Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. jan. 21, 2022 2:45 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1393 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 93  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 11, 2021 9:16 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 14, 2019 9:59 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.2 AZQ, 1.4 AME
feketete írta:
Skodafan írta:
feketete írta:
Melegen remeg-e a motor?
Hidegen van-e rendes alapjárat?

Nézted az élő adatokat. Belefér minden henger a tűrésbe. Nincs-e benne olyan henger ami jobban közelít a tűréshatárhoz. Hideg motornál nézted-e az élő adatokat?

Nézted-e a motortartó bakokat?

Melegen nem remeg a motor, illetve hidegen nincs normális alapjárat, 800-1200 között ingadozik, ha adok egy kis gázt, akkor le akar fulladni, és akár 500 alá is lemegy a fordulat. Ami még lemaradt, a motorterhelés állandóan 100%. Ez a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó lehet?


A termosztátnál a hőgomba lehet. Ennek a hibáját a kódolvasó nem mutatja ki. A hőgombát különböző hőmérsékleten mért ellenállással lehet kimérni. Pár ezres tétel nem érdemes méricskélni, de lehet. Ennek a jele befolyásolja a hideg motornál a dúsabb keverék adagolását.

Rendben kicserélnem, és jelentkezem mi lett a vége.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. dec. 10, 2021 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 983
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Skodafan írta:
feketete írta:
Skodafan írta:
Sziasztok!
Adott egy 2002-es 1.4 MPI 8 szelepes AME. Hidegen indításkor remeg a motor, és az egész karosszéria is remeg. Volt már cserélve a lambda szonda (erre volt hibakód is), és a fojtószelepet kitakarítottam, és cseréltem a tömítést is. Utána természetesen újra lett tanítva a szelep. Most nincs hibakód, de továbbra is rángat. A map szenzort is takarítottam, de néztem élő adatot is, és a programban megadott értékeknek megfelel. Sajnos a rángatás ezek után is megmaradt. Mi lehet a baj?


Melegen remeg-e a motor?
Hidegen van-e rendes alapjárat?

Nézted az élő adatokat. Belefér minden henger a tűrésbe. Nincs-e benne olyan henger ami jobban közelít a tűréshatárhoz. Hideg motornál nézted-e az élő adatokat?

Nézted-e a motortartó bakokat?

Melegen nem remeg a motor, illetve hidegen nincs normális alapjárat, 800-1200 között ingadozik, ha adok egy kis gázt, akkor le akar fulladni, és akár 500 alá is lemegy a fordulat. Ami még lemaradt, a motorterhelés állandóan 100%. Ez a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó lehet?


A termosztátnál a hőgomba lehet. Ennek a hibáját a kódolvasó nem mutatja ki. A hőgombát különböző hőmérsékleten mért ellenállással lehet kimérni. Pár ezres tétel nem érdemes méricskélni, de lehet. Ennek a jele befolyásolja a hideg motornál a dúsabb keverék adagolását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. dec. 10, 2021 8:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 14, 2019 9:59 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.2 AZQ, 1.4 AME
feketete írta:
Skodafan írta:
Sziasztok!
Adott egy 2002-es 1.4 MPI 8 szelepes AME. Hidegen indításkor remeg a motor, és az egész karosszéria is remeg. Volt már cserélve a lambda szonda (erre volt hibakód is), és a fojtószelepet kitakarítottam, és cseréltem a tömítést is. Utána természetesen újra lett tanítva a szelep. Most nincs hibakód, de továbbra is rángat. A map szenzort is takarítottam, de néztem élő adatot is, és a programban megadott értékeknek megfelel. Sajnos a rángatás ezek után is megmaradt. Mi lehet a baj?


Melegen remeg-e a motor?
Hidegen van-e rendes alapjárat?

Nézted az élő adatokat. Belefér minden henger a tűrésbe. Nincs-e benne olyan henger ami jobban közelít a tűréshatárhoz. Hideg motornál nézted-e az élő adatokat?

Nézted-e a motortartó bakokat?

Melegen nem remeg a motor, illetve hidegen nincs normális alapjárat, 800-1200 között ingadozik, ha adok egy kis gázt, akkor le akar fulladni, és akár 500 alá is lemegy a fordulat. Ami még lemaradt, a motorterhelés állandóan 100%. Ez a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 09, 2021 6:37 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 983
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Skodafan írta:
Sziasztok!
Adott egy 2002-es 1.4 MPI 8 szelepes AME. Hidegen indításkor remeg a motor, és az egész karosszéria is remeg. Volt már cserélve a lambda szonda (erre volt hibakód is), és a fojtószelepet kitakarítottam, és cseréltem a tömítést is. Utána természetesen újra lett tanítva a szelep. Most nincs hibakód, de továbbra is rángat. A map szenzort is takarítottam, de néztem élő adatot is, és a programban megadott értékeknek megfelel. Sajnos a rángatás ezek után is megmaradt. Mi lehet a baj?


Melegen remeg-e a motor?
Hidegen van-e rendes alapjárat?

Nézted az élő adatokat. Belefér minden henger a tűrésbe. Nincs-e benne olyan henger ami jobban közelít a tűréshatárhoz. Hideg motornál nézted-e az élő adatokat?

Nézted-e a motortartó bakokat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 09, 2021 9:31 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 14, 2019 9:59 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.2 AZQ, 1.4 AME
Sziasztok!
Adott egy 2002-es 1.4 MPI 8 szelepes AME. Hidegen indításkor remeg a motor, és az egész karosszéria is remeg. Volt már cserélve a lambda szonda (erre volt hibakód is), és a fojtószelepet kitakarítottam, és cseréltem a tömítést is. Utána természetesen újra lett tanítva a szelep. Most nincs hibakód, de továbbra is rángat. A map szenzort is takarítottam, de néztem élő adatot is, és a programban megadott értékeknek megfelel. Sajnos a rángatás ezek után is megmaradt. Mi lehet a baj?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2021 3:22 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 29, 2016 11:50 am
Hozzászólások: 49
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V 55KW, 6Y2, 2006, BKY
Sziasztok

Hideg motornál, alapjáraton picit remeg a motor, amit főként a kormányon érzékelek.
Mitől lehet ez? A fordulatszám rendben van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 11, 2021 3:53 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 983
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Greenmill írta:
Sziasztok! EPC hiba meg mindig küzdök. Főáramkört atmertem minden ok! Kicsereltem ujra a féklampa izzókat. Minden szépen vilagít, semmi sem ha nem kell....tehat nincs halvány led derengés. Mar a masodik feklampa kapcsoloval tesztelem dd 7-8 pedal nyomás es kijön a hiba. A diagnosztika mindig ugyan azt dobja ki. P0751-35-00
Holnap atmérem az ecu kört. Arra gondoltam ha nincs mas kikötöm az ecu fele....vagy egyszerűen rövidre zárom mert ugy dereng az a kör bontó erintkező.
Sajnis csak a 2 es fabiahoz van komplett doksim pdf rhhez nincs így nem ismerem a kapcsolási rajzot, neten semmi hasznalhatot nem találtam.
Amire még gyanakszom de kivűlről áznéztem a kábelezest és rendben volt az a vonóhorog. Sosem volt használva.....
Üdv Rudolf


Rákerestem a hibakódra automata váltó hibát írt.

De a EPC hiba sok mástól is lehet. Érdemes lenne egy VAG Comos hibakódolvasás az pontosabban föltárja a hibát.
https://dailydriven.ro/hu/minden-amit-a ... udnod-kell


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. szept. 10, 2021 9:19 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2021 5:25 am
Hozzászólások: 14
Autó: Fabia 1.2 htp, 1.4 pdtdi
Sziasztok! EPC hiba meg mindig küzdök. Főáramkört atmertem minden ok! Kicsereltem ujra a féklampa izzókat. Minden szépen vilagít, semmi sem ha nem kell....tehat nincs halvány led derengés. Mar a masodik feklampa kapcsoloval tesztelem dd 7-8 pedal nyomás es kijön a hiba. A diagnosztika mindig ugyan azt dobja ki. P0751-35-00
Holnap atmérem az ecu kört. Arra gondoltam ha nincs mas kikötöm az ecu fele....vagy egyszerűen rövidre zárom mert ugy dereng az a kör bontó erintkező.
Sajnis csak a 2 es fabiahoz van komplett doksim pdf rhhez nincs így nem ismerem a kapcsolási rajzot, neten semmi hasznalhatot nem találtam.
Amire még gyanakszom de kivűlről áznéztem a kábelezest és rendben volt az a vonóhorog. Sosem volt használva.....
Üdv Rudolf


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. szept. 03, 2021 10:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8121
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Greenmill írta:
Sziasztok!
Megszületett az eredmény! Tényleg az egr szelep okozta. A Maxgear új szelep 1 hetet se bírt és megszorult. Szégyen.....visszaraktam a tisztított régi gyárit es minden ok. Olyan szépen jár mint ha 4 hengeres lenne. Hidegen es melegen is ok. Amivel még küzdök az EPC hiba....féklámpa kapcsolót írja rossznak de már 2 cseréltem es a gyári is jó mérve. Mi lehet a gond? Kontakthiba vhol? Féklámpák jók.

Sziasztok
Érdekes mert az egr hibánál mindig van hibakód. Ha a vezérlő nyitni akarja a szelepet és nem történik a szívósorban nyomásváltozás, ergo nem működik szerinte a szelep, akkor hibakódot tárol. Igaz ehhez menni kell, mert csak részterhelésnél nyitja a szelepet, alapjáraton és teljes terhelésnél nincs kipufogógáz visszavezetés.

A féklámpa kapcsoló két áramkörös. Egyik az izzókhoz a másik a motorvezérlőhöz dolgozik.
Bármelyiknél hiba van, az epc világítani fog.
Ha van diagod álló motornál is tudod ellenőrizni a két kapcsolót:
Motorvezérlő 66-os csoportjában van a kapcsoló a 2. oszlop két utolsó értéke:
; Xxxxxx1x = fékpedál kapcsoló (0 = KI / 1 = benyomva)
; Xxxxxxx1 = Féklámpa kapcsoló (0 = KI / 1 = benyomva)

A féklámpák pedálnyomásnál rendesen világítanak? Nincs fél fényerő és a felső ledsor villogása?
Jártam már úgy, hogy kapcsolóhibát írt (plusz epc lámpa), az egyik izzó volt összeégve (nulla ohm). Amikor a pedált lenyomtad
az izzón keresztül leföldelt, és már villant is az epc lámpa.. Ilyenkor egyik izzó sem világított, de a felső ledsorból néhány led halványan világított.. Feleslegesen persze cseréltem előtte kapcsolót..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. szept. 03, 2021 2:36 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 983
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Greenmill írta:
Sziasztok!
Megszületett az eredmény! Tényleg az egr szelep okozta. A Maxgear új szelep 1 hetet se bírt és megszorult. Szégyen.....visszaraktam a tisztított régi gyárit es minden ok. Olyan szépen jár mint ha 4 hengeres lenne. Hidegen es melegen is ok. Amivel még küzdök az EPC hiba....féklámpa kapcsolót írja rossznak de már 2 cseréltem es a gyári is jó mérve. Mi lehet a gond? Kontakthiba vhol? Féklámpák jók.


:) Ha meg van a számla az EGR szelepet visszavinném .

Féklámpa

A hibakódot kitörölném, hátha a régi maradt benne. Megnézném ki jön-e újra. A kapcsolóval nagy kaland nem lehet (vagy nyit vagy zár).
https://mega.nz/folder/ysYAhQhC#I8hx-TJ ... r/XoYEgYZA

A féklámpa rendszerben nincs nagy kaland. A kapcsolóról megy közösen áram a lámpákhoz és a vezérlő rendszerhez. Lehúzott kapcsolónál nem kéne áramnak lenni a vezérlőnél. A lehúzott csatlakozóra rákötöd a régi kapcsolót ( kimérted elméletileg jó) (megspórolsz egy ki és be szerelést) Kézzel nyomkodva teszteled. Lehúzott vezetéknél a kódolvasó hibát jelez a vezetékekben lehet a hiba . Vékony szar vezetéken szétmállhat a szigetelés és lehet zárlat. Meg lehet keresni a vezeték végét a vezérlőnél és úgy kimérni. Megnézni van-e rendes test a lámpáknál. Pl kapcsold be az irányjelzőt és ha más lámpa is gyengén pislog vele testhiba van .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 02, 2021 9:39 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2021 5:25 am
Hozzászólások: 14
Autó: Fabia 1.2 htp, 1.4 pdtdi
Sziasztok!
Megszületett az eredmény! Tényleg az egr szelep okozta. A Maxgear új szelep 1 hetet se bírt és megszorult. Szégyen.....visszaraktam a tisztított régi gyárit es minden ok. Olyan szépen jár mint ha 4 hengeres lenne. Hidegen es melegen is ok. Amivel még küzdök az EPC hiba....féklámpa kapcsolót írja rossznak de már 2 cseréltem es a gyári is jó mérve. Mi lehet a gond? Kontakthiba vhol? Féklámpák jók.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 02, 2021 9:34 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2021 5:25 am
Hozzászólások: 14
Autó: Fabia 1.2 htp, 1.4 pdtdi
Sziasztok!
Megszületett az eredmény! Tényleg az egr szelep okozta. A Maxgear új szelep 1 hetet se bírt és megszorult. Szégyen.....visszaraktam a tisztított régi gyárit es minden ok. Olyan szépen jár mint ha 4 hengeres lenne. Hidegen es melegen is ok. Amivel még küzdök az EPC hiba....féklámpa kapcsolót írja rossznak de már 2 cseréltem es a gyári is jó mérve. Mi lehet a gond? Kontakthiba vhol? Féklámpák jók.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 02, 2021 5:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 983
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Greenmill írta:
Szervusz Feketete!
Minden új a motoron, a vezérműtengely jeladó, a kopogásérzékelő és a főtengely jeladó kivételével. Mindkét olajleválasztó új, és gyári! Nem volt olcsó. A hengerfej szellőztető amiben a membrán van az ki volt szakadva. Lett egy gyári új egy 20 ért.
A kartergáz olajleválasztó is cserélve lett mivel szerintem még sosem volt és az olajfogyasztásban biztos volt szerepe, mert mikor kiszakadt a hengerfejen lévő leválasztó membrán, hirtelen visszaesett az olajfogyasztás. Tehát a motor szét lett borítva, a blokknak nem volt válla! Mérőgépen megmértük gyári értéken volt szinte, 0.01 mm kopás van benne.
Tehát az alábbiak voltak cserélve és javítva:
minden rész teljesen zsírtalanítva és kimosva!, blokk homokszórva kivülről.
Cerélve:
Mahle gyűrű+0.01 mm es készlet
összes szelep és szelepvezető, szelepszárszimering
főtengely csapágyak
hajtókar csapágyak
összes szimering és tömítés
2 es henger ami szórakozott új NGK trafót kapott
karter olaj leválasztó
hengerfej olajleválasztó
gyertyák
olaj, olajszűrő, levegőszűrő
fojtószelep és a levegőszűrőház közötti összekötő gumiharang
DAYCO vezérlés komplett
olajszivattyú lánc és lánckerék+ feszítő
Sachs kuplung szett kinyomó csapággyal
2 hónapja cserélve EGR szelep mikor kezdett baszakodni az auto
MAP szenzor
..................................és nem megy!!!


Bocs hogy későn írok.

Úgy néz ki hogy feltett olajsapkánál nem megy a motor. Olyan mintha a motor beledolgozna a szívócsőbe.
Le kéne mérni a kompressziót (igaz a motor meg lett generálozva).
Le vett olajsapkánál nyomás kimegy a sapkán és nem a olajleválasztóba, szívócsőbe dolgozik be.
Egy tesztre a szívócsőről le kéne szerelni az olajleválasztó csövét és ledugózni.
Mit csinál? és .. Mi jön ki az olajleválasztó csövéből.
Kb ugyan az mintha az olajsapka le lenn véve (nem lesz túlnyomás) , de látod érzed mi jön ki a csövön. Egy világos rongyot odatéve a cső végére látod ha olajat dolgoz fel.
Az olajbetöltő csöve a MAP szenzorra dolgozik rá. Lehúzva a vezetékét becsapod a szenzort.
Az EGR szelepről is húzd le a vezetéket ( ha a vezérlő állandóan nyitást vezérel neki ). Akkor zárva kéne maradnia.
Járó motornál lehúzott MAP szenzornál. ha lehúzod , ráteszed az EGR vezetékét érezni. hallani kéne az EGR működését.
A vákumrészét egy lehet ellenőrizni: Megszívod a vákum vezetéket szájjal közben nyelveddel bedugod: Ha a vákum megmaradt jó a rendszer.
Utánna bontani kell az EGR szelepet. A kipufogó részébe belefújsz, ha átfújsz rajta rosszul zár. Kiszerelve ha áramot adsz a csatlakozóra látod nyit-zár-e.
Érdemes megnézni a "szivócsövet". Hátha repedés van rajta és ott szív falsot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. aug. 22, 2021 7:19 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2021 5:25 am
Hozzászólások: 14
Autó: Fabia 1.2 htp, 1.4 pdtdi
Szervusz Feketete!
Minden új a motoron, a vezérműtengely jeladó, a kopogásérzékelő és a főtengely jeladó kivételével. Mindkét olajleválasztó új, és gyári! Nem volt olcsó. A hengerfej szellőztető amiben a membrán van az ki volt szakadva. Lett egy gyári új egy 20 ért.
A kartergáz olajleválasztó is cserélve lett mivel szerintem még sosem volt és az olajfogyasztásban biztos volt szerepe, mert mikor kiszakadt a hengerfejen lévő leválasztó membrán, hirtelen visszaesett az olajfogyasztás. Tehát a motor szét lett borítva, a blokknak nem volt válla! Mérőgépen megmértük gyári értéken volt szinte, 0.01 mm kopás van benne.
Tehát az alábbiak voltak cserélve és javítva:
minden rész teljesen zsírtalanítva és kimosva!, blokk homokszórva kivülről.
Cerélve:
Mahle gyűrű+0.01 mm es készlet
összes szelep és szelepvezető, szelepszárszimering
főtengely csapágyak
hajtókar csapágyak
összes szimering és tömítés
2 es henger ami szórakozott új NGK trafót kapott
karter olaj leválasztó
hengerfej olajleválasztó
gyertyák
olaj, olajszűrő, levegőszűrő
fojtószelep és a levegőszűrőház közötti összekötő gumiharang
DAYCO vezérlés komplett
olajszivattyú lánc és lánckerék+ feszítő
Sachs kuplung szett kinyomó csapággyal
2 hónapja cserélve EGR szelep mikor kezdett baszakodni az auto
MAP szenzor
..................................és nem megy!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. aug. 22, 2021 6:43 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 983
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Greenmill írta:
Szervusztok.
További fejlemények 1.2 HTP motor ügyben.
Benzinnyimás ajtó nyitás után felmegy 2.5 bar. Amikor jár a motor stabilan 3.5 baron van a rendszer. nem ingadozik. A rádugott MAP szenzorral továbbra sincs indítási lehetőség, csak ha nyomom a gázt. Viszont!!! A rádugott MAP szenzorral elindul.....ha leveszem az olajbetöltő sapkát, és viszonylag egyenletes 1000 f/ min alapjárat van. Gázra is szépen reagáll. Elég erősen szív levegőt a motorból, ha kézzel befogom lehet érezni a szívó hatást illetve akkor lefullad. Kevés a levegő? Vagy sok a benzin....megrendeltem a hibakód olvasót közben mert kelleni fog a pdtdi hez is. Amit még mindig furcsállok, hogy lehúzott vákuumcsővel, és steckerrel is forró a z egr szeleptől elmenő cső, tehát olyan mint ha folyamatosan nyitva lenne. Az előző hozzászólásra reagálva.....hidegen és melegen se indul MAP szenzor steckert rádugva, csak ha a az olajbetoöltő sapkát leveszem. Ha kell cserélek még hőfok gombát is igaz kb 1,5 éve volt csere.
üdv Rudolf


Amit elmondtál szerintem 99 % kartelszellőző szelep.
Teszt vedd le a szelep csatlakozóját a szívócsöről A lyukat befogod és megnézed mit csinál. Ha jó akkor ott a hiba . Nézd meg hogy a szelep csövén mi és mennyi levegő jön ki.
A szelep tetejét le lehet pattintani ott láthatod a membrán állapotát.
A MAP szenzort szedd ki nézd meg. ( Fellelkesülve kiszedtem a MAP szenzort tiszta olajos volt. Ki alakításánál fogva előtte van a kartelgáz bevezetés utána a motor és kialakításánál fogva rászívja a szenzorra az olajat)
Vag commal meg lehet nézni a MAP szenzor milyen nyomást mér.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1393 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 93  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség