Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jún. 27, 2022 11:06 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1026 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 17, 2022 7:25 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Rolika17 írta:
Sziasztok. Skoda fábia 1.4 mpi 2001. Hátsó ablaktörlőnek melyik a biztosítéka?


32 biztosíték 10 A

Lehet hogy az átvezetésnél van szakadás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd máj. 17, 2022 3:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 16, 2022 10:22 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fábia 1
Sziasztok. Skoda fábia 1.4 mpi 2001. Hátsó ablaktörlőnek melyik a biztosítéka?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 29, 2021 2:40 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Gabesz írta:
https://www.briskoda.net/forums/topic/196288-oem-wiring-loom-colours-pins-for-stereos/

A Pin 5 és 7 között mi a különbség? Azért érdekelne a dolog mert lenne egy ismerősnek beszerelve egy Symphony CD-s rádió de a fekete csatlakozón a kocsiból jövőn az egyik kék fekete színű kábel le van csatlakoztatva a második kiosztási helyből! Ahogy rámértem az is 12V. Nem szeretném ha összedugnám a gyári fejegységgel és elszállna az egész! Erre keresném a megoldást! Annyit kifilóztam, hogy mindkettő kêk fekete kábel ad 12V-ot. Vagy az egyik + a két dineshez dupla "ménkűszál" lenne? Kösz!


8d / pin5 = Kék csíkkal ellátott fekete kábel = 12v állandó tápfeszültség az akkumulátorhoz a 45-ös biztosítékon keresztül (20A) Az OEM egyetlen DIN fejegységén nincs ehhez tű, mivel ez további energiát biztosít a dupla DIN-s műholdas készülékhez. (Ez más VAG autóknál barna kábel volt, vörös csíkkal = 12 V kapcsolású, gyújtású tápegységgel) (Ez az ISO szerint az elektromos behúzható antennára vonatkozik)

8d / pin7 = fekete kábel kék csíkkal = 12v állandó tápfeszültség az akkumulátorhoz a 45-ös biztosítékon keresztül (20A). (Ez más VAG autóknál piros kábel = 12v állandó tápfeszültség az akkumulátorhoz a biztosítékon keresztül ??) (Ez az ISO szerint gyújtású 12v-os kapcsolt tápegységre vonatkozik)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 28, 2021 8:17 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 975
Autó: 2005. 1.4 16V 74 kW BBZ Ambiente
https://www.briskoda.net/forums/topic/1 ... r-stereos/

A Pin 5 és 7 között mi a különbség? Azért érdekelne a dolog mert lenne egy ismerősnek beszerelve egy Symphony CD-s rádió de a fekete csatlakozón a kocsiból jövőn az egyik kék fekete színű kábel le van csatlakoztatva a második kiosztási helyből! Ahogy rámértem az is 12V. Nem szeretném ha összedugnám a gyári fejegységgel és elszállna az egész! Erre keresném a megoldást! Annyit kifilóztam, hogy mindkettő kêk fekete kábel ad 12V-ot. Vagy az egyik + a két dineshez dupla "ménkűszál" lenne? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 28, 2021 6:58 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Valaki tudná linkelni a Fabia I Symphonyhoz a "lábkiosztást"? A kocsiban lévő kábelkorbács kiosztására lennék kíváncsi! A speaker és a CD changer nem érdekelne! Köszönet!

Szia
https://mega.nz/file/2ggE1JrI#Bv002y5wJ ... TrK7SPPCVU



minden ugyan az ami nem kell azt ne használd Pl a kis hangszórók, a hátsó hangszórók, a cd tár kisebb felszerelésnél is ugyan azok a kábelszínek és kábel helyek a mérvadók ( mindennel, még a rajzzal is spórolnak)

( van a rajzon egy hiba a jobb hátsó hangszóróknál 108.109 között a barna fehér vezeték helyesen barba zöld, a barna fehér a jobb első hangszórókhoz megy)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 28, 2021 6:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8208
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Valaki tudná linkelni a Fabia I Symphonyhoz a "lábkiosztást"? A kocsiban lévő kábelkorbács kiosztására lennék kíváncsi! A speaker és a CD changer nem érdekelne! Köszönet!

Szia
https://mega.nz/file/2ggE1JrI#Bv002y5wJ ... TrK7SPPCVU


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 28, 2021 5:47 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 975
Autó: 2005. 1.4 16V 74 kW BBZ Ambiente
Valaki tudná linkelni a Fabia I Symphonyhoz a "lábkiosztást"? A kocsiban lévő kábelkorbács kiosztására lennék kíváncsi! A speaker és a CD changer nem érdekelne! Köszönet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 08, 2021 3:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 02, 2018 4:59 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 2002 kombi 6Y
feketete írta:
kenkai írta:
Szia!

Nalam az oracsoportot javitottak (talan valami panelt csereltek), de az megoldotta a problemat, utana mar nem jott elo a hiba.
Nem emlekszem hol volt pontosan a muhely, de vhol a xi. Ker-ben van kelenfold utan fout mellett.
A szerelo egybol tudta mirol van szo es mi lehet a gond.


ezen a filmen is forrasztottak a panelen


Szia!

Köszi az infót!
Most várok picit hátha a kontakt spray segít.
Ha nem, akkor ezt az újraforrasztást is megnézetem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 08, 2021 3:00 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 02, 2018 4:59 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 2002 kombi 6Y
feketete írta:
bzoli írta:
Sziasztok!

Az alábbi probléma kapcsán érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek tapasztalata?
(2002-s Skoda Fabia 6Y)

Az autó változó gyakorisággal immobiliser hibát jelez. Tehát villog a kis kulcs sárgán és nem lehet elindítani, mert aktív marad a immobiliser.
Mindkét kulccsal produkálja a jelenséget. Központi zárral lezárom, kinyitom, akkor néha elmúlik. Vagy benne hagyom a kulcsot gyújtáson kb 10 percre aztán megjavul.
Gondolom ilyenkor nem sikerül beolvasni a kulcsban lévő kódot. De miért?


A gyújtáskapcsolóban van a vevő egység. Ez veszi a kulcs jelét. leszeded a kormányburkolatot a gyújtáskapcsolón van egy vékony vezeték. Ennek a kábelcsatlakozóját kell kontaktsprével megtisztítani . Ez szokott segíteni.

ezen a filmen mutatja meg hol van mit kell csinálni 4 perc környékén.

https://www.youtube.com/watch?v=rEqad2PR0Lg&t=37s



Szia!

Köszi a tippet!
A kormányburkolat megbontása könnyen ment.
A gyújtáskapcsolónál lévő vevőegységhez menő kábelt megtisztítottam, most várok, hogy felbukkan-e ismét a hiba.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bzoli hétf. máj. 10, 2021 9:16 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 08, 2021 1:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kenkai írta:
Szia!

Nalam az oracsoportot javitottak (talan valami panelt csereltek), de az megoldotta a problemat, utana mar nem jott elo a hiba.
Nem emlekszem hol volt pontosan a muhely, de vhol a xi. Ker-ben van kelenfold utan fout mellett.
A szerelo egybol tudta mirol van szo es mi lehet a gond.


ezen a filmen is forrasztottak a panelen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 08, 2021 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 01, 2018 8:50 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 6Y 1.4 16V 75LE - 2002
Szia!

Nalam az oracsoportot javitottak (talan valami panelt csereltek), de az megoldotta a problemat, utana mar nem jott elo a hiba.
Nem emlekszem hol volt pontosan a muhely, de vhol a xi. Ker-ben van kelenfold utan fout mellett.
A szerelo egybol tudta mirol van szo es mi lehet a gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 07, 2021 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 1112
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bzoli írta:
Sziasztok!

Az alábbi probléma kapcsán érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek tapasztalata?
(2002-s Skoda Fabia 6Y)

Az autó változó gyakorisággal immobiliser hibát jelez. Tehát villog a kis kulcs sárgán és nem lehet elindítani, mert aktív marad a immobiliser.
Mindkét kulccsal produkálja a jelenséget. Központi zárral lezárom, kinyitom, akkor néha elmúlik. Vagy benne hagyom a kulcsot gyújtáson kb 10 percre aztán megjavul.
Gondolom ilyenkor nem sikerül beolvasni a kulcsban lévő kódot. De miért?


A gyújtáskapcsolóban van a vevő egység. Ez veszi a kulcs jelét. leszeded a kormányburkolatot a gyújtáskapcsolón van egy vékony vezeték. Ennek a kábelcsatlakozóját kell kontaktsprével megtisztítani . Ez szokott segíteni.

ezen a filmen mutatja meg hol van mit kell csinálni 4 perc környékén.

https://www.youtube.com/watch?v=rEqad2PR0Lg&t=37s


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 07, 2021 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 02, 2018 4:59 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 2002 kombi 6Y
Sziasztok!

Az alábbi probléma kapcsán érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek tapasztalata?
(2002-s Skoda Fabia 6Y)

Az autó változó gyakorisággal immobiliser hibát jelez. Tehát villog a kis kulcs sárgán és nem lehet elindítani, mert aktív marad a immobiliser.
Mindkét kulccsal produkálja a jelenséget. Központi zárral lezárom, kinyitom, akkor néha elmúlik. Vagy benne hagyom a kulcsot gyújtáson kb 10 percre aztán megjavul.
Gondolom ilyenkor nem sikerül beolvasni a kulcsban lévő kódot. De miért?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 07, 2021 6:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Badzinga írta:
Sziasztok,

azt figyeltem meg a BBZ motorkódú 1.4 fábiámnál (pár hónapja vettem), hogy indításkor ez esetek nagy többségében eléggé felpörög (túlpörög?) a motor, olyan 1800-2000 fordulatra, utána rögtön leesik 1000 körülire. Csak érzésre mondom, hogy én egy kicsit soknak látom az 1800-2000-et, de nem tudom, hogy másnál van-e ilyen. Baj egyelőre nem volt belőle, meg hibakód sem, csak érdekelne, hogy miért van.

Sziasztok.

Szerintem normális dolog..olyan automata szívató jelenség..hamarabb melegedjen..nálam is minden autó ezt csinálja..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 06, 2021 3:56 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 100
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Sziasztok,

azt figyeltem meg a BBZ motorkódú 1.4 fábiámnál (pár hónapja vettem), hogy indításkor ez esetek nagy többségében eléggé felpörög (túlpörög?) a motor, olyan 1800-2000 fordulatra, utána rögtön leesik 1000 körülire. Csak érzésre mondom, hogy én egy kicsit soknak látom az 1800-2000-et, de nem tudom, hogy másnál van-e ilyen. Baj egyelőre nem volt belőle, meg hibakód sem, csak érdekelne, hogy miért van.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1026 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség