, 2018 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 31, 2015 7:32 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: 2002.AWY.1.2/6V.Fashion
Sziasztok!

Ma csináltam egy hibakód olvasást a kocsin és ezeket a hibakódokat dobja be.

Idézet:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03D 906 032 A
Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Coding: 00021
Shop #: WSC 13765
VCID: 1C37B2558C7A54A133-5140


3 Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 1S33
Coding: 09227
Shop #: WSC 01504
VCID: 3B7551C929B43399DA-5140

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 1C0 909 601 A
Component: 0T AIRBAG VW51 0006
Coding: 12372
Shop #: WSC 13765
VCID: 1E33B85D9A6646B1DD-5140

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent


A gond azzal van, hogy most többszörös gyújtás kimaradást érzékel a kocsi, eddig csak a 3. hengerben talált. A lambda szondát lehet tudni, hogy melyikkel van gond? Illetve a gyújtás kimaradásra mi lehet a megoldás? Már többször cseréltem gyertyát és gyújtó trafó is volt már cserélve. A kocsinál előjött a betegsége is ami az 1.2 6V AWY motoroknál előjön,nem volt kompresszió és a csináltatása 110k és előtte is volt már egy hengerfej felújítás és gyűrűcsere vezérlés csere de már ezeknél is beadta azt, hogy a 3. hengernél gyújtás kimaradást érzékelt.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Károly


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3360 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 224  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség