Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. aug. 23, 2019 8:53 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 9:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
feketete írta:
Csabaa írta:
ical1970 írta:
Sziasztok!2005-ös 1200-es htp skoda fabiam van.Az utobbi időben alapjáraton az autó vezérlése megzavarodik.Ha újra rá adom a gyújtást visszaáll minden.Legutóbb a 2.henger gyujtótrafót cseréltük ki,de a hiba a hazafele úton újra jelentkezett és el is tünt.Én nem vagyok szerelő de nem tudna valaki segíteni hogy a hengerszám a 2-es gyujtásilag megeggyezik a középső hegerrel,vagy valamelyik szélső henger a 2-es.Remélem valaki tud segíteni.Előre ís köszönöm!

Szia
A középső a 2-es.
A vezérlés felöl számozódik, a bordás szíj oldalán van a vezérműlánc.


cseréld meg a rossz trafót egy jó hengerével ha a rossztrafóval megy a hiba akkkor a trafó rossz , ha nem akkor a vezetékben lehet a hiba. A gyertyákat is érdemes cserélni , mert a túl nagy gyertyahézag miatt megy tönkre a trafó-


vad keveš les a kompresio.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 6:27 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
ical1970 írta:
Sziasztok!2005-ös 1200-es htp skoda fabiam van.Az utobbi időben alapjáraton az autó vezérlése megzavarodik.Ha újra rá adom a gyújtást visszaáll minden.Legutóbb a 2.henger gyujtótrafót cseréltük ki,de a hiba a hazafele úton újra jelentkezett és el is tünt.Én nem vagyok szerelő de nem tudna valaki segíteni hogy a hengerszám a 2-es gyujtásilag megeggyezik a középső hegerrel,vagy valamelyik szélső henger a 2-es.Remélem valaki tud segíteni.Előre ís köszönöm!

Szia
A középső a 2-es.
A vezérlés felöl számozódik, a bordás szíj oldalán van a vezérműlánc.


cseréld meg a rossz trafót egy jó hengerével ha a rossztrafóval megy a hiba akkkor a trafó rossz , ha nem akkor a vezetékben lehet a hiba. A gyertyákat is érdemes cserélni , mert a túl nagy gyertyahézag miatt megy tönkre a trafó-


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 5:30 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
ical1970 írta:
Sziasztok!2005-ös 1200-es htp skoda fabiam van.Az utobbi időben alapjáraton az autó vezérlése megzavarodik.Ha újra rá adom a gyújtást visszaáll minden.Legutóbb a 2.henger gyujtótrafót cseréltük ki,de a hiba a hazafele úton újra jelentkezett és el is tünt.Én nem vagyok szerelő de nem tudna valaki segíteni hogy a hengerszám a 2-es gyujtásilag megeggyezik a középső hegerrel,vagy valamelyik szélső henger a 2-es.Remélem valaki tud segíteni.Előre ís köszönöm!

Szia
A középső a 2-es.
A vezérlés felöl számozódik, a bordás szíj oldalán van a vezérműlánc.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 22, 2019 5:26 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 22, 2019 5:08 pm
Hozzászólások: 1
Autó: skoda fábia 1.2 htp
Sziasztok!2005-ös 1200-es htp skoda fabiam van.Az utobbi időben alapjáraton az autó vezérlése megzavarodik.Ha újra rá adom a gyújtást visszaáll minden.Legutóbb a 2.henger gyujtótrafót cseréltük ki,de a hiba a hazafele úton újra jelentkezett és el is tünt.Én nem vagyok szerelő de nem tudna valaki segíteni hogy a hengerszám a 2-es gyujtásilag megeggyezik a középső hegerrel,vagy valamelyik szélső henger a 2-es.Remélem valaki tud segíteni.Előre ís köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 19, 2019 8:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
Tamas25 írta:
Sziasztok. Kis érdeklődés lenne :D próbált már valaki felicia lambdaszonda fabia 1.4 bbz be ? Működne egyáltalán ?(Itthon meg lenne egy feleslegbe)
Nem rég lett cserélve kb 4e km bírt s bedobja :D egy idő utána.. Kitörlöm azt megint vissza jön.
Ui.: rendszerem erősen kifúj (ez nem -e játszhat közre :D )Hamarosan cserélem rendszert :D


a filiciaš 100%-ra nem fog mukodni a ket kočin kumbôzôk a vezerlôk.
,,rendszerem erősen kifúj,, ez okozhaťa a problemat a sondaval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 19, 2019 5:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 28, 2019 3:58 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia 1.4 75kw BBZ
Sziasztok. Kis érdeklődés lenne :D próbált már valaki felicia lambdaszonda fabia 1.4 bbz be ? Működne egyáltalán ?(Itthon meg lenne egy feleslegbe)
Nem rég lett cserélve kb 4e km bírt s bedobja :D egy idő utána.. Kitörlöm azt megint vissza jön.
Ui.: rendszerem erősen kifúj (ez nem -e játszhat közre :D )Hamarosan cserélem rendszert :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 19, 2019 7:51 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 541
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Gabesz írta:
Ami típust írtál az nem a BBZ eredeti gyertyája! MPI-s vasba jó!

A linket csak azért tettem be,hogy tudjad megnézni mi a különbség a hamis és a valódi gyertya közt.
Ja utána néztem,hogy 16 szelepes a te motorod. Na mindegy a linken nézd meg a különbségeket, aztán úgy nézd meg az autósboltban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 18, 2019 6:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 852
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Ami típust írtál az nem a BBZ eredeti gyertyája! MPI-s vasba jó!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 18, 2019 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 541
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Gabesz írta:
Kinél érdemes gyertyát venni? Hamisítják ezeket is? NGK BKUR6ET10 kéne BBZ verdához. Kösz a tippet!

Szia!
Nem tudom,hol, kinél tudsz venni. De én belefutottam anno az NGK hamis gyertyába.
Itt olvashatsz róla,hogyan ismered fel a hamisat.: http://users.atw.hu/hyundaiaccent/temp/ ... index.html
Nekem az autóba 3 pólusú kellett és bizony a középső elektróda el volt "görbülve" az összes gyertyán. Kidobtam őket. Gyári (Brisk) gyertyát tegyél bele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 18, 2019 9:00 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 852
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Kinél érdemes gyertyát venni? Hamisítják ezeket is? NGK BKUR6ET10 kéne BBZ verdához. Kösz a tippet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 17, 2019 6:13 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
Hasonló hiba egy garanciális stilh tirisztoros gyujtásu benzines permetező hidegen gyönyörüen müködött üzemmelegen leállt. Visszahülve ismét ment. Szakszervíz ott nem mentek semmire a hibával. visszaküldték a gyárba és ott kiderült rossz volt egy forrasztás ami bemelegedve elengedett és nem vezette az áramot.

Szerintem itt is hasonló hiba lehet okát megtalálni szinte lehetetlen :([/quote]

hat talan enel rosab hibat el še lehet kebzelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 17, 2019 4:41 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
mumo írta:
olle_gyuri írta:
tamaszsolti írta:
Sziasztok
Múlt hét csütörtökön elindultunk a Balatonra nyaralni. 400 km-t gond nélkül mentem az autóval. Hétfőn indultunk vissza Nyíregyházára. Brutális meleg volt. 11 után értünk be Bp-re. A pesti oldalon kezdődtek a bajok. Ingadozott az alapjárat, erőtlen volt a motor. Amikor megálltam egy lámpánál, beremegett a karosszéria, leesett az alapjárat, majd megfulladt a motor. Ezt még kétszer megcsinálta. Leálltam az Őrs Vezér terén az Ikea parkolójába. Onnan 17 órakor indultunk el. Gond nélkül jöttünk végig a hármason Nyíregyházáig. Valakinek volt már ilyen tapasztalata az 1.4-es motorral?
Üdv


Szia Zsolti!

1.4 16V BBZ motorkóddal tapasztalat, hogy egész évben szépen elvan, de a nyári kánikulát + nagy terhelést (megpakolt autó, klíma maxon) együtt nem szereti. Ennyire durvát, hogy leáll a motor, nem produkált, de többféle hibakódot (check engine -nel járót, epc-t) igen. Se előtte, se utána, semmi - csak az általad is írt "nyaralós" üzemmódban. Vagy a motortérben van helyi túlmelegedés a motorvezérlő környékén, vagy a kábel csatlakozásoknál változik meg az elektromos jel a meleg miatt (átmeneti ellenállás változása?), ami értelmezhetetlen adatokat ad a vezérlőnek. A csatlakozók szétszedése, kontakt spray-vel átfújkászása lehet segít, lehet nem. Engem is érdekel, hogy mi az igazi oka :)

Sziasztok!
Én a napokban jöttem meg Erdélyből, BBZ motorkód 3620 megtett kilométerrel. Egy égő cserén kívül mást nem kellett javítani. Átléptem a 200000 km-ert ,dieseles hangja van a motornak de gond nélkül megjártam az utat. Ugyanezt tavaly is.



Hasonló hiba egy garanciális stilh tirisztoros gyujtásu benzines permetező hidegen gyönyörüen müködött üzemmelegen leállt. Visszahülve ismét ment. Szakszervíz ott nem mentek semmire a hibával. visszaküldték a gyárba és ott kiderült rossz volt egy forrasztás ami bemelegedve elengedett és nem vezette az áramot.

Szerintem itt is hasonló hiba lehet okát megtalálni szinte lehetetlen :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 16, 2019 4:41 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
olle_gyuri írta:
tamaszsolti írta:
Sziasztok
Múlt hét csütörtökön elindultunk a Balatonra nyaralni. 400 km-t gond nélkül mentem az autóval. Hétfőn indultunk vissza Nyíregyházára. Brutális meleg volt. 11 után értünk be Bp-re. A pesti oldalon kezdődtek a bajok. Ingadozott az alapjárat, erőtlen volt a motor. Amikor megálltam egy lámpánál, beremegett a karosszéria, leesett az alapjárat, majd megfulladt a motor. Ezt még kétszer megcsinálta. Leálltam az Őrs Vezér terén az Ikea parkolójába. Onnan 17 órakor indultunk el. Gond nélkül jöttünk végig a hármason Nyíregyházáig. Valakinek volt már ilyen tapasztalata az 1.4-es motorral?
Üdv


Szia Zsolti!

1.4 16V BBZ motorkóddal tapasztalat, hogy egész évben szépen elvan, de a nyári kánikulát + nagy terhelést (megpakolt autó, klíma maxon) együtt nem szereti. Ennyire durvát, hogy leáll a motor, nem produkált, de többféle hibakódot (check engine -nel járót, epc-t) igen. Se előtte, se utána, semmi - csak az általad is írt "nyaralós" üzemmódban. Vagy a motortérben van helyi túlmelegedés a motorvezérlő környékén, vagy a kábel csatlakozásoknál változik meg az elektromos jel a meleg miatt (átmeneti ellenállás változása?), ami értelmezhetetlen adatokat ad a vezérlőnek. A csatlakozók szétszedése, kontakt spray-vel átfújkászása lehet segít, lehet nem. Engem is érdekel, hogy mi az igazi oka :)

Sziasztok!
Én a napokban jöttem meg Erdélyből, BBZ motorkód 3620 megtett kilométerrel. Egy égő cserén kívül mást nem kellett javítani. Átléptem a 200000 km-ert ,dieseles hangja van a motornak de gond nélkül megjártam az utat. Ugyanezt tavaly is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 16, 2019 9:30 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 669
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
tamaszsolti írta:
Sziasztok
Múlt hét csütörtökön elindultunk a Balatonra nyaralni. 400 km-t gond nélkül mentem az autóval. Hétfőn indultunk vissza Nyíregyházára. Brutális meleg volt. 11 után értünk be Bp-re. A pesti oldalon kezdődtek a bajok. Ingadozott az alapjárat, erőtlen volt a motor. Amikor megálltam egy lámpánál, beremegett a karosszéria, leesett az alapjárat, majd megfulladt a motor. Ezt még kétszer megcsinálta. Leálltam az Őrs Vezér terén az Ikea parkolójába. Onnan 17 órakor indultunk el. Gond nélkül jöttünk végig a hármason Nyíregyházáig. Valakinek volt már ilyen tapasztalata az 1.4-es motorral?
Üdv


Szia Zsolti!

1.4 16V BBZ motorkóddal tapasztalat, hogy egész évben szépen elvan, de a nyári kánikulát + nagy terhelést (megpakolt autó, klíma maxon) együtt nem szereti. Ennyire durvát, hogy leáll a motor, nem produkált, de többféle hibakódot (check engine -nel járót, epc-t) igen. Se előtte, se utána, semmi - csak az általad is írt "nyaralós" üzemmódban. Vagy a motortérben van helyi túlmelegedés a motorvezérlő környékén, vagy a kábel csatlakozásoknál változik meg az elektromos jel a meleg miatt (átmeneti ellenállás változása?), ami értelmezhetetlen adatokat ad a vezérlőnek. A csatlakozók szétszedése, kontakt spray-vel átfújkászása lehet segít, lehet nem. Engem is érdekel, hogy mi az igazi oka :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 16, 2019 9:22 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 669
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
illyesjoco írta:
sziasztok!
Van egy 1.4 16 v 75le 2007-es évjáratú fabiám.
A kérdésem az lenne hogy miben különbözik az én 1.4 16v 75 le és a
1.4 16v 101 le-s motor egymástól? Van-e arra lehetőség hogy az enyémből
101 lovast csináljak? gondolok itt elektronika csere vagy másra.Miben különbözik a két motor mivel ránézésre semmi különbözőt nem látok.
Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia Jocó!

Csak az elektronika csere nem elegendő a 75-ről 101 LE-re átalakításhoz : a motor hengerfeje is más, szívó/kipufogó csatornák mérete különböző, stb., szóval 'hardveresen' is eltér a két teljesítmény-szintű motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség