Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. aug. 23, 2019 8:53 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 15, 2019 6:14 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 14, 2010 4:37 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda Fabia szedán 2001 AME
Sziasztok

Múlt hét csütörtökön elindultunk a Balatonra nyaralni. 400 km-t gond nélkül mentem az autóval. Hétfőn indultunk vissza Nyíregyházára. Brutális meleg volt. 11 után értünk be Bp-re. A pesti oldalon kezdődtek a bajok. Ingadozott az alapjárat, erőtlen volt a motor. Amikor megálltam egy lámpánál, beremegett a karosszéria, leesett az alapjárat, majd megfulladt a motor. Ezt még kétszer megcsinálta. Leálltam az Őrs Vezér terén az Ikea parkolójába. Onnan 17 órakor indultunk el. Gond nélkül jöttünk végig a hármason Nyíregyházáig. Valakinek volt már ilyen tapasztalata az 1.4-es motorral?

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 15, 2019 12:58 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 02, 2015 1:53 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda fabia
sziasztok!
Van egy 1.4 16 v 75le 2007-es évjáratú fabiám.
A kérdésem az lenne hogy miben különbözik az én 1.4 16v 75 le és a
1.4 16v 101 le-s motor egymástól? Van-e arra lehetőség hogy az enyémből
101 lovast csináljak? gondolok itt elektronika csere vagy másra.Miben különbözik a két motor mivel ránézésre semmi különbözőt nem látok.
Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 14, 2019 8:16 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 12, 2009 6:57 pm
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Kecskemét 2005 1,2 6V BMD
bobo36 írta:
hubo44 írta:
bobo36 írta:
Sziasztok!
Bár nem Fabia hanem Polo 1,4 2008 BUD motorkód de (családtag).A lányomé fél éve vette.
A tünet a következő, főleg du a melegebb időben munkahelyről indulva kb 5-7 km után a motor spontán leáll de újra indítható és megy tovább.Ezt 1-2 szer eljátsza. Hibakód nincs.
Tegnap azt mondta hogy amikor leállt vele a gyújtás kulcsot melegnek érezte.
Ma foglalkoztam vele.A kulcs miatt kiszedtem a gyújtás kapcsolót hátha kontaktos és azért melegszik de nem.Fojtó szelepet kitisztítottam az rendbe, MAP szintén.
De ma is eljátszotta ugyan ezt 1 szer hogy spontán leállt.
Üza szűrő nem tudom mikor volt cserélve de tervbe van véve.
Immot nem tudom hogy tud e ilyet csinálni de annak van lámpája de nem jelez hibát.
Lassan kifogyok az ötletekből.
Valakinek ötlete a hibával kapcsolatba?
Köszi előre is.


valami ikon a musereken nem jelzi ojankor mikor dogledezik EPC štb.? (ijet a Hall senzor sokot produkalni leg dakraban de ez mošt čak 1 ôtlet)


Szia Hubo!

Ma megnéztem a Hall szenzort. Lehet hogy ott lesz a probléma mert egy kicsit olajos volt a elektromos csatlakozó belseje most kimostam kontakt tisztítóval és várjuk a fejleményeket.Lehet hogy repedés van a Hall szenzor házán és azon keresztül jut fel az olaj az elektromos részhez.Mert máshonnan nem igen tud mert kívülről száraz a motor teteje.



Úgy tűnik,hogy meg lett a hiba oka.Nem a Hall jeladó volt a ludas.Megfigyelve a leállás körülményeit és a közös pont mindíg a kuplung benyomása volt.Így a kuplungnál lévő jeladóra terelődött a gyanú.
Tegnap kivettem és rámértem műszerrel és nem adott életjelet.Szétkapva a kapcsolót akkor láttam,hogy letört a lemez ami a kapcsolást végzi.Visszaforrasztottam és azóta teszi a dolgát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 13, 2019 10:40 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
annamatyi írta:
feketete írta:

Köszönöm válaszotokat, sajnos egyik sem olyan zárbetét, mint amit keresek. Marad a bontó, de előfordul, hogy ott is nehéz lesz nekem megfelelőt találni. Még azon is gondolkodtam, hogy egy felújítható típusú (mint amit Csabaa linkelt) zárbetétet lehetne-e használni az enyém helyett?
Képet hogyan tudok csatolni??


http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... g/a#sec_25

A katalogusban nincs másféle zárbetét , lehet hogy a háza bennmaradt az autóba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 13, 2019 7:49 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
annamatyi írta:
feketete írta:

Köszönöm válaszotokat, sajnos egyik sem olyan zárbetét, mint amit keresek. Marad a bontó, de előfordul, hogy ott is nehéz lesz nekem megfelelőt találni. Még azon is gondolkodtam, hogy egy felújítható típusú (mint amit Csabaa linkelt) zárbetétet lehetne-e használni az enyém helyett?
Képet hogyan tudok csatolni??

Szia
Feltöltöd egy képmegosztóra és a linkjét a hozzászólásodba illeszted.

http://kepkezelo.com/

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 13, 2019 6:24 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2018 8:16 am
Hozzászólások: 6
Autó: Fabia 1.2 12V Classic Combi
feketete írta:

Köszönöm válaszotokat, sajnos egyik sem olyan zárbetét, mint amit keresek. Marad a bontó, de előfordul, hogy ott is nehéz lesz nekem megfelelőt találni. Még azon is gondolkodtam, hogy egy felújítható típusú (mint amit Csabaa linkelt) zárbetétet lehetne-e használni az enyém helyett?
Képet hogyan tudok csatolni??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 12, 2019 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
annamatyi írta:
Sziasztok!
2007-es BME motorkódos Fabia ajtózárbetétje nem működik, körbe-körbe forog a kulcs.
Szétszerelve a zárbetétet pár alkatrész el van törve. Létezik ehhez javítókészlet vagy a zárbetét "eldobóssá" vált? Próbáltam a betéten lévő számra rákeresni (6Y0 837 167E), de általában orosz oldalakat hozott be, ráadásul Octavia zárként azonosítja.Magyar oldal is jön pár, de a betű nem stimmel, kinézetre ugyanaz. Lehet, hogy belül más valami vagy a méretek nem stimmelnek?
Az alábbi linken megtekinthető pár kép: https://drive.google.com/open?id=1-9DxD ... HP5dlTPQuX. (Nem tudok képet feltölteni a fórumra.)
Valakinek van ötlete, mit érdemes tenni ?
Köszönöm válaszaitokat!

Szia
Ehhez nincs javítókészlet, csak a régebbi fajtához.
Bontóba vegyél egy zárbetétet és a kulcsos rész rakd át..

Ez nem olyan?
http://www.szilkerauto.hu/spd/604837167 ... t-BAL-VW-S


https://www.fekmester.hu/kilincsek__zar ... ypid=17393


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 12, 2019 7:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
annamatyi írta:
Sziasztok!
2007-es BME motorkódos Fabia ajtózárbetétje nem működik, körbe-körbe forog a kulcs.
Szétszerelve a zárbetétet pár alkatrész el van törve. Létezik ehhez javítókészlet vagy a zárbetét "eldobóssá" vált? Próbáltam a betéten lévő számra rákeresni (6Y0 837 167E), de általában orosz oldalakat hozott be, ráadásul Octavia zárként azonosítja.Magyar oldal is jön pár, de a betű nem stimmel, kinézetre ugyanaz. Lehet, hogy belül más valami vagy a méretek nem stimmelnek?
Az alábbi linken megtekinthető pár kép: https://drive.google.com/open?id=1-9DxD ... HP5dlTPQuX. (Nem tudok képet feltölteni a fórumra.)
Valakinek van ötlete, mit érdemes tenni ?
Köszönöm válaszaitokat!

Szia
Ehhez nincs javítókészlet, csak a régebbi fajtához.
Bontóba vegyél egy zárbetétet és a kulcsos rész rakd át..

Ez nem olyan?
http://www.szilkerauto.hu/spd/604837167 ... t-BAL-VW-S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 12, 2019 7:25 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2018 8:16 am
Hozzászólások: 6
Autó: Fabia 1.2 12V Classic Combi
Sziasztok!
2007-es BME motorkódos Fabia ajtózárbetétje nem működik, körbe-körbe forog a kulcs.
Szétszerelve a zárbetétet pár alkatrész el van törve. Létezik ehhez javítókészlet vagy a zárbetét "eldobóssá" vált? Próbáltam a betéten lévő számra rákeresni (6Y0 837 167E), de általában orosz oldalakat hozott be, ráadásul Octavia zárként azonosítja.Magyar oldal is jön pár, de a betű nem stimmel, kinézetre ugyanaz. Lehet, hogy belül más valami vagy a méretek nem stimmelnek?
Az alábbi linken megtekinthető pár kép: https://drive.google.com/open?id=1-9DxD ... HP5dlTPQuX. (Nem tudok képet feltölteni a fórumra.)
Valakinek van ötlete, mit érdemes tenni ?
Köszönöm válaszaitokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 11, 2019 2:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 12, 2009 6:57 pm
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Kecskemét 2005 1,2 6V BMD
hubo44 írta:
bobo36 írta:
Sziasztok!
Bár nem Fabia hanem Polo 1,4 2008 BUD motorkód de (családtag).A lányomé fél éve vette.
A tünet a következő, főleg du a melegebb időben munkahelyről indulva kb 5-7 km után a motor spontán leáll de újra indítható és megy tovább.Ezt 1-2 szer eljátsza. Hibakód nincs.
Tegnap azt mondta hogy amikor leállt vele a gyújtás kulcsot melegnek érezte.
Ma foglalkoztam vele.A kulcs miatt kiszedtem a gyújtás kapcsolót hátha kontaktos és azért melegszik de nem.Fojtó szelepet kitisztítottam az rendbe, MAP szintén.
De ma is eljátszotta ugyan ezt 1 szer hogy spontán leállt.
Üza szűrő nem tudom mikor volt cserélve de tervbe van véve.
Immot nem tudom hogy tud e ilyet csinálni de annak van lámpája de nem jelez hibát.
Lassan kifogyok az ötletekből.
Valakinek ötlete a hibával kapcsolatba?
Köszi előre is.


valami ikon a musereken nem jelzi ojankor mikor dogledezik EPC štb.? (ijet a Hall senzor sokot produkalni leg dakraban de ez mošt čak 1 ôtlet)


Szia Hubo!

Ma megnéztem a Hall szenzort. Lehet hogy ott lesz a probléma mert egy kicsit olajos volt a elektromos csatlakozó belseje most kimostam kontakt tisztítóval és várjuk a fejleményeket.Lehet hogy repedés van a Hall szenzor házán és azon keresztül jut fel az olaj az elektromos részhez.Mert máshonnan nem igen tud mert kívülről száraz a motor teteje.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 10, 2019 7:02 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
bobo36 írta:
Sziasztok!
Bár nem Fabia hanem Polo 1,4 2008 BUD motorkód de (családtag).A lányomé fél éve vette.
A tünet a következő, főleg du a melegebb időben munkahelyről indulva kb 5-7 km után a motor spontán leáll de újra indítható és megy tovább.Ezt 1-2 szer eljátsza. Hibakód nincs.
Tegnap azt mondta hogy amikor leállt vele a gyújtás kulcsot melegnek érezte.
Ma foglalkoztam vele.A kulcs miatt kiszedtem a gyújtás kapcsolót hátha kontaktos és azért melegszik de nem.Fojtó szelepet kitisztítottam az rendbe, MAP szintén.
De ma is eljátszotta ugyan ezt 1 szer hogy spontán leállt.
Üza szűrő nem tudom mikor volt cserélve de tervbe van véve.
Immot nem tudom hogy tud e ilyet csinálni de annak van lámpája de nem jelez hibát.
Lassan kifogyok az ötletekből.
Valakinek ötlete a hibával kapcsolatba?
Köszi előre is.


valami ikon a musereken nem jelzi ojankor mikor dogledezik EPC štb.? (ijet a Hall senzor sokot produkalni leg dakraban de ez mošt čak 1 ôtlet)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 10, 2019 6:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 12, 2009 6:57 pm
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Kecskemét 2005 1,2 6V BMD
Sziasztok!
Bár nem Fabia hanem Polo 1,4 2008 BUD motorkód de (családtag).A lányomé fél éve vette.
A tünet a következő, főleg du a melegebb időben munkahelyről indulva kb 5-7 km után a motor spontán leáll de újra indítható és megy tovább.Ezt 1-2 szer eljátsza. Hibakód nincs.
Tegnap azt mondta hogy amikor leállt vele a gyújtás kulcsot melegnek érezte.
Ma foglalkoztam vele.A kulcs miatt kiszedtem a gyújtás kapcsolót hátha kontaktos és azért melegszik de nem.Fojtó szelepet kitisztítottam az rendbe, MAP szintén.
De ma is eljátszotta ugyan ezt 1 szer hogy spontán leállt.
Üza szűrő nem tudom mikor volt cserélve de tervbe van véve.
Immot nem tudom hogy tud e ilyet csinálni de annak van lámpája de nem jelez hibát.
Lassan kifogyok az ötletekből.
Valakinek ötlete a hibával kapcsolatba?
Köszi előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 10, 2019 5:27 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Petyesz írta:
Sziasztok!
Az alany az oldalt is olvasható 2002-es MPI.
1. Úgy az utóbbi 3 évben évi 2-3 alkalommal gyújtogatta a Check Engine lámpát. Viselkedésben, fogyasztásban, stb. semmi problémát nem okozott, és 2-3 nap elteltével magától ki is oltogatta. Többször volt hibakód olvasás, nulla eredménnyel. Pontosabban a "szokásos" belső levegőkeringetéssel kapcsolatos hibákat hozott fel, de gondolom ennek semmi köze nem lehet a sárga lámpáshoz.
2. Múlt év vége felé elkezdte azt játszani, hogy hidegen ugyan pöccre beindult, de pár száz méterig hajlamos volt meg-meg torpanni. Ha mentem tovább, megszűnt, vagy álló helyzetben 1-2 gáz pöccintés is lerendezte.
3. Aztán újabb szolgáltatással rukkolt elő. Már bemelegedve időnként elkezdett rakoncátlankodni az alapjárat. Olyankor a normál és kb. 700-as fordulat között tornáztatta magát egy darabig, aztán ahogy jött, úgy meg is szűnt. De egy-két alkalommal előfordult, hogy le is állt.

Akkor már egy ideje vacakolt a termosztátom. Mivel közeledett a tél, no meg a vizsga is, rászántam magam, és kicseréltem. Vele együtt a hőgombát is, és kapott új levegőszűrőt meg gyertyákat is (Brisk). És vártam a csodát...
Ugyan sikeresen levizsgázott, de a fenti tünetek nem szűntek meg. Sőt...
Nem tudom, mi köze lehet a külső hőmérséklethez, de ahogy mentünk kifele a télből, egyre többször, és egyre intenzívebben jelentkeztek.
Pontosabban, a hideg indulás utáni megtorpanások nem rosszabbodtak, de az alapjárat igen. Ugyan van, hogy napokig meg se röccen, de aztán rájön a görcs, és olyankor most már normál és kb. 500 fordulat között tornáztatja magát, és többször le is áll. De egy alkalommal produkált olyat is, hogy lábam a gázon, kb. 50-es tempó, és egy harmadik láb "beletaposott a fékbe", mintha leállt volna a motor.
Ezt az alapjáratosdit csak üzemmeleg motornál produkálja, ameddig nem áll be a mutató függőlegesbe, soha.
Ja, és a sárga lámpás..., most már szinte heti rendszerességgel gyújtogatja. Van, mikor másnap ki is oltja, de van, hogy 3-4 napig is ott virít, pedig átlagban napi 5-6 indítás meg van.

Készülök csináltatni egy kompressziómérést, de addig is minden ötletet, javaslatot szívesen fogadok.

Sziasztok!
Itt hagyom a teljes, eredeti probléma leírást, hogy látni lehessen, miről írok. Elnézést, ha emiatt még hosszabb lesz.

Jelentem, most már több, mint egy hónapja megszűntek a gondjaim, hibakód és sárga lámpás mentes az autóm. És amiket tettem az ügy érdekében...

Elsőként kiszúrtam, hogy a szelepfedél légtelenítő (kartergáz) csövem (a vastagabb, mert a vékonyabbat már korábban cseréltem) ki van nyílva a szelepfedél csonkjának közelében. Ideiglenesen csugorcső rámelegítésével orvosoltam, és megrendeltem az újat. Valamicskét már ettől is javult az autó.

Meglett a kartercső, és akkor Csabaa útbaigazítása alapján, amit itt is nagyon köszönök neki, belefogtam egy MAP szenzor és fojtószelep tisztításba. A szokott rossz formámat meghazudtolva nagyon simán ment minden. Viszont könnyen lehet, hogy a fojtószelepemhez én voltam az első, aki hozzányúlt. Olyan vastag, fekete lerakódás volt rajta, hogy fény felé tartva abszolút nem lehetett átlátni mellette.
A műveletek közben felfedeztem, hogy hátul, a fojtóházon lévő gumicső (lehet, hogy nem pontos megnevezést találtam rá, de az aktív szénszűrő rendszer mágnesszelepéhez menő, ami a kiegyenlítő tartály mellett végződik) is ki van repedezve. Ugyan azt nem sikerült rábizonyítanom, hogy ténylegesen át is eresztene, azért kicseréltem.
Összerakás után nem volt lehetőségem szoftveres fojtószelep alapbeállítást csinálni, ezért rábíztam az autóra. Még kétszer visszadobta a hibakódot, és volt egy sárga lámpás kigyújtása is, de a második napi hibakód törlést követően már nem jött vissza, és az alapjárat is teljesen rendben volt, és van is.

Pár hetes szünet után még rászántam magam egy benzinszűrő cserére is.
Mivel ezt is először csináltam, és itt a fórumon is olvastam nehézségekről vele kapcsolatban, meglehetősen tartottam a beavatkozástól (RA8-as zégerrel is készültem), amit végül meglepően könnyen sikerült elvégeznem.
UFI volt benne, én most Febi-t vettem bele. Mondjuk a szakszervizeknek köszönhetően ez sem mostanában volt cserélve, ugyanis 2007-es dátum állt a régi szűrőn.
A technikai segítséges leírásban emelőről volt végrehajtva a művelet, azért aknából lényegesen egyszerűbb a hozzáférés, szerencsére sikerült ilyen ismerőst felkutatnom.
A feladványhoz mindössze az első képen látható három szerszámot használtam, no meg egy edényt a kicsurgó benzinnek. Picit változtattam is a leíráshoz képest. A műanyag rögzítő bilincs csavarját először csak próbából megindítottam (itt olvastam valakitől, hogy gondja támadt vele), majd vissza is húztam. Úgy gondoltam, hogy fixen rögzítve csak egyszerűbb lesz ténykedni rajta, és így a benzincsöveket sem gyilkolom, hajlítgatom feleslegesen (lassacskán mégis csak 17. évesek lesznek). Ezután a második képen piros nyíllal jelölt irányba a lapos csavarhúzóval benyomtam a nyomásszabályzó utáni ág rögzítő gyűrűjét, majd a hajlított csőrű rádiós fogóval a zöld nyíllal jelölt helyen és irányba aláfeszítve simán "letoltam" a csatlakozót. A bejövő ágét ugyanígy.
Rögzített állapotban a kifolyó ághoz már nehézkesebben lehetett hozzáférni, ezért ekkor kivettem a bilincsből a szűrőt. A szűrő kimenő ágának csonkja rövidebb, mint a bejövőké, ezért a fogó helyett csak a lapos csavarhúzóval tudtam a csatlakozónak aláfeszíteni, de a biztosító gyűrűt körömmel is sikerült benyomnom, így már egyetlen szerszám is elég volt a letoláshoz.

Hááát, megint tanultam pár dolgot.
Köszönöm mindenkinek, aki valamilyen formában hozzájárult a sikereimhez!
És talán a későbbiekben valakinek még jól jöhetnek az itt leírtak.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 10, 2019 7:32 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Jók a gáztelók! Néha hülyül meg nálam is! Mondjuk nekem belső nyitási lehetőség nincs! Még nem hajlítgattam de majd megpróbálom! Állítólag a zár alsó részében levő nagy gumidugó rugója is meggyengülhet? Azt meg nem lehet külön venni?

Az a rugó nagyon erős, kézzel is alig lehet benyomni..
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 10, 2019 7:30 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Nekem is hasonló problémám van de nálam a bizonytalanság (15-20ból egyszer) csak az ajtónyitónál jelentkezik. A benti, mechanikus nyitóval még mindig működött. Az általad ajánlott megoldás nálam is segít, vagy más lehet a probléma?
Melyik fülön kell hajlítani?

szia
Kép
Ezt a fület hajlítottam kicsit kifelé, most nem 90fokban van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség