Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jan. 21, 2019 9:39 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3386 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 226  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 17, 2019 10:06 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 06, 2011 8:10 pm
Hozzászólások: 28
Sziasztok !

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI , amiben motorvezérlőt cserélek ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
ha igen akkor mi a menete ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm ! :email:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 12, 2019 4:44 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7520
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
TFI írta:
Sziasztok!

Tegnap este nagyjából 8. próbálkozásra sikerült beindítani az autót. Miután nagy nehezen elkapta a fordulatszám kb 400-as volt és rázkódott az autó mintha csak 1 henger ment volna a háromból. Óvatos gázadásra helyreállt a normál működés.

Hazaérve a következő hibák jöttek ki a hibaolvasásnál:
P0342, P0321 ezek a vezérműtengely helyzetjelző jeladóhoz kapcsolódnak
P1388, P1603, P1680 ezek pedig mindenféle egyéb elektromos hibák.

Jól sejtem, hogy itt nem vezérléssel lesz hiba hanem a motor és a motorvezérlő közötti kábelköteg/a motorvezérlő számítógép kezdi megadni magát?

Vezérlés 30 000 km-rel - 2 évvel ezelőtt lett cserélve, a vezérmű helyzetjelző jeladó pedig 1 éve. Az akksi 2 hónapos.

Szia
Vízhőfok érzékelőre gyanakodok elsőre, de figyelni kellene az élő adatoknál mit
lát a motorvezérlő. Amikor ilyen nehézkes indulás van, beíródhatnak mindenféle
hibakódok, csak ha törlés után visszajönnek, akkor érdemes foglalkozni velük.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 12, 2019 12:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 05, 2015 10:40 am
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia Combi 1.2 12V 2005 BME
Sziasztok!

Tegnap este nagyjából 8. próbálkozásra sikerült beindítani az autót. Miután nagy nehezen elkapta a fordulatszám kb 400-as volt és rázkódott az autó mintha csak 1 henger ment volna a háromból. Óvatos gázadásra helyreállt a normál működés.

Hazaérve a következő hibák jöttek ki a hibaolvasásnál:
P0342, P0321 ezek a vezérműtengely helyzetjelző jeladóhoz kapcsolódnak
P1388, P1603, P1680 ezek pedig mindenféle egyéb elektromos hibák.

Jól sejtem, hogy itt nem vezérléssel lesz hiba hanem a motor és a motorvezérlő közötti kábelköteg/a motorvezérlő számítógép kezdi megadni magát?

Vezérlés 30 000 km-rel - 2 évvel ezelőtt lett cserélve, a vezérmű helyzetjelző jeladó pedig 1 éve. Az akksi 2 hónapos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 10, 2019 10:44 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 102
Idézet:
Szia
A torpanás nem a rossz féklámpa kapcsolótól van!? Csak azért kérdezem ,mert ha a gázt és a féket egyszerre nyomod, idővel elveszi a gázt..
Ha mind a kettő időszakos ,lehet mind a két hiba egyszerre van...

Szia
Igen, ezt múltkor is veséztük.
Szoktam gázfröccsöt adni visszaváltáskor, ilyenkor egyszerre nyomom a féket és a gázt. Múltkor direkt figyeltem hogy mellőzzem, de akkor sem javult (hibakódot is töröltem előtte).
Esetleg húzzam le az egyik csokit a féklámpa kapcsolóról? Hátha ezzel ki tudom szűrni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 10, 2019 10:08 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7520
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:
Szóval megint ott tartok ahol múltkor:
2 Faults Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 1010 0101


A P1158-at érzem is. Hidegen semmi gond, egyedül egy darab apró torpanást érezni, MINDIG kb 5 perccel motor indítás után. Ezután egy darabig minden ok.
Aztán ahogy haladok, és a vízhőmérő elkezdi felvenni 80-90%-os pozícióját (ergo lassan beáll középre-tudom hogy nem lineáris a mutató), elkezd az autó meg-meg torpanni. Nem rángat, tipikus torpanás tartott gázon. Mintha belefulladna valamibe. Gázzal játszva 1-2 secre rendbejön, aztán megint csinálja. És miután ezen túlvagyunk, és tényleg üzemmeleg minden, nagyjából abbahagyja. Aztán néha megint rákezd (visszahűlés?, ugye a mutatóval nem megyek semmire, lehet VAGcom élő adatokkal kéne utaznom egy kicsit).

Láttatok már ilyet?
Külföldi fórumon hasonló esetre olvastam azt a megoldást, hogy kivették a beszívott levegő irányát szabályzó csappantyút, ami a motorburkolat elejében van, a leömlő felett (1.4 16v AUB). Ezt Én úgy próbáltam tesztelni, hogy a komplett motorburkolatot levettem, és úgy mentem picit. Sajnos nem tapasztaltam javulást.

Múltkor már azt hittem sikerrel jártam, de hát ez van. :roll:

Szia
A torpanás nem a rossz féklámpa kapcsolótól van!? Csak azért kérdezem ,mert ha a gázt és a féket egyszerre nyomod, idővel elveszi a gázt..
Ha mind a kettő időszakos ,lehet mind a két hiba egyszerre van...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 10, 2019 7:03 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 102
Szóval megint ott tartok ahol múltkor:
2 Faults Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 1010 0101


A P1158-at érzem is. Hidegen semmi gond, egyedül egy darab apró torpanást érezni, MINDIG kb 5 perccel motor indítás után. Ezután egy darabig minden ok.
Aztán ahogy haladok, és a vízhőmérő elkezdi felvenni 80-90%-os pozícióját (ergo lassan beáll középre-tudom hogy nem lineáris a mutató), elkezd az autó meg-meg torpanni. Nem rángat, tipikus torpanás tartott gázon. Mintha belefulladna valamibe. Gázzal játszva 1-2 secre rendbejön, aztán megint csinálja. És miután ezen túlvagyunk, és tényleg üzemmeleg minden, nagyjából abbahagyja. Aztán néha megint rákezd (visszahűlés?, ugye a mutatóval nem megyek semmire, lehet VAGcom élő adatokkal kéne utaznom egy kicsit).

Láttatok már ilyet?
Külföldi fórumon hasonló esetre olvastam azt a megoldást, hogy kivették a beszívott levegő irányát szabályzó csappantyút, ami a motorburkolat elejében van, a leömlő felett (1.4 16v AUB). Ezt Én úgy próbáltam tesztelni, hogy a komplett motorburkolatot levettem, és úgy mentem picit. Sajnos nem tapasztaltam javulást.

Múltkor már azt hittem sikerrel jártam, de hát ez van. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd jan. 08, 2019 3:56 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 102
RWD írta:
olle_gyuri írta:
RWD írta:
Maga a szenzor nem lett tisztább a pucolástól, de a csokira tutira ráfért. Mindenhova féktisztító, semmi más. A kábeleket végül hagytam úgy ahogy voltak, nem cseréltem/javítottam őket. Az eredmény nulla MIL lámpa ("check engine"), egyedül az EPC-t dobja vissza a féklámpa kapcsoló miatt. Tanulság, hogy ne kezdjünk el ész nélkül szenzorokat venni (Én sem tettem), semmi értelme.


Csabi,
ez szép munka volt; örülök a fejleménynek, gratulálok az eredményhez is, és a kitartásodhoz is! 8)

Köszi! Remélem hasznos infókat osztottam meg, hátha más időt/energiát spórol meg.


Szerk: rá két hétre megint vacakolni kezdett, nemsokára folyt. köv. :shock: :D :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 13, 2018 3:02 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1294
Laca1953 írta:
Ma voltam szervizben. A diagnosztika szerint benzines üzemmódon semmi baja az autónak, gáz üzemmódon gyújtás kimaradás a 3-as hengerben. :falbav: Szerencsére közelben volt a gázszerviz így oda is beugrottam. Meghallgattak és közölték,hogy ez a gyújtásrendszer hibája lehet. :csodalk: Kezdésnek próbálkozzak egy gyertya cserével- ami ott meg is történt -ha visszatér a hiba valószínű a trafó gyengélkedik. :roll: A legszebb az egészben,hogy kb 3500 km van a gyertyákban. :fejvak: A gyári diagnosztikai szoftver semmilyen más hibát nem talált szerencsémre! :wink: Köszönöm a segítséget!


šok a hamiš derťa ezert a serelôk inkab brisket raknak az olčo ast nem hamišiťak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 13, 2018 2:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 07, 2018 10:33 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Fabia II 1.4 16v
Ma voltam szervizben. A diagnosztika szerint benzines üzemmódon semmi baja az autónak, gáz üzemmódon gyújtás kimaradás a 3-as hengerben. :falbav: Szerencsére közelben volt a gázszerviz így oda is beugrottam. Meghallgattak és közölték,hogy ez a gyújtásrendszer hibája lehet. :csodalk: Kezdésnek próbálkozzak egy gyertya cserével- ami ott meg is történt -ha visszatér a hiba valószínű a trafó gyengélkedik. :roll: A legszebb az egészben,hogy kb 3500 km van a gyertyákban. :fejvak: A gyári diagnosztikai szoftver semmilyen más hibát nem talált szerencsémre! :wink: Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 9:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 07, 2018 10:33 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Fabia II 1.4 16v
hubo44 írta:
Laca1953 írta:
Sziasztok! 2008-as 1.4 16v BXW motorkódú benzin-gázos járgányom van. Pár hónappal ezelőtt az autó 16686,17535,18045 hiba kódokat dobott. Semmi rendellenességet nem tapasztaltam menet közben,ezért töröltük a kódokat. Aztán lamdaszonda hibát dobott két alkalommal. Két-három hete újra világít a check engine lámpa. Kiolvasás után 4855,8998 hiba kódokat kaptunk. Az autó menet közben nem mutat semmi hibát,nincs teljesítmény vesztés. Mi okozhatja a hibákat? Törölni sem lehet a kódokat! Mennyibe kerül esetleg egy új motorvezérlő egység?


4855.8998 est két samot šemien koncern program nem išmeri fel.
18045 ez a hiba zavarja a vezerlôt vezetek sakadašra vad zarlatra iraňit. ijen hiba veget hoztam trajleron haza a BXW-et Balatonrol. (ez čak példa)



Köszönöm az ötletet! Sajnos akkor szervíz lesz a dologból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 12:37 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1294
Laca1953 írta:
Sziasztok! 2008-as 1.4 16v BXW motorkódú benzin-gázos járgányom van. Pár hónappal ezelőtt az autó 16686,17535,18045 hiba kódokat dobott. Semmi rendellenességet nem tapasztaltam menet közben,ezért töröltük a kódokat. Aztán lamdaszonda hibát dobott két alkalommal. Két-három hete újra világít a check engine lámpa. Kiolvasás után 4855,8998 hiba kódokat kaptunk. Az autó menet közben nem mutat semmi hibát,nincs teljesítmény vesztés. Mi okozhatja a hibákat? Törölni sem lehet a kódokat! Mennyibe kerül esetleg egy új motorvezérlő egység?


4855.8998 est két samot šemien koncern program nem išmeri fel.
18045 ez a hiba zavarja a vezerlôt vezetek sakadašra vad zarlatra iraňit. ijen hiba veget hoztam trajleron haza a BXW-et Balatonrol. (ez čak példa)


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. dec. 07, 2018 10:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 07, 2018 10:33 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Fabia II 1.4 16v
Sziasztok! 2008-as 1.4 16v BXW motorkódú benzin-gázos járgányom van. Pár hónappal ezelőtt az autó 16686,17535,18045 hiba kódokat dobott. Semmi rendellenességet nem tapasztaltam menet közben,ezért töröltük a kódokat. Aztán lamdaszonda hibát dobott két alkalommal. Két-három hete újra világít a check engine lámpa. Kiolvasás után 4855,8998 hiba kódokat kaptunk. Az autó menet közben nem mutat semmi hibát,nincs teljesítmény vesztés. Mi okozhatja a hibákat? Törölni sem lehet a kódokat! Mennyibe kerül esetleg egy új motorvezérlő egység?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. okt. 24, 2018 4:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 102
olle_gyuri írta:
RWD írta:
Maga a szenzor nem lett tisztább a pucolástól, de a csokira tutira ráfért. Mindenhova féktisztító, semmi más. A kábeleket végül hagytam úgy ahogy voltak, nem cseréltem/javítottam őket. Az eredmény nulla MIL lámpa ("check engine"), egyedül az EPC-t dobja vissza a féklámpa kapcsoló miatt. Tanulság, hogy ne kezdjünk el ész nélkül szenzorokat venni (Én sem tettem), semmi értelme.


Csabi,
ez szép munka volt; örülök a fejleménynek, gratulálok az eredményhez is, és a kitartásodhoz is! 8)

Köszi! Remélem hasznos infókat osztottam meg, hátha más időt/energiát spórol meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. okt. 24, 2018 2:39 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
RWD írta:
Maga a szenzor nem lett tisztább a pucolástól, de a csokira tutira ráfért. Mindenhova féktisztító, semmi más. A kábeleket végül hagytam úgy ahogy voltak, nem cseréltem/javítottam őket. Az eredmény nulla MIL lámpa ("check engine"), egyedül az EPC-t dobja vissza a féklámpa kapcsoló miatt. Tanulság, hogy ne kezdjünk el ész nélkül szenzorokat venni (Én sem tettem), semmi értelme.


Csabi,
ez szép munka volt; örülök a fejleménynek, gratulálok az eredményhez is, és a kitartásodhoz is! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. okt. 24, 2018 10:47 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 102
RWD írta:
Hali! Tehát itt tartok jelenleg, megpróbálom összefoglalni az egészet. Jelenleg ennyi motorhibám van, frissen olvasva:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

6955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal

16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 35-10 - No Signal - Intermittent


1. - 17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent :

-Ugyebár ő elvileg map szenzor hibát jelent. Az autó időszakosan rángat, torpan menet közben. Részterhelésen, de akár teljes terhelésen is.

-Kivettem a szenzort, tiszta olaj volt (friss, nem retkes ráüszkösödött). Még a jeladó műanyag háza is olajos volt. Lepucoltam féktisztítóval kívül belül, visszaraktam. Körbenéztem milyen olajos forrás van a szenzor környékén, max a nívópálca miatt lehet ilyen mértékben olajos. Megpróbáltam a nívótok végén lévő narancs hüvelyt körbeszilózni vékonyan, hogy véletlen se folyjon ki a az alsó pereméről semmi (de szerintem hülyeség, innen nem jöhet olaj, a nívó tokjának "tetejéig" nem "fröcsög" fel a motorolaj). Lehet hogy a szívósorban kap valahonnan olajat? De az már rég rossz lenne. Kartergáz van bőven, de semmi olajban tocsogó légszűrő, vagy valami hasonló rondaság. Komolyan nem értem. Plusz tény, hogy a map szenzort csak egy csavar fogja jelenleg, plusz a másik oldalán felül kapott egy kis szilót kívülről, hogy ne folyjon be semmi, de mint írtam még mindig vacakol. Csavart már rendeltem, a héten orvosolom ezt a kókányolásomat.
- Lényeg hogy pucolás után pár km-rel ugyanúgy be be ránt. Olyan mintha elvenné a gázt, és torpan az autó. Újabb gázadásra jó, aztán megint rossz. Hozzáteszem, hogy teljesen hideg motornál mintha nem csinálná, aztán ahogy melegszik, úgy kezd belejönni.
- A szívócsőnyomás vcds által előírt 200-400 mbar között van (340 körül mocorog), 95 fokos víznél, alapjáraton, ahogy kell. Gázadásra csökken a nyomás (pl 2652/min=254,0mbar) Ergo nincs fals (?).
- EGR szelep hibát nem ír (bár dupla van a kocsiba beépítve, ahogy korábban részleteztem).
- Még annyit látok, hogy a mapra rámenő csoki vezetékeiből 1-2 csúnyán meg van törve, és hiányos a szigetelése. Maguk a vezetékek nincsenek elszakadva, már amit látok belőle Lehet ez a gond? Ha igen, vezetékezzem újra? :csodalk:
- Szenzort egyelőre nem tudtam kimérni (ellenállás), multiméter hiányában. De több tucat panaszt olvasva nem hiszem hogy a szenzornak lenne baja.
- Lehúzott kartergáz csővel is produkálja a hibát.


2. 16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 35-10 - No Signal - Intermittent

- Az autó szó nélkül ledobja a fordulatszámmérőt nullára, beránt a motor és három opció lehet:
-a rántást követően visszaugrik és megyünk tovább, semmi plusz jelzés
-a rántással egyidejűleg lent marad a mutató nullán, olajnyomás lámpa vinnyog, viszont a
motor megy tovább szó nélkül
-leesik a mérő nullára, és le is áll a motor. Ez jellemzően <10km/h alatt történik, amikor lépésben csorgok, vagy épp elindulnék kereszteződésből (izgi... :mrgreen: :csodalk: )


Először nagyon ügyesen a kmóra jeladót vettem le a motor tűzfal oldali részéről, mert "azt hittem". Aztán megnéztem a manulaban, és elvileg az AUB motornak (is) a motor kihajtás és a váltó találkozásánál van a jeladó, közvetlenül az önindító mögött. Azt meg nyilván nem látja a user csak úgy. Szóval ez még bontásra vár, aztán remélem egyértelműbb hibát mutat mint a MAP. Még annyi érdekesség, hogy megfigyeléseim alapján ezt az első fordulatszám leesős jelenséget mindig kb az indulás után 8-10 perccel követi el. Rohadt érdekes, de tényleg megfigyelhető. Bár a hiba szempontjából ez valószínűleg nem annyira lényeges részlet. De hátha.

Köszi hogy bírjátok a fárasztásaimat, azért meg pláne hálás vagyok ha valaki rutinból tud ezekre mondani valamilyen véleményt, ötletet. Nyilván a map szenzor az elsődleges kérdőjel, hiszen a speed sensort még fel sem tártam. Plusz folytatom a diagnosztikát a hétvégén. Köszi előre is!

Csabi


Na kérem, úgy néz ki sikerült megoldani mindent. Mit csináltam? Az összes jeladót és csokit amelyik érintett volt a buliban, szétszedtem és megpucoltam. Bár ahogy nézem, nem maga a jeladó csutakolás, hanem a csatlakozók pucolása hozta meg a kívánt eredményt. Pl a speed sensor köztes csokija a szívósor alatt csupa olaj volt (nem értem hogyan). Maga a szenzor nem lett tisztább a pucolástól, de a csokira tutira ráfért. Mindenhova féktisztító, semmi más. A kábeleket végül hagytam úgy ahogy voltak, nem cseréltem/javítottam őket. Az eredmény nulla MIL lámpa ("check engine"), egyedül az EPC-t dobja vissza a féklámpa kapcsoló miatt. Tanulság, hogy ne kezdjünk el ész nélkül szenzorokat venni (Én sem tettem), semmi értelme. Nem hittem hogy összejöhet, de tényleg megoldottnak tűnnek a problémák. 2 napja tünetmentes az autó, ez nekem pozitív jel. Semmi torpanás, semmi rángatás. Köszönöm mindenkinek, aki velem együtt filózott! :mrgreen:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3386 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 226  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség