Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. okt. 21, 2018 9:00 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28009 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 1868  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd aug. 07, 2018 3:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
norbert.d írta:
Sziasztok!

Miért lehet az, hogy az mk1 fabia 1.4 16v 100le, míg az mk2 fabia 1.4 16v csak 86le?? Milyen butítás lehet a motorban, vagy a szoftverben?

Köszi a segítséget!

Üdv!

Szia
Az a 100le csak papíron mutat jól.. nézd milyen fordulaton adja azt le.. valahol 6e felett.. A nyomatékot nézd meg, a két motornál és azt ,hogy azt hol adják le..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 07, 2018 12:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Sziasztok!

Miért lehet az, hogy az mk1 fabia 1.4 16v 100le, míg az mk2 fabia 1.4 16v csak 86le?? Milyen butítás lehet a motorban, vagy a szoftverben?

Köszi a segítséget!

Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 06, 2018 9:14 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Petyesz írta:
Csabaa írta:
Hát nekem van ,hogy lejön körömmel, de volt ,hogy feszegetni kellett.
Körömmel is törtem már ilyen fület, de ilyenkor sincs baj tökéletesen fogja a videoban
is látható kis kiálló rész az aljzaton.
Az egr szelepnél van törött csatim.

Annak idején a jobb első központis záramról nekem is csak úgy sikerült lehúznom, hogy közben eltört a pöcök, de az legalább lejött, viszont ezt most feladtam...
Kínomban már összefújkáltam mindennel, csavarlazító, kátrányoldó, WD40, de meg sem mozdult, mintha oda lenne betonozva. :-(

Szia
Ezek szigetelt csatik, belül gumigyűrű van, ez szokta fogni..
https://m.youtube.com/watch?v=VUvFcjElz ... e=youtu.be
Létezik hozzá szerszám mint a videoban.

Régebben csináltam hozzá leszedőt:
Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2018 7:28 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Csabaa írta:
Hát nekem van ,hogy lejön körömmel, de volt ,hogy feszegetni kellett.
Körömmel is törtem már ilyen fület, de ilyenkor sincs baj tökéletesen fogja a videoban
is látható kis kiálló rész az aljzaton.
Az egr szelepnél van törött csatim.

Annak idején a jobb első központis záramról nekem is csak úgy sikerült lehúznom, hogy közben eltört a pöcök, de az legalább lejött, viszont ezt most feladtam...
Kínomban már összefújkáltam mindennel, csavarlazító, kátrányoldó, WD40, de meg sem mozdult, mintha oda lenne betonozva. :-(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2018 5:56 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Petyesz írta:
Csabaa írta:

Ahhh, köszönöm!
Akkor azt a képet kikukázhatom.:-D
Az igazság az, hogy én próbáltam így is, de egyszerűen nem sikerült megmoccantani sem a pöcköt.:-(
Lehetséges, hogy csak ennyire "összeérett" a majd 16 év alatt?

Hát nekem van ,hogy lejön körömmel, de volt ,hogy feszegetni kellett.
Körömmel is törtem már ilyen fület, de ilyenkor sincs baj tökéletesen fogja a videoban
is látható kis kiálló rész az aljzaton.
Az egr szelepnél van törött csatim.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2018 5:25 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Csabaa írta:

Ahhh, köszönöm!
Akkor azt a képet kikukázhatom.:-D
Az igazság az, hogy én próbáltam így is, de egyszerűen nem sikerült megmoccantani sem a pöcköt.:-(
Lehetséges, hogy csak ennyire "összeérett" a majd 16 év alatt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2018 5:12 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Petyesz írta:
Sziasztok!
Tegnap sikertelen kísérletet tettem az olajgomba csatlakozójának lehúzására (eltörni sem szerettem volna, meg az eső is közbeszólt).
Mielőtt újból nekiesnék megkérdezem, hogy tényleg ez a helyes művelet az oldására??:

Szia

https://youtu.be/rGhjmtfyAjI


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2018 4:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Sziasztok!
Tegnap sikertelen kísérletet tettem az olajgomba csatlakozójának lehúzására (eltörni sem szerettem volna, meg az eső is közbeszólt).
Mielőtt újból nekiesnék megkérdezem, hogy tényleg ez a helyes művelet az oldására??:


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 31, 2018 10:58 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 371
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
manmusic írta:
hubo44 írta:
manmusic írta:
hubo44: köszönöm! Bocs de nem találom a válasz lehetőségét, így írok. Csak úgy magától blokkolt, elvileg nem kaphatott nedvességet, csak műszerfal ápoló törlőkendővel lett végig törölgetve, de ha mégis minimálisan akkor az ki tud "száradni"? Lehet fizikailag kontakthibát okozni a kulcs környékén?

varnak holnapig ha be jutot a apolo akor van remeň hod be indul. nem a kulčba les a hyba ha a pottal/še indul. holnap meg neznem a kontaktot a immo olvašon mert onan mem jut el a jel a orakba. ha ez/še šegit akor ki a orakot eš ot iš kontakt kontrol.

Köszönöm!

Megoldódott azóta?
Nekem még az jutott eszembe, hogy takarításkor tárva-nyitva az ajtók, ég az összes belsővilágítás, és közben lehet még rádiót is hallgattál, és lemerült az akkumulátor. Velem is előfordult már ilyen, az indító motor még forog, de az akkumulátor feszültsége egy bizonyos pont alá esve, valami blokkolja a rendszert. Egy korábbi autómnál ha annyi delej volt még az aksiban hogy tegyen egy főtengelyfordulatot, akkor már beindult, így amikor a Fábiával hasoló fordult elő velem eszembe sem jutott, hogy forgó indítómotorral ne induljon be az autó.
Szerelőt hívtam ki hozzá, Ő rámért indítózáskor az akkura és mondta hogy ami ilyenkor kapocsfeszültség még marad, az már nem elég, az elektronika letilt. Először én sem hittem neki, de akkumulátortöltés után valóban megjavult.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 4:50 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
cherrycoke írta:
A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??

van meg ezen EGR?[/quote]

Van[/quote]

blendôljetek le probara.[/quote]

Köszönöm a segítségét.
Ez mit jelent? Blendoljetek?[/quote]

Le zarni,le čukni,be dugasolni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 4:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2018 3:09 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia combi 1.4 2005
A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??[/quote]
van meg ezen EGR?[/quote]

Van[/quote]

blendôljetek le probara.[/quote]

Köszönöm a segítségét.
Ez mit jelent? Blendoljetek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 4:02 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
cherrycoke írta:
hubo44 írta:
cherrycoke írta:
Ez falš/ra jelemzô nezzé at minden vakum vezeteket.


A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??

van meg ezen EGR?


Van[/quote]

blendôljetek le probara.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 4:00 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2018 3:09 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia combi 1.4 2005
hubo44 írta:
cherrycoke írta:
Ez falš/ra jelemzô nezzé at minden vakum vezeteket.


A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??

van meg ezen EGR?[/quote]

Van


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
cherrycoke írta:
Ez falš/ra jelemzô nezzé at minden vakum vezeteket.


A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??[/quote]
van meg ezen EGR?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:54 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2018 3:09 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia combi 1.4 2005
Ez falš/ra jelemzô nezzé at minden vakum vezeteket.[/quote]

A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28009 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 1868  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség