Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. dec. 15, 2018 6:28 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 1878  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. aug. 15, 2018 5:37 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1013
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
ZOLY írta:
Olyan kérdésem lenne hogy a Fábiám szin kódja: 8151
ezt hol találom meg pontosan milyen keresőben a nevét mert az oké hogy alap piros de ezek szerint valamelyik árnyalata lessz az de sehol nem találom de lehet csak én keresem rossz helyen
köszönöm szépen
Helló! Nem értem,hogy neked most pontosan mi kell,de ha jól értelmezem akkor a piros szín megnevezésére vagy kíváncsi.Ha javítószín miatt kérdezed akkor menj be valamelyik közeli festékboltba ahol kevernek autófestékeket és ott neked a 8151 alapján kikeverik a kocsidhoz tartozó színt.Ha esetleg ilyen nem lenne a közeledben akkor a márkaszervizek is adnak javító stiftet a kocsid színkódja után.Egyébként minden autófesték több színből áll úgyhogy csak a kikeverés játszik,mert boltban készen ilyen színeket nem lehet kapni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 14, 2018 9:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1248
ZOLY írta:
Olyan kérdésem lenne hogy a Fábiám szin kódja: 8151
ezt hol találom meg pontosan milyen keresőben a nevét mert az oké hogy alap piros de ezek szerint valamelyik árnyalata lessz az de sehol nem találom de lehet csak én keresem rossz helyen
köszönöm szépen


en iš mošt feštetem a fabiat kelet spray iš a alvaznal boltba vetem 8151 eš šemien arňalat.
ha fakult a sin az mar 1maš dolog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 14, 2018 9:14 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pákozd
Olyan kérdésem lenne hogy a Fábiám szin kódja: 8151
ezt hol találom meg pontosan milyen keresőben a nevét mert az oké hogy alap piros de ezek szerint valamelyik árnyalata lessz az de sehol nem találom de lehet csak én keresem rossz helyen
köszönöm szépen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 14, 2018 8:35 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1248
Pjozsi69 írta:
Sziasztok!
Az olaj-visszajelző lámpám az utóbbi időben többször kigyullad 3x, és sípol is, majd elalszik. Általában olyankor csinálja, amikor hosszabb úton megyek vele és hirtelen, mondjuk egy körforgalomba bemegyek/kijövök.
1,2-es Fabia Best (Htp, AZQ)

Mi lehet ez?

Köszönöm: Pjozsi69

Olaj gomba ešetleg olaj ňomaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 14, 2018 6:57 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Sziasztok!
Az olaj-visszajelző lámpám az utóbbi időben többször kigyullad 3x, és sípol is, majd elalszik. Általában olyankor csinálja, amikor hosszabb úton megyek vele és hirtelen, mondjuk egy körforgalomba bemegyek/kijövök.
1,2-es Fabia Best (Htp, AZQ)

Mi lehet ez?

Köszönöm: Pjozsi69


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 13, 2018 8:20 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 06, 2009 7:29 am
Hozzászólások: 45
Sziasztok
Skoda fabia 2013 Facelift a jobb hátsó zár el kezdett melegben (ha az auto kint hagyom a napon)hibásan működni. Nem zár be ,ha viszont kicsit lehül akkor tökéletes ,manuálisan nem tudom zárni mert nincs belső gomb ,hogy lenyomjam . Melegtől lehet valami gond vagy ? Mikrokapcsoló vagy a zár esetleg vezérlő.
Köszi előre is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2018 7:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Csabaa írta:
norbert.d írta:
Szia
Kell egy nevet adni a file-nak utána menteni..
és a kigurulás? vagy lehet fékezni a max rpm után?

Miért ne lehetne!?


Lehet én tudom rosszul, de a "dyno" esetében nem történik akkor is valami mérés?

Nekem az is elég hogy a vagcom esetén lehet fékezni. Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2018 12:41 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
norbert.d írta:
Szia
Kell egy nevet adni a file-nak utána menteni..
és a kigurulás? vagy lehet fékezni a max rpm után?

Miért ne lehetne!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2018 10:25 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Szia
Kell egy nevet adni a file-nak utána menteni..[/quote]




és a kigurulás? vagy lehet fékezni a max rpm után?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2018 8:54 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
norbert.d írta:
Csabaa írta:
norbert.d írta:
... személy szerint érzek egy kicsi különbséget, persze érdemes lenne megnézni VAGCOMmal loggolva is...

Mérd meg, és az xls file-be írd be a különböző fordulathoz tartozó nyomaték értékeket a curr load oszlopba. A másik fülön szép görbét fog rajzolni..

A motorvezérlő 120-as csoportját loggold, ott vannak a pillanatnyi nyomaték értékek.

https://mega.nz/#!K0YlTByC!XweHNYE3hZP2 ... cmdC3z_MSY


Köszönöm Csaba! Próbálkoztam már a loggolással, de valamiért sehova nem mentette az értékeket. Valóban csak annyi lenne, hogy ha behoztam a 120-as castornát, akkor rányomok a LOG gombra? Vagy kell valami mást is állítani előtte/utána?

Azt tudom hogy 3. sebesség, 1200rpm-től tiltásig, de aztán hagyni is kell kigurulni?

Köszi!

Üdv

Szia
Kell egy nevet adni a file-nak utána menteni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2018 8:39 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Csabaa írta:
norbert.d írta:
... személy szerint érzek egy kicsi különbséget, persze érdemes lenne megnézni VAGCOMmal loggolva is...

Mérd meg, és az xls file-be írd be a különböző fordulathoz tartozó nyomaték értékeket a curr load oszlopba. A másik fülön szép görbét fog rajzolni..

A motorvezérlő 120-as csoportját loggold, ott vannak a pillanatnyi nyomaték értékek.

https://mega.nz/#!K0YlTByC!XweHNYE3hZP2 ... cmdC3z_MSY


Köszönöm Csaba! Próbálkoztam már a loggolással, de valamiért sehova nem mentette az értékeket. Valóban csak annyi lenne, hogy ha behoztam a 120-as castornát, akkor rányomok a LOG gombra? Vagy kell valami mást is állítani előtte/utána?

Azt tudom hogy 3. sebesség, 1200rpm-től tiltásig, de aztán hagyni is kell kigurulni?

Köszi!

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 08, 2018 7:14 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 172
olle_gyuri írta:
Csabaa írta:
Az a 100le csak papíron mutat jól.. nézd milyen fordulaton adja azt le.. valahol 6e felett.. A nyomatékot nézd meg, a két motornál és azt ,hogy azt hol adják le..


Sziasztok!
Felhasználóként csak megerősíteni tudom Csabaa mester észrevételét : az a 100LE a nagyobb végsebesség elérésén kívül napi szinten nem sok pluszt ad.
A motor karakterisztikája (teljesítmény és forgatónyomaték) fordulatszám függvényében :
https://drive.google.com/file/d/16jTeTb ... sp=sharing
6.000 f/min -nél éri el azt a bizonyos 100LE-t (74kW-ot), addig 'csak' lineárisan emelkedik a fordulatszámmal arányosan.
Vagyis az ábráról leolvasva pl. 3.000 f/min -nál csak 36kW (49LE), 4.000 f/min-nél 51kW (69LE), 5.000 f/min-nél 66kW (90LE).
A belsőégésű motorok világában csodák nincsenek, az 1.400 cm3 -s szívó benzines motorból sok plusz nyomatékot nem lehet kihozni; márpedig általában a nyomaték nagysága és széles fordulatszám tartományban való elérhetősége adja a hétköznapokban az 'erős' autó érzetét.
Ez pedig (sajnos) nincs meg sem a 75LE-s, sem a 86LE-s, sem a 100LE-s 1.4-es Fabia (VW) motorokban :(
Lehet azért haladni az AUB/BBZ -s motorkódú 100LE-s gépekkel, de csak ha megvan a kellő fordulatszám; akkor a ketegóriájukhoz mérten mennek is szépen, de ehhez 'tiporni' kell őket. Sok sofőr szinte soha nem használja 3-4.000 f/min -nél magasabb fordulatszámon az autóját; így pedig az AUB/BBZ motorok sem erősebbek 49-69LE-nél :)

Na ezt nem bírom megmagyarázni sok embernek. Hiába a sok lóerő X fordulat fölött ha nincs nyomaték ami eljuttatja odáig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 08, 2018 12:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
norbert.d írta:
... személy szerint érzek egy kicsi különbséget, persze érdemes lenne megnézni VAGCOMmal loggolva is...

Mérd meg, és az xls file-be írd be a különböző fordulathoz tartozó nyomaték értékeket a curr load oszlopba. A másik fülön szép görbét fog rajzolni..

A motorvezérlő 120-as csoportját loggold, ott vannak a pillanatnyi nyomaték értékek.

https://mega.nz/#!K0YlTByC!XweHNYE3hZP2 ... cmdC3z_MSY


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 08, 2018 10:49 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Köszönöm szépen a válaszokat! Ezek szerint tényleg csak a "tiprás" marad. Mondjuk 3500-5000 ig tényleg szépen megy a BXW is. Meg egy kis placebonak ott a 100-as benzin (én személy szerint érzek egy kicsi különbséget, persze érdemes lenne megnézni VAGCOMmal loggolva is, valós vagy vélt ami érzek.)

ÜDv!

olle_gyuri írta:
Csabaa írta:
Az a 100le csak papíron mutat jól.. nézd milyen fordulaton adja azt le.. valahol 6e felett.. A nyomatékot nézd meg, a két motornál és azt ,hogy azt hol adják le..


Sziasztok!
Felhasználóként csak megerősíteni tudom Csabaa mester észrevételét : az a 100LE a nagyobb végsebesség elérésén kívül napi szinten nem sok pluszt ad.
A motor karakterisztikája (teljesítmény és forgatónyomaték) fordulatszám függvényében :
https://drive.google.com/file/d/16jTeTb ... sp=sharing
6.000 f/min -nél éri el azt a bizonyos 100LE-t (74kW-ot), addig 'csak' lineárisan emelkedik a fordulatszámmal arányosan.
Vagyis az ábráról leolvasva pl. 3.000 f/min -nál csak 36kW (49LE), 4.000 f/min-nél 51kW (69LE), 5.000 f/min-nél 66kW (90LE).
A belsőégésű motorok világában csodák nincsenek, az 1.400 cm3 -s szívó benzines motorból sok plusz nyomatékot nem lehet kihozni; márpedig általában a nyomaték nagysága és széles fordulatszám tartományban való elérhetősége adja a hétköznapokban az 'erős' autó érzetét.
Ez pedig (sajnos) nincs meg sem a 75LE-s, sem a 86LE-s, sem a 100LE-s 1.4-es Fabia (VW) motorokban :(
Lehet azért haladni az AUB/BBZ -s motorkódú 100LE-s gépekkel, de csak ha megvan a kellő fordulatszám; akkor a ketegóriájukhoz mérten mennek is szépen, de ehhez 'tiporni' kell őket. Sok sofőr szinte soha nem használja 3-4.000 f/min -nél magasabb fordulatszámon az autóját; így pedig az AUB/BBZ motorok sem erősebbek 49-69LE-nél :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 08, 2018 8:16 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Csabaa írta:
Az a 100le csak papíron mutat jól.. nézd milyen fordulaton adja azt le.. valahol 6e felett.. A nyomatékot nézd meg, a két motornál és azt ,hogy azt hol adják le..


Sziasztok!
Felhasználóként csak megerősíteni tudom Csabaa mester észrevételét : az a 100LE a nagyobb végsebesség elérésén kívül napi szinten nem sok pluszt ad.
A motor karakterisztikája (teljesítmény és forgatónyomaték) fordulatszám függvényében :
https://drive.google.com/file/d/16jTeTb ... sp=sharing
6.000 f/min -nél éri el azt a bizonyos 100LE-t (74kW-ot), addig 'csak' lineárisan emelkedik a fordulatszámmal arányosan.
Vagyis az ábráról leolvasva pl. 3.000 f/min -nál csak 36kW (49LE), 4.000 f/min-nél 51kW (69LE), 5.000 f/min-nél 66kW (90LE).
A belsőégésű motorok világában csodák nincsenek, az 1.400 cm3 -s szívó benzines motorból sok plusz nyomatékot nem lehet kihozni; márpedig általában a nyomaték nagysága és széles fordulatszám tartományban való elérhetősége adja a hétköznapokban az 'erős' autó érzetét.
Ez pedig (sajnos) nincs meg sem a 75LE-s, sem a 86LE-s, sem a 100LE-s 1.4-es Fabia (VW) motorokban :(
Lehet azért haladni az AUB/BBZ -s motorkódú 100LE-s gépekkel, de csak ha megvan a kellő fordulatszám; akkor a ketegóriájukhoz mérten mennek is szépen, de ehhez 'tiporni' kell őket. Sok sofőr szinte soha nem használja 3-4.000 f/min -nél magasabb fordulatszámon az autóját; így pedig az AUB/BBZ motorok sem erősebbek 49-69LE-nél :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 1878  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség