Tartalomjegyzék Skoda Fabia Club fórum
Vissza a főoldalra
 
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Hidrótőke probléma
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Fabia fórum
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 419
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Szer. Dec. 17, 2014 11:41 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Meglepve olvasom,hogy 20000ft 1db hidrotőke. A Patikánál én sem találtam raktáron amikor utoljára néztem. De ez a 20e-es ár brutális. Ezek után sokan visszafelé fognak fejlődni véleményem szerint, mert a hagyományos tőkével jóval olcsóbb a javítás. Vagy marad a jófajta utángyártott tőke. Végül is jó lehet az is csak ne rossz szériát fogjon ki az ember fia.(mint én jártam anno). Jelenleg komplett használt motort (1,4MPI,8 szelepes, AZF) tudok eladót egyben 80000ft-ért és rajt van minden "sallang". Azért a 8db tőkéért kifizetni 160000ft-ot, vagy egy komplett motort vesz 80000ft-ért az ember nem mindegy. Hova jutunk így?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Norbi



Csatlakozott: 2008.11.01. Szombat 22:13
Hozzászólások: 67

HozzászólásElküldve: Kedd. Dec. 16, 2014 4:00 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Sajnos MPI Fabiához már csak nagyon nehezen beszerezhető eredeti tőke, az is 20.000 forint környékén.
Patikában sincsen már a 7.500 Ft-os garnitúrából, Ők is kb. ilyen nagyságú árat mondtak nekem tavaly, és a cseheknél sem olcsóbb. Sad
(az ár darab ár)

Gondolom lejárt a 10 éves gyártói alkatrész utánpótlás kötelezettségének ideje.

Vigyázzon mindenki a tőkéire! Smile
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 419
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Vas. Dec. 14, 2014 3:50 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szesze írta:
gyula írta:
Szesze írta:
gyula írta:
Szesze írta:
Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.

Sziasztok!
Így van Szesze, ahogy írtad. Nekem is a HF tömítés, illetve HF repedés miatt került a trutyi bele a hidrotőkékbe, amiket aztán haza is vágott a trutyi. Amikor szétszedtem a kiszedett hidrotőkéket 3-4 db-ban volt ilyen trutymó. ezek mind a mai napig megvannak még, kitakarítva. de még egyszer már nem kerülnek vissza a kocsiba. Sőt ha a mostani hidrotőkék közül valamelyik bedobja az "unalmast" akkor csakis a Felicia szelepemelő tőkéi kerülnek a kocsiba a Felicia szelepemelőszárakkal együtt. Octáviában állítólag bevált ez az "újítás".
Mostanság csak 5w40 motorolajat használok abból is az ARAL HIGH TRONIC-ot.
Hali.Én azért egy fabia motorba nem tenném bele a felicia szelepemelőit és nem azért,mert nem megy bele hanem azért,mert ,az maga lenne a technikai visszalépés.Nekem volt mindenfajta Skodám eddig,de ez a hidrotőke a fabia motoron sokat dobott.Az elődök szelepemelő megoldása lehet,hogy olcsóbb és örök volt,de nézzük a hátrányait is:Bárhová állítód a szelephézagot mindig zajos lesz,sajnos a hőtágulás miatti méretváltozás okán a vezérlés sem olyan stabil,ezeknél a szelephézagot is rendszeresen ellenőrizni kellett és ha valaki nem ellenőrizte és elállítódott akkor akár még gondot is okozhatott . kb hirtelen ennyi jutott eszembe,de ez pont elég ahhoz,hogy én nem térnék vissza a múltba!Akinek meghalt az vegye meg a gyári hidrotőkéket még ha az drágább is,de ha valaki normális olajjal jár(5w-30,5w-40 full synt)azt időben lecseréli és nem jár "hengerfejes"autóval aminek a motorjában több víz megy mint olaj akkor ezek a tőkék sokat kibírnak!Csak tapasztalatból íróm,hogy nálam még az eredeti van benn és 170000 van a motorban,de nekem mikor meghalt a hengerfejtömítésem nem is jártam vele így éveket mint sokat.

Hello!
Én sem jártam éveket vele. Használtan vettem márkakereskedésben, "női tulajtól" árulták. Soha többet női tulajtól és márka kereskedésből autót. (hazug disznók voltak a Skoda márkaszervizben, azóta tönkre is mentek) Ezen meg volt "főzve" a motor ( nem általam) véleményem szerint, mert a vissza kapott HF csavarok közül 3db el volt színeződve. Szinte lila volt , extrém hőhatás érte szegényeket. Sok Skodám volt,105-től most a Fábiáig. De egyikkel sem volt ennyi probléma mint ezzel. Állítólag átnézték a szervizben, de szerintem nem.
Hengerfej csere segített az esetemben a baj megoldásában,mert sajnos el volt repedve amivel vettem és a Skodás "főszerelő" nem vette észre vagy mondhatni, hanyag munkát végzett.
csak 5w40-es olajjal járok. ARAL HIGH TRONIC, Castrollal megjártam, belefutottam a hamisított olajba csak úgy mint a hamis NGK gyertyába is. Jelenleg a kocsi "panaszmentes", de én akkor sem fogok ebbe még egyszer hidrotőkéket rakni az biztos,főleg nem fogok még egyszer majd 300000ft-ot kiperkálni ilyenre.Annyiba került a 3x-i szét és össze szerelés, hibás utángyártott hidrotőkék is közre játszottak ebben. Szóval mondhat ki mit akar én még egyszer ennyit nem áldozok rá.Kibírom,hogy 15-20000km-enként utána állítom a szelephézagot. A Feliciában is ugyan ez az MPI motor van csak 1,3-as. Még merem talán azt is mondani,hogy a hengerfej is megegyezik a Feliével.( na jó nem 100%-ban vagyok biztos benne, de feltételezem.)
Tehát ha a hidrotőke bedobja az unalmast nálam az biztos,hogy az lesz amit fentebb írtam
Szia Gyula!Valószínűleg téged tényleg jól átb...tak,mert a hengerfej csak úgy reped el ha megfőzik a motort és a forró blokkra ráöntik a hideg vizet.Amit a feliciáról írtál az így van mivel a két motornál csak a lökethossz változott a hengerátmérő nem.300000-ft-ot ilyenre én sem áldoznék,de a 8 db gyári hidrotőke ára70000-ból megvan + még 1-2 dolog amit a motor szétbontásánál mindenképp cserélni kell.Jó a felicia,de ugyanez a motor a feliciában sokkal hangosabb volt pont e miatt a megoldás miatt,de itt a hidrotőke miatt elkussolt végre.Az tény,hogy 300000-ért senki ne cseréltesse ki a hidrotőkét,de ez nálam sehogy sem lenne még a fele sem akárhogy is számolom,de ettől függetlenül mindenki maga tudja mit hogyan csinál ezért nem veszünk össze.

Szia Szesze!
Nálam a 3x-i szét és összeszerelés került majd 300000ft-ba mindent egybevéve.(alkatrész + munkadíj).Mint írtam az utángyártott tőkékkel is baj volt, nevet ide nem írok, de privátban leírom a gyártót.
Van most is Felink a Fabia melett, szelephézagot belőttem rajt és szépen megy, fogyasztása is jó. Ha jól emlékszem amikor gyári tőkéket hozattam 7500ft/db volt az ára. A 8db került 62300ft-ba a futár költséggel együtt +50000ft volt a munkadíj a "cullangokkal" együtt.(hf tömítés, hf csavarok, szívósor tömítés, kipufogósor tömítés+ síkolás). Olyan 110000ft körül mozog egy ilyen hidrotőke csere.
Természetesen nem veszünk össze ezen a hidrotőke témán. Te leírtad a te véleményed én pedig a saját véleményem. Még annyit leírnék,hogy a haverom Fábiájában is 80000km körül szálltak el a hidrotőkék (pedig Ő márkaszervizbe hordta olajcserére és tudtommal nem főzte meg a motort), nálam szintén 80000km körül volt ez a gond. Szóval produkál az élet furcsa dolgokat.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 419
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Vas. Dec. 14, 2014 3:49 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szesze írta:
gyula írta:
Szesze írta:
gyula írta:
Szesze írta:
Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.

Sziasztok!
Így van Szesze, ahogy írtad. Nekem is a HF tömítés, illetve HF repedés miatt került a trutyi bele a hidrotőkékbe, amiket aztán haza is vágott a trutyi. Amikor szétszedtem a kiszedett hidrotőkéket 3-4 db-ban volt ilyen trutymó. ezek mind a mai napig megvannak még, kitakarítva. de még egyszer már nem kerülnek vissza a kocsiba. Sőt ha a mostani hidrotőkék közül valamelyik bedobja az "unalmast" akkor csakis a Felicia szelepemelő tőkéi kerülnek a kocsiba a Felicia szelepemelőszárakkal együtt. Octáviában állítólag bevált ez az "újítás".
Mostanság csak 5w40 motorolajat használok abból is az ARAL HIGH TRONIC-ot.
Hali.Én azért egy fabia motorba nem tenném bele a felicia szelepemelőit és nem azért,mert nem megy bele hanem azért,mert ,az maga lenne a technikai visszalépés.Nekem volt mindenfajta Skodám eddig,de ez a hidrotőke a fabia motoron sokat dobott.Az elődök szelepemelő megoldása lehet,hogy olcsóbb és örök volt,de nézzük a hátrányait is:Bárhová állítód a szelephézagot mindig zajos lesz,sajnos a hőtágulás miatti méretváltozás okán a vezérlés sem olyan stabil,ezeknél a szelephézagot is rendszeresen ellenőrizni kellett és ha valaki nem ellenőrizte és elállítódott akkor akár még gondot is okozhatott . kb hirtelen ennyi jutott eszembe,de ez pont elég ahhoz,hogy én nem térnék vissza a múltba!Akinek meghalt az vegye meg a gyári hidrotőkéket még ha az drágább is,de ha valaki normális olajjal jár(5w-30,5w-40 full synt)azt időben lecseréli és nem jár "hengerfejes"autóval aminek a motorjában több víz megy mint olaj akkor ezek a tőkék sokat kibírnak!Csak tapasztalatból íróm,hogy nálam még az eredeti van benn és 170000 van a motorban,de nekem mikor meghalt a hengerfejtömítésem nem is jártam vele így éveket mint sokat.

Hello!
Én sem jártam éveket vele. Használtan vettem márkakereskedésben, "női tulajtól" árulták. Soha többet női tulajtól és márka kereskedésből autót. (hazug disznók voltak a Skoda márkaszervizben, azóta tönkre is mentek) Ezen meg volt "főzve" a motor ( nem általam) véleményem szerint, mert a vissza kapott HF csavarok közül 3db el volt színeződve. Szinte lila volt , extrém hőhatás érte szegényeket. Sok Skodám volt,105-től most a Fábiáig. De egyikkel sem volt ennyi probléma mint ezzel. Állítólag átnézték a szervizben, de szerintem nem.
Hengerfej csere segített az esetemben a baj megoldásában,mert sajnos el volt repedve amivel vettem és a Skodás "főszerelő" nem vette észre vagy mondhatni, hanyag munkát végzett.
csak 5w40-es olajjal járok. ARAL HIGH TRONIC, Castrollal megjártam, belefutottam a hamisított olajba csak úgy mint a hamis NGK gyertyába is. Jelenleg a kocsi "panaszmentes", de én akkor sem fogok ebbe még egyszer hidrotőkéket rakni az biztos,főleg nem fogok még egyszer majd 300000ft-ot kiperkálni ilyenre.Annyiba került a 3x-i szét és össze szerelés, hibás utángyártott hidrotőkék is közre játszottak ebben. Szóval mondhat ki mit akar én még egyszer ennyit nem áldozok rá.Kibírom,hogy 15-20000km-enként utána állítom a szelephézagot. A Feliciában is ugyan ez az MPI motor van csak 1,3-as. Még merem talán azt is mondani,hogy a hengerfej is megegyezik a Feliével.( na jó nem 100%-ban vagyok biztos benne, de feltételezem.)
Tehát ha a hidrotőke bedobja az unalmast nálam az biztos,hogy az lesz amit fentebb írtam
Szia Gyula!Valószínűleg téged tényleg jól átb...tak,mert a hengerfej csak úgy reped el ha megfőzik a motort és a forró blokkra ráöntik a hideg vizet.Amit a feliciáról írtál az így van mivel a két motornál csak a lökethossz változott a hengerátmérő nem.300000-ft-ot ilyenre én sem áldoznék,de a 8 db gyári hidrotőke ára70000-ból megvan + még 1-2 dolog amit a motor szétbontásánál mindenképp cserélni kell.Jó a felicia,de ugyanez a motor a feliciában sokkal hangosabb volt pont e miatt a megoldás miatt,de itt a hidrotőke miatt elkussolt végre.Az tény,hogy 300000-ért senki ne cseréltesse ki a hidrotőkét,de ez nálam sehogy sem lenne még a fele sem akárhogy is számolom,de ettől függetlenül mindenki maga tudja mit hogyan csinál ezért nem veszünk össze.

Szia Szesze!
Nálam a 3x-i szét és összeszerelés került majd 300000ft-ba mindent egybevéve.(alkatrész + munkadíj).Mint írtam az utángyártott tőkékkel is baj volt, nevet ide nem írok, de privátban leírom a gyártót.
Van most is Felink a Fabia melett, szelephézagot belőttem rajt és szépen megy, fogyasztása is jó. Ha jól emlékszem amikor gyári tőkéket hozattam 7500ft/db volt az ára. A 8db került 62300ft-ba a futár költséggel együtt +50000ft volt a munkadíj a "cullangokkal" együtt.(hf tömítés, hf csavarok, szívósor tömítés, kipufogósor tömítés+ síkolás). Olyan 110000ft körül mozog egy ilyen hidrotőke csere.
Természetesen nem veszünk össze ezen a hidrotőke témán. Te leírtad a te véleményed én pedig a saját véleményem. Még annyit leírnék,hogy a haverom Fábiájában is 80000km körül szálltak el a hidrotőkék (pedig Ő márkaszervizbe hordta olajcserére és tudtommal nem főzte meg a motort), nálam szintén 80000km körül volt ez a gond. Szóval produkál az élet furcsa dolgokat.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Szesze



Csatlakozott: 2012.03.09. Péntek 9:16
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW Sopron

HozzászólásElküldve: Vas. Dec. 14, 2014 12:21 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyula írta:
Szesze írta:
gyula írta:
Szesze írta:
Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.

Sziasztok!
Így van Szesze, ahogy írtad. Nekem is a HF tömítés, illetve HF repedés miatt került a trutyi bele a hidrotőkékbe, amiket aztán haza is vágott a trutyi. Amikor szétszedtem a kiszedett hidrotőkéket 3-4 db-ban volt ilyen trutymó. ezek mind a mai napig megvannak még, kitakarítva. de még egyszer már nem kerülnek vissza a kocsiba. Sőt ha a mostani hidrotőkék közül valamelyik bedobja az "unalmast" akkor csakis a Felicia szelepemelő tőkéi kerülnek a kocsiba a Felicia szelepemelőszárakkal együtt. Octáviában állítólag bevált ez az "újítás".
Mostanság csak 5w40 motorolajat használok abból is az ARAL HIGH TRONIC-ot.
Hali.Én azért egy fabia motorba nem tenném bele a felicia szelepemelőit és nem azért,mert nem megy bele hanem azért,mert ,az maga lenne a technikai visszalépés.Nekem volt mindenfajta Skodám eddig,de ez a hidrotőke a fabia motoron sokat dobott.Az elődök szelepemelő megoldása lehet,hogy olcsóbb és örök volt,de nézzük a hátrányait is:Bárhová állítód a szelephézagot mindig zajos lesz,sajnos a hőtágulás miatti méretváltozás okán a vezérlés sem olyan stabil,ezeknél a szelephézagot is rendszeresen ellenőrizni kellett és ha valaki nem ellenőrizte és elállítódott akkor akár még gondot is okozhatott . kb hirtelen ennyi jutott eszembe,de ez pont elég ahhoz,hogy én nem térnék vissza a múltba!Akinek meghalt az vegye meg a gyári hidrotőkéket még ha az drágább is,de ha valaki normális olajjal jár(5w-30,5w-40 full synt)azt időben lecseréli és nem jár "hengerfejes"autóval aminek a motorjában több víz megy mint olaj akkor ezek a tőkék sokat kibírnak!Csak tapasztalatból íróm,hogy nálam még az eredeti van benn és 170000 van a motorban,de nekem mikor meghalt a hengerfejtömítésem nem is jártam vele így éveket mint sokat.

Hello!
Én sem jártam éveket vele. Használtan vettem márkakereskedésben, "női tulajtól" árulták. Soha többet női tulajtól és márka kereskedésből autót. (hazug disznók voltak a Skoda márkaszervizben, azóta tönkre is mentek) Ezen meg volt "főzve" a motor ( nem általam) véleményem szerint, mert a vissza kapott HF csavarok közül 3db el volt színeződve. Szinte lila volt , extrém hőhatás érte szegényeket. Sok Skodám volt,105-től most a Fábiáig. De egyikkel sem volt ennyi probléma mint ezzel. Állítólag átnézték a szervizben, de szerintem nem.
Hengerfej csere segített az esetemben a baj megoldásában,mert sajnos el volt repedve amivel vettem és a Skodás "főszerelő" nem vette észre vagy mondhatni, hanyag munkát végzett.
csak 5w40-es olajjal járok. ARAL HIGH TRONIC, Castrollal megjártam, belefutottam a hamisított olajba csak úgy mint a hamis NGK gyertyába is. Jelenleg a kocsi "panaszmentes", de én akkor sem fogok ebbe még egyszer hidrotőkéket rakni az biztos,főleg nem fogok még egyszer majd 300000ft-ot kiperkálni ilyenre.Annyiba került a 3x-i szét és össze szerelés, hibás utángyártott hidrotőkék is közre játszottak ebben. Szóval mondhat ki mit akar én még egyszer ennyit nem áldozok rá.Kibírom,hogy 15-20000km-enként utána állítom a szelephézagot. A Feliciában is ugyan ez az MPI motor van csak 1,3-as. Még merem talán azt is mondani,hogy a hengerfej is megegyezik a Feliével.( na jó nem 100%-ban vagyok biztos benne, de feltételezem.)
Tehát ha a hidrotőke bedobja az unalmast nálam az biztos,hogy az lesz amit fentebb írtam
Szia Gyula!Valószínűleg téged tényleg jól átb...tak,mert a hengerfej csak úgy reped el ha megfőzik a motort és a forró blokkra ráöntik a hideg vizet.Amit a feliciáról írtál az így van mivel a két motornál csak a lökethossz változott a hengerátmérő nem.300000-ft-ot ilyenre én sem áldoznék,de a 8 db gyári hidrotőke ára70000-ból megvan + még 1-2 dolog amit a motor szétbontásánál mindenképp cserélni kell.Jó a felicia,de ugyanez a motor a feliciában sokkal hangosabb volt pont e miatt a megoldás miatt,de itt a hidrotőke miatt elkussolt végre.Az tény,hogy 300000-ért senki ne cseréltesse ki a hidrotőkét,de ez nálam sehogy sem lenne még a fele sem akárhogy is számolom,de ettől függetlenül mindenki maga tudja mit hogyan csinál ezért nem veszünk össze.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4705
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Dec. 14, 2014 11:10 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sziaszok
Ugyan nem mpi-m van, de az elkoszolódott tökéket
ultrahangos tisztításra vinném.
Ahogy írtátok a "vizes", gyenge minőségű olaj rakódik le benne, ezt meg ki lehet csalogatni belőle. A gyantásodástól "pisilő" injektorokat sem cserélném első körben..

Az 1,2-es és 16 szelepes motorok tökéi mások ugyan, de
nekem is csörömpöltek, amikor 5w40-es olajjal jártam.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 419
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Vas. Dec. 14, 2014 10:37 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szesze írta:
gyula írta:
Szesze írta:
Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.

Sziasztok!
Így van Szesze, ahogy írtad. Nekem is a HF tömítés, illetve HF repedés miatt került a trutyi bele a hidrotőkékbe, amiket aztán haza is vágott a trutyi. Amikor szétszedtem a kiszedett hidrotőkéket 3-4 db-ban volt ilyen trutymó. ezek mind a mai napig megvannak még, kitakarítva. de még egyszer már nem kerülnek vissza a kocsiba. Sőt ha a mostani hidrotőkék közül valamelyik bedobja az "unalmast" akkor csakis a Felicia szelepemelő tőkéi kerülnek a kocsiba a Felicia szelepemelőszárakkal együtt. Octáviában állítólag bevált ez az "újítás".
Mostanság csak 5w40 motorolajat használok abból is az ARAL HIGH TRONIC-ot.
Hali.Én azért egy fabia motorba nem tenném bele a felicia szelepemelőit és nem azért,mert nem megy bele hanem azért,mert ,az maga lenne a technikai visszalépés.Nekem volt mindenfajta Skodám eddig,de ez a hidrotőke a fabia motoron sokat dobott.Az elődök szelepemelő megoldása lehet,hogy olcsóbb és örök volt,de nézzük a hátrányait is:Bárhová állítód a szelephézagot mindig zajos lesz,sajnos a hőtágulás miatti méretváltozás okán a vezérlés sem olyan stabil,ezeknél a szelephézagot is rendszeresen ellenőrizni kellett és ha valaki nem ellenőrizte és elállítódott akkor akár még gondot is okozhatott . kb hirtelen ennyi jutott eszembe,de ez pont elég ahhoz,hogy én nem térnék vissza a múltba!Akinek meghalt az vegye meg a gyári hidrotőkéket még ha az drágább is,de ha valaki normális olajjal jár(5w-30,5w-40 full synt)azt időben lecseréli és nem jár "hengerfejes"autóval aminek a motorjában több víz megy mint olaj akkor ezek a tőkék sokat kibírnak!Csak tapasztalatból íróm,hogy nálam még az eredeti van benn és 170000 van a motorban,de nekem mikor meghalt a hengerfejtömítésem nem is jártam vele így éveket mint sokat.

Hello!
Én sem jártam éveket vele. Használtan vettem márkakereskedésben, "női tulajtól" árulták. Soha többet női tulajtól és márka kereskedésből autót. (hazug disznók voltak a Skoda márkaszervizben, azóta tönkre is mentek) Ezen meg volt "főzve" a motor ( nem általam) véleményem szerint, mert a vissza kapott HF csavarok közül 3db el volt színeződve. Szinte lila volt , extrém hőhatás érte szegényeket. Sok Skodám volt,105-től most a Fábiáig. De egyikkel sem volt ennyi probléma mint ezzel. Állítólag átnézték a szervizben, de szerintem nem.
Hengerfej csere segített az esetemben a baj megoldásában,mert sajnos el volt repedve amivel vettem és a Skodás "főszerelő" nem vette észre vagy mondhatni, hanyag munkát végzett.
csak 5w40-es olajjal járok. ARAL HIGH TRONIC, Castrollal megjártam, belefutottam a hamisított olajba csak úgy mint a hamis NGK gyertyába is. Jelenleg a kocsi "panaszmentes", de én akkor sem fogok ebbe még egyszer hidrotőkéket rakni az biztos,főleg nem fogok még egyszer majd 300000ft-ot kiperkálni ilyenre.Annyiba került a 3x-i szét és össze szerelés, hibás utángyártott hidrotőkék is közre játszottak ebben. Szóval mondhat ki mit akar én még egyszer ennyit nem áldozok rá.Kibírom,hogy 15-20000km-enként utána állítom a szelephézagot. A Feliciában is ugyan ez az MPI motor van csak 1,3-as. Még merem talán azt is mondani,hogy a hengerfej is megegyezik a Feliével.( na jó nem 100%-ban vagyok biztos benne, de feltételezem.)
Tehát ha a hidrotőke bedobja az unalmast nálam az biztos,hogy az lesz amit fentebb írtam
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Szesze



Csatlakozott: 2012.03.09. Péntek 9:16
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW Sopron

HozzászólásElküldve: Vas. Dec. 14, 2014 10:07 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyula írta:
Szesze írta:
Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.

Sziasztok!
Így van Szesze, ahogy írtad. Nekem is a HF tömítés, illetve HF repedés miatt került a trutyi bele a hidrotőkékbe, amiket aztán haza is vágott a trutyi. Amikor szétszedtem a kiszedett hidrotőkéket 3-4 db-ban volt ilyen trutymó. ezek mind a mai napig megvannak még, kitakarítva. de még egyszer már nem kerülnek vissza a kocsiba. Sőt ha a mostani hidrotőkék közül valamelyik bedobja az "unalmast" akkor csakis a Felicia szelepemelő tőkéi kerülnek a kocsiba a Felicia szelepemelőszárakkal együtt. Octáviában állítólag bevált ez az "újítás".
Mostanság csak 5w40 motorolajat használok abból is az ARAL HIGH TRONIC-ot.
Hali.Én azért egy fabia motorba nem tenném bele a felicia szelepemelőit és nem azért,mert nem megy bele hanem az maga lenne a technikai visszalépés.Nekem volt mindenfajta Skodám eddig,de ez a hidrotőke a fabia motoron sokat dobott.Az elődök szelepemelő megoldása lehet,hogy olcsóbb és örök volt,de nézzük a hátrányait is:Bárhová állítód a szelephézagot mindig zajos lesz,sajnos a hőtágulás miatti méretváltozás okán a vezérlés sem olyan stabil,ezeknél a szelephézagot is rendszeresen ellenőrizni kellett és ha valaki nem ellenőrizte és elállítódott akkor akár még gondot is okozhatott . kb hirtelen ennyi jutott eszembe,de ez pont elég ahhoz,hogy én nem térnék vissza a múltba!Akinek meghalt az vegye meg a gyári hidrotőkéket még ha az drágább is,de ha valaki normális olajjal jár(5w-30,5w-40 full synt)azt időben lecseréli és nem jár "hengerfejes"autóval aminek a motorjában több víz megy mint olaj akkor ezek a tőkék sokat kibírnak!Csak tapasztalatból íróm,hogy nálam még az eredeti van bennt és 170000 van a motorban,de nekem mikor meghalt a hengerfejtömítésem nem is jártam vele így éveket mint sokat.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 419
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Pént. Dec. 12, 2014 10:19 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szesze írta:
Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.

Sziasztok!
Így van Szesze, ahogy írtad. Nekem is a HF tömítés, illetve HF repedés miatt került a trutyi bele a hidrotőkékbe, amiket aztán haza is vágott a trutyi. Amikor szétszedtem a kiszedett hidrotőkéket 3-4 db-ban volt ilyen trutymó. ezek mind a mai napig megvannak még, kitakarítva. de még egyszer már nem kerülnek vissza a kocsiba. Sőt ha a mostani hidrotőkék közül valamelyik bedobja az "unalmast" akkor csakis a Felicia szelepemelő tőkéi kerülnek a kocsiba a Felicia szelepemelőszárakkal együtt. Octáviában állítólag bevált ez az "újítás".
Mostanság csak 5w40 motorolajat használok abból is az ARAL HIGH TRONIC-ot.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Szesze



Csatlakozott: 2012.03.09. Péntek 9:16
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW Sopron

HozzászólásElküldve: Pént. Dec. 12, 2014 6:30 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Helló!Én megpróbálnám vékonyabb 5w-30-as olajjal ugyanis a hidro tőkéken 1mm-es furat van ami könnyen el is tömődhet és nem mindegy,hogy a motor /hidegen/méz vastagságú olajat pumpál az ilyen kis résekbe vagy folyékonyabbat.Ami nekem még nagyon gyanús,hogy egyre több mpi-nél panaszkodnak hidrotőke problémára amibe még nagy szerepe lehet szerintem,hogy ezekben a motorokban a gyári hengerfejtömítés(szar ahogy régen a Goes is irta) előbb-utóbb mindbe kifekszik és nyomja bele a vizet az olajba amit nem nagyon kamáz a motor.Ezért én mielőtt bármit tennék a motorral először az olajbetöltő nyílást nézném meg és ha habos a teteje akkor valószínűleg eljött a hengerfejtömítés cseréje is és lehet,hogy már túlhígult az olaj is ha sok víz ment a motorba.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
hubo44



Csatlakozott: 2009.04.10. Péntek 14:46
Hozzászólások: 52

HozzászólásElküldve: Pént. Dec. 12, 2014 12:36 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Istynet írta:
sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001

Ezeknel a motroknal a bu»kôą tengej ąoha nem kopik meg. It el menek a hydtroątelek. Fôleg a utoby evekbe jotek ąorba ezek a problemak. (kb.70%-ba est a problemat kôsônhe»uk a telhetetlen olaj kąefteąekne a kik a očka sloven eą oros traktor olajan tôltik flakonokba eą est vaąaroljuk mind markaą draga olajat)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Istynet



Csatlakozott: 2012.11.05. Hétfő 5:24
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: Csüt. Dec. 11, 2014 10:31 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok!!! Kerlek segitsetek ha tudtok egy kis eszmecsrevel!!
A problemam az lenne hogy ketyeg az autom vagyis mar eleg regota igaz baj nem volt vele de mostanaba reggelente kb3-5 percig jobban ketyeg a kelletenel de utanna elhalgat mar nem tudom mit csinaljak a szerlo azt mondta h hidrotoke problema es ha az akkkor a 90% a butykos tengegy kopas is lehet szoval draga mulatsag e ez a javitas? vagy meg mehetek az autoval? vagy motorcsere? az auto 1.4mpi fabia2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Fanti13



Csatlakozott: 2012.10.20. Szombat 13:13
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: Szer. Dec. 10, 2014 1:10 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Hasonló problémával küzdök mint az elottem hozzászólók, viszont az én fabiamba egy BKY kódú motor van 1,4 16v 2006-s.
Reggel főleg ha hidegebb van akkor jelentkezik ez a kopogó hang (néha előfordul akkor is ha jobb idő van).Ha kicsit pörgetem a mozltort és visszaesik a fordulat akkor még jobban kopog (majd teszek fel egy videót is róla).
Egyszer már volt szerelőnél és atmosatta illetve tett bele 5w40 olajat, de nem lett jobb.
Majd ha haza megyek este felteszem a videót, kíváncsi leszek a véleményetekre.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Szesze



Csatlakozott: 2012.03.09. Péntek 9:16
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW Sopron

HozzászólásElküldve: Szer. Szept. 17, 2014 5:23 am    Hozzászólás témája: Re: _ Hozzászólás az előzmény idézésével

Year írta:
Helló!

Nem szervízben csináltattam,ott gondolom egy vagyon lett volna. De mind a 8-at átcserélte és beállította,először pici hangja volt,utána el is múlt. De most ismért elkezdte hallatni a hangját. Lehet bemegyek a szervízbe és rákérdezek mennyiért állítanák be,na meg eggyáltalán vállalnak-e még ilyen öreg kocsikat Smile
Szia.Nem tudom,hogy mit értesz átcserélés alatt,mert én azt,hogy egymáshoz képest össze cserélte öket.Ha igy történt akkor azzal nem tudom mit ért el de ahhoz,hogy a hidrotőkéhez hozzáférjen le kellett vennie a hengerfejet.Viszont ha le van szedve akkor utánna ajánlott az alapbeállitása is.Ha meg új tőléket tett bele akkor meg lehet,hogy valami olcsó alkatrész volt és nem a gyári.Nem tudom,de itt a fórumon már többen szidták az utángyártott hidrotőkéket,hogy azt nem szabad belerakni,mert sz.r.A márkaszerviz egy alapbeállításért nem hiszem,hogy lerabolna,de árajánlatot kell előre kérni és akkor tisztán látsz!.üdv.


Szesze írta:
Year írta:
Sziasztok!

A fábiámon (1.4mpi) nagyon kerepelt és csattogott,sokan dieselnek nézték. Átlettek cserélve a hidrotőkékde félév elteltével megint kezd hangja lenni. Nem olyan hangos mint volt de azért lehet hallani némi csattogást. A szerelő csere után azt mondta 1500km megtétele után vigyem visza és állítanakrajta. Visszavittem de azt mondta ennél jobban nem lehet állítani mert beégne a szelep. Van valami orvosság erre?.
Helló.Márkaszervizbe csinálták az autót?Mert ha nem akkor a szerelő valószinűleg nem a gyári értékre állitotta be hanem csak rögtönzött.A gyári értéket sajnos csak a márkaszervizek tudják meg akik ott dolgoztak és egy átlagos szerelő nem tudja mennyi a pontos beállítás,hacsak meg nem szerezte a gyári utasítást valahol amit nem tartok valószínűnek.Én nem is értem hogyan lehet a hidrotőkéket összecserélni,de hogy ez nem gyári utasítás az biztos.Ha van egy kis műszaki érzékenységed és sejtesz valamit a motor működéséről akkor a Gyula által lejjebb leírt modon te is be tudod állitani és annak akkor jónak kell lenni.Ha nem akkor döglött a hidrotőke és azt mind 1szerre kell cserélni.Az érintötől befelé 2 egész tekerés a gyári adat és oda állítsd be!Ha nem értessz hozzá akkor meg olyan szerelővel állitasd be akit jól ismersz és ird le neki a beállitás menetét ahogy le van írva és úgy állítsa be neked.Ja és még 1 nem tudom milyen olajat használsz,de ha jót akarsz 10w-40-es részszintetikus szart nem teszel bele,mert érdekes itt a fórumon is csak nagyjából azoknak halt meg akik ilyent használnak.Az enyémbe 170000körül van és még a gyári van benne,de nem is lát részszintetikus olajat csak 5w-30-at vagy esetleg 5w-40-es full szintetikus olajat.Az olajaknál a már jól kibeszéltük a dolgokat és ha érdekel ovass utánna.üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Year



Csatlakozott: 2012.03.23. Péntek 22:27
Hozzászólások: 49

HozzászólásElküldve: Kedd. Szept. 16, 2014 7:55 am    Hozzászólás témája: Re: _ Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló!

Nem szervízben csináltattam,ott gondolom egy vagyon lett volna. De mind a 8-at átcserélte és beállította,először pici hangja volt,utána el is múlt. De most ismért elkezdte hallatni a hangját. Lehet bemegyek a szervízbe és rákérdezek mennyiért állítanák be,na meg eggyáltalán vállalnak-e még ilyen öreg kocsikat Smile



Szesze írta:
Year írta:
Sziasztok!

A fábiámon (1.4mpi) nagyon kerepelt és csattogott,sokan dieselnek nézték. Átlettek cserélve a hidrotőkékde félév elteltével megint kezd hangja lenni. Nem olyan hangos mint volt de azért lehet hallani némi csattogást. A szerelő csere után azt mondta 1500km megtétele után vigyem visza és állítanakrajta. Visszavittem de azt mondta ennél jobban nem lehet állítani mert beégne a szelep. Van valami orvosság erre?.
Helló.Márkaszervizbe csinálták az autót?Mert ha nem akkor a szerelő valószinűleg nem a gyári értékre állitotta be hanem csak rögtönzött.A gyári értéket sajnos csak a márkaszervizek tudják meg akik ott dolgoztak és egy átlagos szerelő nem tudja mennyi a pontos beállítás,hacsak meg nem szerezte a gyári utasítást valahol amit nem tartok valószínűnek.Én nem is értem hogyan lehet a hidrotőkéket összecserélni,de hogy ez nem gyári utasítás az biztos.Ha van egy kis műszaki érzékenységed és sejtesz valamit a motor működéséről akkor a Gyula által lejjebb leírt modon te is be tudod állitani és annak akkor jónak kell lenni.Ha nem akkor döglött a hidrotőke és azt mind 1szerre kell cserélni.Az érintötől befelé 2 egész tekerés a gyári adat és oda állítsd be!Ha nem értessz hozzá akkor meg olyan szerelővel állitasd be akit jól ismersz és ird le neki a beállitás menetét ahogy le van írva és úgy állítsa be neked.Ja és még 1 nem tudom milyen olajat használsz,de ha jót akarsz 10w-40-es részszintetikus szart nem teszel bele,mert érdekes itt a fórumon is csak nagyjából azoknak halt meg akik ilyent használnak.Az enyémbe 170000körül van és még a gyári van benne,de nem is lát részszintetikus olajat csak 5w-30-at vagy esetleg 5w-40-es full szintetikus olajat.Az olajaknál a már jól kibeszéltük a dolgokat és ha érdekel ovass utánna.üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Fabia fórum Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
1 / 15 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd - Frissítette: Magyar phpBB közösség