Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jún. 27, 2022 9:55 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 275 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 22, 2022 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 100
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Badzinga írta:
Sziasztok,

köszönöm a válaszokat. Első lépésben rendeltem egy katalizátor és oxigénszonda tisztító adalékot. Majd írok, ha van valami fejlemény...

Sziasztok.



Sziasztok,

a katalizátorral kapcsolatban sikerült előrelépnem. Végül is úgy döntöttem, hogy az első leömlőt és a középcső kipufogócsövet is cserélem. 16V-nél utóbbiban is van egy katalizátor. Először kiszedtük faterral a régit, amikor megláttam, azt vettem észre, hogy a leömlőből a katalizátorbetét kb. egyharmada hiányzott (szétolvadt?), itt látható:

https://1drv.ms/u/s!Ashy6WRsm62Lnk3Fms1 ... u?e=Azxzsa

Az a bizonyos egyharmad rész a középső cső végére volt ráégve:

https://1drv.ms/u/s!Ashy6WRsm62LnkxzrbR ... R?e=yIntjF

Hát így nem is csoda, hogy mindig hibát jelzett.

Az új leömlővel is eléggé megszívtuk. JMJ típust vettem, árban a legalja, de így is 2*53 eFt volt a két alkatrész (leömlő+középcső cső). A lényeg, hogy a leömlőn a hengeres rész átmérője kb 2-3 cm-rel nagyobb volt, mint a gyárié, illetve, ami még nagy szívás volt, hogy a sík része, amit tőcsavarokkal kell felfogatni a blokkhoz, nem ment be a helyére, mert alul és felül is van egy váll a motorblokkon amin felakadt. Faterom nagyjából ötször köszörült le belőle 45 fokban letörve, meg magassági méretben is, mire be tudtuk illeszteni. Utána nem ment rá a hővédő lemez, mert ugye az a gyári átmérőhöz passzol. A hővédő aljából el kellet vágni egy jó nagy darabot, mert ugye annak a kimenő csöve fix helyen megy a légszűrőházba....nagyjából 5 órát dolgoztunk vele ketten.

Aki tervez ilyesmit, az ezekre készüljön. Utólag talán lehetett volna egy bontott gyári leömlőt venni, de sajnos ezt nem tudhattuk előre, a megrendeléskor a méret nem látszik. A gyártó meg figyelhetne rá, hogy mielőtt kiír egy gyártmányt egy adott típushoz, talán bele kellene próbálni, hogy tényleg ok-e. Amikor az ember szétbombázza az autóját, akkor már kényszerhelyzet van, csak nem biztos, hogy mindenkinek vannak olyan szerszámai, meg tudása, amivel ezeket át lehet hidalni...

A lényeg: az autót teszteltem, 200 km-t mentem vele, hibajelzés nem volt, a katalizátort VAG-COMmal is teszteltem, az is OK lett.

Jó hétvégét mindenkinek.
Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd jún. 08, 2021 5:41 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 100
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Csabaa írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

köszönöm a válaszokat. Első lépésben rendeltem egy katalizátor és oxigénszonda tisztító adalékot. Majd írok, ha van valami fejlemény...

Sziasztok.

Szia
Még egy dolog ami szivárgásról jutott eszembe. A flexi cső nem fúj ki!?
Én már kétszer cseréltem flexi csövet a 18 év alatt.



Hello,

nemrég cseréltem bilincset csőkapcsolóra a középső dobnál, akkor nem láttam gondot a flexicsőnél, de ellenőrzöm mégegyszer.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 07, 2021 5:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8208
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Badzinga írta:
Sziasztok,

köszönöm a válaszokat. Első lépésben rendeltem egy katalizátor és oxigénszonda tisztító adalékot. Majd írok, ha van valami fejlemény...

Sziasztok.

Szia
Még egy dolog ami szivárgásról jutott eszembe. A flexi cső nem fúj ki!?
Én már kétszer cseréltem flexi csövet a 18 év alatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 07, 2021 10:24 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 100
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Sziasztok,

köszönöm a válaszokat. Első lépésben rendeltem egy katalizátor és oxigénszonda tisztító adalékot. Majd írok, ha van valami fejlemény...

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: vas. jún. 06, 2021 6:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

mostanában a következő hibák jöttek elő többször is (1.4 BBZ):

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -


Átnéztem a fórumot, meg más oldalakat is és elvégeztem e szükséges teszteket (pl. 032, 034, stb). A 046-os tesztnél (Catalytic Converter) kaptam egyedül Not Ok eredményt:

1.teszt: lambda: 17.6% - CAT B1 Not OK
2.teszt: lambda: 10.0% - CAT B1 Not OK - a határérték itt elvileg 0.5% (?), azaz bőven rossz....

A kérdésem, hogy mit jelent a CAT B1? Azért kérdezem, mert én úgy látom, hogy két katalizátor is van. Az egyik a kipufopogócsővel egyben, még a középső dob előtt (ezen nekem egyébként elég rozsdás a katalizátor és tisztán látszik, hogy nem gyári a hegesztés, az is lehet, hogy egy univerzális kat. van rajta, a kipufogó cső is elég rozsdás, én örülnék, ha ez lenne a húnyó):

https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/ ... mj1091132/

Illetve ezt is írják katalizátorként (leőmlővel egybeépített(?)):

https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/ ... S9EALw_wcB

Ha tudnám, hogy meyik a CAT B1, akkor megrendelném és belevágnák a cserébe. Műszakis lesz a kocsi, és eléggé szagolnak a gázok, egész biztos nem menne át, úgy gondolom, a cseréig felesleges is lenne odavinni.

Köszönöm előre is a választ.

Sziasztok.

Szia
A B1 a bank1-t jelenti mint a hibakódodnál. Ez az első szondához tartozó katalizátor.
Nekem két éve szóltak a vizsgán hogy magas a Co. Hááát mondom tárolt kód nincs, se mil lámpa.. Hááát pedig ez magas.. kétszer mérte meg aztán brundította a előtte lévő kocsit és megmérte nekem a másikat..


16804 / P0420 / 001056 - katalizátor rendszer; 1. bank: hatékonyság küszöb alatt
Lehetséges okok

Szivárgás a szívó- és / vagy kipufogórendszerben
Katalizátor hibás
Az oxigénérzékelő (k) hibás
Oxigén érzékelő (k) a vezérlés hibás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a szívó- és kipufogórendszer szivárgását
Ellenőrizze a Katalizátort
Ellenőrizze az oxigénérzékelőket
Ellenőrizze az oxigénérzékelő (k) vezérlését
Végezze el az oxigénérzékelő (k) öregedésének ellenőrzését

17584 / P1176 / 004470 - 1. bank: O2 (lambda) korrekció a katalizátor mögött: Elért ellenőrzési határ
Lehetséges okok

A beszívott levegő rendszer szivárog
Az oxigénérzékelő (k) és / vagy az oxigénérzékelő szabályozása hibás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a beszívott levegő rendszer szivárgását (hamis levegő)
Ellenőrizze az oxigénérzékelő (ke) t és / vagy az oxigénérzékelő vezérlését (mindegyiket!)

Nézd át a beszívott levegő útját (fals levegő) Az kartelgáz visszavezetőnél is lehet hiba (1,2 esnél membrán szakadás)

A kipufogó rendszernél lehet szivárgás

Ha sokat mész rövid úton érdemes a katalizátort tisztítóval kitisztítani (én úgy szoktam tele tankba beletöltöm és kb 100 km-t meghajkurászom ) biztos siker!

https://www.liqui-moly.hu/termekek/adal ... 110-detail

Nézd meg az olajfogyasztást (a sok olaj eltömi a katalizátort), Nézd meg a gyertyákat fehérnek kell lenni amelyik más színű abban a hengerben van gond.

Ha ezekkel meg vagy jöhetnek a szondák tisztításai


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: vas. jún. 06, 2021 5:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8208
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Badzinga írta:
Sziasztok,

mostanában a következő hibák jöttek elő többször is (1.4 BBZ):

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-00 - -

Átnéztem a fórumot, meg más oldalakat is és elvégeztem e szükséges teszteket (pl. 032, 034, stb). A 046-os tesztnél (Catalytic Converter) kaptam egyedül Not Ok eredményt:

1.teszt: lambda: 17.6% - CAT B1 Not OK
2.teszt: lambda: 10.0% - CAT B1 Not OK - a határérték itt elvileg 0.5% (?), azaz bőven rossz....

A kérdésem, hogy mit jelent a CAT B1? Azért kérdezem, mert én úgy látom, hogy két katalizátor is van. Az egyik a kipufopogócsővel egyben, még a középső dob előtt (ezen nekem egyébként elég rozsdás a katalizátor és tisztán látszik, hogy nem gyári a hegesztés, az is lehet, hogy egy univerzális kat. van rajta, a kipufogó cső is elég rozsdás, én örülnék, ha ez lenne a húnyó):

https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/ ... mj1091132/

Illetve ezt is írják katalizátorként (leőmlővel egybeépített(?)):

https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/ ... S9EALw_wcB

Ha tudnám, hogy meyik a CAT B1, akkor megrendelném és belevágnák a cserébe. Műszakis lesz a kocsi, és eléggé szagolnak a gázok, egész biztos nem menne át, úgy gondolom, a cseréig felesleges is lenne odavinni.

Köszönöm előre is a választ.

Sziasztok.

Szia
A B1 a bank1-t jelenti mint a hibakódodnál. Ez az első szondához tartozó katalizátor.
Nekem két éve szóltak a vizsgán hogy magas a Co. Hááát mondom tárolt kód nincs, se mil lámpa.. Hááát pedig ez magas.. kétszer mérte meg aztán brundította a előtte lévő kocsit és megmérte nekem a másikat..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: vas. jún. 06, 2021 5:03 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 100
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Sziasztok,

mostanában a következő hibák jöttek elő többször is (1.4 BBZ):

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-00 - -

Átnéztem a fórumot, meg más oldalakat is és elvégeztem e szükséges teszteket (pl. 032, 034, stb). A 046-os tesztnél (Catalytic Converter) kaptam egyedül Not Ok eredményt:

1.teszt: lambda: 17.6% - CAT B1 Not OK
2.teszt: lambda: 10.0% - CAT B1 Not OK - a határérték itt elvileg 0.5% (?), azaz bőven rossz....

A kérdésem, hogy mit jelent a CAT B1? Azért kérdezem, mert én úgy látom, hogy két katalizátor is van. Az egyik a kipufopogócsővel egyben, még a középső dob előtt (ezen nekem egyébként elég rozsdás a katalizátor és tisztán látszik, hogy nem gyári a hegesztés, az is lehet, hogy egy univerzális kat. van rajta, a kipufogó cső is elég rozsdás, én örülnék, ha ez lenne a húnyó):

https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/ ... mj1091132/

Illetve ezt is írják katalizátorként (leőmlővel egybeépített(?)):

https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/ ... S9EALw_wcB

Ha tudnám, hogy meyik a CAT B1, akkor megrendelném és belevágnák a cserébe. Műszakis lesz a kocsi, és eléggé szagolnak a gázok, egész biztos nem menne át, úgy gondolom, a cseréig felesleges is lenne odavinni.

Köszönöm előre is a választ.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd feb. 11, 2020 10:16 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8208
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
astrojoe12 írta:

Remélem ezzel megoldodik a dolog!

Talán megoldódott a dolog. Aktív szenes tárolót nem tudtam rendelni, sehol nem találtam a webshopokban. A tanksapka és a szelep megjött, utóbbit teszteltem is aksival, zár rendesen. Már négy napja nem ég a sárga lámpa. :)

Szia
Ha már többször cseréltél szelepet, azt lehet a szénpor nyírja ki ami a tartályból jön..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd feb. 11, 2020 1:18 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 178
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
astrojoe12 írta:
Köszi a kimerítő segítséget.
Ennek alapján rendeltem egy aktivszenes tárolót, egy új tanksapkát és egy új szelepet.

Remélem ezzel megoldodik a dolog!


Talán megoldódott a dolog. Aktív szenes tárolót nem tudtam rendelni, sehol nem találtam a webshopokban. A tanksapka és a szelep megjött, utóbbit teszteltem is aksival, zár rendesen. Már négy napja nem ég a sárga lámpa. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 05, 2020 7:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 178
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Köszi a kimerítő segítséget.
Ennek alapján rendeltem egy aktivszenes tárolót, egy új tanksapkát és egy új szelepet.

Remélem ezzel megoldodik a dolog!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 05, 2020 12:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
astrojoe12 írta:
Csabaa írta:
astrojoe12 írta:
Ezek szerint rossz szelep van benne, rosszat kaptam a boltban? Olyat kérjek, ami alapból nyitott és 12 voltra zár?

Az autodatában amit linkeltem írja, hogy gyújtásnál 12 voltot kell mérni a csatlakozónál. Ezért írtam a fordított vezérlést.
Nem hiszem, hogy többféle szelep lenne, ha a motorhoz valót rendeltél.

Nézd meg vagcommal is a motorvezérlő 70-es csoportjában a tesztjét:
070,0, kibocsátás-csökkentés (üzemanyagtartály szellőző)
070,1, helyzete,(TE-szelep),13..25%
070,2, TVV diagnózis,>25%
070,3, szívósornyomás,240--420mbar
070,4, diagnózis,állapot,Teszt BE / teszt KI / TEV OK / TEV nem OK \ alaphelyzet: TEV OK

Azt írtad állandóan nyitva van.. aztán megjáratva 12 volt-al is állandóan nyitva.. valami keveredés van itt azt hiszem..


Úgy értettem, hogy kinyit teljesen amikor 12voltot kap. Nulla voltnál bezár, de nem tömít teljesen, kicsit szivárog.

Nekem csak egy nagyon egyszerű kiolvasóm van, hibakódot ír és töröl, ezen kívül az alap rendszerek készenléti állapotát mutatja:

Igen, tényleg az van ott, hogy alapjáraton 12volt van rajta (engine idling 12V). Tehát alapjáraton nyitva tartja a szelepet, vagyis, amikor bezárja nem tömít, mert szivárog zárt állapotban. Ez lehet a baj, ugye?
Ezek szerint vennem kell egy új szelepet?

Csatolmány:
IMG_20200205_112440a.jpg


a katalogus csak egyféle szelepet ír 6Q0906517

müködés lerása


mmal van fetöltve, amely a gőzöket megköti. Természetesen a
65. ábra:Tartályszellőztető rendszer [6]
1 –tartálycsatlakozó
2 – aktívszenes benzingőztároló
3 – firss levegő
4 – regeneráló szelep
5 – szívócső csatlakozó
6 – fojószelep
66. ábra: Regeneráló
szelep [8]
1 – csőcsatlakozások
2 – visszacsapó szelep
3 – laprugó
4 – tömítőelem
5 – mozgó lapszelep
6 – tömítőfelület
7 - tekercs
Budai Ferenc – Hadházi László: Korszerű gépjárművekben alkalmazott
jeladók működése
____________________________________________________________________________
megkötőanyag csak korlátozott benzinmennyiség befogadására képes, azt
időközönként üríteni (regenerálni) kell. Ezért a benzingőztárolót egy
csővezetéken és egy elektromágneses szelepen – úgynevezett regeneráló
szelepen (65. és 66. ábra)
– keresztül a motor
szívócsövével kötik össze. A
regeneráló szelep
feszültségmentes állapotban
nyitott, azt a motor ECU az
indítást követően zárja, az elektromágneses
tömítő elemet a tömítő-felülethez húzza. A
szellőztető rendszer úgy működik, hogy az
„elektronikus agyban” kísérleti mérések alapján
egy benzingőz képződési modellt tárolnak, amely
alapján a bemeneti információk ismeretében kellő
pontossággal tudják tároló telítettségi állapotát. Az ECU ennek
megfelelően részterheléskor, vagy alapjáraton – tehát kellő szívócső
depresszió mellett – meghatározott ideig, kb. 100 ms-os periódusidővel,
nyitásra és zárásra vezérli a beavatkozót. Ekkor a benzingőztárolót a
rendszer friss levegővel öblíti át, a megkötött benzingőz nagy részét a
motor beszívja és elégeti. A regenerálási periódus után, a modell szerint
általában percekig, a szelepet az ECU zárva tartja, tehát regenerálási
„szünet következik”.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 05, 2020 11:29 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 178
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Csabaa írta:
astrojoe12 írta:
Ezek szerint rossz szelep van benne, rosszat kaptam a boltban? Olyat kérjek, ami alapból nyitott és 12 voltra zár?

Az autodatában amit linkeltem írja, hogy gyújtásnál 12 voltot kell mérni a csatlakozónál. Ezért írtam a fordított vezérlést.
Nem hiszem, hogy többféle szelep lenne, ha a motorhoz valót rendeltél.

Nézd meg vagcommal is a motorvezérlő 70-es csoportjában a tesztjét:
070,0, kibocsátás-csökkentés (üzemanyagtartály szellőző)
070,1, helyzete,(TE-szelep),13..25%
070,2, TVV diagnózis,>25%
070,3, szívósornyomás,240--420mbar
070,4, diagnózis,állapot,Teszt BE / teszt KI / TEV OK / TEV nem OK \ alaphelyzet: TEV OK

Azt írtad állandóan nyitva van.. aztán megjáratva 12 volt-al is állandóan nyitva.. valami keveredés van itt azt hiszem..


Úgy értettem, hogy kinyit teljesen amikor 12voltot kap. Nulla voltnál bezár, de nem tömít teljesen, kicsit szivárog.

Nekem csak egy nagyon egyszerű kiolvasóm van, hibakódot ír és töröl, ezen kívül az alap rendszerek készenléti állapotát mutatja:

Igen, tényleg az van ott, hogy alapjáraton 12volt van rajta (engine idling 12V). Tehát alapjáraton nyitva tartja a szelepet, vagyis, amikor bezárja nem tömít, mert szivárog zárt állapotban. Ez lehet a baj, ugye?
Ezek szerint vennem kell egy új szelepet?

Csatolmány:
IMG_20200205_112440a.jpg


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 05, 2020 11:06 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8208
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
astrojoe12 írta:
Ezek szerint rossz szelep van benne, rosszat kaptam a boltban? Olyat kérjek, ami alapból nyitott és 12 voltra zár?

Az autodatában amit linkeltem írja, hogy gyújtásnál 12 voltot kell mérni a csatlakozónál. Ezért írtam a fordított vezérlést.
Nem hiszem, hogy többféle szelep lenne, ha a motorhoz valót rendeltél.

Nézd meg vagcommal is a motorvezérlő 70-es csoportjában a tesztjét:
070,0, kibocsátás-csökkentés (üzemanyagtartály szellőző)
070,1, helyzete,(TE-szelep),13..25%
070,2, TVV diagnózis,>25%
070,3, szívósornyomás,240--420mbar
070,4, diagnózis,állapot,Teszt BE / teszt KI / TEV OK / TEV nem OK \ alaphelyzet: TEV OK

Azt írtad állandóan nyitva van.. aztán megjáratva 12 volt-al is állandóan nyitva.. valami keveredés van itt azt hiszem..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 05, 2020 10:55 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 178
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Ezek szerint rossz szelep van benne, rosszat kaptam a boltban? Olyat kérjek, ami alapból nyitott és 12 voltra zár?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 05, 2020 10:32 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8208
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
astrojoe12 írta:

Megjárattam kompresszorral és wd40-el, majd amikor már feladtam volna, megmozdult. Most, ha rákötöm a 12voltot, akkor kinyit teljesen, de utána nem zár be rendesen, egy kis szivárgás van zárt helyzetben is.

Tehát 12voltra kell nyitnia.. oké, de akkor alapjáraton miért van folyamatos 12volt rajta?

Fordított a vezérlése. Állandó 12 volt a zárt állapot és nulla voltra nyit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 275 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség