Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. ápr. 24, 2019 4:00 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3415 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 228  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
hubo44 írta:
sondan ki takaritani a konektort eš ki tôrôlni a hibakot eš ra futni par saz km eš ujra meg nezni mi fog irni.


Volt már tisztítva a csatlakozója, de majd holnap azért ránézek. Amikor jön a melegebb idő, mindig kidobja a hibát, nem tudom hogy függhet össze az időjárással. :D Elég idegesítő hogy mindig kidobálja, de egy szondát most nem szeretnék venni bele jópénzért. Van ennek amúgy valami jelentősége?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1379
sondan ki takaritani a konektort eš ki tôrôlni a hibakot eš ra futni par saz km eš ujra meg nezni mi fog irni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:13 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
hubo44 írta:
nagyk írta:
Sziasztok!

Végre hozzájutottam egy Vag-Com-hoz, és a következő hibákat dobta:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -

00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

A Lambda-szondással nemtudom mennyire kéne foglalkozni, mert a katalizátorom tudom hogy nincs a helyzet magaslatán, szóval lehet hogy amiatt nyökög.

Viszont az alsó hármat nem igazán tudom dekódolni. Az utolsó mondjuk igazán pikáns, mivel én még nem láttam 4kerék meghajtású fábiát, de ez lehet, hogy csak az én szegénységem. :D Valaki esetleg tudna segíteni dekódolni?


a 1 hiba sonda aram kôr sakadaš. (sonda/vezetek)
a tôbi nem erdekeš a utolšo hiba az čak TSI eš FSI-nel letezik hod variabiliš buťkôš tengej meg hibašodaš štb. :D :D :D



Köszi! Akkor a kormányszög jeladóval se érdemes foglalkozni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1379
nagyk írta:
Sziasztok!

Végre hozzájutottam egy Vag-Com-hoz, és a következő hibákat dobta:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -

00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

A Lambda-szondással nemtudom mennyire kéne foglalkozni, mert a katalizátorom tudom hogy nincs a helyzet magaslatán, szóval lehet hogy amiatt nyökög.

Viszont az alsó hármat nem igazán tudom dekódolni. Az utolsó mondjuk igazán pikáns, mivel én még nem láttam 4kerék meghajtású fábiát, de ez lehet, hogy csak az én szegénységem. :D Valaki esetleg tudna segíteni dekódolni?


a 1 hiba sonda aram kôr sakadaš. (sonda/vezetek)
a tôbi nem erdekeš a utolšo hiba az čak TSI eš FSI-nel letezik hod variabiliš buťkôš tengej meg hibašodaš štb. :D :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
Sziasztok!

Végre hozzájutottam egy Vag-Com-hoz, és a következő hibákat dobta:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -

00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

A Lambda-szondással nemtudom mennyire kéne foglalkozni, mert a katalizátorom tudom hogy nincs a helyzet magaslatán, szóval lehet hogy amiatt nyökög.

Viszont az alsó hármat nem igazán tudom dekódolni. Az utolsó mondjuk igazán pikáns, mivel én még nem láttam 4kerék meghajtású fábiát, de ez lehet, hogy csak az én szegénységem. :D Valaki esetleg tudna segíteni dekódolni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. márc. 27, 2019 10:16 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 19, 2017 2:26 am
Hozzászólások: 86
Autó: Skoda Fabia 1,4 classic
Csabaa írta:
Fabia 1,4 írta:
Sziasztok! Segitsetek a lehetsèges okok feltàràsàban nekem! Volt egy p0172 (35-10) hibakòdom, injektor csere utàn megszünt, az autò szèt volt szedve hidrotőke cserère azòta nèha nèha alapjàraton dadog makog a motor, hajlamosabb a lefulladàsra, ìgy kiolvastam ismèt: most p0171 (35-10) időszakos a hibakòd azaz szegèny keverèk. Mik okozhatjàk ezt? Hidegen gyenge torpanàsai vannak az autònak de ezen hamar tùl lèp. Esetlegesen Ac pumpa? Lambda szonda? 2001 es az autò, 201 ezer kilòmèterrel ès ezek az alkatrèszek mind mind gyàriak mèg benne

Szia
Mérjél benzinnyomást..


Köszönöm a tippet! De szerencsère csak a fèkràsegìtò vàkum csöve nem volt rendesen visszarakva ott szivott a folytòszelep alatt levegőt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd márc. 26, 2019 8:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1379
nagyk írta:
Sziasztok!

Remélem jó helyre írok. Lehet valahogy vag-al engedélyezni a műszerfalon a nyitott ajtó visszajelzőt? Vagy be van az kötve egyáltalán? :D


Ninč.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd márc. 26, 2019 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
Sziasztok!

Remélem jó helyre írok. Lehet valahogy vag-al engedélyezni a műszerfalon a nyitott ajtó visszajelzőt? Vagy be van az kötve egyáltalán? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd márc. 12, 2019 10:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2017 7:12 am
Hozzászólások: 45
Autó: Best, 2003 BBZ
RWD írta:
Tegnap megint előjött a check engine. :roll:
Komolyan nem értem, hibakódot egyelőre nem olvastam. Tünet nincs, nem rángat egyelőre. Max egy kicsit amikor elveszem a gázt, de az lehet placebo.
Viszont! Jellemzően fél tank maxxal járok, és a legutóbbi bejegyzésemkor (amikor eltűnt a check) pont tele volt a tank.
És mit ad ég, pont pár napja kezdek kifogyni, ma már porzik a tank. És ugye tegnap jött ki a check light. Lehet összefüggés? Komolyan más nem jut eszembe.

Bár az is igaz, hogy semmilyen tankszellőztető hibára nem panaszkodott sosem, de más összefüggést nem látok. Este megtankolom, plusz rádugom a vcds-t. Érdekes. :fejvak:


Nekem azt hiszem, sikerült rájönnöm, mivel csalogathatom elő a hibakódjaimat. Alacsony fordulatnál nagy gázt adok, és már világít is az EPC+ASR+check engine szentháromság. Az első indítás után már csak a check engine, és a negyedik indítás után semmi. Persze az autó sem produkál semmi tünetet.
Úgyhogy, engem igazából már nem is érdekel. Tudom, ha jön is, a negyedik indításra úgyis eltűnik. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 28, 2019 11:29 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7603
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Fabia 1,4 írta:
Sziasztok! Segitsetek a lehetsèges okok feltàràsàban nekem! Volt egy p0172 (35-10) hibakòdom, injektor csere utàn megszünt, az autò szèt volt szedve hidrotőke cserère azòta nèha nèha alapjàraton dadog makog a motor, hajlamosabb a lefulladàsra, ìgy kiolvastam ismèt: most p0171 (35-10) időszakos a hibakòd azaz szegèny keverèk. Mik okozhatjàk ezt? Hidegen gyenge torpanàsai vannak az autònak de ezen hamar tùl lèp. Esetlegesen Ac pumpa? Lambda szonda? 2001 es az autò, 201 ezer kilòmèterrel ès ezek az alkatrèszek mind mind gyàriak mèg benne

Szia
Mérjél benzinnyomást..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 29
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
hubo44 írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


van eleg kompresio aba 3 hengerbe?


Hello,

azt nem nézte, szerintem erre nem gondolt. Kösz a tippet. Valszeg az lesz, hogy elviszem szervizbe, és ott szólok, hogy nézzék meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 19, 2017 2:26 am
Hozzászólások: 86
Autó: Skoda Fabia 1,4 classic
Sziasztok! Segitsetek a lehetsèges okok feltàràsàban nekem! Volt egy p0172 (35-10) hibakòdom, injektor csere utàn megszünt, az autò szèt volt szedve hidrotőke cserère azòta nèha nèha alapjàraton dadog makog a motor, hajlamosabb a lefulladàsra, ìgy kiolvastam ismèt: most p0171 (35-10) időszakos a hibakòd azaz szegèny keverèk. Mik okozhatjàk ezt? Hidegen gyenge torpanàsai vannak az autònak de ezen hamar tùl lèp. Esetlegesen Ac pumpa? Lambda szonda? 2001 es az autò, 201 ezer kilòmèterrel ès ezek az alkatrèszek mind mind gyàriak mèg benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1379
Badzinga írta:
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


van eleg kompresio aba 3 hengerbe?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 7:11 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 29
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2019 9:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1379
free8 írta:
a ventillátor vezérlőt lehet javítani vagy vegyek bontottat? vagy mi megy tönkre azon


tôb mindent kel fidelni ki serelešnel pelda tešt,kontaktok,repedeš eš fôleg a be azaš/oxid a halala utolšo lepeš a čere.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3415 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 228  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség