Tartalomjegyzék Skoda Fabia Club fórum
Vissza a főoldalra
 
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Hidrótőke probléma
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Fabia fórum
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
gyula



Csatlakozott: 2009.03.07. Szombat 16:47
Hozzászólások: 409
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002

HozzászólásElküldve: Kedd. Aug. 12, 2014 11:31 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lacca007 írta:
Sziasztok!
Ahogy ígértem, beszámolok az eredményről!
Írtam korábban /videót is tettem fel/, hogy igen szépen kopog a motorom.
Tanácsotokra lecseréltem az olajat. Végül is Castrol edge 5-40 került bele. Azóta jártam is vele egy keveset, de pozitív változás semmi.
Sőt, alapjáraton már kifejezetten bántóan csörömpöl, szép periodikusan. Kb 2500- 3000 fordulaton kezd "kisimulni a hangja" és inkább csak amolyan "cirregő" hangra finomodik......

Fogalmam nincs mit csináljak vele, normális szerelő, meg nincs a közelben.
Három ember, 3 szakvélemény:
- Tőke
- Dugattyú
- Síkolás miatt a szelep picit jobban beér az égéstérbe, mint kéne.

Én meg nem tudom....
Az tény, hogy a kompreszió az elég magas ahhoz képest, hogy már 300 ezer van a motorba. 16,5 sőt a középsőbe majd 17.

Nem tudom van-e tanácsotok???


Hello!
Következő lépés:
Mechanikus órával meg kellene mérni az olajnyomást a motoron. Lehet,hogy az olajszivattyú "gyengélkedik".
Sajnos ez egy ilyen lépésről-lépésre meló.
Még egy gondolat, ezt úgy hallottam. Nem mindegy,hogy milyen olajszűrő van beépítve.(1 szelepes, 2 szelepes, vagy 3 szelepes)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lacca007



Csatlakozott: 2014.07.21. Hétfő 19:02
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: Kedd. Aug. 12, 2014 8:54 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ahogy ígértem, beszámolok az eredményről!
Írtam korábban /videót is tettem fel/, hogy igen szépen kopog a motorom.
Tanácsotokra lecseréltem az olajat. Végül is Castrol edge 5-40 került bele. Azóta jártam is vele egy keveset, de pozitív változás semmi.
Sőt, alapjáraton már kifejezetten bántóan csörömpöl, szép periodikusan. Kb 2500- 3000 fordulaton kezd "kisimulni a hangja" és inkább csak amolyan "cirregő" hangra finomodik......

Fogalmam nincs mit csináljak vele, normális szerelő, meg nincs a közelben.
Három ember, 3 szakvélemény:
- Tőke
- Dugattyú
- Síkolás miatt a szelep picit jobban beér az égéstérbe, mint kéne.

Én meg nem tudom....
Az tény, hogy a kompreszió az elég magas ahhoz képest, hogy már 300 ezer van a motorba. 16,5 sőt a középsőbe majd 17.

Nem tudom van-e tanácsotok???
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Szer. Aug. 06, 2014 6:52 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,no úgy néz ki hogy nagyon jó lett az autó,nagyon jól gyorsul,és ami a fogyasztása ,az még most is hihetetlen számomra 5.7 lett autó pályán eddig itt 6.6 volt.Az is érdekes hogy bizonyos mennyiségű fals levegő után dobja a hiba kódot a(17549-et).Most nincs kód,a tömítéseket még nem tettem bele csak jól meg húztam az injektorokat,de viszont meg vettem a tömítéseket,addig nem nyúlok hozzá amíg ilyen jó fogyasztása van javascript:emoticon('Very Happy') Viszont az injektor fészkeket meg takarítottam,mikor rá leltem a hibára.Köszi a segitséget!
sanya80 írta:
Sziasztok, szinte semmilyen csavar sem volt meg húzva a szívó soron ,kézzel lehetett tekerni,a be fecskendezők sem voltak meg húzva. Most jó lett az autó meg rendeltem az új tömítéseket ,van ára az biztos 1200/db körül mondta a boltos.Köszi a segítséget.Holnap indulunk vele a Balatonra.
Csabaa írta:
sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..

Ebben is találsz rajzot, a 24-1 page 6-tól:
https://mega.co.nz/#!ep5WSArC!RcXJ6FnnhG6k3azc7z3UeW5EgbN6REBVkgwBTO-b4Ww
Very Happy
Very Happy Very Happy
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Kedd. Júl. 29, 2014 5:32 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, szinte semmilyen csavar sem volt meg húzva a szívó soron ,kézzel lehetett tekerni,a be fecskendezők sem voltak meg húzva. Most jó lett az autó meg rendeltem az új tömítéseket ,van ára az biztos 1200/db körül mondta a boltos.Köszi a segítséget.Holnap indulunk vele a Balatonra.
Csabaa írta:
sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..

Ebben is találsz rajzot, a 24-1 page 6-tól:
https://mega.co.nz/#!ep5WSArC!RcXJ6FnnhG6k3azc7z3UeW5EgbN6REBVkgwBTO-b4Ww
Very Happy
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4545
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 5:16 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..

Ebben is találsz rajzot, a 24-1 page 6-tól:
https://mega.co.nz/#!ep5WSArC!RcXJ6FnnhG6k3azc7z3UeW5EgbN6REBVkgwBTO-b4Ww
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 5:12 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

köszi csabaa, meg nézem ezek alapján.Ja és igen nem viszem hozzá,már a másik autót nem oda vittem.
Csabaa írta:
sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4545
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 4:57 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya80 írta:
szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...

szia
Ha ilyen pö... volt a szerelő akkor oda nem vinném többet.
A szívósorról itt a rajz, látod hol milyen csavar kell hozzá:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13305-intake-system-activated-carbon-filter-system/

Az injektor sor:
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2000-13345-fuel-rail/
A rajz alapján két csavar( 7-es) fogja és kihúzható az egész.Az injektoron a 9es a gumi tömítés. (7,52x3,53).
A benzincsövek engednek annyit azt nem tudom, de szerintem adni fogja magát.

AQW a motorkódod gondolom..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 2:28 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

szia,a fordulat csökkent féktisztitóval.a szívó sornál,de észre is vettem hogy innen is hiányzik egy csavar,meg még sok helyről is. fújtam az injektor töveit is ott az egyik hengernél is,szívott falsot.Van erre valami tömités csere lehetőség az injektorra? van valami rajzod hozzá hogy hogy jön szét?Ja és vigyem vissza a szerelőhöz ,vagy tegyek én bele egy csavart a szívó sorba,és kész?
Csabaa írta:
Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4545
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 6:43 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia
Például a 3. csoport 2. értéke. Járó motornál fújkáld végig a szivósort. Ha megemelkedik a fordulat ott a hiba.Folytó talp tömítés, map szenzor, szívósor tömítésnél, injektorok töve, a fékszervo csöve, a tankszellöztető gumicsöve...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Vas. Júl. 27, 2014 5:27 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,elfelejtettem meg kérdezni hogy hol találom az abszolút nyomás értékeket a vag.on?ma dél után rá néznék.Köszi előre is.
Csabaa írta:
Szia Sanya Smile
Lehet simán, valószínűtlen nyomás értéket ír. Ha map szenzor jó, akkor fals levegőt érdemes keresni. Vagy meg kellene nézned, hogy milyen értéket mutat. Abszolut nyomást mér, tehát a légköri nyomáshoz képest csökken, ahogy nyit a folytószelep.
Pl 980 mBar a légköri, a gázra lépsz, a folytó kinyit és lemegy kb. 200-300 mBar-ra.
Tehát ha nem folyamatosan változik fel és le az érték, ugrás van benne, akkor a map szenzor vagy a kábelezése, csatlakozója hibás.
A fals levegőt nehezebb "látni", az állandó változás miatt. Ha van fals, akkor a légköri nyomáshoz közelit a nyomás.
Egy féktisztítóval fújkáld körbe a szívósort..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lacca007



Csatlakozott: 2014.07.21. Hétfő 19:02
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: Csüt. Júl. 24, 2014 8:57 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Köszönöm szépen a tanácsokat mindenkinek!
Hétvégén lecserélem az olajat, és jelentkezem az eredménnyel....
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Szesze



Csatlakozott: 2012.03.09. Péntek 9:16
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW Sopron

HozzászólásElküldve: Csüt. Júl. 24, 2014 5:45 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya80 írta:
Sziasztok,mostanság kicsit többet fogyaszt az autóm,mióta meg lett a hengerfej tömítés csere oldva.A szerelőm mondta hogy 1.8-ra állítja a szelep hézagot ,mert sokallja a gyári adatot.Lehetséges hogy emiatt fogyaszt többet.Vagy ha valaki tudja a gyári adatot akkor cél tudatosan,azokkal az adatokkal,el viszem be állíttatni.Reggelente hidegen még be nem melegszik be dadog,nem vészesen de ha nem veszem el a lábam a gázról akkor,be is bólint az autó.Volt hiba kód is azóta mióta kész a gép,tegnap szét szedtem,és meg tisztítottam a map szenzort,a fojtó meg szép tiszta volt.De a jelenség ugyan az. Előre is köszönöm a válaszokat.
Helló!A szerelőd minek állitott hézagot a szelephez mikor a csavarnak az érintőtől 2 tekeréssel beljebb kell lennie(tehát kitámasztva nem hézagot hagyva)????Ez a gyári adat amit a Gyula lejjebb részletesen leírt igy állitsd be.Tömités csere után nekem alig akart beindulni a motor és rázott,mig be nem állitottam rendesen azóta pöpec.Tehát itt a hidrotőke miatt nem szabad hézagot állitani mert az már eleve rossz.üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Csüt. Júl. 24, 2014 4:35 am    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi csabaa.
Csabaa írta:
Szia Sanya Smile
Lehet simán, valószínűtlen nyomás értéket ír. Ha map szenzor jó, akkor fals levegőt érdemes keresni. Vagy meg kellene nézned, hogy milyen értéket mutat. Abszolut nyomást mér, tehát a légköri nyomáshoz képest csökken, ahogy nyit a folytószelep.
Pl 980 mBar a légköri, a gázra lépsz, a folytó kinyit és lemegy kb. 200-300 mBar-ra.
Tehát ha nem folyamatosan változik fel és le az érték, ugrás van benne, akkor a map szenzor vagy a kábelezése, csatlakozója hibás.
A fals levegőt nehezebb "látni", az állandó változás miatt. Ha van fals, akkor a légköri nyomáshoz közelit a nyomás.
Egy féktisztítóval fújkáld körbe a szívósort..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Csabaa



Csatlakozott: 2009.06.24. Szerda 22:37
Hozzászólások: 4545
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 12V AZQ

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 5:30 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Sanya Smile
Lehet simán, valószínűtlen nyomás értéket ír. Ha map szenzor jó, akkor fals levegőt érdemes keresni. Vagy meg kellene nézned, hogy milyen értéket mutat. Abszolut nyomást mér, tehát a légköri nyomáshoz képest csökken, ahogy nyit a folytószelep.
Pl 980 mBar a légköri, a gázra lépsz, a folytó kinyit és lemegy kb. 200-300 mBar-ra.
Tehát ha nem folyamatosan változik fel és le az érték, ugrás van benne, akkor a map szenzor vagy a kábelezése, csatlakozója hibás.
A fals levegőt nehezebb "látni", az állandó változás miatt. Ha van fals, akkor a légköri nyomáshoz közelit a nyomás.
Egy féktisztítóval fújkáld körbe a szívósort..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
sanya80



Csatlakozott: 2011.01.07. Péntek 13:39
Hozzászólások: 799
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME

HozzászólásElküldve: Szer. Júl. 23, 2014 4:36 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia,igen úgy értelmezte,csak én úgy írtam le ahogy mondta,persze az 1.8 az valóban hülyeség.Most néztem megint vag-al ugyan úgy az adaptáció és a map szenzor takarítás után is fent tartja a 17549-es hiba kódot.Továbbiakban is kérdem,hogy lehet e ez a gond hogy dadog reggelente?
gyula írta:
Hello!
"A szerelőm mondta hogy 1.8-ra állítja a szelep hézagot, mert sokallja a gyári adatot"
Ezt meg,hogy csinálta? (1,8mm-re? Vagy inkább 0,18-ra? Nagyon nem mindegy ám). Tudomásom szerint ilyen méretű hézagmérő lap nincs. Olyan van ,hogy 0,10, -0,15,- 0,20,- 0,25, és így tovább. Legalább is amit láttam hézagmérőt azon így voltak a mérőlapkák beszámozva, kalibrálva.
A gyári leírásban 0,20 a jó. De ahogy írva is van, nem süllyedhet meg a hidrotőke. A tied is gondolom,hogy hidrotőkés. Tehát a 0,20 a jó.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Fabia fórum Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Következő
1 / 14 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd - Frissítette: Magyar phpBB közösség