Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 25, 2019 7:22 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3448 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 230  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
Badzinga írta:
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


van eleg kompresio aba 3 hengerbe?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 7:11 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2019 9:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
free8 írta:
a ventillátor vezérlőt lehet javítani vagy vegyek bontottat? vagy mi megy tönkre azon


tôb mindent kel fidelni ki serelešnel pelda tešt,kontaktok,repedeš eš fôleg a be azaš/oxid a halala utolšo lepeš a čere.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2019 9:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 30, 2019 5:44 pm
Hozzászólások: 2
Autó: fabia
a ventillátor vezérlőt lehet javítani vagy vegyek bontottat? vagy mi megy tönkre azon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2019 11:01 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
Gabor165 írta:
sziasztok
adott egy fabia 1.2 12v bme 200ekm első tulaj. karbantartott auto.
alapjaraton remeg az auto.
p0302 hiba van (2 henger égéskimaradás)
vcds hibanak ezeket hozza.

18045-powertrain data bus
P1637- 009-missing message from electric load controller
16686-unlicensed version not all dtcs
P0302-009-intermittent-mil on

Kompresio mereš volna erdemeš.

Trafó, gyertya, injektor cserélve hiba továbbra is fenn áll.
ötletek vannak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2019 10:31 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 76
Autó: 2005 1,2 12V BME
sziasztok
adott egy fabia 1.2 12v bme 200ekm első tulaj. karbantartott auto.
alapjaraton remeg az auto.
p0302 hiba van (2 henger égéskimaradás)
vcds hibanak ezeket hozza.

18045-powertrain data bus
P1637- 009-missing message from electric load controller
16686-unlicensed version not all dtcs
P0302-009-intermittent-mil on

Trafó, gyertya, injektor cserélve hiba továbbra is fenn áll.
ötletek vannak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 09, 2019 6:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
free8 írta:
Üdv

kis segítséget kérnék ezt a 2 hibát nem engedi törölni
2 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-10 - - - Intermittent

ventiket szétszedtem szénkefe mindegyikbe jó


18080 ez a hiba nem ventilator ha nem a vezerlôje. a mašik hiha ôse fughet a elôvel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 09, 2019 5:35 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 30, 2019 5:44 pm
Hozzászólások: 2
Autó: fabia
Üdv

kis segítséget kérnék ezt a 2 hibát nem engedi törölni
2 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-10 - - - Intermittent

ventiket szétszedtem szénkefe mindegyikbe jó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 09, 2019 5:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 129
...és nem vicc! Megtankoltam az autót, eltűnt a check engine. Na erre varrjunk gombot :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 09, 2019 12:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 129
Idézet:
Nem egy megnyugtató dolog úgy autózni, hogy fogalmam sincs, hogy van-e valami komolyabb baja az autónak, vagy nincs. Viszont, amint látom, nem egyedi az ilyen rejtélyes hibakód dobálás, viszont konkrét megoldást még nem találtam rá.

:D welcome to the club


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 09, 2019 11:47 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2017 7:12 am
Hozzászólások: 56
Autó: Best, 2003 BBZ
Nekem két hibakódot dob ki rendszeresen;
17584/P1176 Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
17961/P1553 Barometric/Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation.

Egy kivétellel -amikor valami levegő szivárgásra is panaszkodott-, semmi baja nem volt 4-5 indítás után elaludt minden visszajelző, az említett esetben kapcsolt vészüzembe, de azt is egy sima újraindítás megoldotta.
Kezdek arra gyanakodni, hogy ez az 1.4, 16V motoroknak valamiféle típushibája lehet.
Szerviz nem tud vele mit kezdeni, hiszen konkrét hibája nincsen, felesleges "tapogatózást" meg nem vállalnak. Fojtószelep, EGR, és MAP tisztítást megcsináltam, most várom, hogy valamit segít-e a dolog.

Nem egy megnyugtató dolog úgy autózni, hogy fogalmam sincs, hogy van-e valami komolyabb baja az autónak, vagy nincs. Viszont, amint látom, nem egyedi az ilyen rejtélyes hibakód dobálás, viszont konkrét megoldást még nem találtam rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 09, 2019 10:49 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 129
RWD írta:
RWD írta:
Szóval megint ott tartok ahol múltkor:
2 Faults Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 1010 0101


A P1158-at érzem is. Hidegen semmi gond, egyedül egy darab apró torpanást érezni, MINDIG kb 5 perccel motor indítás után. Ezután egy darabig minden ok.
Aztán ahogy haladok, és a vízhőmérő elkezdi felvenni 80-90%-os pozícióját (ergo lassan beáll középre-tudom hogy nem lineáris a mutató), elkezd az autó meg-meg torpanni. Nem rángat, tipikus torpanás tartott gázon. Mintha belefulladna valamibe. Gázzal játszva 1-2 secre rendbejön, aztán megint csinálja. És miután ezen túlvagyunk, és tényleg üzemmeleg minden, nagyjából abbahagyja. Aztán néha megint rákezd (visszahűlés?, ugye a mutatóval nem megyek semmire, lehet VAGcom élő adatokkal kéne utaznom egy kicsit).

Láttatok már ilyet?
Külföldi fórumon hasonló esetre olvastam azt a megoldást, hogy kivették a beszívott levegő irányát szabályzó csappantyút, ami a motorburkolat elejében van, a leömlő felett (1.4 16v AUB). Ezt Én úgy próbáltam tesztelni, hogy a komplett motorburkolatot levettem, és úgy mentem picit. Sajnos nem tapasztaltam javulást.

Múltkor már azt hittem sikerrel jártam, de hát ez van. :roll:


Update.
Olvasgattam kicsit, és valaki panaszkodott a motorburkolatban lévő hideg/meleg levegő csappantyú megragadására. Megnéztem, átmozgattam. Tesztkör következett, még hibakód törlés nélkül. Rángatás maradt. Töröltem hibakódot út közben, visszadobta. Ezt vagy 3x eljátszottam, utoljára amikor leraktam az autót. Végére csak az EPC maradt, EGR és féklámpa hibával.

Másnaptól kutya baja, nulla check engine. Vagyis az EPC maradt, de ma reggelre pl az is eltűnt magától (és nem töröltem!).

Lehet hogy a csappantyú volt tényleg a baja? Állandóan meleg levegőt szívott volna? Fura. Vagy csak megérezte, hogy jön a műszaki vizsga. 8)
Szeretem ezt a kis szarost. Aki azt mondja hogy az autóknak nincs lelkük, az hazudik. Vagy nem autóbuzi. :D
Szóval érdekes :int:


Update.
Tegnap megint előjött a check engine. :roll:
Komolyan nem értem, hibakódot egyelőre nem olvastam. Tünet nincs, nem rángat egyelőre. Max egy kicsit amikor elveszem a gázt, de az lehet placebo.
Viszont! Jellemzően fél tank maxxal járok, és a legutóbbi bejegyzésemkor (amikor eltűnt a check) pont tele volt a tank.
És mit ad ég, pont pár napja kezdek kifogyni, ma már porzik a tank. És ugye tegnap jött ki a check light. Lehet összefüggés? Komolyan más nem jut eszembe.

Bár az is igaz, hogy semmilyen tankszellőztető hibára nem panaszkodott sosem, de más összefüggést nem látok. Este megtankolom, plusz rádugom a vcds-t. Érdekes. :fejvak:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 02, 2019 9:24 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 06, 2011 8:10 pm
Hozzászólások: 30
feketete írta:
nem lehet hogy csak a bázishozzáférésed van meg a programhoz ?

kulcs generálóval lett egy kód generálva , és aktiválva lett ez a program .
Tudtommal így teljesértékűen használhatóvá válik így ez a program ...
[url]Kép[/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. feb. 01, 2019 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
nem lehet hogy csak a bázishozzáférésed van meg a programhoz ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 31, 2019 10:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 06, 2011 8:10 pm
Hozzászólások: 30
feketete írta:
Skodabajnok írta:
Sziasztok !

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI , amiben motorvezérlőt cserélek ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
ha igen akkor mi a menete ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm ! :email:


VAG COM magyrul

https://docplayer.hu/7012526-Vag-com-wi ... j-404.html


Köszönöm !
De ez nekem is megvan ! :)
Csak ez nem áll neki tárgyalni az esetemet :)
Amúgy már segítettek jópáran , hogy hogyan is kéne ezt elméletben elvégezni de a VAG COM - al nem sikerült mert ezt írta ki :
[url][URL=http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=358motorvez_rl_337_login.jpg]Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3448 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 230  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség