Tartalomjegyzék Skoda Fabia Club fórum
Vissza a főoldalra
 
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Hidrótőke probléma
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Fabia fórum
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 798
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Kedd. Júl. 29, 2014 5:32 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, szinte semmilyen csavar sem volt meg húzva a szívó soron ,kézzel lehetett tekerni,a be fecskendezők sem voltak meg húzva. Most jó lett az autó meg rendeltem az új tömítéseket ,van ára az biztos 1200/db körül mondta a boltos.Köszi a segítséget.Holnap indulunk vele a Balatonra.
Csabaa írta:
sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..

Ebben is találsz rajzot, a 24-1 page 6-tól:
https://mega.co.nz/#!ep5WSArC!RcXJ6FnnhG6k3azc7z3UeW5EgbN6REBVkgwBTO-b4Ww
Very Happy
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4494
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 5:16 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..

Ebben is találsz rajzot, a 24-1 page 6-tól:
https://mega.co.nz/#!ep5WSArC!RcXJ6FnnhG6k3azc7z3UeW5EgbN6REBVkgwBTO-b4Ww
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 798
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 5:12 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

köszi csabaa, meg nézem ezek alapján.Ja és igen nem viszem hozzá,már a másik autót nem oda vittem.
Csabaa írta:
sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4494
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 4:57 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 798
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 2:28 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4494
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 6:43 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 798
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 5:27 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,elfelejtettem meg kérdezni hogy hol találom az abszolút nyomás értékeket a vag.on?ma dél után rá néznék.Köszi előre is.
Csabaa írta:
Szia Sanya Smile
Lehet simán, valószínűtlen nyomás értéket ír. Ha map szenzor jó, akkor fals levegőt érdemes keresni. Vagy meg kellene nézned, hogy milyen értéket mutat. Abszolut nyomást mér, tehát a légköri nyomáshoz képest csökken, ahogy nyit a folytószelep.
Pl 980 mBar a légköri, a gázra lépsz, a folytó kinyit és lemegy kb. 200-300 mBar-ra.
Tehát ha nem folyamatosan változik fel és le az érték, ugrás van benne, akkor a map szenzor vagy a kábelezése, csatlakozója hibás.
A fals levegőt nehezebb "látni", az állandó változás miatt. Ha van fals, akkor a légköri nyomáshoz közelit a nyomás.
Egy féktisztítóval fújkáld körbe a szívósort..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lacca007



Csatlakozott: 2014.07.21. Hétfő 19:02
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: Csüt. Júl. 24, 2014 8:57 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Köszönöm szépen a tanácsokat mindenkinek!
Hétvégén lecserélem az olajat, és jelentkezem az eredménnyel....
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Szesze



Csatlakozott: 2012.03.09. Péntek 9:16
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW Sopron

HozzászólásElküldve: Csüt. Júl. 24, 2014 5:45 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya80 írta:
Sziasztok,mostanság kicsit többet fogyaszt az autóm,mióta meg lett a hengerfej tömítés csere oldva.A szerelőm mondta hogy 1.8-ra állítja a szelep hézagot ,mert sokallja a gyári adatot.Lehetséges hogy emiatt fogyaszt többet.Vagy ha valaki tudja a gyári adatot akkor cél tudatosan,azokkal az adatokkal,el viszem be állíttatni.Reggelente hidegen még be nem melegszik be dadog,nem vészesen de ha nem veszem el a lábam a gázról akkor,be is bólint az autó.Volt hiba kód is azóta mióta kész a gép,tegnap szét szedtem,és meg tisztítottam a map szenzort,a fojtó meg szép tiszta volt.De a jelenség ugyan az. Előre is köszönöm a válaszokat.
Helló!A szerelőd minek állitott hézagot a szelephez mikor a csavarnak az érintőtől 2 tekeréssel beljebb kell lennie(tehát kitámasztva nem hézagot hagyva)????Ez a gyári adat amit a Gyula lejjebb részletesen leírt igy állitsd be.Tömités csere után nekem alig akart beindulni a motor és rázott,mig be nem állitottam rendesen azóta pöpec.Tehát itt a hidrotőke miatt nem szabad hézagot állitani mert az már eleve rossz.üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 798
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Csüt. Júl. 24, 2014 4:35 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi csabaa.
Csabaa írta:
Szia Sanya Smile
Lehet simán, valószínűtlen nyomás értéket ír. Ha map szenzor jó, akkor fals levegőt érdemes keresni. Vagy meg kellene nézned, hogy milyen értéket mutat. Abszolut nyomást mér, tehát a légköri nyomáshoz képest csökken, ahogy nyit a folytószelep.
Pl 980 mBar a légköri, a gázra lépsz, a folytó kinyit és lemegy kb. 200-300 mBar-ra.
Tehát ha nem folyamatosan változik fel és le az érték, ugrás van benne, akkor a map szenzor vagy a kábelezése, csatlakozója hibás.
A fals levegőt nehezebb "látni", az állandó változás miatt. Ha van fals, akkor a légköri nyomáshoz közelit a nyomás.
Egy féktisztítóval fújkáld körbe a szívósort..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4494
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 5:30 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Sanya Smile
Lehet simán, valószínűtlen nyomás értéket ír. Ha map szenzor jó, akkor fals levegőt érdemes keresni. Vagy meg kellene nézned, hogy milyen értéket mutat. Abszolut nyomást mér, tehát a légköri nyomáshoz képest csökken, ahogy nyit a folytószelep.
Pl 980 mBar a légköri, a gázra lépsz, a folytó kinyit és lemegy kb. 200-300 mBar-ra.
Tehát ha nem folyamatosan változik fel és le az érték, ugrás van benne, akkor a map szenzor vagy a kábelezése, csatlakozója hibás.
A fals levegőt nehezebb "látni", az állandó változás miatt. Ha van fals, akkor a légköri nyomáshoz közelit a nyomás.
Egy féktisztítóval fújkáld körbe a szívósort..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 798
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 4:36 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia,igen úgy értelmezte,csak én úgy írtam le ahogy mondta,persze az 1.8 az valóban hülyeség.Most néztem megint vag-al ugyan úgy az adaptáció és a map szenzor takarítás után is fent tartja a 17549-es hiba kódot.Továbbiakban is kérdem,hogy lehet e ez a gond hogy dadog reggelente?
gyula írta:
Hello!
"A szerelőm mondta hogy 1.8-ra állítja a szelep hézagot, mert sokallja a gyári adatot"
Ezt meg,hogy csinálta? (1,8mm-re? Vagy inkább 0,18-ra? Nagyon nem mindegy ám). Tudomásom szerint ilyen méretű hézagmérő lap nincs. Olyan van ,hogy 0,10, -0,15,- 0,20,- 0,25, és így tovább. Legalább is amit láttam hézagmérőt azon így voltak a mérőlapkák beszámozva, kalibrálva.
A gyári leírásban 0,20 a jó. De ahogy írva is van, nem süllyedhet meg a hidrotőke. A tied is gondolom,hogy hidrotőkés. Tehát a 0,20 a jó.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 405
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 3:52 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lacca007 írta:
gyula írta:
Hello! A Te esetedben nem lehet alapbeállítást adni a hidrotőkéknek. Nem is olyan van benne mint az MPI motorban. Az olajra gondolok első körben a videót nézve és hallgatva.(99%,hogy hidrotőke a gond) Egy olajcsere, motor átmosással egybekötve lehet,hogy segítene. De ha cserélni kell őket az sem egy nagy összeg. Kétezer egy néhány száz forint a hidrotőkék darabja


Köszi a választ!
Tehát akkor első körben, olajcsere motoröblítő adalékkal, és utána 5W40-es ARAL HIGH TRONIC!
Ha így sem okés, akkor tőkecsere./ az összeset cserélni kell, vagy meghatározható, hogy melyik tőke bibis?
Ha nem segít az olajcsere, Komolyabb gond nélkül meddig szaladgálhatok kopogó motorral?

Előre is köszönöm![/quote]
Hello!
Én ezt csinálnám meg első körben. Ezt tedd bele:http://bolthely.hu/webautoshop/id/00252_Liqui-Moly_Hidrotoketisztito_olajadalek_300_ml
A leírtak szerint járj el. Ha nem segít akkor jöhet a csere véleményem szerint. Az olajról annyit írnék,hogy nekem az MPI motorba ez vált be. A 3 hengeresbe is jó véleményem szerint. De kérdezzed meg pl.: Csabaa Kollégától Ő milyen olajat használ a 3 hengeresben.
Hosszútávon nem a legszerencsésebb így autózni vele, mert ugye a "szelephézag" nem megfelelő.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lacca007



Csatlakozott: 2014.07.21. Hétfő 19:02
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 2:53 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyula írta:
Hello! A Te esetedben nem lehet alapbeállítást adni a hidrotőkéknek. Nem is olyan van benne mint az MPI motorban. Az olajra gondolok első körben a videót nézve és hallgatva.(99%,hogy hidrotőke a gond) Egy olajcsere, motor átmosással egybekötve lehet,hogy segítene. De ha cserélni kell őket az sem egy nagy összeg. Kétezer egy néhány száz forint a hidrotőkék darabja
[/quote]

Köszi a választ!
Tehát akkor első körben, olajcsere motoröblítő adalékkal, és utána 5W40-es ARAL HIGH TRONIC!
Ha így sem okés, akkor tőkecsere./ az összeset cserélni kell, vagy meghatározható, hogy melyik tőke bibis?
Ha nem segít az olajcsere, Komolyabb gond nélkül meddig szaladgálhatok kopogó motorral?

Előre is köszönöm!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 405
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 1:31 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello!
"A szerelőm mondta hogy 1.8-ra állítja a szelep hézagot, mert sokallja a gyári adatot"
Ezt meg,hogy csinálta? (1,8mm-re? Vagy inkább 0,18-ra? Nagyon nem mindegy ám). Tudomásom szerint ilyen méretű hézagmérő lap nincs. Olyan van ,hogy 0,10, -0,15,- 0,20,- 0,25, és így tovább. Legalább is amit láttam hézagmérőt azon így voltak a mérőlapkák beszámozva, kalibrálva.
A gyári leírásban 0,20 a jó. De ahogy írva is van, nem süllyedhet meg a hidrotőke. A tied is gondolom,hogy hidrotőkés. Tehát a 0,20 a jó.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Fabia fórum Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Következő
1 / 14 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd - Frissítette: Magyar phpBB közösség