Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. dec. 19, 2018 1:19 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3379 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 226  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 12:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1260
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 12:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 15, 2018 8:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.

Szia
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 15, 2018 8:28 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 2:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?

NEEEEEM
0150032 ez lesz a jó :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 12:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 9:50 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?

Nem nem, a Nálad lévő számhoz adjál 1-et.
Ez a számsor kódolja a elektromos felszereltségeket, minden autó más és más.
Minden funkciónak más a száma, ezek vannak összeadva... természetesen az adott vezérlőnek támogatnia kell
a funkciót.. a vonóhorog visszajelzés, minden fabiában benne van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 7:59 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 6:37 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)

Szia
Kép
Kép
Kép
Kép

A saját software kódodhoz kell 1-et hozzáadni és do it.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 9:18 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 08, 2018 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2018 5:59 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Skoda fabia
Skoda fabia 1.4 2002
Sziasztok vag com progiban melyik fülnél lehet megnézni a szögjeladót? Illetve ki lehet valahogy mechanikusan mérni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 30, 2018 7:36 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

Tegnapi nap rádugtam a gépet a kocsira P0341 Hibakódot dobot a kocsi Vezérműtengely helyzetérzékelő néven.

Ha jól értelmezem akkor vezérműtengely jeladó gondja lesz a kicsikének?

Érdekelni ki cserélt már benne? Milyen márkát érdemes venni?

köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7460
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
geri900 írta:
Sziasztok!!

Mai napon kivillant a check engine lámpa.1.2 12v AZQ motorkód.

Még igaz nem dugtam gépre, de a tünet az hogy nincs benne erő és rángat. Előfordulhat hogy valamelyik gyujtó trafó meghalt? Most volt benne gyertya cserélve 5000.km ezelőtt.

Köszönöm

Szia
Leggyakrabban trafó szokott lenni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:06 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

Mai napon kivillant a check engine lámpa.1.2 12v AZQ motorkód.

Még igaz nem dugtam gépre, de a tünet az hogy nincs benne erő és rángat. Előfordulhat hogy valamelyik gyujtó trafó meghalt? Most volt benne gyertya cserélve 5000.km ezelőtt.

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2018 6:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Csabaa írta:
Mariusz77 írta:
Sziasztok kerdesem lenne ,az auto ugy 500 km terenkent be dobja a P0420 kodot avagy elegtelen katalizator mukodes es azt hogy mindket szonda ugyan azokat az ertekeket mutatjak ,ha jol ertelmeztem ,szoval lattam mar mashol is hogy ez nem egy egyedi eset ,mi a megoldas ra ? Ha mar volt ra valasz bocsi nem volt idom utana gorgetni valaszokat elore is koszonom !!

Szia
A katalizátort a második szonda figyeli. A legegyszerűbben úgy lehet kizárni a szonda hibát , ha elviszed egy szerelőhöz aki zöldkártyat tud csinálni.
Műszerrel méri a széndioxid, szénhidrogén kibocsájtást a kipufigógázban.
Ha jók a mért értékek , akkor a szonda a rossz. Ha a mért értékek rosszak, akkor a katalizátor a hibás.

Értem vigyem gaz tesztre ,tavaly augusztusban volt a műszaki semmi hiba nem volt aztán az autó februárig nem igazan közlekedett talán heti 40 km ha ,aztán február óta egyfolytában azóta kb 6000 km mentem vele ,azelőtt a túl dús keveréket írta ki p0170 azt hiszem, aztán egyszer csak ezt ,de azt eszre vettük hogy a levegő szúró az nem áll fixen és lehet hogy ott falcs levegőt szívott az első hiba megszűnt előjött a második és szinte km pontosan 500 km enkent :)a 2 szonda cserelve volt ,ugy hogy mar nem igazan tudom mi ez de megprobalkozom a gaz teszttel koszi !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3379 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 226  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség