Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. nov. 16, 2018 3:08 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3374 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 225  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd aug. 28, 2018 8:20 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7431
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:

Az előzményeket figyelembe véve, az "engine speed sensor" hiba okot adhat a fordulatszámmérő döglődésre. Kérdés, hogy ezek valóban szenzor hibák, vagy vezeték probléma lehet...kicseréljek egy szenzort próbaképp? Mit gondoltok? Plusz van egy légzsák hibám, alacsony "+" feszültség jelzéssel.

Nagyon örülök a cuccnak, köszi még egyszer!

Szia
Érdemes lenne kitörölni az összes kódot, és csak azzal foglalkozni ami újra visszajön.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd aug. 28, 2018 8:05 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....



Jó napot Urak! Még egyszer köszönöm Csabaanak a tippet, megjött Aliról a VAGCOM diagnosztikai cucc. Működik szépen, win10 és usb 3.1 alatt. Hibalistám a kövi:

"Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl
Part No: 036 906 034 BK
Component: MARELLI 4LV 3335
Coding: 00031
Shop #: WSC 00222
VCID: 5CB72272CC2B81A424-4B64
TMBND46Y0Y3060174 SKZ7Z0Y0518783

7 Faults Found:
16785 - EGR System
P0401 - 35-00 - Insufficient Flow
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal
16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 35-10 - No Signal - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller
P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17749 - Ignition Coil Power Output Stage 1
P1341 - 35-10 - Shorted to Ground - Intermittent
17751 - Ignition Coil Power Output Stage 2
P1343 - 35-10 - Shorted to Ground - Intermittent
Readiness: 0010 0101"

és

"Address 03: ABS Brakes Labels: None
Part No: 6Q0 907 379
Component: ABS 5.7 FRONT V00
Coding: 00044
Shop #: WSC 13765
VCID: 7AFB44EA66DF5F9456-515A

2 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent"


Az előzményeket figyelembe véve, az "engine speed sensor" hiba okot adhat a fordulatszámmérő döglődésre. Kérdés, hogy ezek valóban szenzor hibák, vagy vezeték probléma lehet...kicseréljek egy szenzort próbaképp? Mit gondoltok? Plusz van egy légzsák hibám, alacsony "+" feszültség jelzéssel.

Nagyon örülök a cuccnak, köszi még egyszer!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2018 8:26 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Csabaa írta:
RWD írta:
Idézet:


Szia!
Nagyon köszönöm. Gondolom nem véletlenül lineltél aliexpress felületet, ezt itthon nem tudom beszerezni, ugye?
Köszi! :int:

Illetve kérdés, hogy a linken található 2db-ból (10 darabos kiszereléseket kiszűrtem) nekem melyik stimmelhet? Mit kell hozzánéznem? Gondolom a vcds 18.2.1 verziót érdemes vennem, az a frissebb release. Ugyi? Bocsi, ehhez tök kuka vagyok.

Szia
A listában a 24$-nál egy darabot lehet venni. A kínaiak mindig adnak mennyiségi kedvezményt, akkor csökken a darabár is.
A verzió szinte mindegy, a legújabb autók is belekerülnek ,ennyi a változás.
Egészen régi is jó lenne neked, de a win10/64bit miatt ez kell.
A hivatalos program ~200e ez annak a tört változata és másolt kábele.
A hivatalost egy romániai srác fordítja ,ezért létezik teljesen magyar változat is.
Itthon is ezt tudod megvenni, élelmes emberek megveszik az aliról 5-6e-ért
majd 15-20e-ért tovább adják.
Alinál csak a 2-3 hét postát kell kivárni, ennyi a rossz benne..


Mindent értek. Nagyon köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2018 8:00 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7431
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:
Idézet:


Szia!
Nagyon köszönöm. Gondolom nem véletlenül lineltél aliexpress felületet, ezt itthon nem tudom beszerezni, ugye?
Köszi! :int:

Illetve kérdés, hogy a linken található 2db-ból (10 darabos kiszereléseket kiszűrtem) nekem melyik stimmelhet? Mit kell hozzánéznem? Gondolom a vcds 18.2.1 verziót érdemes vennem, az a frissebb release. Ugyi? Bocsi, ehhez tök kuka vagyok.

Szia
A listában a 24$-nál egy darabot lehet venni. A kínaiak mindig adnak mennyiségi kedvezményt, akkor csökken a darabár is.
A verzió szinte mindegy, a legújabb autók is belekerülnek ,ennyi a változás.
Egészen régi is jó lenne neked, de a win10/64bit miatt ez kell.
A hivatalos program ~200e ez annak a tört változata és másolt kábele.
A hivatalost egy romániai srác fordítja ,ezért létezik teljesen magyar változat is.
Itthon is ezt tudod megvenni, élelmes emberek megveszik az aliról 5-6e-ért
majd 15-20e-ért tovább adják.
Alinál csak a 2-3 hét postát kell kivárni, ennyi a rossz benne..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2018 7:40 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Idézet:


Szia!
Nagyon köszönöm. Gondolom nem véletlenül lineltél aliexpress felületet, ezt itthon nem tudom beszerezni, ugye?
Köszi! :int:

Illetve kérdés, hogy a linken található 2db-ból (10 darabos kiszereléseket kiszűrtem) nekem melyik stimmelhet? Mit kell hozzánéznem? Gondolom a vcds 18.2.1 verziót érdemes vennem, az a frissebb release. Ugyi? Bocsi, ehhez tök kuka vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2018 7:33 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7431
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:
RWD írta:


Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak.
http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html

Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?)

Szia
https://www.aliexpress.com/store/group/ ... 01849.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2018 2:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
RWD írta:


Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak.
http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html

Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2018 2:49 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Sziasztok!

Mi a különbség ezek között? Gyanús az árszakadék. :fejvak:
http://diagbolt.hu/szamitogepes-hibakod-olvaso-interfesz/79-kkl-vw-audi-seat-skoda-usb-hibakodolvaso-obd-odb2-interface.html

https://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagnosztikai-hibakod-olvaso-torlo-interfesz-409-1-usb-kabel-obd-2-vw-audi-skoda-seat-2649539363.html

http://netdigi.hu/spd/1004/VAG-COM-OBD2-diagnosztikai-USB-kabel-interfesz

2000-es évjáratú Fabiat szeretnék diagnosztizálni, a lehető legnagyobb mélyrehatással, pontossággal.
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 2:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1193
RWD írta:
hubo44 írta:
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed?


akor vedel magadnak 1 KKL-t 5€ eš les šajatod az mindig jo a haznal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 2:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
hubo44 írta:
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 12:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1193
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2018 12:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 15, 2018 8:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7431
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.

Szia
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 15, 2018 8:28 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 05, 2012 8:24 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: nyíradony
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 10, 2018 2:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7431
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacika87 írta:
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?

NEEEEEM
0150032 ez lesz a jó :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3374 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 225  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség